handdator

Visa fullständig version : Fest på gården.


Piranha
2006-09-02, 22:13
Det är fest på gården nedanför.

Varenda ord som sägs hörs riktigt bra upp i lägenheten.

Dem är uppskattningvis ett gäng på 5-7 tjejer i åldern 18-22.

Allvarligt vad är det för fel i huvet på dem? skall dem låta sådär, så fort dem öppnar käften mår man fan illa, är det alkoholen som rensar hjärnan helt , grupptryck.

Jag brukar normalt inte störa mig på sånt, men sheeesus man vill ju bara kasta ner köksbordet på dem.

Kwon
2006-09-02, 22:14
Det är fest på gården nedanför.

Varenda ord som sägs hörs riktigt bra upp i lägenheten.

Dem är uppskattningvis ett gäng på 5-7 tjejer i åldern 18-22.

Allvarligt vad är det för fel i huvet på dem? skall dem låta sådär, så fort dem öppnar käften mår man fan illa, är det alkoholen som rensar hjärnan helt , grupptryck.

Jag brukar normalt inte störa mig på sånt, men sheeesus man vill ju bara kasta ner köksbordet på dem.

LÅL vad säger dom? Är det värre än långtradarchaffisar? :laugh: :thumbup:

Ta fram mikrofonen och spela in...

Spela sedan upp när festen är slut på HÖG volym

Stoltz
2006-09-02, 22:15
Gå ner, spänn gluteus, skrik sen "Sug min!".

Då kommer alla tappa målföret, inte veta vad de ska säga, alla killar se ynkliga ut, och tjejerna tråna.

Dock, man blir nyfiken, vad säger de?

Piranha
2006-09-02, 22:16
Gå ner, spänn gluteus, skrik sen "Sug min!".

Då kommer alla tappa målföret, inte veta vad de ska säga, alla killar se ynkliga ut, och tjejerna tråna.

Dock, man blir nyfiken, vad säger de?


Det är inte så mycket vad dem säger, det är själva uttalandet av ord, blandat med fnitter och skrik tillgjort på nåt sätt, blandat med riktigt dålig attityd.

Fultjack
2006-09-02, 22:17
dom bevisar återigen att brudar är körda :D

Piranha
2006-09-02, 22:19
Ja verkligen, stackars kille som kommer vakna upp med nån av de här bredvid sig.

Kwon
2006-09-02, 22:20
Ja verkligen, stackars kille som kommer vakna upp med nån av de här bredvid sig.

Dra några exempel som de dragit som verkligen har retat upp dig.

Cinna
2006-09-02, 22:20
Vadå - drinkar med 5-7 Östermalmsflickor, finns väl värre sätt att spendera en lördagskväll på eller :D

Piranha
2006-09-02, 22:22
Vadå - drinkar med 5-7 Östermalmsflickor, finns väl värre sätt att spendera en lördagskväll på eller :D

Förvisso, det skulle isåfall vara akut rektoskopi på karolinska.

Deceiver85
2006-09-02, 22:24
Gå ner, spänn musklerna och plocka med dig några av tjejerna med upp till lägenheten på lite sängkammargolf.

elan
2006-09-02, 22:26
Webcam på det?

Ärligt talat, riktigt brudiga brudar är bland det värsta som finns. Särskilt onyktra sådana. De hamnar i samma klass som barn.

Kwon
2006-09-02, 22:27
Webcam på det?

Ärligt talat, riktigt brudiga brudar är bland det värsta som finns. Särskilt onyktra sådana. De hamnar i samma klass som barn.

Utveckla brudiga brudar, du menar bimbos? :devil:

mathor
2006-09-02, 22:28
Fånga in en och sälj till Skansen.

Piranha
2006-09-02, 22:30
Utveckla brudiga brudar, du menar bimbos? :devil:


Bimbos är rätt ja alltså värre än på bigbrother.

