handdator

Visa fullständig version : Killar: Mode på tjejjer ni inte förstår...


Angel
2006-08-30, 19:43
Läste en artikel om modegrejjer på tjejjer som killar inte fattade/tyckte va fult. Det var typ ballerinaskor, stuprörsjeans osv..


Vore kul att veta vad ni tycker?

Tricklev
2006-08-30, 19:43
Kläder.

Edit: Seriöst så hatar jag långa jackor, jag vill kunna se rumpan, men jag är väll inte någon modekännare precis. ;)

mathor
2006-08-30, 19:44
Benvärmare, horboots och poncho.

Angel
2006-08-30, 19:44
Benvärmare, horboots och poncho.


Vad e horboots?

mangemani
2006-08-30, 19:46
tajta kläder,tajta kläder när det är runt 25 grader ute,är det verkligen skönt?måste ju bli hur "klibbigt" som helst efter ett tag tycker jag.

Dumleman
2006-08-30, 19:46
Mode är verkligen överskattat.

mathor
2006-08-30, 19:48
http://www.bootedup.com/acatalog/Nadine_Small.jpg

Etcetera.

jwzrd
2006-08-30, 19:48
Något jag inte förstår är det eviga dragandet av tröjan ner över häcken. Som om häcken blir mindre/syns mindre då? Inte ett mode iofs, men jag är kille/pojke, jag fattar inte vad mode är :/

Kaew
2006-08-30, 19:54
Mode är verkligen överskattat.

Nej.

Farzan
2006-08-30, 19:55
http://www.bootedup.com/acatalog/Nadine_Small.jpg

Etcetera.

Hot!

men min smak är udda.

z_bumbi
2006-08-30, 19:58
Stillettklackar på vinterskor, den som införde det måste ha stora ekonomiska intressen i gipsindustrin. Tätt följ av de där skumma pälsbollarna till tofflor/skor/mockasiner som folk använde för några år sedan när det inte var vinter, perfekta skor för att dra in två/tre kilo slask och grus efter varje vända utomhus.

Rent generellt är kläder avsedda för en viss årstid modemässigt men som inte är anpassade för det funktionsmässigt inget jag förstår mig på, att sen folk köper det är en ännu större gåta.

Sen vet jag inte om jag har så mycket jag har hängt upp mig på men det kan ju bero på att jag inte har en aning om vad som är modernt just nu.

mathor
2006-08-30, 20:02
Stillettklackar på vinterskor, den som införde det måste ha stora ekonomiska intressen i gipsindustrin.

Det var det jag menade med horboots egentligen. Tack.

Arf Pingvin
2006-08-30, 20:03
Förstår inte mode. Frågan blir moot. En snygg tjej är en snygg tjej är en snygg tjej.

Hades
2006-08-30, 20:06
Stora kjolar. Såna som döljer både röfv och ben.

Tycker om när tjejer har bra koll på mode och klär sig snyggt och stilfullt.

Dav0d
2006-08-30, 20:10
Taights under korta tjolar är alltid väldigt sexigt.

Liten kofta som täcker halva ryggen över något linne på tjejer med smal midja och stor gött.

På vintrarna kan vissa tjocka tröjor som får tjejen se gosig ut vara väldigt attraktivt (polo etc).

Vissa skinnjackor som är insydda vid midjan så tjejen ser smalare ut där. Vilket bidrar till en synvilla att midjan är mindre och rumpan större.

(Är en hip and buttman ja...)

Finns många saker man gillar svårt att räkna upp alla. Kläder man ogillar är dock allting som täcker de sexiga bitarna som borde vara synliga vid rätta tillfällen. Eller sådant som visar för mycket av ställen man helst vill fantisera över.

Sonny
2006-08-30, 20:12
Stora kjolar. Såna som döljer både röfv och ben.+1

Ser brudar var och varannan dag med dessa jävla katitzi-kjolar, så oerhört fult.

Dav0d
2006-08-30, 20:14
+1

Ser brudar var och varannan dag med dessa jävla katitzi-kjolar, så oerhört fult.


Precis, därför är Taights under dessa halvkorta kjolar väldigt sexigt tycker jag.

