handdator

Visa fullständig version : Problem - intresserad i en tjej


HjulaMedMig
2006-09-02, 13:59
Hejsan! Jag har nyss påbörjat en utbildning på högskolan och där
upptäckte jag en av de snyggaste tjejerna jag någonsin skådat, hon var
verkligen SKITFIN. Helt klart en 10-poängare. Helt ärligt så har jag
inte sett många i mitt liv som har ett så pass attraktivt utseende.

Jag har inte pratat något med henne än, jag vet inte ens vad hon heter.


Självklart vill jag lära känna henne och jag hoppas verkligen att hon
har ett fint inre också.

Nu till frågan, hur borde jag göra?

Att gå fram och säga att rakt ut att jag tycker att hon ser jäkligt
fräsch ut kanske vore nåt för att sedan driva vidare? Rakt på
helt enkelt.

Eller köra på den lite mer svårfångade stilen? Är verkligen inte
alls bra på sånt här, bara varit i 3 mer seriösa förhållande
under min levnadsperiod.

Så, det skulle vara fint med ett gäng tips!

hum
2006-09-02, 14:02
Gå på samma fester, ragga när hon är full.

tossefar
2006-09-02, 14:02
Intresserad I henne? :)

Prata med bruttan, vänta till första kårfesten om du behöver alkoholens stöd.

"Att gå fram och säga att rakt ut att jag tycker att hon ser jäkligt
fräsch ut kanske vore nåt för att sedan driva vidare? Rakt på
helt enkelt."

Nej. Oh nej. Blattestilen kanske funkar på små tonårstjejer, men inte annars :)

Cerberus
2006-09-02, 14:05
Säg inte rakt ut va du tycker om henne, det e bara creepy. Tänk på alla andra killar som säger likadant till henne??

Perscitus
2006-09-02, 14:07
Är du intresserad av henne på allvar kanske du inte ska utnyttja alkoholen för att nå henne. Först och främst måste du vara en social haj med ett utseende av lika hög grad själv då. För vad är det som du har som inte andra har som gör att hon väljer dig? Är hon så snygg som du säger får hon antagligen en hel massa inviter utöver din. Utöver det är det ingen garanti för att du får henne mer än för natten i bästa fall.

Lär känna henne, om du hoppas att ni kan träffas som vuxna människor emellan. Det vanliga, ta det lugnt men visa att du gillar henne, finns med i hennes dagliga sammanhang.

Piranha
2006-09-02, 14:08
Ja snacka är ju en början, spela svår kommer hon bara tro du är skum.

Snacka, var trevlig emot henne och hennes vänner, hjälpsam, intresserad... glöm inte tubsockan.

blekfet2
2006-09-02, 14:12
Titta på bullen.

myggan
2006-09-02, 14:18
Titta på bullen.

:laugh: bullen äger.

hultman
2006-09-02, 14:21
Ett första steg är ju att vara lika snygg själv, sen så får du se till att vara trevlig, men inte för på :D

Kwon
2006-09-02, 14:25
Använd mobilen som din "wingman". :laugh:

Sen vid första dejten, arbetar du med "vinklar"!

Tyvärr de enda tipsen jag kan ge dig!

Piranha
2006-09-02, 14:29
Använd mobilen som din "wingman". :laugh:

Sen vid första dejten, arbetar du med "vinklar"!

Tyvärr de enda tipsen jag kan ge dig!


Det var inte mycke till råd, hur får du dejter?

Ifs du är snygg...

Kwon
2006-09-02, 14:30
Det var inte mycke till råd, hur får du dejter?

Ifs du är snygg...

Tjejerna brukar gå fram till mig....

Jag har tyvärr inga tips

HenrY
2006-09-02, 14:32
Använd mobilen som din "wingman". :laugh:

Sen vid första dejten, arbetar du med "vinklar"!

Tyvärr de enda tipsen jag kan ge dig!

:D

Jaa, även att ge henne en PROPP skulle säkert funka!

Så, arbeta med vinklar samtidigt som du ger henne PROPPár.

Kwon
2006-09-02, 14:36
Ifs du är snygg...

Du är snygg du med förresten.. :naughty:

Nä, det jag skulle säga var, lite komplimanger skadar aldrig! :thumbup:

L-Sami
2006-09-02, 14:38
Prata med henne när du har möjlighet, prata om det som passar situationen bäst... så mycket svårare kan det inte vara.

sundvall
2006-09-02, 14:46
Framstå som väldigt intressant och humoristisk, kommentera verkligen inte hennes utseende, hon vet redan att hon är snygg, hon får det redan bekräftat varje dag av 10killar, du vill inte att hon ska se dig som en i mängden.

