handdator

Visa fullständig version : 18-årig rysk byggare. *yikes*


Jishuku
2006-09-04, 07:08
http://img308.imageshack.us/img308/8771/1dk7.jpg

http://img417.imageshack.us/img417/6817/2zj2.jpg

http://img234.imageshack.us/img234/3571/3iy2.jpg

http://img234.imageshack.us/img234/8070/4hf5.jpg

tossefar
2006-09-04, 07:23
Han ser ut som en liten liten pojke i ansiktet!

mini
2006-09-04, 07:26
Supertrevlig fysik.

babbett
2006-09-04, 07:33
Han ser ut som en liten liten pojke i ansiktet!

Man är en liten pojke när man är arton!



*screwy*

Timme
2006-09-04, 07:35
Oh fyy tusan! Arnold Armar! Samma form fast hans armar har ännu bättre from enligt mig. Fy vilken grym fysik! Helt sjukt!

Mashik
2006-09-04, 07:37
Tjernobyl!!!

Åldern har fördelats olika på honom.

Huvudet: 12år
Kroppen: 24år

:MrT:

henke_in_training
2006-09-04, 08:26
riktigt snygg fysik, undrar hur han ser ut off season, lär ju va gigantisk

Dissector
2006-09-04, 08:40
Helt fantastiskt. HELT fantastiskt :)

Hoppas det går bra för honom i framtiden.

babbett
2006-09-04, 08:49
Är ni ärliga?

Jag tycker INTE man ska se ut så där när man är 18!!
Hur många år av träning ligger bakom? När har han haft tid att vara barn/ ungdom. När träffar han tjejer? Festar med kompisar? Pluggar??

Nej för fan, sjukt ät det! :furious:

zishen
2006-09-04, 08:54
Bara jag som tycker ansiktet ser photoshopat ut?

Erik__
2006-09-04, 08:56
Är ni ärliga?

Jag tycker INTE man ska se ut så där när man är 18!!
Hur många år av träning ligger bakom? När har han haft tid att vara barn/ ungdom. När träffar han tjejer? Festar med kompisar? Pluggar??

Nej för fan, sjukt ät det! :furious:

vadå kan man inte ha ett liv om man är byggare?

babbett
2006-09-04, 08:56
Bara jag som tycker ansiktet ser photoshopat ut?

Det ser nog ut så sedan han är en pojke i en vuxen kropp...som dässutom är rullad i brunfärg inför tävlingen *screwy*

babbett
2006-09-04, 08:57
vadå kan man inte ha ett liv om man är byggare?
Självklart, fast jag tror du förstod vad jag menade! *slap*

daja
2006-09-04, 08:57
Bara jag som tycker ansiktet ser photoshopat ut?
Nej håller faktiskt med, framför allt på den första bilden.

Nalfaren
2006-09-04, 09:28
Nej håller faktiskt med, framför allt på den första bilden.

Vetefaen, kolla på de små "i ålder" knattingarna i bakgrunden.
Det är nog regelrätta bilder, grym fysik, men ser roligt ut med
det lilla huvudet,,

Dissector
2006-09-04, 09:50
Är ni ärliga?

Jag tycker INTE man ska se ut så där när man är 18!!
Hur många år av träning ligger bakom? När har han haft tid att vara barn/ ungdom. När träffar han tjejer? Festar med kompisar? Pluggar??

Nej för fan, sjukt ät det! :furious:

Och därför är hans fysik ful? *screwy*

Dessutom, det kanske är hans absolut största intresse? Varför ska han träffa tjejer, festa med kompisar om han gillar byggning mer? Skolan kan han ha klarat ändå. De andra grejerna också dessutom.

RassK
2006-09-04, 09:52
Herregud va snygg fysik! Och vilka armar :O

babbett
2006-09-04, 10:06
Och därför är hans fysik ful? *screwy*

Dessutom, det kanske är hans absolut största intresse? Varför ska han träffa tjejer, festa med kompisar om han gillar byggning mer? Skolan kan han ha klarat ändå. De andra grejerna också dessutom.

Peka EXACT på var jag skrivit att det är fult?

Och sen vill jag gärna ha utlåtande från någon med liknande kropp om hur många år det tagit att komma dit!

pragmatist
2006-09-04, 10:08
Bara jag som tycker ansiktet ser photoshopat ut?

Det var min första tanke också.

jwzrd
2006-09-04, 10:10
Är ni ärliga?

Jag tycker INTE man ska se ut så där när man är 18!!
Hur många år av träning ligger bakom? När har han haft tid att vara barn/ ungdom. När träffar han tjejer? Festar med kompisar? Pluggar??

Nej för fan, sjukt ät det! :furious:

Ring och fråga honom? Själv träffar jag inte heller tjejer, är ute och festar eller pluggar. Mitt liv måste suga.

Griip
2006-09-04, 10:12
Och därför är hans fysik ful? *screwy*

Dessutom, det kanske är hans absolut största intresse? Varför ska han träffa tjejer, festa med kompisar om han gillar byggning mer? Skolan kan han ha klarat ändå. De andra grejerna också dessutom.


Japp, framförallt i ryssland är det ju vanligt att ungdomar frivilligt slänger iväg hela sitt liv för en idrott, ryssland å de andra länderna i östeuropa är ju bra på att framkalla den enorma viljan å lusten att göra såhär. Klart han gillar proffsbyggning mer än att festa å vara med polare/tjejer, HAN HAR JU BERGIS INTE ENS TESTAT PÅ NÅT AV DET!

babbett
2006-09-04, 10:15
Ring och fråga honom? Själv träffar jag inte heller tjejer, är ute och festar eller pluggar. Mitt liv måste suga.

Du kanske haft ett val?

jwzrd
2006-09-04, 10:18
Du kanske haft ett val?

Ja? Jag har valt allt jag gör och har. Är det inte REJÄLT inskränkt av dig att få för dig att han inte haft ett bara för att han är bra på det han gör? Alla fattar ju att alla i ryssland lever helt utan valfrihet :Virro

babbett
2006-09-04, 10:22
Ja? Jag har valt allt jag gör och har. Är det inte REJÄLT inskränkt av dig att få för dig att han inte haft ett bara för att han är bra på det han gör? Alla fattar ju att alla i ryssland lever helt utan valfrihet :Virro

Kalla mig inskränkt om det får dig att må bättre!

Jag står för det jag skrivit i tidigare inlägg och inväntar nu uttalande från någon på samma nivå som killen på bilden!

Trance
2006-09-04, 10:25
In Soviet Russia, body builds you!

Mel
2006-09-04, 10:27
Vem säger att gener inte har någon betydelse..:bow:

jwzrd
2006-09-04, 10:27
Kalla mig inskränkt om det får dig att må bättre!

Jag står för det jag skrivit i tidigare inlägg och inväntar nu uttalande från någon på samma nivå som killen på bilden!

Haha men börja grina då. Om man får för sig att någon lever utan valfrihet bara för att han bor i ryssland och är duktig på en sport så är man inskränkt. Det kan du ta till banken.

Klart du ska stå för din inskränkthet.

Men vad har uttalanden frånnågon på samma nivå som killen i bilden med något att göra?

Trance
2006-09-04, 10:29
Vem säger att gener inte har någon betydelse..:bow:

Klart gener spelar roll, däremot vad man kan tycka är lite synd är att han tryckt i sig diverse medel när han är så ung.

