handdator

Visa fullständig version : Män är djur


Trance
2006-08-27, 01:37
På riktigt fan. Var ute med tre tjejer som ser riktigt bra ut. Fyfan vad jobbiga killar är, blir ju ett heltidsjobb bara att se till att tjejerna inte blir våldtagna mitt på dansgolvet.

Så skärp er och lär er uppfatta signaler era as. Sedan kan resten också dra åt helvete. Puss!

Fettecke
2006-08-27, 01:56
jag kan hålla med dig till viss del. vart i helv*te tror du man hittar de mesta slymen i 18-25 års åldern då? svaret vet du nog redan listat ut!

umngås på andra ställen än krogen så ska du se att du/ni till 90% träffar på vettigare människor som Inte super ner sig och är på ständig jakt efter temporärt ragg för 3 timmar frammöver...

Fast. Om nu män är Djur, och de flesta anser att män är motsatsen till kvinnor... Alltså blir kvinnor Odjur!

Trance
2006-08-27, 01:58
jag kan hålla med dig till viss del. vart i helv*te tror du man hittar de mesta slymen i 18-25 års åldern då? svaret vet du nog redan listat ut!

umngås på andra ställen än krogen så ska du se att du/ni till 90% träffar på vettigare människor som Inte super ner sig och är på ständig jakt efter temporärt ragg för 3 timmar frammöver...

Fast. Om nu män är Djur, och de flesta anser att män är motsatsen till kvinnor... Alltså blir kvinnor Odjur!

Jag umgås på andra ställen än krogen, men det förändrar ju inte hur folk agerar på krogen. Sedan den där odjursgrejen är rätt gammal vid detta laget. Man kan lika gärna säga att motsatsen till djur är människa. Så tjejer verkar vara mer civiliserade än killar, grattis tjejer!

Förutom fittan som tyckte det var intressant att ragga genom att hoppa runt med en drink och spilla på mig.

Fettecke
2006-08-27, 02:06
Jag umgås på andra ställen än krogen, men det förändrar ju inte hur folk agerar på krogen. Sedan den där odjursgrejen är rätt gammal vid detta laget. Man kan lika gärna säga att motsatsen till djur är människa. Så tjejer verkar vara mer civiliserade än killar, grattis tjejer!

Förutom fittan som tyckte det var intressant att ragga genom att hoppa runt med en drink och spilla på mig.
herrejävlar... dra inte allt så långt ;D

Men jag förstår precis hur du menar med de killar som hänger efter tjejerna med drinkar osv som spills ut... oftast en och samma typ av killar... halvt uppklädda sådana med massa gile´ i håret och oftast fullast när krogen stänger...

Det var länge sedan jag slutade gå dit just pga ovanstående och annat jävla skit som händer där...

Jag förstår ju att vissa tjejer blir helt paranoid på krogen, försöker man föra ett vettigt samtal med någon så tror denne oftast att "nu vill han kn*lla med mig, inget annat"...var så förut iaf, troligen har inte det ändrats.

Till stor del så är det ju ungefär såhär på krogen: männen går dit för att hitta ev. partner för natten och dricka sprit, kvinnorna går oftast dit för att ha kul på dansgolvet.
Eller har jag fel?

Trance
2006-08-27, 02:13
Jag vet inte om du har fel, jag skulle förmodligen vilja sätta 80% av tjejerna där. Men seriöst, skulle jag vara tjej skulle jag ta med en kniv och döda två tre stycken spontant.

Men det går ju mötas på krogen också, har gjort det men inte genom att uppträda som en psykotisk våldtäksman. Nu går jag dock dit mest för att det är roligt att umågås med vänner på krogen, tjejer hittar man mest på förfest och kanske på efterfest. Så kass på att ragga på krogen ändå.

Dessutom måste det vara ett helvete att vara kort på krogen. Hmm, jag känner att jag hatar mycket idag.

aliquis
2006-08-27, 02:14
På riktigt fan. Var ute med tre tjejer som ser riktigt bra ut. Fyfan vad jobbiga killar är, blir ju ett heltidsjobb bara att se till att tjejerna inte blir våldtagna mitt på dansgolvet.

Så skärp er och lär er uppfatta signaler era as. Sedan kan resten också dra åt helvete. Puss!De dansar ju för att de vill gnida hud! Såklart! Varför behövde du försvara dem btw? ...

Äter de döda djur?

aliquis
2006-08-27, 02:16
herrejävlar... dra inte allt så långt ;D

Men jag förstår precis hur du menar med de killar som hänger efter tjejerna med drinkar osv som spills ut... oftast en och samma typ av killar... halvt uppklädda sådana med massa gile´ i håret och oftast fullast när krogen stänger...

Det var länge sedan jag slutade gå dit just pga ovanstående och annat jävla skit som händer där...

Jag förstår ju att vissa tjejer blir helt paranoid på krogen, försöker man föra ett vettigt samtal med någon så tror denne oftast att "nu vill han kn*lla med mig, inget annat"...var så förut iaf, troligen har inte det ändrats.

Till stor del så är det ju ungefär såhär på krogen: männen går dit för att hitta ev. partner för natten och dricka sprit, kvinnorna går oftast dit för att ha kul på dansgolvet.
Eller har jag fel?Vafan skall man då dit o göra om tjejerna bara vill dansa, helt värdelöst ju,

Trance
2006-08-27, 02:17
De dansar ju för att de vill gnida hud! Såklart! Varför behövde du försvara dem btw? ...