Liten Men Fet
2006-08-30, 20:14
Jag fattar inte när tjejer skaffar en fin sommarkläning som är lätt och tunn sen har dom jeans under!
Överhuvudettaget jeans under kjol är ju idiotisk, var det för svalt med jeans eller?

Pepparkakssmurfen
2006-08-30, 20:24
Gillar inte tantmodet,när unga tjejer klär sig som tanter,fast jag vet inte heller om det modet är så utbrett.

L-Sami
2006-08-30, 20:26
Jag gillar i allafall hur tjejer klär sig idag.. inget fel med det :)

Sonny
2006-08-30, 20:40
Gillar inte tantmodet,när unga tjejer klär sig som tanter,fast jag vet inte heller om det modet är så utbrett.Svart-pensionärer kanske?

Angel
2006-08-30, 20:46
Gillar inte tantmodet,när unga tjejer klär sig som tanter,fast jag vet inte heller om det modet är så utbrett.


Jag klär mig tydligen jättetantigt

Me_Myself
2006-08-30, 20:51
Kläder.

Edit: Seriöst så hatar jag långa jackor, jag vill kunna se rumpan, men jag är väll inte någon modekännare precis. ;)

Långa jackor är guld när man sitter!

Fed up
2006-08-30, 21:20
Stillettklackar på vinterskor, den som införde det måste ha stora ekonomiska intressen i gipsindustrin. Tätt följ av de där skumma pälsbollarna till tofflor/skor/mockasiner som folk använde för några år sedan när det inte var vinter, perfekta skor för att dra in två/tre kilo slask och grus efter varje vända utomhus.


Väl talat!
Har redan börjat leta efter vinterstövlar (eftersom det är sjukt svårt att hitta både funktionella och snygga) och varenda skitstövel har ju klackar. Inte nog med att man får kramp i fötterna och dör, de är dessutom helt blanka under=snorhala och allmänt opraktiskt när det är blött och halt ute.:furious:

LadyG
2006-08-30, 21:36
Långa jackor är guld när man sitter!

Slippa urinvägsinflektion är jättebra för sexlivet. :)

shadowfire
2006-08-30, 21:37
Jeansjackor är jag superanti emot... inte direkt mode kanske (tack o lov), men gudars vad osexigt plagg.

andeN.
2006-08-30, 21:38
Såg idag en ung kvinna på bussen med en vit liten tunn tygbit knuten precis under ena knät utanpå hennes jeans. Förstod mig inte på det då det varken var snyggt eller användbart till något.
Är det ett nytt mode? :confused:

Daniel Mattusch
2006-08-30, 21:38
Emo/Svartrockar grejjer, är försig en livsstil(?) och modet skiljer sig ju knappt flickor och killar emellan.

Jeansjackor som någon annan sa också.

Pepparkakssmurfen
2006-08-30, 21:39
Jag klär mig tydligen jättetantigt


Nej,nu vet jag iochförsig inte hur du klär dig,men jag menar extrem-tantmodet(syns mest på södermalm,sthlm)

Scratch89
2006-08-30, 21:39
Ska man skriva vad man tycker är fult eller snyggt?

Collagetröjor, byxor med häng och buffaloskor är skitfult.

Converseskor, stuprörsbyxor, skjortor och korsetter är jättefint.

Yes
2006-08-30, 21:55
Low-cut jeans som inte ens döljer underkläderna går bort.

Frantic
2006-08-30, 22:20
Det jag direkt kommer att tänka på var när 98% av Karlstads alla tjejer hade jeansen nerstoppade i höga stövlar i våras. Inte för att det såg speciellt konstigt ut utan för att mer eller mindre alla tjejer hade så

viktor88
2006-08-30, 22:39
stora brillor :cool: är inte snyggt tycker ja

Sonny
2006-08-30, 22:44
Converseskor, stuprörsbyxor, skjortor och korsetter är jättefint.EMO alltså?

Nej jag mobbar inte men det är väll det du sitter och säger?

För övrigt är Jeans Jacka grymt sexigt på rätt brud, tänk er 80-tal, tuperat hår, tuggummi osv. :love: :D

mathor
2006-08-30, 23:28
Ja just det, glömde dessa enormt fula insektsögonliknande solglasögon, och Converse-skor, stuprörsbyxor, skjortor och korsetter.

tuben
2006-08-30, 23:48
Ja just det, glömde dessa enormt fula insektsögonliknande solglasögon, och Converse-skor, stuprörsbyxor, skjortor och korsetter.