Brooklyn
2006-09-04, 10:30
Klart gener spelar roll, däremot vad man kan tycka är lite synd är att han tryckt i sig diverse medel när han är så ung.
+1

babbett
2006-09-04, 10:33
Haha men börja grina då. Om man får för sig att någon lever utan valfrihet bara för att han bor i ryssland och är duktig på en sport så är man inskränkt. Det kan du ta till banken.

Klart du ska stå för din inskränkthet.

Men vad har uttalanden frånnågon på samma nivå som killen i bilden med något att göra?


Det handlar om att enligt min åsikt så bör det (har ingen aning, därför jag vill ha svar på det) ta minst 4-5 års hård träning för att komma till den nivån. Då pratar man isf. om en 13-14 årig grabb som inte vet vad han vill.

Kör vidare om du vill se någon grina, du vet inte vem du pratar till! Eller s.o.b!

jwzrd
2006-09-04, 10:36
Det handlar om att enligt min åsikt så bör det (har ingen aning, därför jag vill ha svar på det) ta minst 4-5 års hård träning för att komma till den nivån. Då pratar man isf. om en 13-14 årig grabb som inte vet vad han vill.

Kör vidare om du vill se någon grina, du vet inte vem du pratar till! Eller s.o.b!

Ja, men vad är det som är fel på att börja träna när man är 13-14? Vi är flera som började vid 14, skillnaden är att han är mycket bättre. Det är antaglligen även den enda skillnaden.

babbett
2006-09-04, 10:39
Ja, men vad är det som är fel på att börja träna när man är 13-14? Vi är flera som började vid 14, skillnaden är att han är mycket bättre. Det är antaglligen även den enda skillnaden.

S.o.b=stick och brinn *slap*

jwzrd
2006-09-04, 10:41
S.o.b=stick och brinn *slap*

Kjam :)

babbett
2006-09-04, 10:42
Kjam :)


Jag kjamar inte.. Börjar grina nu dååå lille plutt!


*väntar fortfarande på kommentar från någon som vet hur lång tid/mycket träning som ligger bakom killen ifråga*

Cerberus
2006-09-04, 10:45
Grym kropp men det ser löjligt ut när hans ansikte ser ut att vara 12 år :P

L-Sami
2006-09-04, 10:47
Är ni ärliga?

Jag tycker INTE man ska se ut så där när man är 18!!
Hur många år av träning ligger bakom? När har han haft tid att vara barn/ ungdom. När träffar han tjejer? Festar med kompisar? Pluggar??

Nej för fan, sjukt ät det! :furious:


Det är i Ryssland. Förhållanden är lite annorlunda där än i Sverige. Det är bättre att han ser ut så, han lär ju få ordentligt med mat i allafall.

Att vara barn/ungdom är självklart inte samma sak i Ryssland som i Sverige, han lär ju slippa armén med den där kroppen och massa andra skit på gatorna.

Blaine
2006-09-04, 10:54
Det är bara i Ryssland det produceras sådana monster, i stil med Karelin. Han kan nog bli (om han inte redan är) en stor stjärna och sedan njuta av livet efter att han skrapat ihop en hel del stora hackor tack vare sin underkropp.

Deceiver85
2006-09-04, 10:57
In Soviet Russia, body builds you!
Haha, tänkte faktiskt på exakt samma sak :D

Fjod0r
2006-09-04, 11:26
Jag kjamar inte.. Börjar grina nu dååå lille plutt!


*väntar fortfarande på kommentar från någon som vet hur lång tid/mycket träning som ligger bakom killen ifråga*

vad snackar du för skit?

jwzrd borde väll ha tränat ungefär så mycket som krävs för att se ut sådär? skillnaden torde väll vara att hans piller lådor innehåller C-vitamin och Alvedon?

Bolio
2006-09-04, 11:28
vad snackar du för skit?

jwzrd borde väll ha tränat ungefär så mycket som krävs för att se ut sådär? skillnaden torde väll vara att hans piller lådor innehåller C-vitamin och Alvedon?

Be om ursäkt för den dumma debatt du är på väg att ge dig in i.

mathor
2006-09-04, 11:44
Påklistrat huvud?

Coldsmith
2006-09-04, 12:00
Helsöt ju. Inte ofta man ser söta byggare :)

jwzrd
2006-09-04, 12:01
vad snackar du för skit?

jwzrd borde väll ha tränat ungefär så mycket som krävs för att se ut sådär? skillnaden torde väll vara att hans piller lådor innehåller C-vitamin och Alvedon?

Nej med största sannolikthet har jag varken tränat lika hårt och seriöst eller dopat mig lika seriöst som han gjort/gör. Men det babbett dillar om är valfriheten att välja fest, brudar och att plugga av alla saker.

Scratch89
2006-09-04, 12:01
Han ser väl för fan inte ut som en tolvåring? Skärp er.
Bra fysik! Mer sånt!

Herkulez
2006-09-04, 12:14
S.o.b=stick och brinn *slap*
du har verkligen ett inovativt sätt att få slut på debatterna du ger dig in i när du inser att du har fel alt får slut på comeback-svar :thumbup:

blekfet2
2006-09-04, 12:53
Är ni ärliga?

Jag tycker INTE man ska se ut så där när man är 18!!
Hur många år av träning ligger bakom? När har han haft tid att vara barn/ ungdom. När träffar han tjejer? Festar med kompisar? Pluggar??

Nej för fan, sjukt ät det! :furious:



Gör dom sådant i ryssland? ;)

hultman
2006-09-04, 12:55
Herregud vilken bjässe! Riktigt snygg kropp.

rolf
2006-09-04, 13:13
Ja här blev man ju utklassad så det smällde om det. Fan vad grym han är! Mer bilder, någon?

hahavaffan
2006-09-04, 13:18
Haha, kolla motståndarna!

Wennerberg
2006-09-04, 13:26
fyra sidor ingen som har klagat på vaderna än?

Helt sjukt bra alltså. Han kan gå långt om han inte går in i väggen.

Kwon
2006-09-04, 13:37
Ja det mest speciella med den här killen är ju att han har fått till en mogen/vuxen kropp men lyckats behålla sitt babyface! :)

Hoppas det går bra för honom, undrar hur det ser ut vid 22-28.

tano
2006-09-04, 13:44
ingen som misstänker otillåtna medel? förvånar mig, men också blir man förargad om det är så.

jwzrd
2006-09-04, 13:45
ingen som misstänker otillåtna medel? förvånar mig, men också blir man förargad om det är så.

Men... ja det är klart som fan.

Trance
2006-09-04, 13:45
ingen som misstänker otillåtna medel? förvånar mig, men också blir man förargad om det är så.

Uhm, alla vet att det är så. Det är inget att misstänka.

L-Sami
2006-09-04, 13:50
Jag misstänker inte doping här, har ni hört talas om isbjörnskött + bortsj blandat i en shaker? :D

tuben
2006-09-04, 13:51
Riktigt snygg fysik faktiskt. Hans vader är lite efter men annars ser det fan ruskigt grymt ut.

Tricklev
2006-09-04, 13:53
Cool fysik, häftigt baby-face.

Diggler
2006-09-04, 13:55
Är ni ärliga?