Äter de döda djur?

1. För att killar på 90 kilo inte fattar att de kan hoppa på en tjej som väger 50.

2. De inte bara äter döda djur, de även klär sig i dem och jag planerat att involvera döda djur i alla mina sexlekar också. Finns få saker som är så upphetsande som att ****** samtidigt som man slår en död räv i väggen.

aliquis
2006-08-27, 02:17
Jag vet inte om du har fel, jag skulle förmodligen vilja sätta 80% av tjejerna där. Men seriöst, skulle jag vara tjej skulle jag ta med en kniv och döda två tre stycken spontant.

Men det går ju mötas på krogen också, har gjort det men inte genom att uppträda som en psykotisk våldtäksman. Nu går jag dock dit mest för att det är roligt att umågås med vänner på krogen, tjejer hittar man mest på förfest och kanske på efterfest. Så kass på att ragga på krogen ändå.

Dessutom måste det vara ett helvete att vara kort på krogen. Hmm, jag känner att jag hatar mycket idag.Du tror inte de flesta är som dig? Just du vill "bara träffa folk" men alla andra vill bara ha något för de närmsta timmarna?

aliquis
2006-08-27, 02:17
1. För att killar på 90 kilo inte fattar att de kan hoppa på en tjej som väger 50.

2. De inte bara äter döda djur, de även klär sig i dem och jag planerat att involvera döda djur i alla mina sexlekar också. Finns få saker som är så upphetsande som att ****** samtidigt som man slår en död räv i väggen.Vad är hoppa på? :D

2) lol

Trance
2006-08-27, 02:20
Vad är hoppa på? :D

2) lol

1. "Dansa" när man är full

2. Indeed.

aliquis
2006-08-27, 02:21
I det där klippet med Jim Carey dansar de ju som man bör,

Klart 90kgkillar kan dansa med 50kgflickor.

Kwon
2006-08-27, 03:35
På riktigt fan. Var ute med tre tjejer som ser riktigt bra ut. Fyfan vad jobbiga killar är, blir ju ett heltidsjobb bara att se till att tjejerna inte blir våldtagna mitt på dansgolvet.

Så skärp er och lär er uppfatta signaler era as. Sedan kan resten också dra åt helvete. Puss!

Första gången du varit ute och festat på länge? :D

Det är så det är Trance!

Snubbar med lite testo + alkohol + kvinnlig fägring = Pra blandning, speciellt på Hirschenkeller! :D

Man börjar tänka lite på Darwin om man går dit nykter, men sen... efter ett par shots och drinkar, är man värre själv! :devil:

Jag säger inte att DU är värre, men jag kan vara det.

L-Sami
2006-08-27, 04:24
Män är riktiga odjur och kvinnorna är de oskyldiga lammen som äts råa av odjuren!

ne.. det är bara män som har för lite självbehärskning, onödigt mycket manlighet i sig, en del alkohol och för lite förståelse för det kvinnliga könet som beter sig som du förklarar :) inte alla män!!!

Kwon
2006-08-27, 04:38
Män är riktiga odjur och kvinnorna är de oskyldiga lammen som äts råa av odjuren!

ne.. det är bara män som har för lite självbehärskning, onödigt mycket manlighet i sig, en del alkohol och för lite förståelse för det kvinnliga könet som beter sig som du förklarar :) inte alla män!!!

Visst, folk är ju olika, snubbar är ju olika och hur man beter sig på apstadiet (aspackade).

Medan vissa kanske "hoppar" på damerna på golvet kanske andra blir lugnare och sitter i ett hörn istället.

Skillnader på snubbar och snubbar (http://www.youtube.com/watch?v=Htqs1TyYMVA&NR)

Flygplan
2006-08-27, 04:40
Äsh, det är ju kvinnorna som är djur.

Att det är killar som är svinen trodde jag också fram till jag blev myndig nån gång. Trodde alla visste det vid det här laget?

Kwon
2006-08-27, 04:42
Kvinnor kan dock vara likadana och värre när dom är lite berusade, iaf 40+:arna! :devil:

Så skyll inte bara på killarna.

Yankeee
2006-08-27, 05:07
Fulla människor är det som är svinen. Krogen är deras stia.

Kwon
2006-08-27, 05:14
Fulla människor är det som är svinen. Krogen är deras stia.

Exactamundo, be they men or women, they can be as nasty!

Drunkards! :laugh:

mela
2006-08-27, 09:14
Till stor del så är det ju ungefär såhär på krogen: männen går dit för att hitta ev. partner för natten och dricka sprit, kvinnorna går oftast dit för att ha kul på dansgolvet.
Eller har jag fel?

Ja.
Tjejer går dit för att ha kul på dansgolvet och hitta en ev. partner för natten :P

Kwon
2006-08-27, 09:21
Ja.
Tjejer går dit för att ha kul på dansgolvet och hitta en ev. partner för natten :P

Inte lika intresserade av priten med andra ord.. :D

mela
2006-08-27, 09:21
Inte lika intresserade av priten med andra ord.. :D

En rejäl fylla är nästan alltid prio nr 1
Då dansar man mycket bättre (och vingligare)
Och alla killar blir skitsnygga! *popcorn*

Kwon
2006-08-27, 09:24
En rejäl fylla är nästan alltid prio nr 1
Då dansar man mycket bättre (och vingligare)
Och alla killar blir skitsnygga!

