handdator

Visa fullständig version : Min första beundrare


laham
2006-09-04, 16:04
haha wtf menar killen allvar.

Detta meddelande fick jag av han.


BIG!!!
Hey there, how are you doing ? I just found your profile and checked your bicep-photo...man,you are such a big musclestud, WOOF(even more curious about the rest of you)!!!!!! Wish i could have made that photo and explore your big pumped muscles and to make you feel goooood!!! I´m a goodlooking 28 y/o stud from Germany, started working out 4 months ago. if you like,give me your email-adress and i can send you some pics of myself. Can I contact you outside this forum? Do you use a messsenger....just let me know if we can chat,ok? I´m really looking forward to get to know you,maybe to become your buddy.

Stefan

:laugh: :laugh: :laugh:

Kwon
2006-09-04, 16:04
Grattis Laham!

Din första "schmoe"! :D

Tricklev
2006-09-04, 16:05
Väntar på min första:(

Kwon
2006-09-04, 16:09
Väntar på min första:(

Brukar du posta dina biceps på en massa forum?

Tricklev
2006-09-04, 16:11
Brukar du posta dina biceps på en massa forum?

Jag ska börja nu!*flex*

laham
2006-09-04, 16:15
Grattis Laham!

Din första "schmoe"! :D
Vad betyder schmone.? :em:

Kwon
2006-09-04, 16:19
Vad betyder schmone.? :em:

Schmoe: The term schmoe is commonly used to describe the male fans of women's bodybuilding, but can apply to male fans of men's bodybuilding, or to female fans of either men's or women's bodybuilding, too.

The women are often known as schmoettes.

In other words, schmoes are bodybuilding or muscle fans.

Fans of extraordinary physical human strength can also be included under the primary umbrella.

Helena B
2006-09-04, 16:19
Väntar på min första:(

Fixa profil på messenger och lägg upp bilder så ska du se att du kommer att få en massa beundrare från hela världen.

laham
2006-09-04, 16:22
Väntar på min första:(
:)

Kwon
2006-09-04, 16:22
Fixa profil på messenger och lägg upp bilder så ska du se att du kommer att få en massa beundrare från hela världen.

OK! Varför har du inte sagt det här förut?

HÄR SKALL PROFILERAS! :naughty:

laham
2006-09-04, 16:24
Schmoe: The term schmoe is commonly used to describe the male fans of women's bodybuilding, but can apply to male fans of men's bodybuilding, or to female fans of either men's or women's bodybuilding, too.

The women are often known as schmoettes.

In other words, schmoes are bodybuilding or muscle fans.

Fans of extraordinary physical human strength can also be included under the primary umbrella.
Hehe ok.

aliquis
2006-09-04, 16:26
Coolt, MSN ftw ;D

Helena B
2006-09-04, 16:30
OK! Varför har du inte sagt det här förut?

HÄR SKALL PROFILERAS! :naughty:

Gör det, jag har fått en massa mail från folk i Europa, Australien och från Hawaii. Det roliga är att de skriver sina livshistorier och har planer på att besöka Sverige och vill då ha någon som visar dom runt. Har inte svarat på ett enda (har lite dåligt samvete över det). Men seriöst som att jag skulle träffa en helt främmande människa och leka guide ;)

Peter-N1
2006-09-04, 16:31
Gör det, jag har fått en massa mail från folk i Europa, Australien och från Hawaii. Det roliga är att de skriver sina livshistorier och har planer på att besöka Sverige och vill då ha någon som visar dom runt. Har inte svarat på ett enda (har lite dåligt samvete över det). Men seriöst som att jag skulle träffa en helt främmande människa och leka guide ;)

Är det inte därför man lägger ut bilder i profilen? ;)

laham
2006-09-04, 16:34
Coolt, MSN ftw ;D
hehe jo lite coolt är det

laham
2006-09-04, 16:37
Gör det, jag har fått en massa mail från folk i Europa, Australien och från Hawaii. Det roliga är att de skriver sina livshistorier och har planer på att besöka Sverige och vill då ha någon som visar dom runt. Har inte svarat på ett enda (har lite dåligt samvete över det). Men seriöst som att jag skulle träffa en helt främmande människa och leka guide ;)
Svara inte,man vet aldrig vad som försiggår i dessa människor.