Jag tycker INTE man ska se ut så där när man är 18!!
Hur många år av träning ligger bakom? När har han haft tid att vara barn/ ungdom. När träffar han tjejer? Festar med kompisar? Pluggar??

Nej för fan, sjukt ät det! :furious:

Jag tycker INTE man skall vara sådär bra i fotnoll när man är 18!!
Hur många år av träning ligger bakom? När har han haft tid att vara barn/ungdom. När träffar han tjejer? Festar med kompisar? Pluggar??

Nej för fan, sjukt är det! ;) eller nåt...

malakai
2006-09-04, 14:01
grym kropp men stör mej på hans gyno...

tano
2006-09-04, 14:01
Jag skiter väl totalt ifall någon tränär väldigt hårt i sin barndom. Herregud vad fan är problemet. har jag också gjort, tar mycket tid att vara med i flera sporter.

men att barn får steroider, det är sjukt.

Diggler
2006-09-04, 14:02
ingen som misstänker otillåtna medel? förvånar mig, men också blir man förargad om det är så.

Inte jag. Kan andra 18-åringar rycka 170kg eller dra 310 i mark odopade så kan nog den killen ha byggt upp den fysik han har helt ren. *slap*

jwzrd
2006-09-04, 14:03
Jag skiter väl totalt ifall någon tränär väldigt hårt i sin barndom. Herregud vad fan är problemet. har jag också gjort, tar mycket tid att vara med i flera sporter.

men att barn får steroider, det är sjukt.

Får?

Diggler
2006-09-04, 14:05
Får?

"Får" som i "Får köpa av langaren", eller "Får" som i "Får på recept av läkaren" .

Bolio
2006-09-04, 14:06
Inte jag. Kan andra 18-åringar rycka 170kg eller dra 310 i mark odopade så kan nog den killen ha byggt upp den fysik han har helt ren. *slap*

Nej. :)

DavidN
2006-09-04, 14:42
från samma site: http://www.body-building.ru/index2.htm

scrolla lite :B

babbett
2006-09-04, 14:58
du har verkligen ett inovativt sätt att få slut på debatterna du ger dig in i när du inser att du har fel alt får slut på comeback-svar :thumbup:


Ja ja...jag försökte bara bryta. Ville ju som jag skrev tidigare ha svar på hur många år av träning det tar för att bygga upp sig till den nivån.


Ingen har svarat på det än..


Konstigt! :booty:

jwzrd
2006-09-04, 15:01
Ja ja...jag försökte bara bryta. Ville ju som jag skrev tidigare ha svar på hur många år av träning det tar för att bygga upp sig till den nivån.


Ingen har svarat på det än..


Konstigt! :booty:

Men det är lätt, det tog honom 18 år. Hade du någon mer sista utväg?

babbett
2006-09-04, 15:04
Men det är lätt, det tog honom 18 år. Hade du någon mer sista utväg?


Har du inte förstått att jag inte är nöjd med dina svar? Du verkar mera intresserad av att jävlas än att svara på frågan? Är det något personligt med i bilden? Du har quotat mig 20 ggr. i tråden men inte lyckas göra mig nöjd....säger det dig något? *screwy*


*lämnar tråden*

mini
2006-09-04, 15:07
Ja ja...jag försökte bara bryta. Ville ju som jag skrev tidigare ha svar på hur många år av träning det tar för att bygga upp sig till den nivån.


Ingen har svarat på det än..


Konstigt! :booty:
Spelar det roll? Du kanske inte tycker att det är kul att träna, därför anser du att han måste missat något i sin uppväxt (vilket du naturligtvis vet absolut inget om). Jag tycker att fotboll suger, och tycker det är hemskt att klubbar suger in barn så unga som 4-5 i detta helvete. När de kommer upp i tonåren är det massor av tid och energi som går åt. Låt ungarna vara ungar och spela dataspel och kolla på video istället.

Wiiking
2006-09-04, 15:10
Ja ja...jag försökte bara bryta. Ville ju som jag skrev tidigare ha svar på hur många år av träning det tar för att bygga upp sig till den nivån.


Ingen har svarat på det än..


Konstigt! :booty:

7 år, 3 månader, 245 dagar + några timmar.
Nöjd?

Förresten, du är väl lika förfärad över våra svenska unga idrottare såsom Carolina Klüft m.fl ???

De har nog inte festat och hängt med polare på stan så mycket de heller.

babbett
2006-09-04, 15:13
Spelar det roll? Du kanske inte tycker att det är kul att träna, därför anser du att han måste missat något i sin uppväxt (vilket du naturligtvis vet absolut inget om). Jag tycker att fotboll suger, och tycker det är hemskt att klubbar suger in barn så unga som 4-5 i detta helvete. När de kommer upp i tonåren är det massor av tid och energi som går åt. Låt ungarna vara ungar och spela dataspel och kolla på video istället.


Vet du inte att det är fult att ställa frågor till någon som lämnat tråden? *slap*
Om du nu tycker så om fotboll, varför skulle det vara bättre inom BB?
Och jag har inte skrivit att jag vet något om det här, jag har ställt frågor sedan jag undrar.
Fast jag kan tydligen skita i det..

jwzrd
2006-09-04, 15:13
Har du inte förstått att jag inte är nöjd med dina svar? Du verkar mera intresserad av att jävlas än att svara på frågan? Är det något personligt med i bilden? Du har quotat mig 20 ggr. i tråden men inte lyckas göra mig nöjd....säger det dig något? *screwy*


*lämnar tråden*

Ja. Det säger mig: Babbett försökte göra en poäng av att mannen, på grund av att han är 18, duktig, snygg och från ryssland, givetvis saknar: frihet, bärs, brudar och skola. Men eftersom det var ett så pass befängt och inskärnkt uttalande från henne så kom hon inte längre utan blev tvungen att först be andra att sticka och brinna och sen påstå att det var något annat hon ville veta. Trodde du ärligt talat att jag brydde mig om hur pass nöjd du var? Hur nöjd är jag?

babbett
2006-09-04, 15:14
7 år, 3 månader, 245 dagar + några timmar.
Nöjd?

Förresten, du är väl lika förfärad över våra svenska unga idrottare såsom Carolina Klüft m.fl ???

De har nog inte festat och hängt med polare på stan så mycket de heller.

Ja, nu är jag jättenöjd! Tack... *screwy*

Bolio
2006-09-04, 15:14
Kan inte babbett bara be det internationella samfundet om ursäkt och få det överstökat? :)

babbett
2006-09-04, 15:15
Ja. Det säger mig: Babbett försökte göra en poäng av att mannen, på grund av att han är 18, duktig, snygg och från ryssland, givetvis saknar: frihet, bärs, brudar och skola. Men eftersom det var ett så pass befängt och inskärnkt uttalande från henne så kom hon inte längre utan blev tvungen att först be andra att sticka och brinna och sen påstå att det var något annat hon ville veta. Trodde du ärligt talat att jag brydde mig om hur pass nöjd du var? Hur nöjd är jag?

Jag bad inte andra sticka och brinna, jag bad DIG om att sticka och brinna sedan du inte var intresserad av att försöka ge mig svaret på min fråga och ist. försökte med andra påhitt.

jwzrd
2006-09-04, 15:16
7 år, 3 månader, 245 dagar + några timmar.
Nöjd?

Förresten, du är väl lika förfärad över våra svenska unga idrottare såsom Carolina Klüft m.fl ???