Då är vi alla likadana då? :confused: :D

http://img80.imageshack.us/img80/7894/kamali2om1.gif
http://img80.imageshack.us/img80/7894/kamali2om1.gif
http://img80.imageshack.us/img80/7894/kamali2om1.gif

Trance
2006-08-27, 09:25
Jag säger ju inte att kvinnor inte är as som inte kan tafsa eller vara riktigt psyko, just psyko verkar ju en hel del vara. Jag pratar enbart om hur jäkla jobbig still vissa killar har när de raggar och även annars när de blir fulla. Alltså den fysiska putta runt folk-stilen, eller jim carrey som ali nämnde. Fast det är väl bara riktigt illa om det är för mycket folk på stället.

mini
2006-08-27, 09:33
Trance din gamla feministfjolla. ;)

mela
2006-08-27, 09:34
Jag säger ju inte att kvinnor inte är as som inte kan tafsa eller vara riktigt psyko, just psyko verkar ju en hel del vara. Jag pratar enbart om hur jäkla jobbig still vissa killar har när de raggar och även annars när de blir fulla. Alltså den fysiska putta runt folk-stilen, eller jim carrey som ali nämnde. Fast det är väl bara riktigt illa om det är för mycket folk på stället.

Det stämmer.. Killar kan inte ragga - inte generellt sätt iaf. De flesta är bara allmänt pinsamma. Jag vet dock inte hur man raggar som tjej :confused: Hur gör man?

Trance
2006-08-27, 09:47
Trance din gamla feministfjolla. ;)

Ja, när Fan blir gammal så blir han religiös eller vad säger man.

Eller detta kan ju även vara ett uttryck för mina patriarkaliska förtryckartendenser som ser kvinnan som något som behöver beskyddas och därmed nedvärderar hennes roll i samhället. Typ. ;)


Det stämmer.. Killar kan inte ragga - inte generellt sätt iaf. De flesta är bara allmänt pinsamma. Jag vet dock inte hur man raggar som tjej Hur gör man?

Var glad och snygg så löser det sig?

mela
2006-08-27, 09:53
Var glad och snygg så löser det sig?

Funkade igår :P Men inte annars :MrT:

mystic[-_-]
2006-08-27, 09:56
Funkade igår :P Men inte annars :MrT:

chalmers ;)

mela
2006-08-27, 09:57
']chalmers ;)

Något fel med ingenjörer? :furious:

pragmatist
2006-08-27, 10:00
Var inte så naiva, självklart går tjejer på krogen för att de gillar uppmärksamhet från killar - även om de inte tänker ligga med dem så är det en ego-kick med alla raggningsförsök, blickar etc. Även uppskattning från ett totalt pucko är ju i alla fall uppskattning.

Om de bara gillade att "dansa" så kunde de ju göra det hemma eller på privata fester eller vad som helst.

Trance
2006-08-27, 10:06
Var inte så naiva, självklart går tjejer på krogen för att de gillar uppmärksamhet från killar - även om de inte tänker ligga med dem så är det en ego-kick med alla raggningsförsök, blickar etc. Även uppskattning från ett totalt pucko är ju i alla fall uppskattning.

Om de bara gillade att "dansa" så kunde de ju göra det hemma eller på privata fester eller vad som helst.

Det säger jag inte emot. Pratade enbart om de killar som blir fysiskt jobbiga.

Dumleman
2006-08-27, 10:10
De har nog bara sett för mycket kampspojt på jujospojt.

Scratch89
2006-08-27, 10:25
De tjejer jag känner uppskattar för det mesta snygga killar som vill ha sex.
Iofs är mina tjejbekanta kåtast i stan också...

Solros
2006-08-27, 10:54
Off Topic.

Jobbar som bartender, så får höra om en del sköna grejor. En rolig sak var när en kille står och viftar med en femhundring i baren, och genast får en blond sak på sig som frågar om han kan beställa något åt henne. "-Javisst!" svarar han,
"-Vad vill du ha?".
"-Något dyrt!" svarar damen, så han beställer in en lite exklusivare champagnedrink, betalar sin drink och ska gå. Tjejen hugger tag i han och tittar frågande...
"-Men du skulle ju bjuda??"
"- Öh, nej, jag skulle ju bara beställa åt dig sa du ju lilla gumman, ha det bra, hej!"
Bartendern hugger direkt "-Betala nu stumpan, annars åker du ut ögonaböj!!"

:D

mystic[-_-]
2006-08-27, 10:59
Off Topic.

Jobbar som bartender, så får höra om en del sköna grejor. En rolig sak var när en kille står och viftar med en femhundring i baren, och genast får en blond sak på sig som frågar om han kan beställa något åt henne. "-Javisst!" svarar han,
"-Vad vill du ha?".
"-Något dyrt!" svarar damen, så han beställer in en lite exklusivare champagnedrink, betalar sin drink och ska gå. Tjejen hugger tag i han och tittar frågande...
"-Men du skulle ju bjuda??"
"- Öh, nej, jag skulle ju bara beställa åt dig sa du ju lilla gumman, ha det bra, hej!"
Bartendern hugger direkt "-Betala nu stumpan, annars åker du ut ögonaböj!!"

:D

:thumbup:

mangemani
2006-08-27, 11:03
Var inte så naiva, självklart går tjejer på krogen för att de gillar uppmärksamhet från killar - även om de inte tänker ligga med dem så är det en ego-kick med alla raggningsförsök, blickar etc. Även uppskattning från ett totalt pucko är ju i alla fall uppskattning.

