handdator

Visa fullständig version : Intressant..


Angel
2006-08-27, 23:22
Sitter i en gruppchatt på msn med bolio och aliquis och dom bråkar om vem som har störst ***?

*popcorn*

Va tvungen att säga det...

dared
2006-08-27, 23:23
jag har störst

Va tvungen att säga det...

Loke
2006-08-27, 23:24
Det låter verkligen givande.

Groggen
2006-08-27, 23:24
Sitter i en gruppchatt på msn med bolio och aliquis och dom bråkar om vem som har störst ***?

*popcorn*

Va tvungen att säga det...


Tomma burkar skramlar mest. Ni befinner ju er på msn så det går ju att bevisa lätt.
Om man har stake nog ;)

Krampus
2006-08-27, 23:25
Skriv det i ansökan till polisen.

Mental
2006-08-27, 23:25
Jag tror Angel spöar dem båda.

Whistler
2006-08-27, 23:28
Jag tror Angel spöar dem båda.

@ MSN right now.

Whistler säger:
Nå, vem har störst?
Angel säger:
dom har ej kommit fram te de
Whistler säger:
Hälsa att jag tror att du vinner.
Angel säger:
haha aah

Groggen
2006-08-27, 23:30
Angel tänk på det gär, för det här är viktigt. Bara för att man snabbt sätter på camen och ollar sin skärm, så betyder inte det att man har en stor. Glöm inte det nu.

Angel
2006-08-27, 23:30
Dom kom fram till att bolio hade störst, han hade 19 och aliquis nått på 14. Så nu kan tråden låsas :)

Groggen
2006-08-27, 23:33
Vad bra, nu vet vi att Bolio inte har SÅ stor som han hävdat här ibland. Du får väl ta båda så får du i dig 33.

Angel
2006-08-27, 23:36
Vad bra, nu vet vi att Bolio inte har SÅ stor som han hävdat här ibland. Du får väl ta båda så får du i dig 33.


dom har redan avfärdat mig som "not fuckable"....men nu disskuterar dom den faktorn på resten av kollos kvinnliga elit..

Groggen
2006-08-27, 23:38
dom har redan avfärdat mig som "not fuckable"....men nu disskuterar dom den faktorn på resten av kollos kvinnliga elit..

Känns det spännande och busigt att chatta i grupp och dessutom snacka snusk?

Bolio
2006-08-27, 23:38
Hahaha! Aliquis är bäst. :D Han vägrar säga hur stor snopp han har! Vadå 14? Den siffran är påhittad. :) Och dessutom så har vi inte tjafsat om vem som har störst, jag ljög ihop en siffra bara för han skulle säga hur stor/liten han har, så att jag sedan kan förmedla det till veganbrudar världen över! Jag har alltså inte 19, det är för stort. :)

Bolio
2006-08-27, 23:39
Känns det spännande och busigt att chatta i grupp och dessutom snacka snusk?

Lita inte på Angel. Hon förvränger ju hela grejen. Det är betydligt oskyldigare än så. :)

Pez
2006-08-27, 23:40
dom har redan avfärdat mig som "not fuckable"....men nu disskuterar dom den faktorn på resten av kollos kvinnliga elit..
Blind leder blind?

Jag skäms å allas era vägnar. *rolleyes*
Faktiskt. På olika sätt och för olika saker, men ni är alla inkluderade.

Groggen
2006-08-27, 23:40
Lita inte på Angel. Hon förvränger ju hela grejen. Det är betydligt oskyldigare än så. :)

Jag tycker hon är rolig och speciell. Kul att skoja med henne lite :)

Bolio
2006-08-27, 23:41
Jag tycker hon är rolig och speciell. Kul att skoja med henne lite :)

Jag med faktiskt. :) Joina vår konversation på msn? :)

Groggen
2006-08-27, 23:44
Jag med faktiskt. :) Joina vår konversation på msn? :)


Jag känner mig nästan lite smickrad av förfrågan, men ni klarar er bra själva :) Sen så ska jag strax hoppa i säng.

