handdator

Visa fullständig version : Har ni skrämt några tanter idag ?


Bronkitkorv
2006-09-01, 21:33
Det har jag.. TVÅ stycken på samma dag, misstag men ändå *screwy*

Den första mötte jag på väg från jobbet, hennes hund var lös och gick/sprang mitt i cykelbanan så jag fick bromsa lite och hon skrek åt den "gå in till kanten neeejjj" som om jag tänkte köra över den eller jag att han tänkte bita mej. När jag saktat in och körde förbi så sa hon "oj oj oj Förlåt" och hon såg rädd ut, som att en katastrof nästan inträffat. Jag sa "det gör inget alls" log och cyklade vidare...

Senare samma dag var jag på Bolaget för att handla några öl och jag pratade lite med tanten i kassan och en trevlig myskänsla kom över mej... ÅHHH vad jag är social på nåt sätt, tack och hej sa jag och hängde på mej ryggsäcken på ryggen och vände mej om kanske 2 meter från disken och en tant snubblar på min tåspets och tappar helt balansen och ramlar in med huvet före i disken...nästan.. jag blir lite hysterisk men vänder mej om och ska hjälpa henne upp, "oj ehh ursäkta" mummlar jag och känner mej olustig som fan fast det var en olycka. Jag går fram och räcker fram handen med dåligt samvete och säger "ursäkta mej det var inte meningen och fälla dej" eller nåt liknande. Då tittar hon på mej som om jag mordhotat henne och en gubbe som står bredvid kollar väldigt hotfullt på mej.. Jag känner hur det kryper i mej och vänder mej om och går ut....fort som fan sticker jag därifrån med känslan av att jag nästan mördat en käring av misstag...

Huuuu.... Vad är det för fel på mej *screwy* skrämmer tanter och skriker åt barn... ?

danelli
2006-09-01, 21:35
psyket nästa då eller?

Bronkitkorv
2006-09-01, 21:37
psyket nästa då eller?
För mej eller tanterna ?

mirrranda
2006-09-01, 21:38
Äh en kärring som antagligen mest tyckte det var skoj att få sig en liten omgång av en yngre man :cool:

Bronkitkorv
2006-09-01, 21:41
Äh en kärring som antagligen mest tyckte det var skoj att få sig en liten omgång av en yngre man :cool:
Ja en jävla simulant såklart..

Bronkitkorv
2006-09-01, 21:42
Är tanterna räddare idag för dom läst aftonbladet för mycket kanske ?

bear.flowertwig
2006-09-01, 22:18
Äh en kärring som antagligen mest tyckte det var skoj att få sig en liten omgång av en yngre man :cool:

Fler kärringar som vill få sig en liten omgång? :naughty:

mirrranda
2006-09-01, 22:19
Fler kärringar som vill få sig en liten omgång? :naughty:

Jag är ingen kärring! :devil:

eller vänta..menade du mig? *rolleyes* *slap* :Virro

hum
2006-09-01, 22:29
Ett pensionärspar försökte köra över mig med en Opel idag. Efter att ha misslyckats hytte de med nävarna. Konstigt folk. *screwy*