handdator

Visa fullständig version : Lår, rygg, framsida.


rhotkiw
2006-08-31, 10:02
Nån som vet bra träning till baksida låren bakre ryggen och framsida låren.. Mest nedre ryggen! Tacksam för seriösa svar :)*cry* *slap*

bubbe
2006-08-31, 10:07
Nån som vet bra träning till baksida låren bakre ryggen och framsida låren.. Mest nedre ryggen! Tacksam för seriösa svar :)*cry* *slap*

Här luktar det marklyft och knäböj!

rhotkiw
2006-08-31, 10:09
Jag kör mycket knäböj.. Har fått as mycket muskler av det.. Typ jag kan urskilja Benen i musklerna tydligt.. och hårt är det :) så nån effekt har det ju... Lite tråkigt med knäböj bara .. Vill variera lite.*spy*

hangatyr
2006-08-31, 11:37
Jag kör mycket knäböj.. Har fått as mycket muskler av det.. Typ jag kan urskilja Benen i musklerna tydligt.. och hårt är det :) så nån effekt har det ju... Lite tråkigt med knäböj bara .. Vill variera lite.*spy*


benen i musklerna??

vad menas?

Cykelmannen
2006-08-31, 11:59
Variera med benpress eller hack squat då. För baksida lår kan du variera mellan sittande, och liggande, lårcurl.

RassK
2006-08-31, 12:54
http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/BBGoodMorning.html

Big Lou
2006-08-31, 13:18
Nån som vet bra träning till baksida låren bakre ryggen och framsida låren.. Mest nedre ryggen! Tacksam för seriösa svar :)*cry* *slap*

Nedre ryggen, marklyft!

Bakre ryggen??? :confused:

RND
2006-08-31, 16:46
Jag kör mycket knäböj.. Har fått as mycket muskler av det.. Typ jag kan urskilja Benen i musklerna tydligt.. och hårt är det :) så nån effekt har det ju... Lite tråkigt med knäböj bara .. Vill variera lite.*spy*

Testa frontsquats, dvs lägg stången frampå axlarna som tynglyftarna gör när de går upp från sittande i stöt. Det tar lite annorlunda och mer på framsidan, jag tycker att jag får en längre rörelsebana av den övningen. Dvs jag kommer djupare ned. Annars är det väl marklyft och raka mark som gäller för rygg och baksida lår, man får en skysst :booty: av det också !! :D

//RND