Bolio
2006-08-27, 23:45
Jag känner mig nästan lite smickrad av förfrågan, men ni klarar er bra själva :) Sen så ska jag strax hoppa i säng.

Äsch! Ge mig din msn och joina oss. :)

Groggen
2006-08-27, 23:47
Äsch! Ge mig din msn och joina oss. :)

Tjat är ju alltid lika kul :) Men msn känns inte det minsta lockande just nu. Msn finns ju kvar och vi kan säkert skoja där nån annan dag. :)

Bolio
2006-08-27, 23:48
Blind leder blind?

Jag skäms å allas era vägnar. *rolleyes*
Faktiskt. På olika sätt och för olika saker, men ni är alla inkluderade.

Hon hittar som sagt på. :)

Bolio
2006-08-27, 23:48
Tjat är ju alltid lika kul :) Men msn känns inte det minsta lockande just nu. Msn finns ju kvar och vi kan säkert skoja där nån annan dag. :)

=) True that, säg till bara. :)

Angel
2006-08-27, 23:50
eh, jag e omogen och jag ljuger!

Groggen
2006-08-27, 23:53
eh, jag e omogen och jag ljuger!


Såna tjejer gillar jag. Jag är mogen *NOT* och jag ljuger aldrig. Det blir en perfekt kontrast till en falsk tramsmaja som du ;)

Angel
2006-08-27, 23:55
Såna tjejer gillar jag. Jag är mogen *NOT* och jag ljuger aldrig. Det blir en perfekt kontrast till en falsk tramsmaja som du ;)


Härligt, känns bra att ja har fått bekänna mitt rätta jag nu iallfall

Bolio
2006-08-27, 23:55
Jag börjar beundra dig Groggen. :)

Groggen
2006-08-27, 23:59
Härligt, känns bra att ja har fått bekänna mitt rätta jag nu iallfall

Det förstår jag verjligen. Alltid skönt att vara ärlig och säga att man är oärlig. Det är såpass oviktigt i det långa loppet så det kan lika väl sägas direkt.

Tror du Ali är sur nu när jag är lite pirrig? :em:

Bolio
2006-08-28, 00:01
Ali är mycket sur, för många saker. :)

Groggen
2006-08-28, 00:01
Jag börjar beundra dig Groggen. :)

Beundra inte Groggen för mycket bara för då riskerar du blir att bli alkis.

Och det vill vi ju inte :)

Bolio
2006-08-28, 00:03
Haha, det där var faktiskt tråkigt men snudd på roligt ändå. Du vet, ett mellanting mellan roligt och tråkigt som stundals blir roligt bara för det är ett mellanting och aldrig uppnår fast form. Du har överträffat dig själv käre Groggen. :)

Groggen
2006-08-28, 00:05
Varför är ni här och härjar när ni samtidigt grupperat er på msn?

Angel
2006-08-28, 00:06
Varför är ni här och härjar när ni samtidigt grupperat er på msn?


Vi har slutat nu!!!

Groggen
2006-08-28, 00:08
Vi har slutat nu!!!

Så man kan säga att du flydde hit och att jag nästan räddade dig från allt snoppsnack :) Det var ju bra. Att sen Bolio följde efter spelar ju mindre roll, för han vann ju över Ali.