De har nog inte festat och hängt med polare på stan så mycket de heller.

Det är ju inte vad det här handlar om. Carolina har, för allt vi kan veta, valt hennes liv själv. Babbett eller någon annan har inget att med det att göra. FÖRUTOM det så är det praktlöjligt att du och Babbett tar upp människor som just lyckats med det dom gör. Varför skulle deras priset för deras respektive uppoffring vara större än någon som försöker mer eller mindre halvhjärtat i flera omgångar, men som aldrig når fram?

Bolio
2006-09-04, 15:16
*popcorn*

babbett
2006-09-04, 15:16
Kan inte babbett bara be det internationella samfundet om ursäkt och få det överstökat? :)

Jag har inget att be om ursäkt för. Tåls det inte att någon tycker annorlunda och ställer frågor på detta så får det va!

Trance
2006-09-04, 15:17
Jag tycker Babbett helt klart skall författa ett ursäkts-brev till Kofi Annan för högläsning i generalförsamlingen.

jwzrd
2006-09-04, 15:17
Jag bad inte andra sticka och brinna, jag bad DIG om att sticka och brinna sedan du inte var intresserad av att försöka ge mig svaret på min fråga och ist. försökte med andra påhitt.

Ja visst, istället för att säga: "Ok, det var lite inskränkt av mig att tycka att en massa saker fattas hans liv baserat på att han nu är framgångsrik redan vid 18 års ålder." så ber du mig sticka och brinna :)

jwzrd
2006-09-04, 15:18
Jag har inget att be om ursäkt för. Tåls det inte att någon tycker annorlunda och ställer frågor på detta så får det va!

Haha, men du. Det är ju DU som inte tål att andra här inte tycker som du! Du bad mig sticka och brinna av den anledningen :)

Bolio
2006-09-04, 15:19
Jag har inget att be om ursäkt för. Tåls det inte att någon tycker annorlunda och ställer frågor på detta så får det va!

Det viktigaste som du skall känna till här babett, är att det inte på något sätt innebär något skamligt att be om ursäkt. Gör du det, och dessutom på ett ärligt och öppet sätt, så kommer vi att tycka om dig mer. Du kommer att slippa känna dig som bråkmakaren som betedde sig oetiskt och illa, och påbörja din livslånga resa mot att bli accepterad och älskad som den underbara människa du skulle kunna vara om du erkände dina fel och slutade med att önska människor i graven. Det du inte riktigt inser här är att jag, jwzrd och mini faktiskt tror på dig. Vi tror att du kan vara just den viktiga personen här på kolozzeum som kan liva upp stämningen och göra oss andra en smula mer muntra. Vi tror på dig, frågan är om du tror på dig själv babbett. Be nu om ursäkt för din egen skull unga dam. :)

babbett
2006-09-04, 15:22
Det viktigaste som du skall känna till här babett, är att det inte på något sätt innebär något skamligt att be om ursäkt. Gör du det, och dessutom på ett ärligt och öppet sätt, så kommer vi att tycka om dig mer. Du kommer att slippa känna dig som bråkmakaren som betedde sig oetiskt och illa, och påbörja din livslånga resa mot att bli accepterad och älskad som den underbara människa du skulle kunna vara om du erkände dina fel och slutade med att önska människor i graven. Det du inte riktigt inser här är att jag, jwzrd och mini faktiskt tror på dig. Vi tror att du kan vara just den viktiga personen här på kolozzeum som kan liva upp stämningen och göra oss andra en smula mer muntra. Vi tror på dig, frågan är om du tror på dig själv babbett. Be nu om ursäkt för din egen skull unga dam. :)

Ha ha, tack för att du fick mig att skratta :thumbup:

Om någon däremot fått för sig att jag har som mål att bli omtyckt så har ni fel..

Om jag nu är så korkad sedan jag inte förstår varför ingen kan ge mig ett seriöst svar så fortsätt såga mig! Jag tål det :D

mini
2006-09-04, 15:24
Om jag nu är så korkad sedan jag inte förstår varför ingen kan ge mig ett seriöst svar så fortsätt såga mig! Jag tål det :D
Vad är det för seriöst svar du vill ha? Hur länge han har tränat? Det är naturligtvis omöjligt att svara på. Vi kan dock gissa att länge är ett troligt svar. Frågan är - varför ser du något fel i det?

babbett
2006-09-04, 15:27
Vad är det för seriöst svar du vill ha? Hur länge han har tränat? Det är naturligtvis omöjligt att svara på. Vi kan dock gissa att länge är ett troligt svar. Frågan är - varför ser du något fel i det?

Självklart är det omöjligt att svara på hur länge han har tränat. Min fråga var till dom som ligger på samma nivå...hur mycket träning som ligger bak!
Och ja, jag tycker det är fel om han nu börjat träna som 13-åring...7 dagar i veckan.
Precis som du tycker det är fel att barn sugs in i fotbollssvängen vid 4-års åldern.
Får jag inte tycka det?

Mago
2006-09-04, 15:34
Han kan säkert ha börjat träna på allvar när han var 15år också.
Själva träningen ser jag inga problem i, det är ju "medicinen" som är det farliga.

Wiiking
2006-09-04, 15:39
Det är ju inte vad det här handlar om. Carolina har, för allt vi kan veta, valt hennes liv själv. Babbett eller någon annan har inget att med det att göra. FÖRUTOM det så är det praktlöjligt att du och Babbett tar upp människor som just lyckats med det dom gör. Varför skulle deras priset för deras respektive uppoffring vara större än någon som försöker mer eller mindre halvhjärtat i flera omgångar, men som aldrig når fram?

Du missuppfattade mig här. Jag ställde ju frågan till Babett för bövelen.

Det är ju just min poäng att den här 18-åriga killen valt sitt liv precis lika mycket själv som Carolina gjort. Något annat har inte framkommit i denna tråd iallafall. Dock verkar det för Babbett vara okej om det handlar om mer accepterade sporter som fotboll och friidrott osv. beroende på vilket land utövaren kommer ifrån. Min poäng var just att hon inte kan han nån aning om den här killens liv och vilka val han gjort och ska därför inte uttala sig om det.

Killen har grym fysik och bör ha cred för det. Punkt.

fat_joe
2006-09-04, 15:41
Slipper han boffa lim iaf.

Anonym112
2006-09-04, 16:34
Vad tippar ni att killen har för stats/mått?

Vikt?

Armmått, vadmått, lårmått?

aitamaa
2006-09-04, 16:50
Sjukt grym kille.

Folk som börjar tala om prepp och liknande är bara avundsjuka.

fuck off!

[Tråd låst]

krilleh
2006-09-04, 17:04
Du kanske haft ett val?

hahhah du är ju konstig.

Så du ANTAR att han inte haft något val? varför då?

DavidN
2006-09-04, 17:19
aitamaa sa:

Sjukt grym kille.

Folk som börjar tala om prepp och liknande är bara avundsjuka.

fuck off!

[Tråd låst]
__________________
Mvh Clark

realister är vad du tänker på, eller
rationella
verklighetskontakt
förståndiga
etc etc

henke_in_training
2006-09-04, 17:21
Eftersom ingen här har den blekaste aning om vem den killen är (eller?), hur mycket han tränat, när han började träna, vilken bakgrund han har, vilken uppväxt han har, vad han proppat i sig förutom köttbullar osv osv. Så varför diskutera just detta? Själv är jag bara imponerad av hans fysik, kan vi inte lämna det där?

tp_88
2006-09-04, 17:25
Är ni ärliga?

