handdator

Visa fullständig version : Abrakadabra simsalabim*TRAGISK ska bli MAGISK*


Sidor : [1] 2

Ironbabe
2006-08-26, 11:38
Tjolahopp kålloiter

Hörde att min förra journal var saknad så nu startar jag en ny :D Vi får se var jag hamnar denna gång. Om allt går enligt planerna så kanske det blir tävling en gång till i framtiden. När det isf blir lämnar jag öppet :cool: Just nu satsar jag på att försöka få tillbaka de muskler jag en gång hade innan graviditeten!

Lite stats:

Kvinna närmare 80 än tjugo
175 ståtliga cm
ca 63 kg morgonvikt
Biceps, mage, höft, lår, bröst mått: JAVISST ;=)
Barn: 2 snygga söner i varierande ålder =)

Siktar in mig på att köra 4 dgr på gymmet o 1 gruppträningspass typ, core eller stationsträning. Sen har jag en pådrivare som vill att jag ska börja springa intervallträning o vet ni vad?? Det låter nästan kul så det ska jag testa :hbang:

Självklart uppdaterar jag med lite bilder emellanåt så att ni och jag ser om det går framåt eller bakåt. Går det bakåt får ni lova att piska på mig!

Härmed förklarar jag denna tråd ÖPPNAD!! :banned

Tänkte lägga till en jämförelse ryggbild från 2006 oxå när jag kommit igång ordentligt med träningen :D

HenrY
2006-08-26, 11:54
Grymt!:hbang:

Eva_E
2006-08-26, 13:00
Wow vilken rygg!!!!

Här kommer jag att läsa, definitivt. Och piska på distans om intervallträning också, om så skulle behövas...

Eva

elan
2006-08-26, 13:11
Väldigt fina bilder! Har sett några andra i "din bästa bild"-tråden och du har verkligen en kropp att se upp till. Ska se till att följa den här journalen för att snappa upp alla hemliga tips och trix för hur man får en sådan fysik. ;)

AFanatic
2006-08-26, 14:45
Mjaha! Inte undra på att jag inte hittade din journal, tittade i fel forum. Snygg rygg Tina! :thumbup: Men jäklar...63 kg. Det var inte dåligt. Vi väger lika mkt.:D Och där sluter väl likheterna.

Klart du ska upp på scen igen. :thumbup:

Krampus
2006-08-26, 14:46
Jag säger: Tiggebilder, nu! *flex*

BRÖÖÖÖD
2006-08-26, 15:07
Grymt bra rygg. Kul att du har bättre rygg än jag fast jag är kille :thumbup: och det skall tilläggas att det är inte bara lite bättre rygg utan MYCKET!

Pinglan
2006-08-26, 15:46
Min idol har startat en ny journal :hbang: :hbang: Ska bli kul att följa *popcorn* :thumbup:

cam
2006-08-26, 15:58
Oh vad kul!!! Och holy shit vilka snygga bilder :hbang:

Stumpis
2006-08-26, 16:02
Sällar mig till din fanclub! :bow:

Ironbabe
2006-08-26, 18:21
HenrY: I thank u ;)
Eva_E: Härligt att du tar på dig rollen som förste "påpiskare" känns tryggt att det kommer från dig :hbang:
elan: Tack tjejen för de värmande orden *generad*
AFan: Jag tänkte häcka här ett tag :D Mina ynka 63 kg är inget jag är stolt över *grrrrr* De kg:na sitter mycket snyggare på dig =)
Krampus: Kan hända att han kommer fastna på nån bild framöver hehe
BRÖÖÖÖD: Det har jag säkert inte men tack för att du tror det *s* Jag är ju gammal som gatan oxå, tränat i hundra år typ..
Pinglan: Starkaste vännen!! Såg nog att du hade startat en ny journal du med *s* Jag kollar in dig vet du..
cam: Välkommen in! Kom in fler ggr så ska du få se fler bilder av allehanda slag. Tack för komplimangen oxå =)
Stumpis: Äh..Du har ju större fanclub än jag! Jag är ett stort fan av dig o kommer o hejar på dig på tävlingsdebuten! *yourock*

Fed up
2006-08-26, 18:38
Oh, spännande med ny journal. Jag vill bli som du när jag blir stor (menat som en komplimang!)!

Diana
2006-08-26, 20:13
Wow din lilla snygging :naughty: :hbang: kul att du fortsätter skrivandet trots portningen från tävlingsdelen, detta måste följas!
kör hårt nu supermammsen :love:

Ironbabe
2006-08-26, 21:00
Oh, spännande med ny journal. Jag vill bli som du när jag blir stor (menat som en komplimang!)!
:D Jag tog det som en komplimang oxå! En väldigt smickrande komplimang :bow:
Välkommen tillbaka anytime ;)

Ironbabe
2006-08-26, 21:04
Wow din lilla snygging :naughty: kul att du fortsätter skrivandet trots portningen från tävlingsdelen, detta måste följas!
kör hårt nu supermammsen :love:
Tack d samma snyggo!!