Om de bara gillade att "dansa" så kunde de ju göra det hemma eller på privata fester eller vad som helst.



sant.
sen kan man ju undra varför man ger dessa uppmärksamhet fjortisar all denna uppmärksamhet=/

Sofia4_4
2006-08-27, 11:07
De som tafsar på krogen är inte roliga. Men där gäller the jungle rule - tafsar en hane får han en smäll på käften eller t.o.m nån annan stans och ingen kan säga bu eller bä. Tråkigt, men det är det som lite sprit och fredag-kväll gör med människor.

Kvinnor är lite lustiga med (mig inkluderad). Man blir irriterad när män glor men glor de inte börjar man tro att 1. man har gått upp i vikt, 2. det är fel på sminket eller klädseln, 3. man har blivit gammal, 4. de är homo. Den sistnämnda ge förstås bättre sömn för en ignorerad kvinna.
:D

mangemani
2006-08-27, 11:14
Kvinnor är lite lustiga med (mig inkluderad). Man blir irriterad när män glor men glor de inte börjar man tro att 1. man har gått upp i vikt, 2. det är fel på sminket eller klädseln, 3. man har blivit gammal, 4. de är homo. Den sistnämnda ge förstås bättre sömn för en ignorerad kvinna.
:D

tja,att smickra sej själv genom att tänka så kanske funkar;)
alla killar är helt enkelt inte lika desperata,dom är inte ute efter något med varenda tjej som dom ser eller så vill dom helt enkelt inte ge tjejerna den uppmärksamhet som tjejerna är ute efter.

Big_Vik
2006-08-27, 11:16
Off Topic.

Jobbar som bartender, så får höra om en del sköna grejor. En rolig sak var när en kille står och viftar med en femhundring i baren, och genast får en blond sak på sig som frågar om han kan beställa något åt henne. "-Javisst!" svarar han,
"-Vad vill du ha?".
"-Något dyrt!" svarar damen, så han beställer in en lite exklusivare champagnedrink, betalar sin drink och ska gå. Tjejen hugger tag i han och tittar frågande...
"-Men du skulle ju bjuda??"
"- Öh, nej, jag skulle ju bara beställa åt dig sa du ju lilla gumman, ha det bra, hej!"
Bartendern hugger direkt "-Betala nu stumpan, annars åker du ut ögonaböj!!"

:D

Så jävla bra :D

Big_Vik
2006-08-27, 11:18
De tjejer jag känner uppskattar för det mesta snygga killar som vill ha sex.

:)

Iofs är mina tjejbekanta kåtast i stan också...
Källapådet?

Bolio
2006-08-27, 11:21
Eh? Klart man får tafsa på okända tjejer på krogen. Fan snackar ni om?

Sofia4_4
2006-08-27, 11:43
tja,att smickra sej själv genom att tänka så kanske funkar;)
alla killar är helt enkelt inte lika desperata,dom är inte ute efter något med varenda tjej som dom ser eller så vill dom helt enkelt inte ge tjejerna den uppmärksamhet som tjejerna är ute efter.

då är man gay. hahaha.

mangemani
2006-08-27, 12:35
då är man gay. hahaha.



nope,då tänker man med det däruppe och inte med det därnere;)

Sofia4_4
2006-08-27, 12:37
nope,då tänker man med det däruppe och inte med det därnere;)

är det sant?! har jag levt i en illusion så länge?! *cry* :D

Pepparkakssmurfen
2006-08-27, 12:42
1. "Dansa" när man är full
..

Typ såhär: ?

http://www.youtube.com/watch?v=bsOVgMwjyJ8

Tolkia
2006-08-27, 12:42
Var inte så naiva, självklart går tjejer på krogen för att de gillar uppmärksamhet från killar - även om de inte tänker ligga med dem så är det en ego-kick med alla raggningsförsök, blickar etc. Även uppskattning från ett totalt pucko är ju i alla fall uppskattning.
Sedan kan man ju ha olika uppfattning om vad som krävs för att "uppmärksamhet" skall anses uppnådd. För mig innefattar i alla fall "uppmärksamhet" vare sig discodans med "oj hoppsan!"-fysisk kontakt av typen "helkropps" eller pardans med midjefattning 20 cm längre ner än midjan och/eller benföring lambada-style. Eller oförmåga att ta in negativa signaler - uppmärksamhet som objektet har signalerat att man helst är snarare trakasserier (mildare eller grövre beroende på art) än "uppmärksamhet". Samma sak med raggningsförsök, skalan är ju rätt vid, och jag vågar tro att det är få som uppskattar extremerna såväl bland killar som bland tjejer (nu menar jag alltså inte när värsta puman som ni spanat in under hela kvällen kommer fram och visar intresse, utan när någon ni inte har någon som helst önskan att umgås vidare med klistrar sig på). För både killar och tjejer torde gälla att häftplåster vill man ha för sår enbart. ;)

Tror dock att dåligt självförtroende i kombination med (eller snarare som leder till) alldeles för mycket "prit" ligger bakom det mesta; salongsberusade är de flesta roliga, aspackade är de flesta det INTE. *spy*

Arne Persson
2006-08-27, 12:43
Fulla Milf:ar + övriga mogna damer = Kukhäxor = Farliga för ungtupparna!

mangemani
2006-08-27, 12:49
är det sant?! har jag levt i en illusion så länge?! *cry* :D


jepp,time to wake up;)

Sofia4_4
2006-08-27, 12:50
jepp,time to wake up;)

NOWAY! Jag trivs bättre så. :whipped:

rQx
2006-08-27, 12:51
Snacka om att dra alla över en kam eller :D ..