Framstår du som intressant kommer hon mer en gärna vilja samtala ofta med dig, nån gång då ska du på något sätt, framföra att det är tur att ni inte är ett par, för det skulle aldrig gå. Kan vara när ni småargumenterar om någonting i skolan tex. Det är en rätt bra metod för dels kommer hon sluta tänka "äsch jag vet att han vill ha mig, det är därför han pratar med mig" och sen så kommer hon troligtvis, försöka att... win you over.

Hon styrs, som tammefan nästan alla andra tjejer av känslor, inte av logik. Så om du förklarar att det helt enkelt inte skulle fungera mellan er två, logiken säger något annat, så kommer du nog snart märka att hon blir mer och mer intresserad av dig, tro mig. Gör detta dock när ni samtalat ett tag och fått en någorlunda ok relation.

Visa även att du har en massa andra saker för dig, försök framstå som lite upptagen. Var _INTE_ needy, på något sätt.

Hur som helst, efter du förklarat för henne att det skulle vara en katastrof om ni var tillsammans, kan du börja vara liiite mer "på" så att säga, rätt diskret dock, ge dubbla budskap så att säga. Hon kommer inte riktigt veta om du raggar på henne, eller om du bara är allmänt trevlig och en helmysig kille.

Tänk även att det är du som är priset, inte hon. Hon ska vara glad om hon får någon som dig.

Självförtroende är självklart en stooor del i det hela också. Det spelar ingen större roll om du är skitsnygg, rik, eller whatever. Har du inget självförtroende är det kört. Så se till att skaffa det om du inte redan har ett, var ditt bästa jag så att säga.

Hon har som sagt troligtvis redan väldigt många killar efter sig, om hon nu är så snygg som du säger. Antagligen en hel del kommentarer varje dag om sitt utseende, killar som vill prata etc. Så, du ska helt enkelt försöka sticka ut på något sätt, visa att du inte är som alla de andra maskarna. Du har nåt som inte dom har, och för att få en sån person så ska hon vara tvungen att kämpa.

Trance
2006-09-02, 15:04
Kommentera hennes utseende för att undvika att vara en i mängden som läst The Game!

sundvall
2006-09-02, 15:14
Kommentera hennes utseende för att undvika att vara en i mängden som läst The Game!

ja! ¤"!!!"!!#!

chidde
2006-09-02, 15:26
...

du får rätt många brudar va? :D
eller är du egentligen en brud med en snubbe som avatar?

sundvall
2006-09-02, 15:34
du får rätt många brudar va? :D
eller är du egentligen en brud med en snubbe som avatar?

Nää :(

Kay
2006-09-02, 15:38
Nää :(

Sååå..dina tips fungerar hur bra...? :D

Kwon
2006-09-02, 15:38
Sååå..dina tips fungerar hur bra...? :D

Lite sarkasm all the way from Finland! :laugh:

Cerberus
2006-09-02, 15:43
Nää :(


skojaru lr? Du verkar ju få hur många tjejer som helst på fall, du är ju naturlig alfa :D

Diana
2006-09-02, 15:57
nån gång då ska du på något sätt, framföra att det är tur att ni inte är ett par, för det skulle aldrig gå. Kan vara när ni småargumenterar om någonting i skolan tex. Det är en rätt bra metod för dels kommer hon sluta tänka "äsch jag vet att han vill ha mig, det är därför han pratar med mig" och sen så kommer hon troligtvis, försöka att... win you over.
.
Seriöst sånt där genomskådar man på fem röda :D Det märks MKT tydligare än många killar verkar tro ifall en kille är ute efter 'bra vara vän' eller mer.. Den tjej(speciellt av attraktiv valör) som inte genomskådar en sån replik i sammband med kontaktsök+ett visst beteende från killen måste fn bott under en sten *popcorn*

Bra skrivet resten.

Mkt fina tips fö. i tråden.. :laugh:

Kwon
2006-09-02, 16:01
Mkt fina tips fö. i tråden.. :laugh:

Mina tips bäst ja? :laugh:

rQx
2006-09-02, 16:04
Kan man inte bara gå fram och fråga om hon vill gå på bio =)

sundvall
2006-09-02, 16:06
Seriöst sånt där genomskådar man på fem röda :D Det märks MKT tydligare än många killar verkar tro ifall en kille är ute efter 'bra vara vän' eller mer.. Den tjej(speciellt av attraktiv valör) som inte genomskådar en sån replik i sammband med kontaktsök+ett visst beteende från killen måste fn bott under en sten *popcorn*

Bra skrivet resten.

