handdator

Visa fullständig version : Ska man lägga sig?


TrIff
2006-09-08, 04:40
Jag är inte trött, men jag kommer att bli psykiskt sjuk när jag blir trött kring 12 idag och lägger mig och sover till 9 på kvällen. Jag skulle ju säkert kunna somna nu efter ett tag men va fan man ska väl inte lägga sig om man inte är trött när man är arbetslös och har en vilodag från träningen imorgon, eller? Jag har ju ett gäng grejer jag laddat hem som jag vill se också.

TrIff
2006-09-08, 05:46
Min hatt den har tre kanter, och har den ej tre kanter, då är det ej min hatt.
My life be like ooohhhhhh aaahhh ooohhhhh aaahhhh

aliquis
2006-09-08, 05:56
:D:D, jag borstar tänderna nu.

Vet någon vad det är för planet(?) som syns i nordöst strax ovanför horisonten precis när solen går upp?

TrIff
2006-09-08, 06:01
Är det din morgon, nattborstning eller mitt emellan? Det är nog din lampa.

aliquis
2006-09-08, 06:03
nattborstning. Gonatt, om man inte skall skita först.

Jag tänkte lägga mig tidigt inatt, det gick nästan bra, somnade på soffan ett tag efter 22 till 00 typ, gick upp o skulle bara äta lite o lägga mig igen...

TrIff
2006-09-08, 06:05
Men va fan. Jag har inga rena kalsonger och jag vill inte sova naken och jag vill inte sova med byxor på.. FAN OCKSÅ! Jaja skit int ihjäl dig.

Longshot
2006-09-08, 06:23
Men va fan. Jag har inga rena kalsonger och jag vill inte sova naken och jag vill inte sova med byxor på.. FAN OCKSÅ! Jaja skit int ihjäl dig.

Jag lider verkligen med dig och ditt tragiska i-landsproblem! =)

ALEXPALEX
2006-09-08, 06:39
:D:D, jag borstar tänderna nu.

Vet någon vad det är för planet(?) som syns i nordöst strax ovanför horisonten precis när solen går upp?

Brukar vara Venus va?

aliquis
2006-09-08, 12:34
Brukar vara Venus va?Brukar o brukar, är det den som är "polstjärnan" eller något? Det brukar väl gå att se uppemot en fyra planeter iaf tror jag. Den här blinkar rätt rejält. (Och rör sig rätt snabbt på himlen, stiger på den allt eftersom det blir ljusare.)