+1

Converse-skor med stuprörsjeans eller randiga tights är så fult.

Grisen
2006-08-30, 23:51
stuprörsbyxor

Svårt för er som inte gillar stuprör i och med att de flesta unga tjejer har det. Gillar ni bootcut bättre?

Yes
2006-08-31, 01:19
Svårt för er som inte gillar stuprör i och med att de flesta unga tjejer har det. Gillar ni bootcut bättre?
Kjolar och klänningar är bättre.

dared
2006-08-31, 01:27
Cheap monday-jeans med lite häng tillsammans med svartfärgad frisyr och randigtröja till det.

EDit.. håller emd om converseskorna också, de är ofta tillsammans med CM-jeansen

Whistler
2006-08-31, 02:23
Jag har börjat fastna för de där flickorna med långa tighta tröjor som går ner ända över höfterna och som har horisontala ränder som förstorar det breda och förminskar det smala. Mums!

Om vi tar vad jag inte gillar... Stora solglasögon! Fyyyy!
Hatt gillar jag inte heller, det ska mycket till för att det ska vara snyggt.

En annan sak som jag är jävligt svag för och inte kan motstå att älska är långklänningar. Gärna tunna. Se bild:

http://mielofon.com/group/drain_sth/drain-sth-012.jpg

mathor
2006-08-31, 02:36
Svårt för er som inte gillar stuprör i och med att de flesta unga tjejer har det. Gillar ni bootcut bättre?

Så unga tjejer är inte direkt min målgrupp.

aliquis
2006-08-31, 02:45
Långa jackor är guld när man sitter!http://darealstars.skyblog.com/pics/1158556_small.jpg

Är hur som helst inte så hett, jag tycker inte det är så kul att se upp i röven på folk.

aliquis
2006-08-31, 02:47
Åh, skall jag behöva styra upp det här: Savann/jazzbrallor är skitsnyggt, fortfarande, iaf om man har putrumpa!

Resten vet jag inte ;D

aliquis
2006-08-31, 02:49
+1

Converse-skor med stuprörsjeans eller randiga tights är så fult.Hahaha, ja, allt randigt går fetbort :D

Yes
2006-08-31, 02:55
En annan sak som jag är jävligt svag för och inte kan motstå att älska är långklänningar. Gärna tunna. Se bild:
[.IMG]http://mielofon.com/group/drain_sth/drain-sth-012.jpg[/IMG]
Det mest kvinnliga och feminina klädesplagget, helt klart. :thumbup:

Nina L
2006-08-31, 06:06
Jag är förvånad över att ingen nämner ballerinaskorna. Det är ett fotplagg som för mig i alla fall är helt avsexualiserat. Det får benen att se kortare och inte alls lika snygga ut.

http://rabarber.webblogg.se/images/sofi_fahrman_09535_1143561717.jpg
Modegurun Sofi Farhman

z_bumbi
2006-08-31, 06:11
Väl talat!
Har redan börjat leta efter vinterstövlar (eftersom det är sjukt svårt att hitta både funktionella och snygga)

Meindl, Lundhags, Arbesko etc

Search no more.


Whistler: Exemplet var inte det bästa, jag har aldrig sett Axén se direkt ful ut oavsett vilka kläder hon hade på sig..

Dissector
2006-08-31, 07:05
ballerinaskor, och såna där balett-kjolar eller vad det är.
Hela den där rosa/Svarta grejen med piercingar, spretigt hår, slips och hela köret börjar blir så jävla tjatigt.

Scratch89
2006-08-31, 07:19
ballerinaskor, och såna där balett-kjolar eller vad det är.
Hela den där rosa/Svarta grejen med piercingar, spretigt hår, slips och hela köret börjar blir så jävla tjatigt.
Är de söta, nej. Men om de är fula, ja. ;)

Dissector
2006-08-31, 07:21
Är de söta, nej. Men om de är fula, ja. ;)

Det stämmer såklart i många fall :)
Jag föredrar dom dock i annan utstyrsel.

bedlam
2006-08-31, 07:51
hmm, av ngn anledning tycker jag att _spetsiga_ skor är FRUKTANSVÄRT fult. Jag stör mig även på läppglans och skor som låter jäkligt mycket när tjejer går i dem, gympadojjor ftw...lite konstiga saker att störa sig på.. jag vet :)

hangatyr
2006-08-31, 07:53
byxorna innanför stövlarna! grah!!!

Inåtsvängda jeans. Jeans ska vara utsvängda.

Frisk
2006-08-31, 07:56
opraktiska skor, tights under korta kjolar samt kläder som hämar rörelser bara på G av mode...

Tycker det kan vara snyggt med grova känger på vintern om hon inte har allt förstora fötter... (menar ej Dr m...mer typ Lundhags)

Zerom
2006-08-31, 08:01
Tjejer som klär som som när dom var tio år, eller som pensionärer är asfult och får dom att se trista och torra ut.

Yip_man
2006-08-31, 08:08
Jag är förvånad över att ingen nämner ballerinaskorna. Det är ett fotplagg som för mig i alla fall är helt avsexualiserat. Det får benen att se kortare och inte alls lika snygga ut.

http://rabarber.webblogg.se/images/sofi_fahrman_09535_1143561717.jpg
Modegurun Sofi Farhman


Balerina skor är nog de fulate skor jag kan se på en tjej. Sen gillar jag inte iheller de som ser ut som något nils-karlson pyssling har på fötterna, nämligen skor som har en fyrkantig spets som går upp.

raZmus
2006-08-31, 08:26
* Trekvartsjeans aka piratbyxor. Jag menar vafan...

* Jeanskjol. Tar bort alla former och kvinnlighet. Det är väl egentligen kjolar av "hårda" material som inte direkt formar sig efter kroppen jag tycker är MJAAAAA...

* Såna där stora hängiga tröjor som är som stora tygstycken som alla ser ut att väga 132 kilo i.

* Det nya modet med hööööga byxor. Alla söta tjejer får plötsligt likadan rumpa som min gamla samhällskunskapslärare.

hangatyr
2006-08-31, 08:27
* Trekvartsjeans aka piratbyxor. Jag menar vafan...

* Jeanskjol. Tar bort alla former och kvinnlighet. Det är väl egentligen kjolar av "hårda" material som inte direkt formar sig efter kroppen jag tycker är MJAAAAA...

* Såna där stora hängiga tröjor som är som stora tygstycken som alla ser ut att väga 132 kilo i.

* Det nya modet med hööööga byxor. Alla söta tjejer får plötsligt likadan rumpa som min gamla samhällskunskapslärare.

ja, hög midja på brallor! gaaah!

High1ander
2006-08-31, 09:10
FFS Shut Up and Njut
Ni klagar over svenskor?!?! Svenskar/Europerer klar sig enormt mycket battre an Amerikanare.

Tjejerna har e antingen fejkblonda barbies som alla ser likadana ut, javla Paris Hilton wannabes. Eller sa e det fula feta muppar.

De har alla sa stora solbrillor att man inte kan se ansiktet, sa javla opersonliga o trakiga, verkligen helt barbiekopierade...

jwzrd
2006-08-31, 09:21
FFS Shut Up and Njut
Ni klagar over svenskor?!?! Svenskar/Europerer klar sig enormt mycket battre an Amerikanare.

Tjejerna har e antingen fejkblonda barbies som alla ser likadana ut, javla Paris Hilton wannabes. Eller sa e det fula feta muppar.

De har alla sa stora solbrillor att man inte kan se ansiktet, sa javla opersonliga o trakiga, verkligen helt barbiekopierade...

Ungtuppen tycker att du har fel. Det är en del av evolutionen att bli svårt erigerad av alla barbies.

Nina L
2006-08-31, 10:00
Vad tycker ni om skärp i midjan? Jag tycker själv att det har blivit lite hysteriskt.

http://tallkotten.blogg.se/images/bild_026_1140887684.jpg

http://fashionista.webblogg.se/images/gult_sk_rp_1142694376.jpg

http://emmaria.blogg.se/images/rachel.jpg

Slimfit
2006-08-31, 10:21
* Trekvartsjeans aka piratbyxor. Jag menar vafan...

* Jeanskjol. Tar bort alla former och kvinnlighet. Det är väl egentligen kjolar av "hårda" material som inte direkt formar sig efter kroppen jag tycker är MJAAAAA...

* Såna där stora hängiga tröjor som är som stora tygstycken som alla ser ut att väga 132 kilo i.

* Det nya modet med hööööga byxor. Alla söta tjejer får plötsligt likadan rumpa som min gamla samhällskunskapslärare.

Omg! Varför stämmer det där så underbart bra :D Vill även passa på att lägga till filosofi samt bildlärare till den punkten!

OT:

Mulliga tjejer som kränger i sig supertighta tröjor och byxor och sen konstant går och drar i dem för att försöka dölja valkarna som sticker fram. Förstår inte varför de gör så mot sig själva, det finns ju massor med kläder som de kan se skitfina i.

Stora bricks som gör att tjejerna ser ut som aliens alt en stor fluga.

Hades
2006-08-31, 10:23
Vad tycker ni om skärp i midjan? Jag tycker själv att det har blivit lite hysteriskt.

Om tjejen behöver ett skärp för att hålla in magen så börjar man ju undra hur hon ser ut egentligen...

Nej, det var verkligen fult. Jag har dock inte sett det så många gånger IRL.

Dissector
2006-08-31, 10:34
Vad tycker ni om skärp i midjan? Jag tycker själv att det har blivit lite hysteriskt.



Ser ju helt malplacerat ut. Åtminstone första bilden, där man ser tydligt var byxorna börjar. På klänningar är det väl en annan femma, men att ha ett skärp mitt på magen när man har vanliga kläder? :laugh:

Ser nästan ut som en liten flicka som hittat mammas gaderob och börjat hänga på sig alla kläder och smycken hon hittar där. Ni vet hur det ser ut.

jwzrd
2006-08-31, 10:37
Lågt skurna sturörsjeans är fult på nästan alla. Allt som händer är att höfterna/övre röven ramlar utanför och ser ut som en julkalkon. Men det är kanske syftet, vad vet jag?

Bolio
2006-08-31, 10:43
* Trekvartsjeans aka piratbyxor. Jag menar vafan...

* Jeanskjol. Tar bort alla former och kvinnlighet. Det är väl egentligen kjolar av "hårda" material som inte direkt formar sig efter kroppen jag tycker är MJAAAAA...

* Såna där stora hängiga tröjor som är som stora tygstycken som alla ser ut att väga 132 kilo i.

* Det nya modet med hööööga byxor. Alla söta tjejer får plötsligt likadan rumpa som min gamla samhällskunskapslärare.

+1!

En annan grej jag verkligen hatar är att folk börjat ogilla stringtrosor och helt plötsligt har "hotpants" (ibland rena boxers!@#) blivit mode. Det är så jävla respektlöst mot oss som gillar BOOTY på riktigt. Jag accepterar enbart stringtrosor. Och helst de porrigaste. Allt annat är respektlöst.

Pata
2006-08-31, 10:50
Snyggt:

Välsittande jeans. Gärna slitna lite alternativ look för min del.
Boots är snyggt!
kavajer är grymt sexigt på kvinnor. Gärna med ovanstående till (jeans och boots).
typ http://www.lucyalice.co.uk/images/ladies-jackets/Empoli-200.jpg

Går fetbort:
Ljusa tajta kläder på feta människor. Ha vett att klä er i mörka gardiner så vi andra inte kastar upp en dyr lunch på våra välsittande jeans.:devil: Gäller givetvis män som kvinnor.
http://www.rhitard.com/features/fat.jpg

tossefar
2006-08-31, 11:06
Tighta CM-jeans (oftast svarta), palestinasjal och alldeles för lång tröja.

Vänsterpackmode dvs.
Inget illa menat mot scratchs avatar, men tight svart skjorta, vit smal slips och hår som är spretigt bara för att vara spretigt känns väldigt 1995. Här i civilistationen har de inte synts till på ett par år som tur är, men man ser ibland ett par exemplar på internet.

Angel
2006-08-31, 11:18
Jag tror jag ska börja lägga upp dagens outfit bilder. :) Men det e ju tur att alla tycker olika iallfall. Idag hade ja vita piratbyxor, vita ballerina skr ett grönt linne och en svart skjorta. Det va casual och snygg skolklädsel

Hades
2006-08-31, 12:03
+1!