Helena B
2006-09-04, 16:41
Är det inte därför man lägger ut bilder i profilen? ;)

Inte om du frågar mig, men det finns säkert personer som gör det för den sakens skull.

laham: Det är lugnt, har inga planer på att göra det.

Peter-N1
2006-09-04, 16:45
Inte om du frågar mig, men det finns säkert personer som gör det för den sakens skull.

laham: Det är lugnt, har inga planer på att göra det.

Antagligen de som kontaktat dig. Men ha för f-n inget dåligt samvete för att du inte svarar.

Trance
2006-09-04, 16:46
Svara alltid, det kan vara jultomten.

Helena B
2006-09-04, 16:49
Svara alltid, det kan vara jultomten.

Mailen kom inte från Nordpolen ;)

Peter-N1: Lite dåligt samvete får jag. Har dom lagt ner tid och energi på att skriva ett mail (vissa är riktigt gulliga) till en vilt främmande människa och så svarar jag inte.

Peter-N1
2006-09-04, 16:53
Mailen kom inte från Nordpolen ;)

Peter-N1: Lite dåligt samvete får jag. Har dom lagt ner tid och energi på att skriva ett mail (vissa är riktigt gulliga) till en vilt främmande människa och så svarar jag inte.

Det är ju precis det. Vem lägger ner tid och energi för att göra en sån sak? Och så kan man ju fråga sig vad de vill. Bli kompis? Nja.....

Trance
2006-09-04, 16:56
Mailen kom inte från Nordpolen ;)

Peter-N1: Lite dåligt samvete får jag. Har dom lagt ner tid och energi på att skriva ett mail (vissa är riktigt gulliga) till en vilt främmande människa och så svarar jag inte.

Tomten kör med proxys för att se om människor är riktigt godhjärtade och inte bara gold diggers ute efter hans enorma rikedomar.

Peter-N1
2006-09-04, 16:59
Tomten kör med proxys för att se om människor är riktigt godhjärtade och inte bara gold diggers ute efter hans enorma rikedomar.
http://hem.bredband.net/karvik/naken_tomte1.jpg

Helena B
2006-09-04, 17:05
Det är ju precis det. Vem lägger ner tid och energi för att göra en sån sak? Och så kan man ju fråga sig vad de vill. Bli kompis? Nja.....

Nej bli guidad :)

Jag vet vad du försöker säga, men så kan man ju inte tro om alla. Finns säkert folk som är ärliga också och som faktiskt vill skapa en kontakt om dom ska besöka Sverige. Är ju en liten trygghet att veta att det finns en person i landet som man "känner". Men jag har som sagt inte svarat men nu kanske man ska göra det för att se vad som händer....

eller inte.

Peter-N1
2006-09-04, 17:07
Nej bli guidad :)

Jag vet vad du försöker säga, men så kan man ju inte tro om alla. Finns säkert folk som är ärliga också och som faktiskt vill skapa en kontakt om dom ska besöka Sverige. Är ju en liten trygghet att veta att det finns en person i landet som man "känner". Men jag har som sagt inte svarat men nu kanske man ska göra det för att se vad som händer....

eller inte.

Jag vet nog var han vill bli guidad ;)

Du gör som du vill, men var försiktig bara.

Trance
2006-09-04, 17:08
Efterfrågan av guidning är en klassisk scam liknande nigeria-breven annars om jag skall vara allvarlig en stund.

Slartibartfast
2006-09-04, 17:36
Fixa profil på messenger och lägg upp bilder så ska du se att du kommer att få en massa beundrare från hela världen.

JaaaA! Men då har jag ju nåt att göra ikväll ändå! Hur gör man en profil?