Är det standard att killar ska gå fram till en tjej eller? När man som jag är blyg kan väl någon komma fram till mig istället :(

L-Sami
2006-08-27, 12:56
Jag vet dock inte hur man raggar som tjej :confused: Hur gör man?

Är det svårt att ta initiavet och börja prata med en snubbe som du är intresserad av?

Mycket svårare är det inte :)

Trance
2006-08-27, 12:57
Det fan VM att inte fatta i denna tråd och leder gör Mr Scraatch89.

Bolio
2006-08-27, 12:59
Det fan VM att inte fatta i denna tråd och leder gör Mr Scraatch89.

Jeje, du har blivit feminist. Vår vänskap är slut.

mini
2006-08-27, 13:01
Det fan VM att inte fatta i denna tråd och leder gör Mr Scraatch89.
Jag förstår och är på din sida Trance. Jag, Tiina och unika Linda R förstår.

Deceiver85
2006-08-27, 13:03
Det fan VM att inte fatta i denna tråd och leder gör Mr Scraatch89.
Vad finns att förstå? Män är djur, kvinnor är odjur, och majoriteten som hänger på krogen är där för att ragga tillfälliga sängkamrater?

Trance
2006-08-27, 13:03
Jeje, du har blivit feminist. Vår vänskap är slut.

Exakt, jag har kommit ut ur garderoben. Låt oss alla dansa tillsammans under den röda feministiska fanan. Alla skall vara lika, kämpa inte emot nu. Patriarket finns överallt och förtrycker både män och kvinnor! Jag såg en typisk patriark innan i en busskur och var nära att ta hans käpp och klubba ner honom.

Bolio
2006-08-27, 13:05
Exakt, jag har kommit ut ur garderoben. Låt oss alla dansa tillsammans under den röda feministiska fanan. Alla skall vara lika, kämpa inte emot nu. Patriarket finns överallt och förtrycker både män och kvinnor! Jag såg en typisk patriark innan i en busskur och var nära att ta hans käpp och klubba ner honom.

Försök inte. Jag och mini vet precis var du är påväg, ty även vi har en gång vandrat på den mörka stigen... :)

Trance
2006-08-27, 13:07
Jag förstår och är på din sida Trance. Jag, Tiina och unika Linda R förstår.

Vafan, nämn inte Linda R i samma veva som oraklet Tiina. Vi elitfeminister ser på henne lite överlägset sådär. Linda vet ju inte egentligen vad som allt handlar om.

mini
2006-08-27, 13:13
Linda vill jobba mot diskriminering och sådant. Det tycker vi är bra. Vi tycker också att hon är ett fullgott alibi för våra egentligen elitistiska tendenser. Alla får vara med liksom. Som FP och Rojas ungefär.

L-Sami
2006-08-27, 13:15
De som tafsar på krogen är inte roliga. Men där gäller the jungle rule - tafsar en hane får han en smäll på käften eller t.o.m nån annan stans och ingen kan säga bu eller bä. Tråkigt, men det är det som lite sprit och fredag-kväll gör med människor.

Kvinnor är lite lustiga med (mig inkluderad). Man blir irriterad när män glor men glor de inte börjar man tro att 1. man har gått upp i vikt, 2. det är fel på sminket eller klädseln, 3. man har blivit gammal, 4. de är homo. Den sistnämnda ge förstås bättre sömn för en ignorerad kvinna.
:D


Jag brukar aldrig titta på tjejer som söker uppmärksamhet. Det har inget med de ovanstående saker att göra, oftast är de snygga tjejer som inte behöver uppmärksamhet som är mest attraktiva och de som ligger lite i skuggan med sin vackerhet :)

regus
2006-08-27, 13:21
Fulla Milf:ar + övriga mogna damer = Kukhäxor = Farliga för ungtupparna!

Det enda vettiga som har nämts.

Wööörd Arne! :cool:

Lasse Kongo
2006-08-27, 13:24
Fulla Milf:ar + övriga mogna damer = Kukhäxor = Farliga för ungtupparna!

KUKHÄXOR AAAAAHAHAHA :Virro :laugh:

Sofia4_4
2006-08-27, 13:28
Jag brukar aldrig titta på tjejer som söker uppmärksamhet. Det har inget med de ovanstående saker att göra, oftast är de snygga tjejer som inte behöver uppmärksamhet som är mest attraktiva och de som ligger lite i skuggan med sin vackerhet :)

Det lät alvarligt.

Kwon
2006-08-27, 13:47
Vad är det för dans som menas förresten?

Är det roxburry-dansen eller denna?
http://img222.imageshack.us/img222/9254/coleeeeeon5.gifhttp://img222.imageshack.us/img222/9254/coleeeeeon5.gifhttp://img222.imageshack.us/img222/9254/coleeeeeon5.gifhttp://img222.imageshack.us/img222/9254/coleeeeeon5.gifhttp://img222.imageshack.us/img222/9254/coleeeeeon5.gif

Scratch89
2006-08-27, 16:31
Det fan VM att inte fatta i denna tråd och leder gör Mr Scraatch89.
Vafan nu då?
Så bara för att du är av en åsikt och mina väninnor av en annan, så har jag inte förstått tråden?

Big_Vik
2006-08-27, 16:45
Vafan nu då?
Så bara för att du är av en åsikt och mina väninnor av en annan, så har jag inte förstått tråden?

