handdator

Visa fullständig version : Muffin [HJÄLP MIG]


Nithian
2006-09-07, 15:19
Satt och kollade på film med polare, och efter han hade gått hem så såg jag att han hade glömt en av sina FETA goda chockladiga uber goda muffins. Jag har pratat med sötsaken och intalat mig själv att inte äta den, jag är i deff nu. Frågan är om jag endå ska äta den? lever man bara en gång? *cry* *cry* *cry*

Liten Men Fet
2006-09-07, 15:21
Satt och kollade på film med polare, och efter han hade gått hem så såg jag att han hade glömt en av sina FETA goda chockladiga uber goda muffins. Jag har pratat med sötsaken och intalat mig själv att inte äta den, jag är i deff nu. Frågan är om jag endå ska äta den? lever man bara en gång? *cry* *cry* *cry*

ÄT DEN!
Det är ändå höst nu och badsessongen är över.
Du kan dö ikväll och du dör lyckligare med en muffin i magen.
En muffin gör ändå ingen skillnad.
Du kan stoppa fingrarna i halsen senare.
Gör 10 armhävningar så har du bränt den.
Om du inte äter den dödar Gud en kattunge.

Räcker det eller vill du ha mer anledningar?

Edit: Ja just det, man lever bara en gång.

SWETiger
2006-09-07, 15:22
Nu är jag generellt en svag person när det gäller sötsaker så jag skulle nog käkat den där godsaken, en gång är ingen gång som man säger. Samtidigt blir det lättare att låta bli om man är konsekvent, tufft val.

Singla slant?

Nithian
2006-09-07, 15:28
Ok jag åt upp den!! FYFAN VAD DET VAR VÄRT DET! Första skräpmaten på månader! Men nu ångrar jag mig *innocent*

Liten Men Fet
2006-09-07, 15:35
Ok jag åt upp den!! FYFAN VAD DET VAR VÄRT DET! Första skräpmaten på månader! Men nu ångrar jag mig *innocent*

Om det var den första skräpmaten på flera månader så var du värd det! Tänk på den lilla kattungen du räddade. :thumbup:

skaparn
2006-09-07, 15:46
Om det var den första skräpmaten på flera månader så var du värd det! Tänk på den lilla kattungen du räddade. :thumbup:

Jag dödade just en kattunge bara för att han funderade. Inte för att jag suger i mig sötsaker så ofta, men efter några månader tycker jag gott man kan unna sig något... minst sagt.

Dav0d
2006-09-07, 16:30
Har själv en choklad muffin framför mig med någon sorts topping på. Men jag ska hålla mig tills jag kommer hem från träningen idag. Ligger också i deff för jag måste ner en viktklass... Men det kommer nog vara värt det!

(Om inte morsan hinner före mig med sitt sug=)