Meh du..portad jag?? Nej, nej..Jag portade mig själv :D Tänkte kolla hur läget är i den här träningsjournal delen :thumbup: Här kan man smyga runt som en liten hemlis innan/om man bestämmer sig för att tävla igen nån dag :cool:

mini
2006-08-26, 21:18
Haha, du tror att du är anonym?
Kul med ny journal, ser fram emot många bilder (även om det kommer vara frestande chokladbollar på de flesta) :thumbup:

Jorgen
2006-08-26, 21:20
I´m watching you.
Kör hårt nu ST. :hbang:

Ironbabe
2006-08-27, 10:01
Mini: Jag har lagt ner det där med chokladbollar nu *rolleyes* *visslar*
Jörgen: Det låter bra det snyggo :D

Tränade igår på Delta!

RYGG

Uppvärmingsövningar rotatorcuff

Sittande rodd med tjurhandtaget (hög bänk)
3x 40 trött (tjoho vilken kontakt)
Superset med
T-bar

Latsdrag med v-handtaget
3x 45 trött
Superset med
Sittande enhandsdrag (pumpelipump)

Marklyft
3 x trött (meh, vilken kontakt i alla övningar idag)
Superset med
Stångrodd

Ett mycket bra pass ur kontaktsynpunkt! Länge sen jag kände sån kontakt :hbang: Man såg nästan lite muskler på tunnisryggen hehehe

Ps man kan inte klaga på att jag svankar iaf :D (man ser lillbabe i spegeln puss puss)

shadowfire
2006-08-27, 10:08
Denna journal läggs direkt till i mina subscriptions.
Inte nog med att du är ett föredöme för min egen fysik, utan du har visat att en kvinna som fött barn inte behöver se ut som en blåval hela sitt liv efteråt - vilket jag har sett många göra. Många använder ju det som en ursäkt "ja men jag har fött barn för tre år sedan, därför väger jag 102kg nu på mina 1,62"... Kör på nu miss magica!

Cilia
2006-08-27, 10:16
du ökade verkligen bra i djup på ryggen under det där året. får se hur det ser ut efter nästa bild.

Men jag tycker det är orättvist att du ska hänga på den här forumdelen. Känns nästan som om man ska lägga ner sin journal nu *pout*


Blir lite sugen på att prova den där rodden på hög bänk. Jag gillar också tjuren. Känns lite som girl power *L*

T-train
2006-08-27, 12:23
Mini: Jag har lagt ner det där med chokladbollar nu *rolleyes* *visslar*
Jörgen: Det låter bra det snyggo :D

Tränade igår på Delta!

RYGG

Uppvärmingsövningar rotatorcuff

Sittande rodd med tjurhandtaget (hög bänk)
3x 40 trött (tjoho vilken kontakt)
Superset med
T-bar

Latsdrag med v-handtaget
3x 45 trött
Superset med
Sittande enhandsdrag (pumpelipump)

Marklyft
3 x trött (meh, vilken kontakt i alla övningar idag)
Superset med
Stångrodd

Ett mycket bra pass ur kontaktsynpunkt! Länge sen jag kände sån kontakt :hbang: Man såg nästan lite muskler på tunnisryggen hehehe

Ps man kan inte klaga på att jag svankar iaf :D (man ser lillbabe i spegeln puss puss)

Ah..var det så alla saker hette:D

Yankeee
2006-08-27, 12:24
Lycka till i fortsättningen :thumbup:

Inga tights på gymmet? :/

BRÖÖÖÖD
2006-08-27, 12:32
Jag tog mig friheten att skriva upp alla fans :D :D


1.HenrY
2.Eva E
3.Elan
4.AFantastic
5.BRÖÖÖÖD
6.Pinglan
7.Cam
8.Stumpis
9.Fed up
10.Diana
11.mini
12.Jorgen
13.Shadow fire
14.Cilia
15.Yankeee


Ingen aning vem tigge är. Så kul vore det med lite bilder.


Galna tiggefan:
Krampus


Jag måste säga att jag är imponerad över hur många det är som är imponerade av dig. Så jag får väll göra en till lista.