Mkt fina tips fö. i tråden.. :laugh:

Gah vafan, nog funkar det om man ser ut att vara fullkomligt seriös och dessutom bli grinig, det tror jag verkligen :)

Tolkia
2006-09-02, 16:15
Går ni samma utbildning så träffas ni ju ofta (antar jag?) så då är det väl att försöka "lära känna" som gäller, kanske? Du måste ju lyckas visa hur trevlig du är. Fråga henne om småsaker, snacka med henne i cafeterian, fråga hur helgen har varit ... ja, småprats-crap. Att gå fram och säga att hon ser "fräsch" ut är nog inte det bästa knepet; risken är stor att du framstår som puckad snarare än intressant. :D

Röda_Lacket
2006-09-02, 16:16
gå fram och säga att hon är fet men att du gillar hennes insida sedan ler du stort .

Kwon
2006-09-02, 16:22
Går ni samma utbildning så träffas ni ju ofta (antar jag?) så då är det väl att försöka "lära känna" som gäller, kanske? Du måste ju lyckas visa hur trevlig du är. Fråga henne om småsaker, snacka med henne i cafeterian, fråga hur helgen har varit ... ja, småprats-crap. Att gå fram och säga att hon ser "fräsch" ut är nog inte det bästa knepet; risken är stor att du framstår som puckad snarare än intressant. :D

Du ser "fräsch" ut! Vill du bli min Kicki D alt Claire Wikholm? :naughty:

Tricklev
2006-09-02, 16:24
Gå inte och kära ner dig i en tjej du inte ens känner.

Diggler
2006-09-02, 16:37
Varför fixera sig så? Du känner ju inte ens människan? Näh, hela scenariot ger mig bara negativa vibbar, jaga nån tvåpoängare istället som Jan Banan hade föreslagit.

Kwon
2006-09-02, 16:39
Det luktar kärlek vid första ögonkastet!

Oturligt nog kanske det inte är ömsesidigt. :devil:

Wennerberg
2006-09-02, 16:49
visa en fet mage så kommer rbudarna springades, jag får ha riddarrustning nu för alla brudar

Pez
2006-09-02, 17:07
Hejsan! Jag har nyss påbörjat en utbildning på högskolan och där
upptäckte jag en av de snyggaste tjejerna jag någonsin skådat, hon var
verkligen SKITFIN. Helt klart en 10-poängare. Helt ärligt så har jag
inte sett många i mitt liv som har ett så pass attraktivt utseende.

Jag har inte pratat något med henne än, jag vet inte ens vad hon heter.


Självklart vill jag lära känna henne och jag hoppas verkligen att hon
har ett fint inre också.

Nu till frågan, hur borde jag göra?

Att gå fram och säga att rakt ut att jag tycker att hon ser jäkligt
fräsch ut kanske vore nåt för att sedan driva vidare? Rakt på
helt enkelt.

Eller köra på den lite mer svårfångade stilen? Är verkligen inte
alls bra på sånt här, bara varit i 3 mer seriösa förhållande
under min levnadsperiod.

Så, det skulle vara fint med ett gäng tips!
Att spela svår när du inte ens pratat med henne.. hur tänkte du då? :Virro

Prata med henne kanske vore en bra start?
Du kanske tycker att hon är ett ufo så fort hon öppnar munnen.. vem vet.

Kwon
2006-09-02, 17:11
Att spela svår när du inte ens pratat med henne.. hur tänkte du då? :Virro

Han tänker inte ens prata med henne, snacka om att spela svår! (i flera år!).

Sen när de gått ut så undrar han varför det inte funkade... :devil:

mathor
2006-09-02, 17:33
visa en fet mage så kommer rbudarna springades, jag får ha riddarrustning nu för alla brudar

Finns det riddarrustningar i bulk size?