Bolio
2006-08-28, 00:09
Jag är mycket besviken på konversationen och deltagarna. :)

Groggen
2006-08-28, 00:18
Jag är mycket besviken på konversationen och deltagarna. :)

Vad hade du väntat dig? Du får väl adda Bärs och skaparn nästa gång så blir det liv i luckan. Då kommer ni debattera så att bredbandet går av ;)

Bolio
2006-08-28, 00:23
Vad hade du väntat dig? Du får väl adda Bärs och skaparn nästa gång så blir det liv i luckan. Då kommer ni debattera så att bredbandet går av ;)

Ptja, att folk respekterar åtminstone grundläggande rangbestämmelser. Både aliquis och Angel är mycket kaxigare på MSN än här. :)

Bärs och skaparn vore kul dock. Jag debatterar redan flitigt med jwzrd i vilket fall som helst. Han är grym som fan. :)

Groggen
2006-08-28, 00:31
Ptja, att folk respekterar åtminstone grundläggande rangbestämmelser. Både aliquis och Angel är mycket kaxigare på MSN än här. :)

Bärs och skaparn vore kul dock. Jag debatterar redan flitigt med jwzrd i vilket fall som helst. Han är grym som fan. :)

Klart att de är kaxigare/osäkra/sig själva när det blir lite mer privat. Men sånt borde du ju se igenom :)

Den där Jwzrd verkar vara smart och stark och bra på alla sätt. Men han har lååångt kvar till Bärs och Rataxes (apropå pollen idag). En av skillnaderna är att iaf Rataxes aldrig verkar sträva efter att det viktigaste är att få den andra att erkänna att den sa fel eller andra småaktigheter. Då är man på en annan nivå. En annan mycket stor skillnad ser du i deras språk. Men visst är din favo är en rolig prick och en duktig debattör.

Bolio
2006-08-28, 00:34
Klart att de är kaxigare/osäkra/sig själva när det blir lite mer privat. Men sånt borde du ju se igenom :)

Den där Jwzrd verkar vara smart och stark och bra på alla sätt. Men han har lååångt kvar till Bärs och Rataxes (apropå pollen idag). En av skillnaderna är att iaf Rataxes aldrig verkar sträva efter att det viktigaste är att få den andra att erkänna att den sa fel eller andra småaktigheter. Då är man på en annan nivå. En annan mycket stor skillnad ser du i deras språk. Men visst är din favo är en rolig prick och en duktig debattör.

Ptja, jag ser igenom det. Det är ingen ursäkt för att det får förekomma dock. :)

Angående Rataxes har du rätt, han är grym på det sättet. :)

Groggen
2006-08-28, 00:39
Ptja, jag ser igenom det. Det är ingen ursäkt för att det får förekomma dock. :)

Angående Rataxes har du rätt, han är grym på det sättet. :)


Slkit i msn med massa okända så slipper du sånt trams.


När det gäller Rataxes så är jag övertygad om att han har högst IQ på hela brädan. Vad det nu spelar för roll. Du har ju debatterat med alla här, på vilket sätt tycker du att han och Bärs osv skiljer sig? Bärs är så duktig på att vända och vrida, så han går nästan inte att komma åt, även när han har fel :)

Bolio
2006-08-28, 00:43
Slkit i msn med massa okända så slipper du sånt trams.


När det gäller Rataxes så är jag övertygad om att han har högst IQ på hela brädan. Vad det nu spelar för roll. Du har ju debatterat med alla här, på vilket sätt tycker du att han och Bärs osv skiljer sig? Bärs är så duktig på att vända och vrida, så han går nästan inte att komma åt, även när han har fel :)

Vet inte riktigt. Rataxes hade t.ex. fel när det gällde Israelkonflikten i en specifik fråga och där tycker jag att han blev ganska så vederlagd av bl.a. mig och D Andersson. Grejen med Bärs är att han är bäst på språket, och naturligtvis mycket påläst och intelligent. Vet inte riktigt vad skillnaden är förutom att Bärs är mer påläst och skriver mer rakt på sak, medan Rataxes filosofierar mer och skriver runt grejer, fast resultatet blir grymt ändå. Har ett specifikt inlägg av Rataxes som jag gillar som fan. Det lyder:

Cohort, ta den mänskliga civilisationen, som består av några dussin olika ekonomiska, politiska, juridiska och infrastrukturella system som bara i sig är alldeles för komplexa för någon enskild människa att greppa helt, men som dessutom alla interagerar med varandra på många olika plan i en svindlande invecklad spindelväv som på något sätt resulterar i ett för det mesta fungerande samhälle.