Fan som är imponerade över hur många fan du har:
BRÖÖÖÖD :D :D :D

Jorgen
2006-08-27, 12:35
Ingen aning vem tigge är. Så kul vore det med lite bilder.
http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=15719

BRÖÖÖÖD
2006-08-27, 13:51
http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=15719

Skön lite kis! Honom vill vi se mer av.

shadowfire
2006-08-27, 14:16
"Intressen:
Jollra, äta, sova, lyfta skrot med mamma"

:hbang:

Vanni
2006-08-27, 14:53
Hej Kul att du startat ny Journal . Nu kan du träna utan problem och jag ska följa din journal *popcorn*

kram
Vanni

Ironbabe
2006-08-27, 16:19
shadowfire: Tack för dina fina ord! :bow: Du har helt rätt, det finns inga ursäkter för att låta sig förfalla efter en graviditet. Sen kan det iofs finnas en hel radda med komplikationer som gör att man inte kan träna och komma i form fort nog efteråt. Jag har lyckligtvis klarat mig rätt så bra från det. Tror att jag kan tacka träningen för det (att jag var i så bra form när jag "välsignades");)
Cilia: Tack tack. Jag har alltid lyckats få ett bättre djup än bredd på min rygg *grr* Tycker att bredden borde komma den oxå. Kanske i år..hehe
lägga ner din journal, DUMHETER! Jag går in där o får inspiration jue, du o dina löpningar sheeeeesus..Girlpower hehehe, du har rätt. Man tämjer tjuren lixom. Prova på hög bänk, den är superskön, bränner finfint! =)
Tåget: Måste man lära dig allt va, va, va? Bra jobbat igår :whipped:
Yankeee: Tightsen kommer när benen är nåt att visa upp..Förr hade jag jämt tights på bendagen..u wait and see
Vanni: Japp, nu är jag här igen på begäran från mina fans :love:

Nu är det strax dax för ett litet löppass, intervaller *kräkgubbe ska det vara här* rapport kommer senare (om jag överlevde)

Ironbabe
2006-08-27, 16:23
Jag tog mig friheten att skriva upp alla fans :D :D



Ingen aning vem tigge är. Så kul vore det med lite bilder.



Jag måste säga att jag är imponerad över hur många det är som är imponerade av dig. Så jag får väll göra en till lista.
Åh..så många fina fans jag har :em: Jag blir mållös, vad har lilla jag gjort för att förtjäna er beundran :bow:

LÖV IS IN TE ER..:love: aj löv to lööööv, aj löv to dance, lalalalala

Ironbabe
2006-08-27, 21:04
Skulle egentligen sprungit utomhus men vädret såg oroväckande dåligt ut så det blev Frescati! Hade förväntat mig att träffa pirajjan mm men icke. Träffade däremot en jäkligt stor o grov kille med getskägg som talade lite lustigt (typ nån dialekt) han sa bla bla, Tigge, bla bla o så frustande han vidare i lårcurlen :cool:

Kan inte fatta att jag har SPRUNGIT ikväll :hbang: Trodde inte att det skulle gå bra alls men det kändes lätt, lätt. Körde lite magövningar innan, tror att det blev en bra uppvärmning faktiskt. Är övertygad om att jag skulle ha flåsat mer annars :Virro Nåja, jag sprang intervaller i 15 minuter. Nästa gång ska jag höja farten o ta lite längre intervaller. Ikväll började jag lite lugnt på en minuters spring o 2 min vila/gång.

Tigge hade bortakväll hos Tess där det bjöds på middag och banan! Var naturligtvis tvungen att visa upp magen för att visa henne o se om det hänt nåt på träningen. Den där kameran måste ljuga bra eller nåt, för så där tycker jag inte att jag ser ut!! *screwy*

Allan
2006-08-27, 21:09
Kommer hålla ögonen på dig...


allan
Ordf i TT Fan Club

Jorgen
2006-08-27, 21:14
Är det där magrutor?
Nu får du skärpa dig. Man kan inte fika 24/7 och vara i så bra form. Det är inte normalt.

Ironbabe
2006-08-27, 21:21
Är det där magrutor?
Nu får du skärpa dig. Man kan inte fika 24/7 och vara i så bra form. Det är inte normalt.
Nej, nej Jörgen, det kan inte vara magrutor, det måste vara MOCCARUTOR :em:

Usch..jag är ett freak alltså *cry* Jag ska genast skärpa mig, kanske ska prova omvänd psykologi = Ingen fika = stor ruta :D


ALLAN: Det är bra att ordföranden kommer in ibland o kollar att jag sköter mig :thumbup:

Krampus
2006-08-27, 21:25
Hade förväntat mig att träffa pirajjan mm men icke. Träffade däremot en jäkligt stor o grov kille med getskägg som talade lite lustigt (typ nån dialekt) han sa bla bla, Tigge, bla bla o så frustande han vidare i lårcurlen :cool:


:laugh: :Virro

Ironbabe
2006-08-28, 19:34
Idag blev det träning på SATS medans Tigge var på junior =)

ARMAR
Uppvärming rotatorcuff i cc + hantelcurl

Det blev trisets idag (variation är kul)

Liggande curl på bänk i cc
3 x 30 trött
direkt stående curl med stång cc
sist bamse i cc (allt detta till utmattning o PUMP) *spy*

Liggande press på bänk i cc'
3 x kommer inte ihåg faktiskt
direkt pushdowns stång cc
sist dips på bänk (till utmattning i samtliga)