Diana
2006-09-02, 17:41
Gah vafan, nog funkar det om man ser ut att vara fullkomligt seriös och dessutom bli grinig, det tror jag verkligen :)
Jo självklart kan han få iväg en sån replik med trovärdig stämma, men faktum kvarstår ju att hur han agerar runt omkring det sedan(syns rätt väl när folk kopplar på charmen) talar ju oftast sitt alldeles för tydliga språk. Säger inte att det är ett helt värdelöst tips =) men att det märks mkt mer än han/många tror vad det riktiga syftet med repliken är.
Det är ju ett väl känt knep ffs.. :D
Mina tips bäst ja? :laugh:
:D

Du är ju ninja klart det funkar när man tar fram samurajsvärden(t).

Kwon
2006-09-02, 17:42
:D

Du är ju ninja klart det funkar när man tar fram samurajsvärden(t).

You mean "The Sword"? :confused: :naughty:

sundvall
2006-09-02, 17:44
skojaru lr? Du verkar ju få hur många tjejer som helst på fall, du är ju naturlig alfa :D

:D

Diana
2006-09-02, 17:47
You mean "The Sword"? :confused: :naughty:
Bespara modsen extrajobbet(bildwise) denna gång.. *kissass* :D

aliquis
2006-09-02, 17:47
Intresserad I henne? :)

Prata med bruttan, vänta till första kårfesten om du behöver alkoholens stöd.

"Att gå fram och säga att rakt ut att jag tycker att hon ser jäkligt
fräsch ut kanske vore nåt för att sedan driva vidare? Rakt på
helt enkelt."

Nej. Oh nej. Blattestilen kanske funkar på små tonårstjejer, men inte annars :)Så du gjorde med tjejen på din avatar?

ManuelIT
2006-09-02, 17:50
Jo självklart kan han få iväg en sån replik med trovärdig stämma, men faktum kvarstår ju att hur han agerar runt omkring det sedan(syns rätt väl när folk kopplar på charmen) talar ju oftast sitt alldeles för tydliga språk. Säger inte att det är ett helt värdelöst tips =) men att det märks mkt mer än han/många tror vad det riktiga syftet med repliken är.
Det är ju ett väl känt knep ffs.. :D

:D

Du är ju ninja klart det funkar när man tar fram samurajsvärden(t).

jag tror poängen är just att visa dubbla budskap, något tjejer är expert på!

n1tro
2006-09-02, 18:00
vad du än gör, gå inte fram och säg PRECIS hur du känner

Diana
2006-09-02, 18:14
jag tror poängen är just att visa dubbla budskap, något tjejer är expert på!
Fast frågan är ju om det kanske rentutav motarbetar. Jag menar, alla brüdar jag känner som får den typen av repliker i kombination med ett visst beteende drar samma slutsats. En kille som kör med sånna spel och tror vi är så lättlurade frammstår direkt som aningen mer hmm.. patetisk(?)(fel ord men kommer fn inte på något bättre just nu så det får duga...). Vi vet ju att de flesta killar faktiskt smaskat i sej minst en dejtingbok/artikel/dyl. *popcorn*

Du skola visa intresse icke spela.

Kwon
2006-09-02, 18:18
Bespara modsen extrajobbet(bildwise) denna gång.. *kissass* :D

*kissass* :D

krilleh
2006-09-02, 18:22
jag tycker du är intresserad när ni väl snackar. Men annars ska du leka svårfångad, upptagen osv. att du också har ett liv utan henne. Ifall hon börjar prata med dig ska du självklart vara öppen, glad, social osv. Men sen när ni sagt hejdå för dagen så ska du inte ringa eller smsa. Kolla om hon är intresserad. Om hon smsar dig någondag så vet du ju att hon är lite nyfiken iaf. Då kan du låta de gå några dagar sen kan du ringa henne eller något. Var inte för på, tjejer blir oftast rädda för de och backar tillbaka.

Cerberus
2006-09-02, 18:27
Fast frågan är ju om det kanske rentutav motarbetar. Jag menar, alla brüdar jag känner som får den typen av repliker i kombination med ett visst beteende drar samma slutsats. En kille som kör med sånna spel och tror vi är så lättlurade frammstår direkt som aningen mer hmm.. patetisk(?)(fel ord men kommer fn inte på något bättre just nu så det får duga...). Vi vet ju att de flesta killar faktiskt smaskat i sej minst en dejtingbok/artikel/dyl. *popcorn*

Du skola visa intresse icke spela.

Tror det är bra att göra nåt än ingenting. Gå fram till henne o säga hej o prata med henne, är hon tråkig så dissar du henne bara. Finns gott om tjejer i landet ändå.

Überbiffen
2006-09-02, 18:29
För helvete, tjejer är onda.

