handdator

Visa fullständig version : Windows Live Mail?


Challenge
2006-09-02, 16:06
Är det någon som vet om det går att skapa ett beta konto med svenskt ip? Har letat runt men det verkar inte som att det går att registrera sig till ett live mail konto längre. Kan man bjuda in folk till att testa? Vet att det har gått tidigare, och 2 gig mailbox hade suttit fint :)

jwzrd
2006-09-02, 16:11
Är det någon som vet om det går att skapa ett beta konto med svenskt ip? Har letat runt men det verkar inte som att det går att registrera sig till ett live mail konto längre. Kan man bjuda in folk till att testa? Vet att det har gått tidigare, och 2 gig mailbox hade suttit fint :)

Annars finns Google Mail.

Challenge
2006-09-02, 16:13
Jo jag vet, men det hade varit skönt att slippa byta adress :)

aliquis
2006-09-02, 16:55
har livesaken en @hotmail.com eller? Vad ger den annars? Varför heter det live?

donpedro
2006-09-02, 17:11
går det inte bara att logga in på mail.live.com ?

jag gick med i beta testet och nu hamnar jag alltid på live.com även om jag loggar in via hotmail.com .. :D

Challenge
2006-09-02, 17:19
går det inte bara att logga in på mail.live.com ?

jag gick med i beta testet och nu hamnar jag alltid på live.com även om jag loggar in via hotmail.com .. :D

Verkar inte som det går att registrera sig för live mail, de kanske bara ville ha ett visst antal testare?

Challenge
2006-09-02, 17:29
går det inte bara att logga in på mail.live.com ?

jag gick med i beta testet och nu hamnar jag alltid på live.com även om jag loggar in via hotmail.com .. :D

Eller hur gjorde du för att gå med i live.com? är kanske en bättre fråga :)

jwzrd
2006-09-02, 18:23
har livesaken en @hotmail.com eller? Vad ger den annars? Varför heter det live?

För att det är webtwopointohlol och dom vill erbjuda något som kommer i närheten av google?

donpedro
2006-09-02, 19:23
Eller hur gjorde du för att gå med i live.com? är kanske en bättre fråga :)

Jag klickade på en reklamknapp på hotmail.com för ett tag sen .. vad händer om du går till http://mail.live.com och skriver in din hotmail address ?

Challenge
2006-09-03, 02:00
Jag klickade på en reklamknapp på hotmail.com för ett tag sen .. vad händer om du går till http://mail.live.com och skriver in din hotmail address ?

Bara vanliga hotmail då..

antonio
2006-09-03, 02:04
Är nog för sent nu...men det kommer väl snart en version för alla användare. Ingen skillnad på utrymmet för de som redan har hotmail plus dock men layouten var bra.

/A