Det här är dem som var förmycke för tv.

regus
2006-09-02, 22:30
Jag kan köpa! *kissass*

(om fånga in och sälja till skansen)

elan
2006-09-02, 22:31
Utveckla brudiga brudar, du menar bimbos? :devil:
Kan så vara.

Piranha
2006-09-02, 22:33
Bimbos, brats-wannabes i HM kläder med dålig attityd så packade dem inte kan gå i högklackat, med volymen på högsta nivå.

Kwon
2006-09-02, 22:35
Bimbos, brats-wannabes i HM kläder med dålig attityd så packade dem inte kan gå i högklackat, med volymen på högsta nivå.

18 år + alkohol och blanda med stor grupp av likasinnade = härlig kombination

Piranha
2006-09-02, 22:39
AAAAAAAAAAAAAAAH dem går nu, mot hötorget skrek dem i mobilerna.

Se upp ni som skall dit.

Stoltz
2006-09-02, 22:40
Piranha did it again! He survived another attack!

grisbil3n
2006-09-02, 22:55
Har också grannar som har fest nere på gården här, fast dom är 20-30 pers och har stora högtalare i trädgårrn, jag hör musiken genom 4-5 väggar. Gnäll inte.

Ska upp o jobba imorrn dessutom.

Tolkia
2006-09-02, 22:57
Ungefär samma i lägenheten under mig; dock verkar det vara flerkönad fest. De spelar Timbuktu på hög volym och sjunger med (med berusad tonsäkerhet ...). Man får hoppas att de dämpar sig eller går ut så småningom, jag tvivlar dock på att det sker, eftersom de satt upp en "vanings"-lapp i trapphuset om att de skall ha fest. Synd att man har drattat bort alla sina öronproppar ...

axlpxl
2006-09-02, 23:01
Jag bor i studenthem och det är nollningsperiod. Ni kan alla känna er gamla som klagar på era tysta och fina hem. Tråd låst!



:D

Tolkia
2006-09-02, 23:10
Jag bor i studenthem och det är nollningsperiod. Ni kan alla känna er gamla som klagar på era tysta och fina hem. Tråd låst!
Jag ÄR gammal. :D Och bor i lägenhet mitt i studentghettot (här satsar vi hårt på integrationen ...) så jag säger +1 på det där med nollningen. Hälften av alla kunder på ICA har overall på sig ... :D

Cerberus
2006-09-02, 23:14
Önskar jag bodde där du bor Pirre :D jag hade joinat dom ahha :)

Fan, se till o analysera dom och lämna ett brev i deras inkast där du ger bedöme på olika brudars uppförande xD

Tolkia
2006-09-02, 23:19
Ahhh ... den musikaliska upplevelsen att höra ett dussin påstrukna studenter klappa takten till stereon och sjunga "kalla mej cee-ee-peee, kalla mej böööög ...". :D

no1fitness
2006-09-02, 23:44
Usch, lider med er stackare som har hödljudda grannar. :(
När jag bodde i Oslo hade vi en lägenhet ett år i ett hus där det bodde nästan bara studenter och det var ett helvete att bo där och jobba.

Nu är jag gammal och bor i hus. Eget hus ftw ! :)
Man kan göra vad man vill precis när man vill utan att någon klagar.

aliquis
2006-09-03, 00:12
Ja verkligen, stackars kille som kommer vakna upp med nån av de här bredvid sig.Ah, det var det du var rädd för ;)

Peter-N1
2006-09-03, 00:52
Det är fest på gården nedanför.

Varenda ord som sägs hörs riktigt bra upp i lägenheten.

Dem är uppskattningvis ett gäng på 5-7 tjejer i åldern 18-22.

Allvarligt vad är det för fel i huvet på dem? skall dem låta sådär, så fort dem öppnar käften mår man fan illa, är det alkoholen som rensar hjärnan helt , grupptryck.

Jag brukar normalt inte störa mig på sånt, men sheeesus man vill ju bara kasta ner köksbordet på dem.