Cerberus
2006-09-02, 18:34
För helvete, tjejer är onda.
Där satt den...HAHA :D

Diana
2006-09-02, 18:40
Tror det är bra att göra nåt än ingenting. Gå fram till henne o säga hej o prata med henne, är hon tråkig så dissar du henne bara. Finns gott om tjejer i landet ändå.
Självklart, jag tror du missförstod mej, jag förespråkade inte att 'göra ingenting' utan ville bara få fram att det kan vara kontraproduktivt att säga det sundvall föreslog.

Men men det är upp till var och en vilken stil man vill köra.

Cerberus
2006-09-02, 19:09
Jag e dock mer för Sundvalls stil ;) ska ut o sarga krogen nu muahahha haha

Snake
2006-09-02, 19:22
För helvete, tjejer är onda.

http://x2c.xanga.com/b95a821b3943037675173/b10531862.jpg

Big_Vik
2006-09-03, 09:13
Sundvall: :thumbup: Får jag, vad heter det....sarga(?)...med dig någon gång och se om du är the real deal om en säger? ;)

sundvall
2006-09-03, 11:44
Sundvall: :thumbup: Får jag, vad heter det....sarga(?)...med dig någon gång och se om du är the real deal om en säger? ;)

Haha aaarå vi kan sarga ;D

Vi kan ta med oss cerberus också =)

Purren
2006-09-03, 12:03
Intresserad I henne? :)

Prata med bruttan, vänta till första kårfesten om du behöver alkoholens stöd.

"Att gå fram och säga att rakt ut att jag tycker att hon ser jäkligt
fräsch ut kanske vore nåt för att sedan driva vidare? Rakt på
helt enkelt."

Nej. Oh nej. Blattestilen kanske funkar på små tonårstjejer, men inte annars :)

Ursäkta? Blattestilen?

Fredrik_S
2006-09-07, 06:58
Vad du än väljer för stil så kan det vara brottom, vänta inte tills andra kårfesten då kan det vara för sent. Se till att snacka om nånting, innan festen redan nu i klassrummet/på rasten eller liknande bara så det inte blir för läskigt att gå och prata med henne på festen senare. Blir det inget av det efter första festen, ge upp, kära inte ner dig.

MilkmaN
2006-09-07, 10:50
Du har i min mening redan begått ett kardinalfel genom att, utan ens ha pratat med henne blivit så till den vida grad intresserad av henne att du måste be om råd på kolozzeum. Inget ont i att be om råd men det luktar desperation. Du måste ha henne, för hon är ju sååååååååååå fin.

Vic_1981
2006-09-07, 11:00
Hejsan! Jag har nyss påbörjat en utbildning på högskolan och där
upptäckte jag en av de snyggaste tjejerna jag någonsin skådat, hon var
verkligen SKITFIN. Helt klart en 10-poängare. Helt ärligt så har jag
inte sett många i mitt liv som har ett så pass attraktivt utseende.

Jag har inte pratat något med henne än, jag vet inte ens vad hon heter.


Självklart vill jag lära känna henne och jag hoppas verkligen att hon
har ett fint inre också.

Nu till frågan, hur borde jag göra?

Att gå fram och säga att rakt ut att jag tycker att hon ser jäkligt
fräsch ut kanske vore nåt för att sedan driva vidare? Rakt på
helt enkelt.

Eller köra på den lite mer svårfångade stilen? Är verkligen inte
alls bra på sånt här, bara varit i 3 mer seriösa förhållande
under min levnadsperiod.

Så, det skulle vara fint med ett gäng tips!

Gå fram till henne, spänn biceps och fråga om hon vill känna. Om inte det funkar testa en krabba eller sidechest.

Action
2006-09-07, 11:21
Gå fram till henne, spänn biceps och fråga om hon vill känna. Om inte det funkar testa en krabba eller sidechest.

Ser ut som om du gör ett försök på bilden bredvid.. gick det bra? *popcorn*

Karl_alfred
2006-09-07, 11:38
Fick tipset av ett relativt känt namn här på forumet att skälla ut tjejen i fråga. Hurvida det fungerar vet jag inte, men kanske värt o testa. :D

Cilia
2006-09-07, 12:39
Fick tipset av ett relativt känt namn här på forumet att skälla ut tjejen i fråga. Hurvida det fungerar vet jag inte, men kanske värt o testa. :D
och då skulle hon bli intresserad eller är det ett sätt att skrämma bort henne? *puzzled*

Karl_alfred
2006-09-07, 12:51
och då skulle hon bli intresserad eller är det ett sätt att skrämma bort henne? *puzzled*
enligt personen i fråga mycket intresserad*flex*

Pepparkakssmurfen
2006-09-07, 13:27
Vad du än väljer för stil så kan det vara brottom, vänta inte tills andra kårfesten då kan det vara för sent. Se till att snacka om nånting, innan festen redan nu i klassrummet/på rasten eller liknande bara så det inte blir för läskigt att gå och prata med henne på festen senare. Blir det inget av det efter första festen, ge upp, kära inte ner dig.


