handdator

Visa fullständig version : relation-problem


stora_starka_jätten
2006-08-27, 19:23
I börja på maj lärde jag känna en tjej.. Vi började umgås och blev allt bättre kompisar.. Vi sågs rätt ofta pratade mkt och så vidare..

Jag började känna lite för henne känslor för mer än som vän.. Hon också.. En dag tog hon upp det för snart en månad sen.. 3 dagar senare blev vi tillsammans. Förhållandet varade dock bara i en dag för hon gjorde slut.. Trots att det var hon dagen innan som tog initativet och var väldigt angelägen om att vi skulle bli tillsammans.. 3 dagar efter det får hon en annan pojkvän. Tydligen någon som hon tyckt om länge men han har alltid haft flickvän och nu var han plötsligt ledig...

Mitt ex lovade att vi skulle träffas efter detta. men hon har ständigt skjutit upp träffen. nu har det gått snart en månadag och jag fick nog å ringde henne å frågade massa.. ( vill förstås ha svar på en del frågor + att jag vill ha kvar henne som vän.. vi hade en god vänskap innan vi började fundera på om vi skulle bli tillsammans). Men hon verkar tro att jag inte kommer klara av att träffa henne på grund av att jagg eventuellt har kvar känslor.. sen verkar hon missuppfatta allt jag skriver å säger.. (några sms).. vad kan jag göra?

grabben i skogen
2006-08-27, 19:26
I börja på maj lärde jag känna en tjej.. Vi började umgås och blev allt bättre kompisar.. Vi sågs rätt ofta pratade mkt och så vidare..

Jag började känna lite för henne känslor för mer än som vän.. Hon också.. En dag tog hon upp det för snart en månad sen.. 3 dagar senare blev vi tillsammans. Förhållandet varade dock bara i en dag för hon gjorde slut.. Trots att det var hon dagen innan som tog initativet och var väldigt angelägen om att vi skulle bli tillsammans.. 3 dagar efter det får hon en annan pojkvän. Tydligen någon som hon tyckt om länge men han har alltid haft flickvän och nu var han plötsligt ledig...

Mitt ex lovade att vi skulle träffas efter detta. men hon har ständigt skjutit upp träffen. nu har det gått snart en månadag och jag fick nog å ringde henne å frågade massa.. ( vill förstås ha svar på en del frågor + att jag vill ha kvar henne som vän.. vi hade en god vänskap innan vi började fundera på om vi skulle bli tillsammans). Men hon verkar tro att jag inte kommer klara av att träffa henne på grund av att jagg eventuellt har kvar känslor.. sen verkar hon missuppfatta allt jag skriver å säger.. (några sms).. vad kan jag göra?

skaffa ngn annan. glöm denna.

hum
2006-08-27, 19:27
Gå vidare! :thumbup:

Mental
2006-08-27, 19:27
Meditera över kvinnors och kärlenkens underfundighet och sedan gå vidare som en upplys man.

Edit: puck 3:a, kollopanelen är överens.

Fredrici
2006-08-27, 19:28
Hmm, jobbigt. Men hoppa över henne, strunta/ skit i henne. Som det sagts så många ggr innan: Det finns andra.

Glenner_84
2006-08-27, 19:29
Svårt med sånna saker, får väl fortsätta övertala henne om att du inte har känslor kvar för henne, kanske till och med leta upp en ny flamma för att bevisa att hon inte intresserar dig på den nivån. Menar inte att du bara ska leta upp en tjej för att bevisa för henne *bs* . nä men har du ingen läcker tjejkompis som inte känner ditt ex då? visa upp dig med en annan tjej så kanske hon kommer springandes igen, funkade för mig för många år sedan, lågt men smart för att få reda på sanningen

sundvall
2006-08-27, 19:33
Glöm henne, eller nej. Glöm dina känslor för henne innan ni blir vänner igen. Du vet mycket väl att anledningen till att du vill träffa henne nu är att du ska börja smida igång nått på nytt, det kommer inte funka, du har fortfarande känslor för henne och hon vill inget mer än att vara vänner.

Som sagt, skit i henne ett tag nu, hitta annat, glöm känslorna. SEN kan ni bli vänner igen.

Fatalist
2006-08-27, 19:38
Skriv en gullig dikt, spela in en gullig låt och berätta för henne hur mycket du saknar henne!!!!

Ring henne minst en gång per dag och påminn henne om hur mycket hon betyder för dig! Romantiken lever!!!

Fredrici
2006-08-27, 19:40
Skriv en gullig dikt, spela in en gullig låt och berätta för henne hur mycket du saknar henne!!!!

Ring henne minst en gång per dag och påminn henne om hur mycket hon betyder för dig! Romantiken lever!!!

Att bli en stalker funkar nog inte direkt va? Snarare att hon lackar ur på honom. *rolleyes*

sundvall
2006-08-27, 19:44
Att bli en stalker funkar nog inte direkt va? Snarare att hon lackar ur på honom. *rolleyes*

Jag tror nog att det var rätt mycket irioni i det där inlägget.

Tricklev
2006-08-27, 19:49
Jag tror nog att det var rätt mycket irioni i det där inlägget.

Nej?

ROMANTIKEN ÖVERVINNER ALLT!

Sebbe_H
2006-08-27, 19:49
Som redan nämnts 9 ggr, glöm henne.

Pepparkakssmurfen
2006-08-27, 20:20
Formatera henne på en gång!

Diana
2006-08-27, 21:29
Lär av det och gå vidare.
Once a liar always a... go ricki osv *popcorn*

Hades
2006-08-27, 21:36
Nä, det låter inte som någon som du ska slösa energi på! Next!