Jag tycker INTE man ska se ut så där när man är 18!!
Hur många år av träning ligger bakom? När har han haft tid att vara barn/ ungdom. När träffar han tjejer? Festar med kompisar? Pluggar??

Nej för fan, sjukt ät det! :furious:
Men OMG pls! Helvete.

GRYM jävla kille! :thumbup: :bow:

Mago
2006-09-04, 17:25
Ok då henke. :)

Grym fysik, särskilt för den ringa åldern. Lite bättre vader så!! Skulle vara kul med fler bilder, typ bakifrån.

mirrranda
2006-09-04, 17:57
Gryyym kropp, har inte sett någon i min ålder med någonting som ens är i närheten av en sådan fysik. Det är bara skrattretande att jämföra den där ryska biffen med mina "vältränade" kompisar *rolleyes*

trasan
2006-09-04, 18:05
Detta är enkelt

Ryssland + maniska föräldrar + son + steorider + bra gener = vältränad snorunge som kommer sluta med Gh-mage!

fonzie
2006-09-04, 18:10
Hehe ja kolla pojkarna i bakgrunden, de har ju inte en suck!

Ryska_raketen
2006-09-04, 18:28
Mycket fint :thumbup:

egon
2006-09-04, 18:38
Hyffsat nice att se ut så där om två år :)

armbrytarn
2006-09-04, 18:49
ändå, sannolikheten är stor att ryssfemmor eller liknande preparat är inblandat. denna tråd för tankarna till den såkallade " little hercules" richard sandrak som bänkade vad jag tror de var 3 ggr sin egen vikt vid 8 års ålder. och hans föräldrar hade mer eller mindre tvingat barnet till träning och gett honom nästan bara diverse pulver och tillskott istället för mat, och hans föräldrar var från forna soviet. kan ju vara så att denhär 18-åringen haft en liknande historia bakom sig.
Dehär behöver ju givetvis inte vara som de ligger till, utan han kan ju ha haft sina ambitioner och drömmar. meen jag har mina tvivel :)

Jishuku
2006-09-04, 19:03
För att ge lite perspektiv på det hela:

Arnold vid 19 års ålder:

http://img445.imageshack.us/img445/8600/arnold19yo4qs4.jpg

Lee Priest vid 17 års ålder:

http://img445.imageshack.us/img445/4716/leepriest17yearsdm2.jpg

Jag skulle tro att killen har grymma förutsättningar för att bli proffs, precis som de, om han får fortsätta att vara frisk osv.
Lämnar diskussionen om prepp vid sidan om, men jag tror nog både Arnie och Priest gjorde det av fri vilja, so why not him?

Flex Wheeler vann sin första tävling vid 13 års ålder förövrigt.

armbrytarn
2006-09-04, 19:07
För att ge lite perspektiv på det hela:

Arnold vid 19 års ålder:

http://img445.imageshack.us/img445/8600/arnold19yo4qs4.jpg

Lee Priest vid 17 års ålder:

http://img445.imageshack.us/img445/4716/leepriest17yearsdm2.jpg

Jag skulle tro att killen har grymma förutsättningar för att bli proffs, precis som de, om han får fortsätta att vara frisk osv.
Lämnar diskussionen om prepp vid sidan om, men jag tror nog både Arnie och Priest gjorde det av fri vilja, so why not him?

Flex Wheeler vann sin första tävling vid 13 års ålder förövrigt.
mm, men arnold har ju erkänt att de förekom anabolas under hans träning.

Timme
2006-09-04, 19:10
mm, men arnold har ju erkänt att de förekom anabolas under hans träning.

ja du. Det förekom AAS under priest träning också.

Jishuku
2006-09-04, 19:12
mm, men arnold har ju erkänt att de förekom anabolas under hans träning.

Somsagt, jag skiter i vad de stoppat i sig eller inte, byggning är inte en oskyldig "sport". Därimot sa jag att jag inte ser något otroligt i att han, lixom de, gör det av egen fri vilja, och ser därför inget fel i det.

I'm impressed by the lad.

L-Sami
2006-09-04, 19:13
Arnie och Priest gjorde det av fri vilja, so why not him?



Tror nog inte att det handlar om fri vilja i samma uträckning som för Arnie och Lee.

Antingen en drogsäljande tiggare eller en bodybuildings cash machine som större makter kan tjäna pengar på.

armbrytarn
2006-09-04, 19:15
Somsagt, jag skiter i vad de stoppat i sig eller inte, byggning är inte en oskyldig "sport". Därimot sa jag att jag inte ser något otroligt i att han, lixom de, gör det av egen fri vilja, och ser därför inget fel i det.

I'm impressed by the lad.
vad äre då som är imponerande om dom tagit preparat :confused:
de tar bort själva glädjen med sporten, eller ALLT som gör bb till en sport.

fat_joe
2006-09-04, 19:16
mm, men arnold har ju erkänt att de förekom anabolas under hans träning.

näee ??? omg ??111

armbrytarn
2006-09-04, 19:18
näee ??? omg ??111
var du rolig nu ?

fat_joe
2006-09-04, 19:23
var du rolig nu ?


Jo nått i den stilen.


Varför tar det bort allt det roliga med bb ?

armbrytarn
2006-09-04, 19:26
Jo nått i den stilen.


Varför tar det bort allt det roliga med bb ?
därför att dina resultat ska komma genom blod svett och tårar, är man inte nån talang eller tänkt för det så ska man inte syssla med det. och har man talang så behöver man inga preparat. no pain no gain, lev efter det mottot vad man än tränar.

fat_joe
2006-09-04, 19:31
därför att dina resultat ska komma genom blod svett och tårar, är man inte nån talang eller tänkt för det så ska man inte syssla med det. och har man talang så behöver man inga preparat. no pain no gain, lev efter det mottot vad man än tränar.

är du ingen talang utan steroider blir du ingen med heller, om än doping är destruktivt på många sätt och vis, så tycker jag att BB på elit nivå endå känns som bland den ärligaste tävlingen.

henke_in_training
2006-09-04, 19:33
därför att dina resultat ska komma genom blod svett och tårar, är man inte nån talang eller tänkt för det så ska man inte syssla med det. och har man talang så behöver man inga preparat. no pain no gain, lev efter det mottot vad man än tränar.

så du tror att arnold och priest bara käkade bola låg på soffan och blev skitstora direkt?

Jishuku
2006-09-04, 19:33
Tror nog inte att det handlar om fri vilja i samma uträckning som för Arnie och Lee.

Antingen en drogsäljande tiggare eller en bodybuildings cash machine som större makter kan tjäna pengar på.