Diggler
2006-09-04, 17:37
Laham, är det på bb.com? passa dig för att lägga ut bilder där, man får gay-pm i mängder, och snart är hela din in-box fylld av närbilder på piercade bröstvårtor.

Helena B
2006-09-04, 17:40
JaaaA! Men då har jag ju nåt att göra ikväll ändå! Hur gör man en profil?

På live så kan jag trycka på min bild (visa kontaktkort) och sen kommer det upp att jag kan gå till min profil. Annars så går du till msn.com och under fliken Tjänster finns det My spaces och där kan du skapa ett space/profil.

Tricklev
2006-09-04, 17:40
Laham, är det på bb.com? passa dig för att lägga ut bilder där, man får gay-pm i mängder, och snart är hela din in-box fylld av närbilder på piercade bröstvårtor.

Har lite erfarenheter att dela med dig av?:MrT:

Slartibartfast
2006-09-04, 17:50
På live så kan jag trycka på min bild (visa kontaktkort) och sen kommer det upp att jag kan gå till min profil. Annars så går du till msn.com och under fliken Tjänster finns det My spaces och där kan du skapa ett space/profil.

Vad är det för skillnad på MSN live och vanliga MSN?

laham
2006-09-04, 17:51
Laham, är det på bb.com? passa dig för att lägga ut bilder där, man får gay-pm i mängder, och snart är hela din in-box fylld av närbilder på piercade bröstvårtor.
aa det var bb.com

Haha kan tänka mig det...om jag fick ett meddelande pga av min avtar bild
hur skulle det vart om jag la ut helkropps bilder.

Helena B
2006-09-04, 18:00
Vad är det för skillnad på MSN live och vanliga MSN?

Det är väl bara vissa funktioner som skiljer dom åt. Som att man kan logga in och fortfarande vara offline men ändå kunna skriva till folk. Om du inte har live så testa. Men du kan ha vilken version du vill när du ska skapa en profil, så länge du har ett passportkonto.

gothen
2006-09-04, 18:40
Var hittar man dom här beryktade bicepsen?

Kwon
2006-09-04, 18:46
Var hittar man dom här beryktade bicepsen?

Nedanför anteroid musculus deltoideus, självklart finner man den tydligare om man har tränat.

Helena B
2006-09-04, 18:54
Nedanför anteroid musculus deltoideus, självklart finner man den tydligare om man har tränat.

:D

backflash
2006-09-04, 18:54
Nedanför anteroid musculus deltoideus, självklart finner man den tydligare om man har tränat.


:laugh: :laugh:

Piranha
2006-09-05, 08:00
haha wtf menar killen allvar.

Detta meddelande fick jag av han.


BIG!!!
Hey there, how are you doing ? I just found your profile and checked your bicep-photo...man,you are such a big musclestud, WOOF(even more curious about the rest of you)!!!!!! Wish i could have made that photo and explore your big pumped muscles and to make you feel goooood!!! I´m a goodlooking 28 y/o stud from Germany, started working out 4 months ago. if you like,give me your email-adress and i can send you some pics of myself. Can I contact you outside this forum? Do you use a messsenger....just let me know if we can chat,ok? I´m really looking forward to get to know you,maybe to become your buddy.

Stefan

:laugh: :laugh: :laugh:

Grattis till din första stalker. :thumbup:

Och upp med bilden han tände på för jäsiken.

psirus
2006-09-05, 11:19
haha wtf menar killen allvar.

Detta meddelande fick jag av han.


BIG!!!
Hey there, how are you doing ? I just found your profile and checked your bicep-photo...man,you are such a big musclestud, WOOF(even more curious about the rest of you)!!!!!! Wish i could have made that photo and explore your big pumped muscles and to make you feel goooood!!! I´m a goodlooking 28 y/o stud from Germany, started working out 4 months ago. if you like,give me your email-adress and i can send you some pics of myself. Can I contact you outside this forum? Do you use a messsenger....just let me know if we can chat,ok? I´m really looking forward to get to know you,maybe to become your buddy.

Stefan

:laugh: :laugh: :laugh:

haha:hbang: