handdator

Visa fullständig version : lats problem...


maximuscle
2006-08-29, 22:35
Nån som har ngt bra svar på varför jag kan fälla ut min högra lats men inte min vänstra... :MrT:

myggan
2006-08-29, 22:45
visa en bild först

maximuscle
2006-08-29, 22:58
visa en bild först


har tyvärr ingen....och Milkman du måste ha väldigt dålig humor!!!

Pez
2006-08-29, 23:07
Tråd rensad. Mago samt Milkman - skärpning, ni har varit medlemmar för länge för att tro att det där var ok.

formula4shape
2006-08-29, 23:20
Upplever du att den vänstra är sämre utvecklad om du känner själv med handen? Hur länge har du tränat? Har du nyligen börjat bör det bara handla om din teknik i vänstra sidan - får du bra kontakt på gymmet vid rygg övningar t.ex. chins/latsdrag? (Be någon jämnföra vänster och höger sida genom att känna..när du t.ex. gör en chin)

maximuscle
2006-08-30, 11:12
Upplever du att den vänstra är sämre utvecklad om du känner själv med handen? Hur länge har du tränat? Har du nyligen börjat bör det bara handla om din teknik i vänstra sidan - får du bra kontakt på gymmet vid rygg övningar t.ex. chins/latsdrag? (Be någon jämnföra vänster och höger sida genom att känna..när du t.ex. gör en chin)


tja

har tränat fem år sen haft uppbehåll på 3år börjat precis igen....men hade samma problem förut också...men vänster e lite mindre utvecklad ja. e tok högerhänt så kan nog bero på det...kontakten e inget fel på men när jag tar ut högra så k jag ej göra på samma sätt med vänstra skumt som fan :Virro

thebandit
2006-08-30, 11:48
Min högra ryggsida är dubbelt så stor som den vänstra. Mycket, mycket tennis/squashspelande i ungdomen...

Ser helt sjukt ut när man flexar latsen. *flex*

maximuscle
2006-08-30, 12:21
Min högra ryggsida är dubbelt så stor som den vänstra. Mycket, mycket tennis/squashspelande i ungdomen...

Ser helt sjukt ut när man flexar latsen. *flex*


hehe

men mitt problem e mer att jag inte kan göra på samma sätt med min vänster axel som jag gör med min högra när jag skall flexa ut latsen..

HenrY
2006-08-30, 13:52
Min högra ryggsida är dubbelt så stor som den vänstra. Mycket, mycket tennis/squashspelande i ungdomen...

Ser helt sjukt ut när man flexar latsen. *flex*

Jupp, så har jag med. Jag spelade också mycket tennis förut...

Liten Men Fet
2006-08-30, 16:28
Jag tror det är kroppskontroll som behöver övas. Stå framför spegeln och försök få ut den, fundera på hur du gör med höger och försök göra likadant med vänster.