You've got a point. Men isåfall tror jag ändå han gjorde rätt val faktiskt, han lär ju få ett bättre liv nu. Så ser fortfarande inget fel med det.
(förutom Rysslands politik då)


och armbrytarn - om du tror att bodybuilding är en ren sport, och tycker att alla som dopar sig suger, då får du nog sluta att kolla på några andra än amatörklasserna här i Sverige.
Finns ingen sport som är så fullständigt nerlusad av doping som bodybuilding.
"och har man talang så behöver man inga preparat" är förövrigt så långt från sanningen man kan komma om man vill nå långt inom byggning idag.

armbrytarn
2006-09-04, 19:37
är du ingen talang utan steroider blir du ingen med heller, om än doping är destruktivt på många sätt och vis, så tycker jag att BB på elit nivå endå känns som bland den ärligaste tävlingen.
nej, men du uppnår resultaten avsevärt snabbare. de finns ju en anledning till varför dopning ej är tillåtet. senså kan de inte kännas så tillfredställande att vinna mha fusk pga att man inte dög ifrån första början.

armbrytarn
2006-09-04, 19:38
så du tror att arnold och priest bara käkade bola låg på soffan och blev skitstora direkt?
nej ?

henke_in_training
2006-09-04, 19:42
tyckte nästan det lätt som det...

armbrytarn
2006-09-04, 19:43
You've got a point. Men isåfall tror jag ändå han gjorde rätt val faktiskt, han lär ju få ett bättre liv nu. Så ser fortfarande inget fel med det.
(förutom Rysslands politik då)


och armbrytarn - om du tror att bodybuilding är en ren sport, och tycker att alla som dopar sig suger, då får du nog sluta att kolla på några andra än amatörklasserna här i Sverige.
Finns ingen sport som är så fullständigt nerlusad av doping som bodybuilding.
"och har man talang så behöver man inga preparat" är förövrigt så långt från sanningen man kan komma om man vill nå långt inom byggning idag.
så du menar altså att det är "okey" att dopa sig för att alla de stora gör Det ?

Jishuku
2006-09-04, 19:54
så du menar altså att det är "okey" att dopa sig för att alla de stora gör Det ?

Jag menar att ska man överhuvudtaget intressera sig för byggare på högre nivå än amatör så får man nog lov att skjuta sina åsikter om doping åt sidan och koncentrera sig på fysiken enbart.
Annars kan man lika gärna låta bli att kommentera.

Min önskan är såklart att alla dopingpreparat helt plötsligt slutade att existera, och alla fick tävla utan. Då kanske man hade en chans att satsa på byggning själv också.
Men eftersom så inte är fallet, och alla på proffsnivå inom byggning använder steroider, så har jag valt att acceptera läget. För jag ser det inte som fusk då alla använder det.. därimot tycker jag att det är synd att man måste använda det, för jag kommer aldrig vilja göra det själv.

Nu lämnar jag tråden för kvällen, har ont i halsen å e allmänt trött å slut. :sleep:

Überbiffen
2006-09-04, 19:57
Herrejävlar.

Stoltz
2006-09-04, 19:58
Där ser man.

armbrytarn
2006-09-04, 20:06
Jag menar att ska man överhuvudtaget intressera sig för byggare på högre nivå än amatör så får man nog lov att skjuta sina åsikter om doping åt sidan och koncentrera sig på fysiken enbart.
Annars kan man lika gärna låta bli att kommentera.

Min önskan är såklart att alla dopingpreparat helt plötsligt slutade att existera, och alla fick tävla utan. Då kanske man hade en chans att satsa på byggning själv också.
Men eftersom så inte är fallet, och alla på proffsnivå inom byggning använder steroider, så har jag valt att acceptera läget. För jag ser det inte som fusk då alla använder det.. därimot tycker jag att det är synd att man måste använda det, för jag kommer aldrig vilja göra det själv.

Nu lämnar jag tråden för kvällen, har ont i halsen å e allmänt trött å slut. :sleep:
happ, lönsch int att kivas, olika åsikter.

jwzrd
2006-09-04, 20:11
vad äre då som är imponerande om dom tagit preparat :confused:
de tar bort själva glädjen med sporten, eller ALLT som gör bb till en sport.

Men.. du hajar att 90% av svenska byggare som tävlar är dopade? Men visst, det är inte imponerande...

armbrytarn
2006-09-04, 20:14
Men.. du hajar att 90% av svenska byggare som tävlar är dopade? Men visst, det är inte imponerande...
vad, räknar du kosttillskott som dopning då eller *rolleyes*

Tricklev
2006-09-04, 20:14
Armbrytarn, Kroppsbyggning är den mest nerlusade sport som finns, du hittar ingen i eliten som inte är dopad, du får helt enkelt bortse ifrån doping när du bedömmer någon på scenen, tyvärr.

jwzrd
2006-09-04, 20:14
vad, räknar du kosttillskott som dopning då eller *rolleyes*

Nej. 90% av tävlande svenska byggare dopar sig. Det kan du ta till banken.

Tricklev
2006-09-04, 20:15
vad, räknar du kosttillskott som dopning då eller *rolleyes*

Nej, det är så det ser ut, du vistas inte mycket i dom kretsarna va?

Sebbe_H
2006-09-04, 20:15
vad, räknar du kosttillskott som dopning då eller *rolleyes*

Ge upp förfan...

armbrytarn
2006-09-04, 20:19
Nej. 90% av tävlande svenska byggare dopar sig. Det kan du ta till banken.
ber tuseng ggr om ursäkt läste lite för hastigt, bortse från tidigare inlägg.

jwzrd
2006-09-04, 20:22
ber tuseng ggr om ursäkt läste lite för hastigt, bortse från tidigare inlägg.

Ok, det är lugnt :)

Baan
2006-09-04, 20:24
Fan va fördomsfullt om någon stackars ägd ryss som blivit spöad med skärp av sin far för att han ska bygga. Varför inte ett mer realistiskt scenario där han själv valt sin egen väg och kanske t o m haft föräldrar som har bett honom ta det lugnt med träningen och inte ta det så djävla allvarligt?

porja
2006-09-04, 20:28
http://img308.imageshack.us/img308/8771/1dk7.jpg

http://img417.imageshack.us/img417/6817/2zj2.jpg

http://img234.imageshack.us/img234/3571/3iy2.jpg

http://img234.imageshack.us/img234/8070/4hf5.jpg


det här är lika med DOPING och avstängning direkt utan tvekan

mkt farlig för samhället när barn ser detta

.
.

Dissector
2006-09-04, 20:36
Peka EXACT på var jag skrivit att det är fult?

Och sen vill jag gärna ha utlåtande från någon med liknande kropp om hur många år det tagit att komma dit!

Mja, tänkte eftersom folk skrev ungefär "Fan vilken grym fysik" och du svarade "Är ni ärliga?".

mystic[-_-]
2006-09-04, 20:42
Bra linjer kan bli bra :thumbup:

hultman
2006-09-04, 20:57
Någon påpekande gyno, men jag kan inte direkt urskilja något. Vad säger ni?

jmk
2006-09-04, 21:10
roids, roids & mera roids
han har ju redan fixat bt ffs!*screwy*

L-Sami
2006-09-04, 21:15
You've got a point. Men isåfall tror jag ändå han gjorde rätt val faktiskt, han lär ju få ett bättre liv nu. Så ser fortfarande inget fel med det.
(förutom Rysslands politik då)



Jag tycker inte heller att det är fel, han mår säkert bättre än många andra 18 åringar i Ryssriket.

tp_88
2006-09-04, 21:20
roids, roids & mera roids
han har ju redan fixat bt ffs!*screwy*
Ursäkta?

jmk
2006-09-04, 21:27
Ursäkta?

bitchtits!! och det rör sig nog inte om någon vanlig tonårsgyno heller. MEN VEM VET

tp_88
2006-09-04, 21:33
bitchtits!! och det rör sig nog inte om någon vanlig tonårsgyno heller. MEN VEM VET
Jag förstod mycket väl vad du menade med "bt". Jag kan inte hålla med om att han ser ut att ha det dock.