Sist blev det lite superset mellan biceps o triceps
Hantelcurl typ hammercurl men ändå inte :Virro
3 x trött
Liggande press med hantel
3 x 9 kg trött
3 x 7 kg trött
3 x 5 kg bläääää

Jag som tycker att armträningen är pisstrist kan erkänna att idag var det helt ok! Jag såg nästan "grov" ut :laugh:

Precis när jag var klar med passet så ljöd det i högtalarna: KAN TIGRANS MAMMA KOMMA TILL JUNIOR...Han saknade mig gullet..Blev promenad hem från gymmet á 45 min. Sen var jag så trött när jag kom hem, slängde i mig lite kyckling o ris med en god sås till (har hört att kyckling är bra för muskelbygge) Just ja..lite godis slank det ner till efterrätt oxå (har hört att godis är bra för...?)

elan
2006-08-28, 19:43
har hört att godis är bra för...?

Ehrm....återhämtning? :confused:

Piranha
2006-08-28, 20:25
Dags för lite volympass på benen nu då?

Ironbabe
2006-08-28, 20:29
elan: AHHH, precis det ordet jag letade efter :D Återhämtning :hbang:

Pirajjan: Ar ju asking mi får a dejt bejbi? :naughty:

Cilia
2006-08-28, 20:34
Dags för lite volympass på benen nu då?
ett pass ute på Frescati kanske?

T-train
2006-08-28, 20:47
Magiska du..du har ju tränat på bra på sistone;)

Piranha
2006-08-28, 21:25
elan: AHHH, precis det ordet jag letade efter :D Återhämtning :hbang:

Pirajjan: Ar ju asking mi får a dejt bejbi? :naughty:


Du, jag ett par cyckelbyxor och en räfflad stång.

Say no more

Vanni
2006-08-29, 10:25
Ser du arm träning är inte så bad after all :booty:

tränar du på lördagar eller söndagar?

Ironbabe
2006-08-29, 11:00
Cilia: Frescati är ett shysst gym så där jag kör jag gärna ben nån dag =) Är du på?
Tåget: Ja, det har blivit mer frekvent träning den här veckan, rätt som det är så kanske jag ser lite muskler här o där igen *rolleyes*
Pirajjan: iiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh det pirrar här o där nu :em:
Vanni: Ibland kan det vara roligt med armträning tydligen =) Jag brukar försöka träna båda dagarna om det funkar. Jag är på g nu jue :thumbup: Hur går det för dig?

Igår kom jag till ännu en milstolpe med min äldre son! Jag fick hjälpa honom att raka sig i ansiktet *cry* Den ena (lillbabe) får man lära sig att äta o den andra (storbabe) får man lära att laga sin egen mat...shit vad stor han börjar bli :(

Vanni
2006-08-29, 12:16
Ja det är inte lätt att vara mamma själv dog jag nästan när min dotter jessica 10 år gammal grågar om hon han få ett par string trosor*cry*
NONONONO

Jag kommer börjar köra ben nu men jag tar det lungt kommer få köra intervaller på cykel o rotex *cry*

Diana
2006-08-29, 14:03
Men det är fn läskigt när dom växer, di små :D Var glad att du inte har tonårsflickor ...Ska tydligen vara så nära helvetet man kan komma(?) :laugh: enl. säkra källor.

Hur blir koncentrationen när lillen är på junior? :love: Kan tänka mej att hans små söta blickar och läten kan vara både till fördel och nackdel på pass *popcorn*

Ironbabe
2006-08-30, 21:03
Vanni: Det förstår jag att du sa NEJ till. Läskigt vad sjukt det har blivit när så små tjejer vill ha string *grr*
Bra att du har kommit igång o kör, snart är du back on track :thumbup: Men du åker väl ändå ner till FF va?

Diana: Jag har oxå hört det där om tonårsflickor *visslar* (Förstår inte varför min mamma kallade mig för familjens svarta får *rolleyes*) Tina som är sååå snäll o go..
Jag har faktiskt kunnat koppla bort Tigge när han varit på junior, springer ju omkring som ett yrt höns bland vikterna o pillar på maskinerna hehehehe

Ikväll blev det ett löppass på SATS medans Tigge var hos tåget o åt middag =)

Började med diverse magövningar. De har en maskin där som tar så jäkla bra!! Det brände rejält. Sen blev det lite bollövningar för magen innan jag gav mig på löpbandet och körde intervaller. Ljumskarna gav sig tillkänna först o sen kom höger skinkhalva..AJA AJAJAJAJ. Mina ben är inte van vid löpning o helt plötsligt så blir de utsatta för det 2 ggr på 4 dgr.. Nåja, de ska härdas de små pinnarna! På det hela tyckte jag att det var ett ok pass!

Naturligtvis poserade jag lite innan jag o Tigge åkte hem :D

Piranha
2006-08-31, 08:51
Vanni: Det förstår jag att du sa NEJ till. Läskigt vad sjukt det har blivit när så små tjejer vill ha string *grr*
Bra att du har kommit igång o kör, snart är du back on track :thumbup: Men du åker väl ändå ner till FF va?

