handdator

Visa fullständig version : Ngn som vet ?


betterbodies
2003-01-19, 13:30
Har dragit igång dieten igen :hbang: Tänkte höra ifall här en ngn som vet hur mycke förbränning man ska köra när jag ligger på 2500Kcal /dag ??

Just nu går jag 90 min innan frukost 5-6 ggr/ vecka . Samnt styrke tränar 5ggr/vecka e d lagom lr ska man öka !? Kan juh tillägas att jag rör å lyfter ganska mycket på mitt jobb också :bpump:

Best Regards A.j

spinkoo
2003-01-19, 13:38
Beror ju helt på DIG hur mycket förbränning du ska köra, din omsätning och återhämtning bl a bla bl a :D

Min spontana reaktion är att du tränar för ofta...:)

Ta det lugnt och sänk inte kcal för snabbt!

Lycka till!!:kickass:

betterbodies
2003-01-19, 17:05
kanske e sant att jag tränar lite för mycke... men men man får se vad d blir av det. Känner jag att kroppen behöver vila en dag så självklart vilar jag den dagen :angel:

EiseltUK
2003-01-28, 00:54
Originally posted by betterbodies
kanske e sant att jag tränar lite för mycke... men men man får se vad d blir av det. Känner jag att kroppen behöver vila en dag så självklart vilar jag den dagen :angel:

Vanligen känner man inte av att man blir övertränad. Det är typiskt för de som tränar mycket att de tycker att det känns väldigt bra. Om man inte tränar så får man en typ av ångest. Det enda det märks på att ökningarna inte sker lika snabbt. Det är bara steroid (miss)brukare som kan träna mer och få bättre resultat. Den som inte tar otillåtna preparat gör alltid bäst i att träna mindre för att vara på den säkra sidan. Om du dessutom drar ned på kaloriintaget så är detta extra viktigt!

Mvh
Henrik

betterbodies
2003-01-28, 19:16
okej tackar..

ska tänka på d å pröva mig fram:thumbup: