handdator

Visa fullständig version : blanda friskt?


_slipknot1_
2006-09-03, 13:59
Hej tänkte nu efter att ha sommarsvullat lite att börja bränna bort lite överflödigt underhudsfett men samtidigt bibehålla eller öka muskelmassan. Har kollar runt på lite olika kosttillskott men känns som alla märken och olika produkter utlovar samma sak. Nu till den stora frågan kan man använda sig av kreatin även fast man vill minska underhudsfettet och sen köra på något proteintillskott och sedan fettbrännande piller? Ska man köra på omega-3 också kanske?

Vill i alla fall ha tips på vad jag ska köpa för olika slags produkter.
just nu gymmar jag 3 grr i veckan och satsar på att löpa en mil 3 grr i veckan om det är ett bra upplägg?

King Grub
2006-09-03, 14:05
Kreatin försämrar inte fettförbränningen och kan användas tillsammans med vad som helst, förutom möjligen koffein (som helt eliminerar kreatinets ergogena effekt).

_slipknot1_
2006-09-03, 14:31
inga tips på produkter?

L-Sami
2006-09-03, 15:04
inga tips på produkter?

Vad för typ av produkter?

_slipknot1_
2006-09-03, 15:25
kreatin, proteintillskott, omega-3 kapslar och fettförbränningspiller. Skulle vara bra o veta vad som e bäst o fungerar är ju en ren djungel av olika produkter;)

Nithian
2006-09-03, 15:27
Ja alltså du kan köpa sauna belt från TVshop och några lådor fettförbrännings piller. Det kommer du långt på.

Three pigs
2006-09-03, 15:32
nithian, ge dig.
kan inte så mycket om olika kosttillskott men det jag kan rekommendera är whey80 från *************, eller whey fx från ********. märket på omega-3 pillren spelar inte så stor roll.

fast egentligen är det ju bara hård träning som gäller, o inte en massa piller ;)

_slipknot1_
2006-09-03, 15:47
nithian, ge dig.
kan inte så mycket om olika kosttillskott men det jag kan rekommendera är whey80 från *************, eller whey fx från ********. märket på omega-3 pillren spelar inte så stor roll.

fast egentligen är det ju bara hård träning som gäller, o inte en massa piller ;)


okej! jo klart det e hård träning som gäller tillskotten är ju bara till för att få ut så mycket som möjligt hehe

L-Sami
2006-09-03, 16:06
kreatin, proteintillskott, omega-3 kapslar och fettförbränningspiller.

Kolla på Kolozzeums webshop, där kan du finna kreatin och protein i allafall, fettförbränningspiller som säljs ute på marknaden är enligt mig helt värdelösa.