Diana: Jag har oxå hört det där om tonårsflickor *visslar* (Förstår inte varför min mamma kallade mig för familjens svarta får *rolleyes*) Tina som är sååå snäll o go..
Jag har faktiskt kunnat koppla bort Tigge när han varit på junior, springer ju omkring som ett yrt höns bland vikterna o pillar på maskinerna hehehehe

Ikväll blev det ett löppass på SATS medans Tigge var hos tåget o åt middag =)

Började med diverse magövningar. De har en maskin där som tar så jäkla bra!! Det brände rejält. Sen blev det lite bollövningar för magen innan jag gav mig på löpbandet och körde intervaller. Ljumskarna gav sig tillkänna först o sen kom höger skinkhalva..AJA AJAJAJAJ. Mina ben är inte van vid löpning o helt plötsligt så blir de utsatta för det 2 ggr på 4 dgr.. Nåja, de ska härdas de små pinnarna! På det hela tyckte jag att det var ett ok pass!

Naturligtvis poserade jag lite innan jag o Tigge åkte hem :D


Nu har du chansen, Micke är lite småkass i ryggen så på fredag 17.00 ca bär det av på benpass övningarna kommer blir i nämnd ordning.

uppvärm, Finnen, raka mark, lårcurl, benspark, hacklift, vader.

Omvänt pass där baksidan mattas först.

Ev spydiga kommentarer skickas till min hantlangare Pez.

Ironbabe
2006-08-31, 08:55
Nu har du chansen, Micke är lite småkass i ryggen så på fredag 17.00 ca bär det av på benpass övningarna kommer blir i nämnd ordning.

uppvärm, Finnen, raka mark, lårcurl, benspark, hacklift, vader.

Omvänt pass där baksidan mattas först.

Ev spydiga kommentarer skickas till min hantlangare Pez.
Låter intressant, vilket gym pratar vi om?

Piranha
2006-08-31, 09:03
Låter intressant, vilket gym pratar vi om?


Aaaaaa frescati dårå.

Diana
2006-09-03, 13:33
Diana: Jag har oxå hört det där om tonårsflickor *visslar* (Förstår inte varför min mamma kallade mig för familjens svarta får *rolleyes*) Tina som är sååå snäll o go..
Jag har faktiskt kunnat koppla bort Tigge när han varit på junior, springer ju omkring som ett yrt höns bland vikterna o pillar på maskinerna hehehehe

:D

Enda nackdelen med söner är väl att man inte har nån garderob att snatta ur när medelålderskrisen sätter i.

Cilia
2006-09-03, 16:42
faan va snygg du är.
men vi saknade dig i fredags.
Pipphi såg lost ut

Ironbabe
2006-09-03, 19:36
Eftermiddagens pass blev:

BEN

Benspark
Utfall
Enbens benpress
Benpress ben tätt ihop
Vadpress

Ett kort men naggandet gott pass! Den där enbens benpressen är en riktig dödare :hbang: Kommer säkert få lite härlig träningsvärk ändå *längtar* Märkte att orken inte fanns då jag har en liten terrorist som vill vakna KLOCKAN SEX *screwy* (nattetid så väcker han mig ca 2-3 ggr oxå) Snart tar jag o lägger något sövande i hans kvällsmat.. *rolleyes*

Ironbabe
2006-09-03, 19:39
Diana: Jag handlar ju åt min tonåring o det händer att jag köper något som jag tycker är coolt. och vips så är det borta ibland *visslar*

Cilia: :em: äh.. inte jag..
Meh, pröjsa 95 kr för att få se pirajjan svettas, njae, vete fasiken om det är värt det *rolleyes* Jag hänger på när ni kör på Salveo istället! Då ska jag visa dig hur man gör PEZ dips :naughty:

Vanni
2006-09-09, 11:43
Tja!

Hur går träningen? tror säkert att Tigge håller på massa tänder va?

snart kommer perioden jag kan själv :hbang:

shadowfire
2006-09-09, 14:35
Vad händer här då??!.. Har tant blivit soffliggare?! :whipped:

AFanatic
2006-09-09, 15:04
Vad händer här då??!.. Har tant blivit soffliggare?! :whipped:


Jag tror hon jäser efter all glass. :D

shadowfire
2006-09-13, 11:38
Jag tror hon jäser efter all glass. :D
Haha, ja det verkar som om det blivit en hel del glass med då!.. :naughty:

Ironbabe
2006-09-14, 11:30
Sorry.. jag är en glassätande latmask :D (ROCKY ROAD säger jag bara)

Skuggan, Fanatico, Vanni: Jag har faktiskt tränat men varje gång jag tänkt sätta mig ner framför datorn o skriva så är det en liten terrorist som kniper uppmärksamheten *innocent* o sen har jag lixom glömt bort vad jag skulle göra hehehe

