handdator

Visa fullständig version : Jäkla bombare!


Lilla Brynolf
2006-08-28, 17:56
Det är bara så himla typiskt!
Har jobbat och slitit som en hund hela sommaren utan en enda extra ledig dag. Detta för att ha råd med studierna i vinter, och för att ha cash till en resa till värmen nu i höst.

Tjejen och jag ska sticka iväg till Turkiet den 2:a september. Allt bokat, 4 stjärnors skitfint hotell, pengar på fickan osv.

Men så nu har de börjat bomba igen, först Marmaris och nu Antalya. *screwy* Vi ska till Alanya...

Vågar man åka? Börjar ha lite kalla fötter nu...

Jäkla bombare, stryk skulle de ha! *grr*

Har sett fram emot resan så länge, och nu blir man lite skraj. :(

Wennerberg
2006-08-28, 18:13
Du får väl tänka vad du kan förlora på att åka, och vad du kan förlora på att stanna hemma. Svaret bör vara självklart. Jag hade aldrig tagit med käringen dit hon inte skulle vara säker.

Slartibartfast
2006-08-28, 18:26
Det är ju säkrast att åka till ett ställe som är färdigbombat. Säkert billigare också.

jwzrd
2006-08-28, 18:27
Det är ju säkrast att åka till ett ställe som är färdigbombat. Säkert billigare också.

Låter det inte rätt färdigbombat redan?

Slartibartfast
2006-08-28, 18:31
Låter det inte rätt färdigbombat redan?

Ja, Antalya och Marmaris är väl säkraste platserna i Turkiet för tillfället.

The_RobRoy
2006-08-28, 18:46
De bombabes på flygplatsen på Antalya även när vi var där tidigare i somras (som f.ö. är flygplatsen man flyger till om man ska till Alanya)

Pudzianovski
2006-08-28, 19:35
2 år i rad har mina föräldrar varit i Turkiet. Båda gångerna har det varit bomdåd (i semesterorter) då de varit där. Ena året var det 2 st under 14 dagar. :(