Jag backar dig broder. :D

Upp med källan till det du hävde ur dig tidigare i tråden.

Scratch89
2006-08-27, 16:51
Upp med källan till det du hävde ur dig tidigare i tråden.
Har du inte hört mina historier? :D
(Vi fortsätter på msn, orka kolo)

adriano
2006-08-27, 16:52
Dom är bare kåta

Kwon
2006-08-27, 16:54
Dom är bare kåta

Jo, det förstod nog Trance också, men det han klagade över var ju "buffel-dansen".

Måste de dansa så närgånget och knuffas med de väna små varelserna på 50 kg?

Big_Vik
2006-08-27, 16:54
Har du inte hört mina historier? :D
Jo de myterna har man väl inte undgått

(Vi fortsätter på msn, orka kolo)

Som om du någon gång fortsatt på MSN.... inte ens när jag ringde upp dig fick jag svar på det jag ville :D

Big_Vik
2006-08-27, 16:55
Jo, det förstod nog Trance också, men det han klagade över var ju "buffel-dansen".

Måste de dansa så närgånget och knuffas med de väna små varelserna på 50 kg?

Men visst är Trance hane va?

Bolio
2006-08-27, 16:57
Får jag också diskutera med er på msn? :devil:

Kwon
2006-08-27, 16:58
Men visst är Trance hane va?

Denna tråd fick mig att undra... :D

Denna företeelse är ju inte direkt ny, jag brukar vara precis som de personer han beskriver i tråden när jag e lite på lyset, så jag förstår inte what the fuzz is about. :D

Har Trance aldrig varit riktigt berusad och busat sig lite på dansgolvet för att få lite uppmärksamhet från kvinnsen månne?

Måhända är han för sofistikerad alt kan hålla sig salongsberusad.

Angel
2006-08-27, 16:59
Får jag också diskutera med er på msn? :devil:

du kan få adda mig om du vill.

Bolio
2006-08-27, 17:01
du kan få adda mig om du vill.

:) Ok, ge mig din msn då.

Kwon
2006-08-27, 17:02
Innan året är slut

Angel + Bolio = True! En höstromans! :D

Bolio
2006-08-27, 17:03
Innan året är slut

Angel + Bolio = True! En höstromans! :D

Tyvärr, tror inte hon gillar analsex. :(

Kwon
2006-08-27, 17:06
MEH! Du är otrogen mot mig innan vi ens snackat! :furious:

Hur menar du otrogen?

Bolio
2006-08-27, 17:07
Hur menar du otrogen?

Hon ger ju ut sin MSN till alla! Hur skulle du känna om du var ute med din flickvän Kwon, och helt plötsligt ser du att hon har sitt telefonnummer inskrivet på linnet eller tröjan. Det är inte kul. :(

Kwon
2006-08-27, 17:08
Hon ger ju ut sin MSN till alla! Hur skulle du känna om du var ute med din flickvän Kwon, och helt plötsligt ser du att hon har sitt telefonnummer inskrivet på linnet eller tröjan. Det är inte kul. :(

Men alla andra har ju redan Angel på MSN bolio.

Alla i Kolo stödgruppen iaf.

Angel
2006-08-27, 17:11
Men alla andra har ju redan Angel på MSN bolio.

Alla i Kolo stödgruppen iaf.


+ ett gäng till, hahaha

Big_Vik
2006-08-27, 17:14
Jo det vet ju Trance också, det han anmärkte på var ju dansen i sig och tillvägagångssättet.

Men vem tänker på sånt när man e aprak? :laugh:

Exakt. Men varför ska det skilja så djävulskt mellan man och djur bara för att mannen kanske känner lite mer moral än ett djur?

Tror att du listat ut ursrpunget till aprak där! :thumbup: :D

Kwon
2006-08-27, 17:15
Exakt. Men varför ska det skilja så djävulskt mellan man och djur bara för att mannen kanske känner lite mer moral än ett djur?

Tror att du listat ut ursrpunget till aprak där! :thumbup: :D

Sounds like plain monkey business to me! :D

Bolio
2006-08-27, 17:15
Men alla andra har ju redan Angel på MSN bolio.

Alla i Kolo stödgruppen iaf.

:furious:

Då gör jag slut!

Kwon
2006-08-27, 17:15
:furious:

Då gör jag slut!

Ni har ju inte ens börjat? *popcorn*

Groggen
2006-08-27, 17:16
MEH! Du är otrogen mot mig innan vi ens snackat! :furious:


Ja snacka om att hon är naiv, vilket på ett sätt är lite gulligt, men nu var det bara korkat. Fan vad det kommer chattas runt om i sverige under kvällen :)

Bolio
2006-08-27, 17:20
Ja snacka om att hon är naiv, vilket på ett sätt är lite gulligt, men nu var det bara korkat. Fan vad det kommer chattas runt om i sverige under kvällen :)

Jag tror att det var lite önskat. I det här fallet är det nog vi som är naiva. :D

Kwon
2006-08-27, 17:21
Angel visste nog vad hon ville (vad som vankades) när hon lämnade det öppet te hela byggarsverige... :devil:

Bolio
2006-08-27, 17:23
Vad som wankades? :naughty:

Kwon
2006-08-27, 17:23
Vad som wankades? :naughty:

webcam på? LOLZ :devil:

Bolio
2006-08-27, 17:24
:em:

Kwon
2006-08-27, 17:25
Nä, nu får ni klara er själva!