Var det någon högre intelligens som tänkte och ut designade allt detta, eller har det skett en gradvis utveckling från mycket enkelt organiserade och isolerade stammar mot allt större och mer invecklade samhällen under några tiotusentals år?

Fett grymt. :)

Groggen
2006-08-28, 00:50
Vet inte riktigt. Rataxes hade t.ex. fel när det gällde Israelkonflikten i en specifik fråga och där tycker jag att han blev ganska så vederlagd av bl.a. mig och D Andersson. Grejen med Bärs är att han är bäst på språket, och naturligtvis mycket påläst och intelligent. Vet inte riktigt vad skillnaden är förutom att Bärs är mer påläst och skriver mer rakt på sak, medan Rataxes filosofierar mer och skriver runt grejer, fast resultatet blir grymt ändå. Har ett specifikt inlägg av Rataxes som jag gillar som fan. Det lyder:



Fett grymt. :)



Det är ju på den nivån han brukar befinna sig och det är ju knappt så man fattar själv. Bärs är enklare språket men får fram minst lika mycket.

Jag såg en gång när Bärs vägrade att ge med sig och stod på sig att asfalt viisst var ett bra underlag att springa på. Då blev det nästan lite komiskt, för hans sista argument var " jo det är bra för det finns tillgängligt överallt" Mr debattör fick källa på källa uppkört i fejan men han stod på sig ändå. Så man är inte starkare än sin svagaste länk. :).

aliquis
2006-08-28, 01:04
Sitter i en gruppchatt på msn med bolio och aliquis och dom bråkar om vem som har störst ***?

*popcorn*

Va tvungen att säga det...Vi bråkar inte, vi var väl rörande överens? Ja, bortsett från att han säger att hans 19cm är normalt och inte alls stort.

Men metal ägde ju visst med sina 21cm..

aliquis
2006-08-28, 01:15
Dom kom fram till att bolio hade störst, han hade 19 och aliquis nått på 14. Så nu kan tråden låsas :)Va, jag kan inte minnas att jag sade något mått.

aliquis
2006-08-28, 01:21
Så man kan säga att du flydde hit och att jag nästan räddade dig från allt snoppsnack :) Det var ju bra. Att sen Bolio följde efter spelar ju mindre roll, för han vann ju över Ali.Som jag sade:
aliquis: män med stora kukar behöver inte kriga
wohoo!: hehe
aliquis: se på negrerna
wohoo!: de krigar ju :)
aliquis: de bara gav sig o lät sig bli slavar
aliquis: de visste ju att de hade störst kukar hur som helst


Det här låter ju nästan lite desperat:
aliquis: angel: fixa webcam o regga dig på http://www.livejasm-ne.com/
Angel: ja har webcam haha


aliquis: ge henne http://static.flickr.com/60/217829084_4d9d9ff5b1_b.jpg
wohoo!: jag skojar ju bara angel
Angel: gaah, e det där du?
aliquis: ja
wohoo!: vi kan köra i rätt hål :(
wohoo!: :)
aliquis: ser du inte det?
Angel: du ser ut som en moderat
aliquis: jag vet
Angel: bli ihop med mela
aliquis: det är ju bara för att jag är uppstyrd
aliquis: haha

Jag tänker inte skriva vad jag sade efter det där ;)

aliquis
2006-08-28, 01:22
Förövrigt är jag väl inte mer "stängd" av mig än att jag kan skriva precisa mått om det är så ;)

Yankeee
2006-08-28, 04:50
Förövrigt är jag väl inte mer "stängd" av mig än att jag kan skriva precisa mått om det är så ;)

Nae, det spelar ju ingen roll liksom.