Jag vet vad du menar. Det är just det materialet jag har att jobba med varje helg på Stureplan. Lägg sen till 5-10 manliga fylllskallar som ska impa på dessa bimbos. :cheers:

Überbiffen
2006-09-03, 01:16
Det är fest på gården nedanför.

Varenda ord som sägs hörs riktigt bra upp i lägenheten.

Dem är uppskattningvis ett gäng på 5-7 tjejer i åldern 18-22.

Allvarligt vad är det för fel i huvet på dem? skall dem låta sådär, så fort dem öppnar käften mår man fan illa, är det alkoholen som rensar hjärnan helt , grupptryck.

Jag brukar normalt inte störa mig på sånt, men sheeesus man vill ju bara kasta ner köksbordet på dem.
Du börjar bli gammal. :D

Papi
2006-09-03, 01:42
Jag ÄR gammal. :D Och bor i lägenhet mitt i studentghettot (här satsar vi hårt på integrationen ...) så jag säger +1 på det där med nollningen. Hälften av alla kunder på ICA har overall på sig ... :D
Lappis? :D

hum
2006-09-03, 02:20
hallååå.. vart är efterfesten?! *screwy* :confused:

Krokodil
2006-09-03, 06:47
Klaga lagom! Förra natten var det fest några hus bort, de hade bjudit in halva Sthlm och hade dessutom ett liveband i trädgårn! Gissa hur mycket oväsen det var.

Jag bet ihop rätt länge men när de väckt tvillingarna för tionde gången och klockan var halv två på natten fick jag nog och gick dit och skrek! En stund senare blev det faktiskt lite tystare.

Nina L
2006-09-03, 07:04
Ahhh ... den musikaliska upplevelsen att höra ett dussin påstrukna studenter klappa takten till stereon och sjunga "kalla mej cee-ee-peee, kalla mej böööög ...". :DHahhahaha! :laugh:

AlexGBG
2006-09-03, 07:05
hade verkligen alla grannar fest igår?? mina grannar hade åxå fest, själv låg jag i sängen å kollade på lite film, försökte spana ut på dom genom fönstret men såg inte riktigt var dom var. jag var lite smått uttråkad å avundsjuk på dom som hade roligt, men IDAG är det jag som är vinnaren :D
pigg å glad och klockan är bara drygt 8.

förövrigt så börjar jag bli gammal som är vaken den tiden på en söndag.

edit: jag tror att pihrana är rätt så lik Dr. Cox i scrubs till sättet :P

Cilia
2006-09-03, 10:06
mina grannar hade kräftskiva och jag hade 10-15 killar som i oräkneliga antal gånger sjöng "nu tar vi den, nu tar vi den". Undra om dom någonsin fick ner någon sup, inte kan det ha blivit många iaf?

Fast jag gillar när jag hör grannarna men ibland funkar det inte.
Natten innan jag skulle till England hade dom fest precis nedanför mig och det var trevligt förutom tjejernas fnitter som kommer oregelbundet och skär genom kroppen. Oerhört svårt att somna då.

Axon
2006-09-03, 10:48
pirre du borde ha gått ner till de och läxat upp de lite:D

Baan
2006-09-03, 12:25
fifan vad jobbigt. skulle nästan tycka synd om dig, men nu stängde du min tråd igår och var lite smådryg, och jag är småsint så blir inget av det ;)

Kwon
2006-09-03, 12:44
fifan vad jobbigt. skulle nästan tycka synd om dig, men nu stängde du min tråd igår och var lite smådryg, och jag är småsint så blir inget av det ;)

Vilken tråd stängdes Baan?

GymTT
2006-09-03, 12:49
Det är fest på gården nedanför.

Varenda ord som sägs hörs riktigt bra upp i lägenheten.

Dem är uppskattningvis ett gäng på 5-7 tjejer i åldern 18-22.

Allvarligt vad är det för fel i huvet på dem? skall dem låta sådär, så fort dem öppnar käften mår man fan illa, är det alkoholen som rensar hjärnan helt , grupptryck.