En annan grej jag verkligen hatar är att folk börjat ogilla stringtrosor och helt plötsligt har "hotpants" (ibland rena boxers!@#) blivit mode. Det är så jävla respektlöst mot oss som gillar BOOTY på riktigt. Jag accepterar enbart stringtrosor. Och helst de porrigaste. Allt annat är respektlöst.
Word! Allt annat än stringtrosor är en synd!

Baan
2006-08-31, 12:03
überstora tröjor som man fortfarande får se på någon individ, bäst före datumet var väl 1995/96 på det modet tror jag. det verkar vara ett stående mode i USA med liknande tröjor, såg en hel del köra på den stilen i NYC (samt att det fanns ganska mycket sånt i affärerna..).

Baan
2006-08-31, 12:04
Word! Allt annat än stringtrosor är en synd!

Inga trosor alls är väl bäst. När kommer det modet?

Kwon
2006-08-31, 12:07
Jeans är ganska tråkigt i längden...

http://www.upshizzle.com/gallery/albums/uploaded/8.06/4492f6cc96a2a4e6c9b50fb834beeb28.gif

Nina L
2006-08-31, 12:09
Jag är hypnotiserad.

Kwon
2006-08-31, 12:11
Jag är hypnotiserad.

Är jag så hypnotiserande? :devil:

Eller var det bilden? :confused: :laugh:

Angel
2006-08-31, 12:11
Jag har helt slutat använda string och ja vet inte många tjejjer som gör det längre..

cam
2006-08-31, 12:34
Jag har helt slutat använda string och ja vet inte många tjejjer som gör det längre..

Joho, alla dagar utom en viss vecka i månaden då det inte är så praktiskt :D Stora trosor skaver.

Nina L
2006-08-31, 12:54
Jag är också helt ute. Det mesta jag har gjort för att anpassa mig till det mer påklädda modet är att byta stringbikinin mot en vanlig. Som sagt, stora trosor skaver. Tar jag på mig hotpants så ser jag f.ö. ut som min morsa gör i sina sloggy maxi. Det ser inte alls ungt och fräscht ut.

tossefar
2006-08-31, 13:17
Jag hittade en hel sida med kläder jag inte gillar! :)

http://www.geocities.com/howtodressemo/

aliquis
2006-08-31, 13:54
Inga trosor alls är väl bäst. När kommer det modet?Det är ju äckligt om det är under andra kläder, såg något kadaver som satt på krogen i jeans utan trosor, jag vill som sagt inte glo upp i hennes stjärtspringa.

Inte mäns heller för den delen.

Tolkia
2006-08-31, 13:58
Tar jag på mig hotpants så ser jag f.ö. ut som min morsa gör i sina sloggy maxi. Det ser inte alls ungt och fräscht ut.
En sak som är rätt skön med att vara kärring är att man kan ha hur stora trosor som helst - även maxi size - bara för att det är skönt (kräver dock välsittande trosor av schysst kvalitet, så att det inte känns som att stoppa in en hel säck i brallorna) utan att behöva känna att det spelar någon roll hur ungt och fräscht det ser ut. :D

Nina L
2006-08-31, 14:02
En sak som är rätt skön med att vara kärring är att man kan ha hur stora trosor som helst - även maxi size - bara för att det är skönt (kräver dock välsittande trosor av schysst kvalitet, så att det inte känns som att stoppa in en hel säck i brallorna) utan att behöva känna att det spelar någon roll hur ungt och fräscht det ser ut. :DSkumt nog är de inte sköna för mig. Jag fattar inte alls grejen. Men, skulle de vara skitsköna så hade mig sambo nog fått stå ut med ett par maxi ändå. :cool:

Angel
2006-08-31, 14:34
jag har bestämmt mig att aldrig mera gå i obekväma kläder..alltså nej till string och jeans :)

Pata
2006-08-31, 14:49
jag har bestämmt mig att aldrig mera gå i obekväma kläder..alltså nej till string och jeans :)

Ett par väl använda jeans är ju det skönaste man kan ha på sig ... förutom mina linnebyxor då ...