Vadå,tror du hon går och blir lesbisk innan nästa kårfest eller?:)

Fredrik_S
2006-09-07, 21:49
Vadå,tror du hon går och blir lesbisk innan nästa kårfest eller?:)

Om du är enda mannen på jorden så är det väl just det risken, men nu är du inte enda mannen på jorden och andra kan ju faktiskt hugga före dig. Det absolut dummaste man kan göra alla kategorier är att vänta för länge, typ vänta mer än fem sekunder skulle jag vilja säga.

shadowfire
2006-09-07, 21:56
10-poängare är aldrig singlar, de är alltid upptagna eller lesbiska.

tossefar
2006-09-07, 21:58
Ursäkta? Blattestilen?
Ja, att gå fram och säga att någon "ser jäkligt fräsch ut". Så otydlig var jag väl inte? :cool:

Cilia
2006-09-07, 22:01
10-poängare är aldrig singlar, de är alltid upptagna eller lesbiska.
hur fick hennes pojkvän till det då?

Trance
2006-09-07, 22:02
hur fick hennes pojkvän till det då?

Dödade den förra pojkvännen i en gladiatorduell. Det är så det går till i kampen om 10-poängarna.

tossefar
2006-09-07, 22:03
hur fick hennes pojkvän till det då?
Den första plockande henne direkt från högstadiet, sen har pojkvännerna bytts mot bättre versioner regelbundet.

Cilia
2006-09-07, 22:03
Dödade den förra pojkvännen i en gladiatorduell. Det är så det går till i kampen om 10-poängarna.
aahhhaaaaa, tack för upplysningen
det är därför det är så ont om snygga killar, hälften av dom blir dödade?
(tur för er som är kvar)

Trance
2006-09-07, 22:05
aahhhaaaaa, tack för upplysningen
det är därför det är så ont om snygga killar, hälften av dom blir dödade?
(tur för er som är kvar)

Exakt, det är också rika får 10-poängare också. De har råd att hyra in en ett proffs som tar deras plats i duellen.

Hmm, lite till och jag kan skriva en bok lika välgrundad som könsmaktsordningen. ... Måste lägga till något jobbigt, annars är det ju inte jag. ;)

shadowfire
2006-09-07, 22:18
hur fick hennes pojkvän till det då?
Eftersom hon är lesbisk och han är homosexuell så föll hon för hans feminina sida och han ställde som grabbar ofta gör upp för sin vän och offrade sig.

Mantus
2006-09-08, 00:19
Den första plockande henne direkt från högstadiet, sen har pojkvännerna bytts mot bättre versioner regelbundet.


Japp, det gäller att fånga 10 poängaren direkt på gymnasiet och sedan ta på sig gladiatorutstyrseln. Om man inte är snyggare än andra killar får man satsa på att GÖRA dem fulare:smash: Det är ju faktiskt inte många flickor som vill ha tandlösa friare:D

Wennerberg
2006-09-08, 00:21
Jag är helt sjukt rippad nu

Cerberus
2006-09-08, 00:51
Summa summarium; bättre att göra nåt än att inte göra nåt alls?

Ett Hej är bättre än inget alls i min bok..man kan inte göra mer än att försöka?

Pepparkakssmurfen
2006-09-08, 07:36
Om du är enda mannen på jorden så är det väl just det risken, men nu är du inte enda mannen på jorden och andra kan ju faktiskt hugga före dig. Det absolut dummaste man kan göra alla kategorier är att vänta för länge, typ vänta mer än fem sekunder skulle jag vilja säga.


I din värld är alla tjejer singlar?

Piranha
2006-09-08, 07:38
Uppföljing i tråden tack.

Fredrik_S
2006-09-08, 15:02
I din värld är alla tjejer singlar?
Antingen är dom det eller så byter dom helt enkelt uppsig. :). mig kvittar det.