Sebbe_H
2006-09-04, 21:36
Jag förstod mycket väl vad du menade med "bt". Jag kan inte hålla med om att han ser ut att ha det dock.

+1 :)

jmk
2006-09-04, 21:37
Jag förstod mycket väl vad du menade med "bt". Jag kan inte hålla med om att han ser ut att ha det dock.

jag är kirurg, jag kan sånna här saker...*grr* *slap*

tp_88
2006-09-04, 21:37
jag är kirurg, jag kan sånna här saker...*grr* *slap*
Ok.

Sebbe_H
2006-09-04, 21:40
jag är kirurg, jag kan sånna här saker...*grr* *slap*

Hur ser du det? Berätta för oss andra ovetande.

tp_88
2006-09-04, 21:46
Hur ser du det? Berätta för oss andra ovetande.
Han har gyno. Jmk ser sånt - för han är kirurg. Punkt.

jmk
2006-09-04, 21:48
Hur ser du det? Berätta för oss andra ovetande.

kolla cirkeln, kolla peaken, vad fan är det ni inte ser?
jo jag är medveten om att det inte är något extremfall, men då han knappt har något bf är det bara körteln som syns.

jaja hur som helst... nu har det här ingen som helst betydelse mer än att jag ville påpeka att det inte är bra med roids. *rolleyes*

Sebbe_H
2006-09-04, 21:48
Han har gyno. Jmk ser sånt - för han är kirurg. Punkt.

Det har jag också fattat, men kan han inte förklara?

Edit: Tackar

tp_88
2006-09-04, 21:53
kolla cirkeln, kolla peaken, vad fan är det ni inte ser?
jo jag är medveten om att det inte är något extremfall, men då han knappt har något bf är det bara körteln som syns.

jaja hur som helst... nu har det här ingen som helst betydelse mer än att jag ville påpeka att det inte är bra med roids. *rolleyes*
Tja, jag ser inte någon gyno. Det är vad jag inte ser.

aliquis
2006-09-04, 22:21
preppat sen han var fyra?

jwzrd
2006-09-04, 22:21
Tja, jag ser inte någon gyno. Det är vad jag inte ser.

Men ffs?! Han har gyno. Att du inte vet hur gyno ser ut kan väl inte vara någon annans problem än ditt eget?

Hur man skiljer tonårsgyno från den som kommer av steroidmissbruk vet jag däremot inte. Och för övrigt: FFS, vad spelar det för roll? Ingen ser ut så vid 18 år utan steroider. Och FFS igen: Vad spelar DET för roll? Det ser bra som faen ut, hoppas det går bra för grabben.

aliquis
2006-09-04, 22:22
Är ni ärliga?

Jag tycker INTE man ska se ut så där när man är 18!!
Hur många år av träning ligger bakom? När har han haft tid att vara barn/ ungdom. När träffar han tjejer? Festar med kompisar? Pluggar??

Nej för fan, sjukt ät det! :furious:han kanske tränar istället!?!?! :D

Jag träffade inte tjejer, festade eller pluggade särskilt mycket när jag var 18 och innan dess, och det utan att se ut sådär.

Coldsmith
2006-09-04, 22:23
Jag kan då i nte heller urskilja någon gyno. Om han har gyno så har alla gyno. Precis alla.

aliquis
2006-09-04, 22:24
Peka EXACT på var jag skrivit att det är fult?

Och sen vill jag gärna ha utlåtande från någon med liknande kropp om hur många år det tagit att komma dit!Err, människorna med samma kropp på kolozzeum är nog lätträknade, det ligger antagligen runt 0.

aliquis
2006-09-04, 22:25
Du kanske haft ett val?Han är 18 år gammal men tvingad till att tävla?

jwzrd
2006-09-04, 22:26
Jag kan då i nte heller urskilja någon gyno. Om han har gyno så har alla gyno. Precis alla.

Då vet du inte heller hur gyno ser ut. Att vara fet så att man får hängtissar är inte samma sak som gynekomasti. Att ha gynekomasti betyder inte att du behöver låna tantens/morsans BH. Det är mycket tydligt på alla poser utom side triceps att han har förstorade bröstkörtlar.

jwzrd
2006-09-04, 22:26
Han är 18 år gammal men tvingad till att tävla?

Käften nu, alla har redan kommenterat inläggen. Läs tråden.

Coldsmith
2006-09-04, 22:58
Då vet du inte heller hur gyno ser ut. Att vara fet så att man får hängtissar är inte samma sak som gynekomasti. Att ha gynekomasti betyder inte att du behöver låna tantens/morsans BH. Det är mycket tydligt på alla poser utom side triceps att han har förstorade bröstkörtlar.

Jo jag förstår vad du menar men samtidigt måste man "tillåta" eller "acceptera" viss utbuktning där. Alla har lite körtlar mer eller mindre.

Sen är jag givetvis på det klara med att han knaprat..... självfallet. MEN, jag tycker inte man kan kalla det gyno det han har direkt. Iaf inte från en bedömning av dom där bilderna.

För om han har gyno så har jag gyno *cry*

Fast då är ju jag förstås inte så deffad som han :)

Baan
2006-09-04, 22:59
Fast då är ju jag förstås inte så deffad som han :)

Ni ligger iaf på samma muskelmassa ;)

Coldsmith
2006-09-04, 23:02
Ni ligger iaf på samma muskelmassa ;)

:laugh:

Diggler
2006-09-05, 12:28
Jag måste upprepa mig. Jag tror att han är ren. Varför inte? Kan lyftare väga 130+ (säker 10kg mer lbm än byggaren) och prestera skitbra när de är i samma ålder, samt vara rena, så kan en byggare också prestera skitbra helt ren vid 18.

Snake
2006-09-05, 12:31
Jag måste upprepa mig. Jag tror att han är ren. Varför inte? Kan lyftare väga 130+ (säker 10kg mer lbm än byggaren) och prestera skitbra när de är i samma ålder, samt vara rena, så kan en byggare också prestera skitbra helt ren vid 18.

*popcorn*

jwzrd
2006-09-05, 12:36
Jo jag förstår vad du menar men samtidigt måste man "tillåta" eller "acceptera" viss utbuktning där. Alla har lite körtlar mer eller mindre.

Sen är jag givetvis på det klara med att han knaprat..... självfallet. MEN, jag tycker inte man kan kalla det gyno det han har direkt. Iaf inte från en bedömning av dom där bilderna.

För om han har gyno så har jag gyno *cry*

Fast då är ju jag förstås inte så deffad som han :)

Men hur kan du få för dig att det spelar någon roll vad du tycker ska räknas som gyno? Jag lägger ingen värdering i faktumet att han _har_ gyno. För det har han.

jwzrd
2006-09-05, 12:37
Jag måste upprepa mig. Jag tror att han är ren. Varför inte? Kan lyftare väga 130+ (säker 10kg mer lbm än byggaren) och prestera skitbra när de är i samma ålder, samt vara rena, så kan en byggare också prestera skitbra helt ren vid 18.