Nåja, kan berätta att jag kört lite löpning och tränat ben! Med all denna träningsvärk jag får varenda jäkla gång så bara måste musklerna ligga i tillväxt eller vaddå?? Fick iaf byta ett par nya jeans till en strl större häromdagen, de var för små i låren :em:

Ska till Karlstad nästa helg o coacha lite. Ska bli så jäkla skoj att se o få andas in lite protan doft igen! Kommer förmodligen spritta ordentligt i mina storklår oxå..isch, jobbigt att vara på en tävling o inte få tävla själv! Nåja, min adept kommer iaf göra bra ifrån sig, det är jag helt övertygad om! Några andra här som ska dit? Kom fram o säg hej isf..jag är kvinnan med en miniterrorist på armen (?) ;)

shadowfire
2006-09-14, 11:33
För någon som är helt oinvigd i vad du pysslar med, vad ska du coacha i? Hoppas det går bra iaf!.... heh.. miniterrorist?.. brås på mamsen sin då? ;)

Ironbabe
2006-09-14, 11:47
För någon som är helt oinvigd i vad du pysslar med, vad ska du coacha i? Hoppas det går bra iaf!.... heh.. miniterrorist?.. brås på mamsen sin då?
Det är SM i AF nästa helg jue *slap* Ska hjälpa en tjej med att smörja in hennes vältränade kropp o pusha henne i styrkemomenten mm :D Du kanske vill komma o hjälpa till med insmörjningen :naughty:

Meh..Jag är bara en liten, liten, liten terrorist jämfört med Tigge =) Kan hända att han fått dubbel dos terroristgener (padre är efterlyst :banned ) :laugh:

shadowfire
2006-09-14, 12:09
Det är SM i AF nästa helg jue *slap* Ska hjälpa en tjej med att smörja in hennes vältränade kropp o pusha henne i styrkemomenten mm :D Du kanske vill komma o hjälpa till med insmörjningen :naughty:

Meh..Jag är bara en liten, liten, liten terrorist jämfört med Tigge =) Kan hända att han fått dubbel dos terroristgener (padre är efterlyst :banned )
haha är ju coach till yrket så jag ställer absolut upp om du behöver assistans!... insmörjning är jag en jävel på, det är mkt viktigt att gluteus får en jämn färg! :D

Diana
2006-09-14, 14:00
Ska till Karlstad nästa helg o coacha lite. Ska bli så jäkla skoj att se o få andas in lite protan doft igen! Kommer förmodligen spritta ordentligt i mina storklår oxå..isch, jobbigt att vara på en tävling o inte få tävla själv! Nåja, min adept kommer iaf göra bra ifrån sig, det är jag helt övertygad om! Några andra här som ska dit? Kom fram o säg hej isf..jag är kvinnan med en miniterrorist på armen (?) ;)
Spännande *popcorn* uhhh kan känna frustrationen, men ju mer man får tråna efter nåt(TÄVLA!) desto roligare blir det ju med förberedelserna för egen del sen.

Träningsvärk och jeansbyte :hbang: -spruckna sömmar hade gett pluspoäng. :D

Ironbabe
2006-09-15, 15:12
haha är ju coach till yrket så jag ställer absolut upp om du behöver assistans!... insmörjning är jag en jävel på, det är mkt viktigt att gluteus får en jämn färg! :D
DEAL!! tror du jag behöver höra med adepten oxå eller har hon ingen talan tycker du *rolleyes*

Ironbabe
2006-09-15, 15:14
Spännande *popcorn* uhhh kan känna frustrationen, men ju mer man får tråna efter nåt(TÄVLA!) desto roligare blir det ju med förberedelserna för egen del sen.

Träningsvärk och jeansbyte :hbang: -spruckna sömmar hade gett pluspoäng. :D
Har jag inte trånat klart nu tycker du *grr27* Det blir fan ingen ordning på denna smalfeta kropp *spy*

Hade jag kört ett marklyft i jeansen hade de garanterat spruckit hehehehe

Timme
2006-09-15, 15:49
Eftermiddagens pass blev:

BEN

Benspark
Utfall
Enbens benpress
Benpress ben tätt ihop
Vadpress

Ett kort men naggandet gott pass! Den där enbens benpressen är en riktig dödare :hbang: Kommer säkert få lite härlig träningsvärk ändå *längtar* Märkte att orken inte fanns då jag har en liten terrorist som vill vakna KLOCKAN SEX *screwy* (nattetid så väcker han mig ca 2-3 ggr oxå) Snart tar jag o lägger något sövande i hans kvällsmat.. *rolleyes*

Får man inte veta vilka övningar, vikt, set och reps?

shadowfire
2006-09-15, 16:52
DEAL!! tror du jag behöver höra med adepten oxå eller har hon ingen talan tycker du *rolleyes*
nej det är inte optimalt att adepter ska få föra egen talan...
lite gluetusmassage också för extra pump ingår! :D