Ha det så mysigt bolio och Angel! :naughty:

Trance
2006-08-27, 17:28
Vafan nu då?
Så bara för att du är av en åsikt och mina väninnor av en annan, så har jag inte förstått tråden?

Ja, du fattade inte tråden. Kwon fattade tråden, lär när han förklarar den för dig.

Sedan så kan jag ju inte själv spela ut hela mitt raggningsregister(23 olika patenterade moves på dansgolvet) om jag måste trycka undan as till killar som druckit sina 12 öl och väger 120 kilo och hoppar konstant in i en 50 kilos tjej. Var iofs ett skitställe jag var på.

Sedan att folk VILLE att tråden skulle handla om något annat så man kan upplysa världen om sina hobbyfilosofier är en helt annan sak.

Bolio
2006-08-27, 17:29
Jag blir tammefan kåt när Trance är så här sur. :)

Angel
2006-08-27, 18:14
Angel visste nog vad hon ville (vad som vankades) när hon lämnade det öppet te hela byggarsverige... :devil:

Ju fler dessto mysigare..haha..nä det va bara Bolio som addade mig ändå. Fast ja känner ju at ja e lite otrogen mot Metal nu med Bolio, men han får nog skylla sig själv..

LadyG
2006-08-27, 18:21
Om män är djur vill jag också vara det för tidelag är inte så kul... och jag tror det är olagligt?

Bolio
2006-08-27, 18:23
Om män är djur vill jag också vara det för tidelag är inte så kul... och jag tror det är olagligt?

Är inte du oskuld? :confused:

Pudzianovski
2006-08-27, 18:24
På riktigt fan. Var ute med tre tjejer som ser riktigt bra ut. Fyfan vad jobbiga killar är, blir ju ett heltidsjobb bara att se till att tjejerna inte blir våldtagna mitt på dansgolvet.

Så skärp er och lär er uppfatta signaler era as. Sedan kan resten också dra åt helvete. Puss!


Sa du det till dom eller är det bara på nätet du klagar?

Groggen
2006-08-27, 18:27
Sa du det till dom eller är det bara på nätet du klagar?


Om han nu bara skulle klaga här på nätet, så är det ju bättre att ventilera här, än ingenstans :)

Trance
2006-08-27, 18:52
Sa du det till dom eller är det bara på nätet du klagar?

Man trycker undan dem, men vad mer skall man göra. Slagsmål är så jäkla töntigt och snacka är rätt meningslöst.

trasan
2006-08-27, 19:33
Man trycker undan dem, men vad mer skall man göra. Slagsmål är så jäkla töntigt och snacka är rätt meningslöst.

Jag tycker det är töntigt att tycka att slagsmål är töntigt. Kan du förklara i detalj vad som exakt är töntigt med att slå en annan person på käften? tack

Fredrici
2006-08-27, 19:35
Jag tycker det är töntigt att tycka att slagsmål är töntigt. Kan du förklara i detalj vad som exakt är töntigt med att slå en annan person på käften? tack

LoL! :laugh:

Trance
2006-08-27, 19:47
Jag tycker det är töntigt att tycka att slagsmål är töntigt. Kan du förklara i detalj vad som exakt är töntigt med att slå en annan person på käften? tack

Hur detaljerat vill du ha det. Skall jag beskriva min syn på de människor som slåss och hur de lever? Skall jag slänga in förolämpningar och skall jag även dra in din gudstro i det hela?

LadyG
2006-08-27, 20:34
Är inte du oskuld? :confused:

Du drömmer :)

Du är gullig, men du drömmer :)

Pepparkakssmurfen
2006-08-27, 20:36
Trance,var någon i ditt harem din flickvän?

Bolio
2006-08-27, 20:36
Du drömmer :)

Du är gullig, men du drömmer :)

Om dig? :em:

Bolio
2006-08-27, 20:37
Trance,var någon i ditt harem din flickvän?

Trance är mycket, men han dejtar inte sina systrar. :)

Groggen
2006-08-27, 20:43
Om män är djur vill jag också vara det för tidelag är inte så kul... och jag tror det är olagligt?

Nej, det är faktiskt inte det. Så du begår ingen olaglig handling om du parar dig med ett odjur till man.

LadyG
2006-08-27, 21:06
Om dig? :em:

Det vet du bättre än jag :)

Nej, det är faktiskt inte det. Så du begår ingen olaglig handling om du parar dig med ett odjur till man.

Klassas inte tidelag som djurplågeri?

Groggen
2006-08-27, 21:09
Det vet du bättre än jag :)



Klassas inte tidelag som djurplågeri?

Jag är varken expert eller bonde, men jag vet att det tyvärr inte är olagligt.

Big_Vik
2006-08-27, 21:09
Varför vill vår vän av frihet förbjuda de stora 100:kgs-karlarna att försöka locka till sig honor för parningsakt? Har du tänkt på att någon av dina supermodellpolare kanske blev lite pilsk av deras närmanden? Jag tycker att du har en egoistisk kvinnosyn, dela med dig istället. =)

LadyG
2006-08-27, 21:11
Jag är varken expert eller bonde, men jag vet att det tyvärr inte är olagligt.

Det kändes så självklart att det borde vara olagligt att jag trodde att det var det.

Alltid lär man sig nått :)

Groggen
2006-08-27, 21:14
Det kändes så självklart att det borde vara olagligt att jag trodde att det var det.