Och det baserar du på att det är lika lätt att bygga lbm och sen behålla densamma ner till ett lågt bf, och att göra det med en "normalt" bf-andel.

Krampus
2006-09-05, 12:40
Ja usch..
Tacka vet jag gamal hederlig gymnastik!
Det är bra för kroppen och stärker självförtroendet.
Vem behöver ha en karriär efter 20års ålder föresten?
Dessutom klarar man sig mycket bra i dagens samhälle med att inte vara längre än 145cm med alla moderna hjälpmedel som finns!
http://img.timeinc.net/time/asia/magazine/2004/0816/oly_china.jpg

Coldsmith
2006-09-05, 12:57
Men hur kan du få för dig att det spelar någon roll vad du tycker ska räknas som gyno? Jag lägger ingen värdering i faktumet att han _har_ gyno. För det har han.

Men hur kan du få för dig att det spelar nån roll vad du tycker ska räknas som gyno?

Du har ju knappast gjort en läkarundersökning av honom. Eller hur?

Så tagga ner lite.

Det är ingen tydlig gyno han har även om man på vissa bilder kan tyckas skymta lite utbuktning. Så det är ju lite av spekulationer från din sida.

jwzrd
2006-09-05, 13:10
Men hur kan du få för dig att det spelar nån roll vad du tycker ska räknas som gyno?

Du har ju knappast gjort en läkarundersökning av honom. Eller hur?

Så tagga ner lite.

Det är ingen tydlig gyno han har även om man på vissa bilder kan tyckas skymta lite utbuktning. Så det är ju lite av spekulationer från din sida.

Jag ska tagga ner men du fortsätter en faktadiskussion där du går in med en uppfattning som helt enkelt är felaktig? Du har fel helt enkelt Coldsmith, det finns inget att diskutera. Jag förstår inte varför du vill försvara honom heller, ser du något fel i att han har gyno? Får han inte ha det? Ge dig nu.

Coldsmith
2006-09-05, 13:12
Jag ska tagga ner men du fortsätter en faktadiskussion där du går in med en uppfattning som helt enkelt är felaktig? Du har fel helt enkelt Coldsmith, det finns inget att diskutera. Jag förstår inte varför du vill försvara honom heller, ser du något fel i att han har gyno? Får han inte ha det? Ge dig nu.

Så så fort det finns minsta antydan till något därunder så är det gyno? Är det så?
Isåfall har ju alla pojkar gyno sen födseln.

Försvara honom gör jag väl inte. Han får väl ha gyno lika mycket som du.

jwzrd
2006-09-05, 13:14
Så så fort det finns minsta antydan till något därunder så är det gyno? Är det så?
Isåfall har ju alla pojkar gyno sen födseln.

Försvara honom gör jag väl inte. Han får väl ha gyno lika mycket som du.

Så sluta försvara honom då.

Och ja: gyno är knappast ovanligt. Men som jag sa tidigare så får du skilja på hängiga tissar/strutiga bröstvårtor på grund av fetma och förstorade bröstkörtlar.

Daniel Mattusch
2006-09-05, 13:20
Undrar vad babett tycker om elitidrottarna inom ishockey och fotboll. tränar 5-6 ggr i veckan från 13 års ålder. (Tror inte denna ryss har tränar mycket mer) Same thing?

Han har nog valt det där själv + han är nog älskar nog det han gör.

Hans fysik rockar btw.

Diggler
2006-09-05, 13:28
Och det baserar du på att det är lika lätt att bygga lbm och sen behålla densamma ner till ett lågt bf, och att göra det med en "normalt" bf-andel.

Du skriver som en kratta Jwzrd.

jwzrd
2006-09-05, 13:34
Du skriver som en kratta Jwzrd.

Tack.

Coldsmith
2006-09-05, 15:30
Så sluta försvara honom då.

Och ja: gyno är knappast ovanligt. Men som jag sa tidigare så får du skilja på hängiga tissar/strutiga bröstvårtor på grund av fetma och förstorade bröstkörtlar.

Handlar inte mo att försvara honom ju. Han är ju inte i domstol. jag säger vad jag tycker bara.

Så, har du undersökt honom? Om inte så kan du väl sluta vara så kaxig och säker på dig själv här.

Eller är det så att minsta antydan betyder gyno?. Isåfall har många smala kompisar till mig lite gyno.

jmk
2006-09-05, 15:33
Handlar inte mo att försvara honom ju. Han är ju inte i domstol. jag säger vad jag tycker bara.

Så, har du undersökt honom? Om inte så kan du väl sluta vara så kaxig och säker på dig själv här.

Eller är det så att minsta antydan betyder gyno?. Isåfall har många smala kompisar till mig lite gyno.

jojo, men i det här fallet rör det sig troligtvis inte om någon tonårsgyno av ren tillfällighet

WHATEVER!

GTX
2006-09-05, 15:34
nån som kan Uppa bilden igen ? jag får fram 0 från http://img308.imageshack.us/img308/8771/1dk7.jpg
:(


Edit/ps: var nog inge,, verkar va min DNS som strular..

jwzrd
2006-09-05, 15:34
Handlar inte mo att försvara honom ju. Han är ju inte i domstol. jag säger vad jag tycker bara.

Så, har du undersökt honom? Om inte så kan du väl sluta vara så kaxig och säker på dig själv här.

Eller är det så att minsta antydan betyder gyno?. Isåfall har många smala kompisar till mig lite gyno.

Men hur kan du få det till att det är så att det bara är jag utav dig och mig som är så säker? Det är dags för dig att ge dig.

Coldsmith
2006-09-05, 15:36
Men hur kan du få det till att det är så att det bara är jag utav dig och mig som är så säker? Det är dags för dig att ge dig.

jag är inte bombsäker alls, så jag skippar att anklaga folk då.

jwzrd
2006-09-05, 15:40
jag är inte bombsäker alls, så jag skippar att anklaga folk då.

Hur har du fått det till att någon anklagas för något? Jag förstår verkligen inte problemet du har med att jag berättar för dig att han har gyno. Lite som att säga: "Titta, en volvo" varpå du känner att du måste bestrida det till förbannelsen trots att du, i exemplet, är osäker på hur en volvo ser ut.

Det är ett konstaterande. Jag säger inte: Haha fyffan så ful han är, se bara på hans gyno. Gah, varför försvarar jag mig ens?

Coldsmith
2006-09-05, 15:49
Hur har du fått det till att någon anklagas för något? Jag förstår verkligen inte problemet du har med att jag berättar för dig att han har gyno. Lite som att säga: "Titta, en volvo" varpå du känner att du måste bestrida det till förbannelsen trots att du, i exemplet, är osäker på hur en volvo ser ut.

Det är ett konstaterande. Jag säger inte: Haha fyffan så ful han är, se bara på hans gyno. Gah, varför försvarar jag mig ens?

jag vet vad gyno är. På samma sätt som jag vet vad en volvo är.

Men jag gör inte en höna av en fjäder. Det kan faktiskt vara en fjäder från en anka ;)

GTX
2006-09-05, 17:08
OMFG :eek: :hbang:

men vad.. lumpna motståndarna ser ut att känna sig :P

razorblade
2006-09-05, 17:16
Den som har mest pengar vinner...

ps. ja det var ironi ds. ;)