Diana
2006-09-15, 17:59
Har jag inte trånat klart nu tycker du *grr27* Det blir fan ingen ordning på denna smalfeta kropp *spy*

Hade jag kört ett marklyft i jeansen hade de garanterat spruckit hehehehe
Hehehe trånande is a bitch! Hur tror du man känner sej med uppemot 8 kilo choklad i skafferiet och tjugofyra-jvla-timmar kvar till ätardagen inleds? Psykiskt instabil skulle jag säga är en hyffsat bra beskrivning. :D

Smalfet?! *slap* Såg ju hur snyggt somhelst ut på bilden du postade tidigare. :bow:

shadowfire
2006-09-23, 09:53
hörru din glassätande mamma, få se lite goa pass nu. :whipped:

Ironbabe
2006-09-28, 19:53
Jag har varit lat o inte orkat skriva upp mina pass :em:

Det har blivit lite si o så med träningspassen så jag har tappat lite sugen o tron på att återfå någon slags form *cry* Men jag kan faktiskt se ett litet ljus i mörkret!

Tigge har börjat få mer o mer rutiner i vardagen o sömnen tycks bli bättre o bättre! Detta medför ju att jag blir piggare och kan börja ta i på gymmet. Jag verkligen HATAR att gå till gymmet o inte kunna ta i så mycket som min hjärna vill men kroppen säger NEJ..isch vad jag hatar att de inte kommer överens *slap*

Men cardio får jag iaf massor av hemma! Så ni ska inte tro att jag ligger på latsidan! Tigge har börjat resa sig upp mot allt han kommer åt och kryper "sprint 2 meter" hela tiden.. kan någon förklara de där konstiga ljuden som kommer ur hans lilla strupe?! Det låter som en blandning av stön o en tupp som gal *screwy*

Imorgon blir det lite babysim och på lördag träning på delta o söndag hinderbana. *pustar* (jäklar vad mycket jag måste fika för att inte förlora "kalorimassa" :D )

Bjuder på en liten benbild, vems det är får ni gissa er till själva..

Jorgen
2006-09-28, 19:58
Sedär, nu börjar du ju få fason på benen. :thumbup: :D

Fika for the win. Food for champions! :hbang:

Ryska_raketen
2006-09-28, 20:01
Större vader än mig :(

shadowfire
2006-09-28, 20:31
Större vader än mig :(
haha jag gjorde samma reflektion... härliga vader i förhållande till låren, håll kvar vid det stuket!.. :thumbup:

Ironbabe
2006-09-29, 08:51
Sedär, nu börjar du ju få fason på benen. :thumbup: :D

Fika for the win. Food for champions! :hbang:
Tack vännen! Det har tagit mig några år att nå dit bara *flex* :D

Cilia
2006-09-29, 08:54
Riktigt väldefinierade ben där.
Man skådar ju struktur i alla muskelgrupper

annars är det ben idag vettu? *W*

Ironbabe
2006-09-29, 08:58
Ryska rakketen: Hemligheten är mycket hopp i knäet och en del knäböj utan vikt :hbang:

Skuggan: Jag har sagt det förut o jag säger det igen, Den killen har POTENSIAL som heter duga :bow:

Nu ska vi iväg o träna dagens första pass. Det blir lite benövningar i vatten!! Ger perfekt motstånd :thumbup:

Pinglan
2006-09-29, 09:13
Grymmeben :hbang: :D Snygga skor också!

Ironbabe
2006-10-09, 15:11
Pinglan: Visst har han ett par riktigt snygga spiror? :D (inte är de ifrån hans mamma iaf)

Ironbabe
2006-10-09, 16:41
Jag har tränat både rykken o bena de senaste dagarna! Jag vet..jag börjar bli bortskämd o ruskigt vältränad! Det är nästan så att jag ibland funderar på att ställa upp på NM om två veckor *rolleyes* :D

Var på SM i västerås i helgen! Härligt att se så många vältränade människor! :hbang: Jag tackar o bockar för inspirationen, nu vill jag oxå bli snygg :em:

Hade tänkt att jag skulle få lika bra lårbiccar som den här tjejen nedan! *funderar*

Cilia
2006-10-09, 19:06
fundea mindre och träna me så är du snat där.
dina påka är ju edan bra

Ironbabe
2006-10-09, 19:19
fundea mindre och träna me så är du snat där.
dina påka är ju edan bra
Hörde jag någon sa: Jagtargärnahandomdingullungemedansdutränarochserve rardigproteinefteråtduheligastarkakvinna??

Mina påka need trening, vill ha..*flex*

shadowfire
2006-10-10, 18:32
fiiiint med hamstrings... undrar om du inte behöver träna upp gluteus med?.. :naughty:
cillen är säkert barnvakt! :hbang:

Krampus
2006-10-10, 18:34
Var tränar ni/du nu? :)

Cilia
2006-10-10, 18:54
cillen är säkert barnvakt! :hbang:
Jag är dessutom en bra barnvakt.
Barn brukar gilla mig av någon konstig anledning.

