handdator

Visa fullständig version : Bästa proteinet.


TrIff
2006-09-01, 14:32
När jag använt rapid hydro har jag märkt en ganska klar skillnad i resultat jämfört med då jag använt de billigare alternativen. Det borde ju betyda att olika protein ger olika resultat.

Så vilket protein har gett er bäst resultat?

L-Sami
2006-09-01, 15:03
Jag tror inte att det är ett proteinpulver som har gett mig bäst resultat utan det sammanlagda proteinintaget per dygn som består av proteinpulver och protein ifrån kött, kyckling, ägg eller fisk.

Så på din fråga skulle jag nog svara ändå ; Whey-80.

formula4shape
2006-09-01, 15:13
När jag använt rapid hydro har jag märkt en ganska klar skillnad i resultat jämfört med då jag använt de billigare alternativen. Det borde ju betyda att olika protein ger olika resultat.

Så vilket protein har gett er bäst resultat?

På vilket sätt ger det dig bättre resultat, hur kan du vara säker på att det är proteinpulvret som åstakommer dessa resultat?

TrIff
2006-09-01, 15:37
På vilket sätt ger det dig bättre resultat, hur kan du vara säker på att det är proteinpulvret som åstakommer dessa resultat?
För att jag i princip följt samma träningssätt och kosten sett ut likadan under tiden jag använt de olika proteinerna.

L-Sami
2006-09-01, 16:04
För att jag i princip följt samma träningssätt och kosten sett ut likadan under tiden jag använt de olika proteinerna.

Vad är det för resultat du har uppnåt med proteinpulvret då. Ökat styrka eller volym?

TrIff
2006-09-01, 17:22
Vad är det för resultat du har uppnåt med proteinpulvret då. Ökat styrka eller volym?
Lite både och men mest volym.

L-Sami
2006-09-01, 17:31
Lite både och men mest volym.

Okej. Det är säkert inte så egentligen att enbart nåt proteinpulver skulle öka muskelvolymen, men det viktigaste är ändå vad man själv tror :)

TrIff
2006-09-01, 17:59
Okej. Det är säkert inte så egentligen att enbart nåt proteinpulver skulle öka muskelvolymen, men det viktigaste är ändå vad man själv tror :)
Det är de ju helt klart. Men jag har ju inte sagt att "enbart något proteinpulver ska öka muskelvolymen". Däremot har jag sagt att den dyrare varianten fungerat bättre än den billigare.
Jag tycker folk säger hela tiden "jag köpte flera miljoner kilon av det proteinet men det funka inget bra så nu är jag fast med tre miljoner kilo *cry* ". Vad menar alla då? Att det löser upp sig dåligt i vatten? :MrT:

Fairing
2006-09-01, 18:01
Det är dom som inte har råd med Rapid Hydro Blend som skriver att "alla proteinpulver funkar lika bra" Tro mig vi skulle inte kunna sälja ett protein som smakar som RHB om det inte vore så bra för en hårt tränande individ:hbang:

z_bumbi
2006-09-01, 18:13
Tro mig vi skulle inte kunna sälja ett protein som smakar som RHB om det inte vore så bra för en hårt tränande individ:hbang:

Jag tränar inte hårt men jag gillar smaken. :em:

Thorwaldsson
2006-09-01, 18:46
Har för mig att Pdaddy skrev att den hade en stark doft av ammoniak. Hur är det med smaklökarna egentligen bumbi ;)

z_bumbi
2006-09-01, 18:50
Har för mig att Pdaddy skrev att den hade en stark doft av ammoniak. Hur är det med smaklökarna egentligen bumbi ;)

Vem litar på vad pdiddy skriver? :D

(Jag har inte känt någon ammoniaklukt från pulvret, däremot är det lite beskt vilket passar mig bra under passet.)

MrBulk
2006-09-01, 19:35
Jag tycker också att RHB smakar gott, blanda det med lite MCT så smakar det extremt bra.
Fast jag hade svårt för det dom första två veckorna jag börja använda det och nu kan jag inte vara utan.

Sverker
2006-09-01, 19:55
RHB + MCT = Rapid Recovery

MrBulk
2006-09-01, 20:43
RHB + MCT = Rapid Recovery


Rapid Recovery innehåller inte Hydrolyserat kasein. ;)

TigerÖga
2006-09-01, 22:20
Finns nog inte "De Ultimata proteinet" bara olika märken och priser och smaker..

Sverker
2006-09-02, 06:00
Rapid Recovery innehåller inte Hydrolyserat kasein. ;)

Det kanske den inte gör:confused: Jag tog nästan för givet att Fairing hade samma proteinbas i båda produkterna för snabbast möjliga upptag.



Jag kör med båda efter träningen och det fungerar perfekt för mig.




....före träningen är det leucin...