Jag brukar normalt inte störa mig på sånt, men sheeesus man vill ju bara kasta ner köksbordet på dem.


SMSa mig genast adress samt väderstreck så ska jag se till att ta med damerna ut.

bear.flowertwig
2006-09-03, 13:01
SMSa mig genast adress samt väderstreck så ska jag se till att ta med damerna ut.

För fulla brats-wannabees i HM-kläder utan stil med siktet på nästa Big Brother... det blev drinkbord på Mera då?

skaparn
2006-09-03, 13:37
Klaga lagom! Förra natten var det fest några hus bort, de hade bjudit in halva Sthlm och hade dessutom ett liveband i trädgårn! Gissa hur mycket oväsen det var.

Jag bet ihop rätt länge men när de väckt tvillingarna för tionde gången och klockan var halv två på natten fick jag nog och gick dit och skrek! En stund senare blev det faktiskt lite tystare.

De hade väl inte overaller? Då kan du vara glad för det iallafall. Av alla som gnällt i den här tråden lider jag med Tolkia mest, det är verkligen skönt att inte befinna sig i universitetsmiljö för tillfället.

Helena B
2006-09-03, 14:45
Tycker inte det märks att det är nollning, förutom alla overalltossar som springer omkring (även på ICA där jag tillbringar mycket tid :D ) Onsdag, fredag och lördag varje vecka året om så är det fest någonstans i mitt hus. Men jag har bott här i 2 år så man kan väl säga att jag har vant mig. Det som är lite irriterande är att de spelar samma låt hela tiden..."Hon gör allt för att göra mig lycklig" plus att killarna jämt måste skrika med i refrängen (det bästa är när det händer 3 på morgonen och man ska upp halv 5 ;) ). Det är väldigt lyhört så jag hör det mesta som pågår (mer än vad jag vill höra).

Visst är det härligt att bo i studenthus :thumbup:

Diana
2006-09-03, 15:07
Tyyyyyyyyyp
Baaaaaaaaaaaaaaaah
lixooooooom
méééééeééhhh
hihihihihi hihihi hi

Jag har lyckats parkera mej, boendewise, mitt emot fjortisarnas favorit fylle busshållplats. Funderat på att stämma sl/citybuss eller vad fan de nu heter, för att de bara skickar sopbilen(nattbussen) en gång i timmen. Mopeder, klirrande flaskor, parningsläten av olika slag, fyllebröl,, och är det en lugn helg krossas bara två av hållplatsrutorna.

Men men, tror faktiskt studentmiljöer ligger aningen högre upp på vilja-doppa-huvvet-i-betterisyra-skalan.

Lider med er. :D

Tolkia
2006-09-03, 16:48
Det som är lite irriterande är att de spelar samma låt hela tiden..."Hon gör allt för att göra mig lycklig" plus att killarna jämt måste skrika med i refrängen (det bästa är när det händer 3 på morgonen och man ska upp halv 5 ;) ).
Efterfest, mmmmm ... :D

krilleh
2006-09-03, 18:01
ääh.. min kväll var värre. Fick med nån brud in på toan som inte ens visste a blowjob var. De värsta är att hon var 17 år!!!!!!!!111 Jävla torsk alltså.

AlexGBG
2006-09-03, 18:06
ääh.. min kväll var värre. Fick med nån brud in på toan som inte ens visste a blowjob var. De värsta är att hon var 17 år!!!!!!!!111 Jävla torsk alltså.


osis hörrö.. bara be henne sätta sig mot väggen å hala fram den

krilleh
2006-09-03, 18:08
osis hörrö.. bara be henne sätta sig mot väggen å hala fram den

Precis vad jag gjorde också. Sen fråga hon om jag hade kondom vilket jag inte hade. Livet är inte rättvist *cry*

Pepparkakssmurfen
2006-09-03, 18:09
Precis vad jag gjorde också. Sen fråga hon om jag hade kondom vilket jag inte hade. Livet är inte rättvist *cry*

HAHAA!! :thefinger