Nina L
2006-08-31, 14:55
jag har bestämmt mig att aldrig mera gå i obekväma kläder..alltså nej till string och jeans :)
Nu förstår jag inte. String och (stretch)jeans är ju bland det bekvämaste man öht kan ha på sig.

Tolkia
2006-08-31, 15:20
Skumt nog är de inte sköna för mig. Jag fattar inte alls grejen. Men, skulle de vara skitsköna så hade mig sambo nog fått stå ut med ett par maxi ändå.
Kan nog vara så att de är konstruerade för äkta "kärringrövsform", eller snarare brist på form. :D

mela
2006-08-31, 15:22
Nu förstår jag inte. String och (stretch)jeans är ju bland det bekvämaste man öht kan ha på sig.

:MrT:
Boxer och ett par stora herrjeans är fan skönast :D

bladhet
2006-08-31, 15:26
+1!

En annan grej jag verkligen hatar är att folk börjat ogilla stringtrosor och helt plötsligt har "hotpants" (ibland rena boxers!@#) blivit mode. Det är så jävla respektlöst mot oss som gillar BOOTY på riktigt. Jag accepterar enbart stringtrosor. Och helst de porrigaste. Allt annat är respektlöst.


Jag tycker string är ute.. funkar ibland... Men mer än gärna boxers på tjejen...

mela
2006-08-31, 15:27
Jag tycker string är ute.. funkar ibland... Men mer än gärna boxers på tjejen...

Beror på vad man har över också. Alla boxers funkar inte under tighta byxor och string funkar inte under vissa andra..

Bolio
2006-08-31, 15:43
Jag tycker string är ute.. funkar ibland... Men mer än gärna boxers på tjejen...

Jag förstår att det är ute, det är lite det som är problemet - ja det och att att du är homosexuell. Du förstår inte det fantastiskt underbara i en rejäl bootay. Du vill att tjejers rumpor skall se ut som killarnas. Du vill inte ha fin separation skinkorna emellan. Du förtjänar tammefan inte ens stringbrudar.

Yes
2006-08-31, 16:08
Jag tycker string är ute.. funkar ibland... Men mer än gärna boxers på tjejen...
Jag är inte så mycket för string, men boxers borde ju vara förbjudet på tjejer.

Spets är det bästa.

bedlam
2006-08-31, 16:31
Hotpants-aktiga trosor är betyyydligt sexigare än string! (enligt mig)
kan bero på att flickvännen har string 98 fall av 100, och att det par hotpants hon har, används ofta bara när det vankas.... :em:

bladhet
2006-08-31, 16:39
Jag förstår att det är ute, det är lite det som är problemet - ja det och att att du är homosexuell. Du förstår inte det fantastiskt underbara i en rejäl bootay. Du vill att tjejers rumpor skall se ut som killarnas. Du vill inte ha fin separation skinkorna emellan. Du förtjänar tammefan inte ens stringbrudar.


haha har en tjej på G som endast äger string... Men jag ska få henne att köpa breifs... för de är sånna som är snygga.

bladhet
2006-08-31, 17:42
Jag är inte så mycket för string, men boxers borde ju vara förbjudet på tjejer.

Spets är det bästa.


Ja de har du rätt i men spetsboxers... eller jag tror det heter breifs... Jag brukar blanda ihop dom två... Är väl inte lika va?

Purren
2006-08-31, 19:28
Word! Allt annat än stringtrosor är en synd!

String for the win!

Purren
2006-08-31, 19:29
Jeans är ganska tråkigt i längden...

http://www.upshizzle.com/gallery/albums/uploaded/8.06/4492f6cc96a2a4e6c9b50fb834beeb28.gif

Kwon, var fan hittar du alla dessa bilder? :bow:

Kwon
2006-08-31, 19:29
Never understood Grannypanties! :D

Kwon
2006-08-31, 19:30
Kwon, var fan hittar du alla dessa bilder? :bow:

Vissa hittar jag på nätet och vissa gör jag själv!

Slarti har även börjat göra egna gifflar nu åsse! Kul!

Purren
2006-08-31, 19:32
jag har bestämmt mig att aldrig mera gå i obekväma kläder..alltså nej till string och jeans :)

Du kanske tänker på tajta jeans? Skaffa ett par lösa jeans så jävlar! Skönaste jag vet en sval dag.