Alltid lär man sig nått :)


Ja exakt och hur motsägelsefullt låter inte det här då:


"Sverige är ett av många länder där tidelag inte är kriminaliserat. Ej heller pornografi som avbildar tidelag är kriminaliserat. Men handlingar av människor då djur utsätts för smärta eller tvång vid sexuellt utnyttjande, ska falla in under bestämmelserna mot djurplågeri och är brottslig på den grunden i Sverige."

Som om inte det vore samma sak?

sehnpaa
2006-08-27, 22:19
Ja exakt och hur motsägelsefullt låter inte det här då:


"Sverige är ett av många länder där tidelag inte är kriminaliserat. Ej heller pornografi som avbildar tidelag är kriminaliserat. Men handlingar av människor då djur utsätts för smärta eller tvång vid sexuellt utnyttjande, ska falla in under bestämmelserna mot djurplågeri och är brottslig på den grunden i Sverige."

Som om inte det vore samma sak?
Så någon måste påvisa att det skett med smärta eller tvång för att det ska vara ett brott? Eller tas det förgivet?

Groggen
2006-08-27, 22:24
Så någon måste påvisa att det skett med smärta eller tvång för att det ska vara ett brott? Eller tas det förgivet?

Det kan ju inte tas för givet iom att tidelag i sig är lagligt. Lagen gör skillnad på djurplågeri och tidelag och det är ju lite vridet.

sehnpaa
2006-08-27, 22:30
Det kan ju inte tas för givet iom att tidelag i sig är lagligt. Lagen gör skillnad på djurplågeri och tidelag och det är ju lite vridet.
Aha. Du tycker att tidelag är "då djur utsätts för smärta eller tvång vid sexuellt utnyttjande"? Tidelag innebär alltså smärta och tvång? Sorry om jag är trög. :(

Groggen
2006-08-27, 22:35
Aha. Du tycker att tidelag är "då djur utsätts för smärta eller tvång vid sexuellt utnyttjande"? Tidelag innebär alltså smärta och tvång? Sorry om jag är trög. :(

Ja, jag tror ju iaf inte att ett djur tar initiativ till sex och även om det inte är smärtsamt, så blir det ju ändå tvångsbaserat. Djuret är ju underkastat och i beroendeställning till sin ägare.

sehnpaa
2006-08-27, 22:55
Ja, jag tror ju iaf inte att ett djur tar initiativ till sex och även om det inte är smärtsamt, så blir det ju ändå tvångsbaserat. Djuret är ju underkastat och i beroendeställning till sin ägare.Det borde finnas en situation där ett fritt djur kan ta initiativ till sex med en människa utan att det sker med tvång. Och utan smärta. Borde den situationen räknas som djurplågeri? Annars har ju lagstiftaren rätt; det är skillnad på sex med djur och djurplågeri.

Groggen
2006-08-27, 22:58
Det borde finnas en situation där ett fritt djur kan ta initiativ till sex med en människa utan att det sker med tvång. Och utan smärta. Borde den situationen räknas som djurplågeri? Annars har ju lagstiftaren rätt; det är skillnad på sex med djur och djurplågeri.

Det är väl där den kåta älgen kommer in i bilden. Är man ute i skogen och strosar och så möter man en charmig älg som börjar flörta, så är det ju givet att man kan ha laglig fin sex när man blir så uppenbart förförd.

sehnpaa
2006-08-27, 23:02
Det är väl där den kåta älgen kommer in i bilden. Är man ute i skogen och strosar och så möter man en charmig älg som börjar flörta, så är det ju givet att man kan ha laglig fin sex när man blir så uppenbart förförd.Och nu ska jag sova. *cry*

Bolio
2006-08-27, 23:04
Ja, jag tror ju iaf inte att ett djur tar initiativ till sex och även om det inte är smärtsamt, så blir det ju ändå tvångsbaserat. Djuret är ju underkastat och i beroendeställning till sin ägare.

Så är det väl i väldigt många förhållanden män och kvinnor emellan?

Groggen
2006-08-27, 23:08
Så är det väl i väldigt många förhållanden män och kvinnor emellan?

Ja, men en kvinna har ju lite andra möjligheter till att förändra läget än vad en hund har. Hur ska hunden kunna förändra sin situation på egen hand?

Bolio
2006-08-27, 23:09
Ja men en kvinna har ju lite andra möjligheter än en hund. Hur ska hunden kunna förändra sin situation på egen hand?

Så huruvida man är i beroendeställning eller inte handlar om hur många valmöjligheter man har? Det är en transcendent fråga?

Groggen
2006-08-27, 23:13
Så huruvida man är i beroendeställning eller inte handlar om hur många valmöjligheter man har? Det är en transcendent fråga?


Hunden behöver sin husse/matte för att kunna leva. Den är utsatt på ett helt annat sätt än vad en kvinna är. Det går att jämföra till viss del, men inte hela vägen.

Groggen
2006-08-27, 23:17
Om hunden och tjejen okända för varandra så är det inget tvång eller beroendebaserat med i bilden. Under förutsättning att jycken tar initiativet. Det är den enda situationen som jag kan se där det inte förekommer varken smärta eller tvång.

Bolio
2006-08-27, 23:17
Hunden behöver sin husse/matte för att kunna leva. Den är utsatt på ett helt annat sätt än vad en kvinna är. Det går att jämföra till viss del, men inte hela vägen.

Jag håller med dig och har inte argumenterat emot det du säger på något sätt ju. :)