AFanatic
2006-10-10, 19:23
Jag har tränat både rykken o bena de senaste dagarna! Jag vet..jag börjar bli bortskämd o ruskigt vältränad! Det är nästan så att jag ibland funderar på att ställa upp på NM om två veckor

Var på SM i västerås i helgen! Härligt att se så många vältränade människor! :hbang: Jag tackar o bockar för inspirationen, nu vill jag oxå bli snygg

Hade tänkt att jag skulle få lika bra lårbiccar som den här tjejen nedan! *funderar*

Visst var det en kanonhelg. :)

Klart du ska satsa på NM...lite Protan på de där benen så. :thumbup: :D

Ironbabe
2006-10-11, 10:39
Skuggan: Rympen är på gång, u wait and see :booty: Inte alla som fått en perfectus gluteus av naturen som du serru ;)

Slampus: Jag tränar mest på SATS nu men det händer att jag visar upp mig själv o Tigge på Delta ibland oxå. Var har du kort nurå?

Cilia: DEAL!! När kommer du?? Jag förstår att barn gillar dig, du verkar vara en lugn o behaglig person jue :thumbup:

AFantastico: Jaaaa, det var en trevlig helg o den blev ju komplett när jag träffade er :D Du o jag o Patrick=kärlek hihihihi
Protan?? äh..varför behöver jag det? Är jag inte tillräckligt snygg tycker du? *slap*

Ska snart iväg på ett litet tuttpass o kanske blir det lite axlar oxå! Utförligare rapport kommer senare. PUSS O SLASK så länge..

Ironbabe
2006-10-11, 18:38
Vilken skön träning jag fick till idag :D Kände mig stark o pumpen kom som ett brev på posten! I LOVE PUMPISH!!

Värmde upp i roddmaskinen 5 min!

Bänkpress
x4 trööööck

Lutande hantelpress
x4 pumpish

Pullover
x3 tjolahopp

Stående militärpress
x2 ojojojoj

Sen avslutade jag med lite hantelsväng åt sidorna..från att ha sett ut som en tunnis växte jag till en normalis :hbang:

Lite mage på boll blev det oxå! Fi filibabban vilken värk i magen. Tycker att min mage börjar se bra ut, man kan skönja magrutorna och obliques :D

Just ja.. Jag har även provat att göra chins nu..och det gick BRA!! Tacka gudarna för muskelminne! Nästa gång ska jag prova att maxa o se vad jag hamnar på :whipped:

Krampus
2006-10-11, 18:41
Lamptuss: Jag tränar mest på SATS nu men det händer att jag visar upp mig själv o Tigge på Delta ibland oxå. Var har du kort nurå?


Kort? :Virro
Delta, (går ner om 15min) men mest på jobbet som har fräschat upp sitt gym rejält. Länge sedan jag var på Frescati, men det lär väll hända snart igen. Känner jag mig rik i Januari "köper" jag "kort" på båda.. :cool:

Cilia
2006-10-11, 20:24
Vilken skön träning jag fick till idag :D Kände mig stark o pumpen kom som ett brev på posten! I LOVE PUMPISH!!

Värmde upp i roddmaskinen 5 min!

Bänkpress
x4 trööööck

Lutande hantelpress
x4 pumpish

Pullover
x3 tjolahopp

Stående militärpress
x2 ojojojoj

Sen avslutade jag med lite hantelsväng åt sidorna..från att ha sett ut som en tunnis växte jag till en normalis :hbang:

Lite mage på boll blev det oxå! Fi filibabban vilken värk i magen. Tycker att min mage börjar se bra ut, man kan skönja magrutorna och obliques :D

Just ja.. Jag har även provat att göra chins nu..och det gick BRA!! Tacka gudarna för muskelminne! Nästa gång ska jag prova att maxa o se vad jag hamnar på :whipped:
Bra vikter *L*

Ironbabe
2006-10-11, 20:59
Bra vikter *L*
Yeah baby! Good shit skulle man kunna säga *flex*

AFanatic
2006-10-11, 22:11
Oj oj vilka fina ord. *kissass* Mja du förstår äre inte bra ifall folket ser dig och inte ngt stark bländande vitt sken bara? Aaaaaaaaaarrrh my eyes! ...Har du inte sett SvampBob Fyrkant - the movie, så är det dags nu. :laugh:

denny
2006-10-11, 22:27
Heeej!

Ny journal, coolt!!
Tänker titta in då och då, för att se att du sköter dig.*flex*

Peace

Stumpis
2006-10-12, 08:07
Ser fram emot din maxning i chins, ska bli spännande att se vad järn-tjejen fixar nu för tiden... :whipped:

Cinna
2006-10-12, 09:03
Superskoj journal (tog bara lite tid att hitta hit).
Gillar speciellt en av benbilderna, ser mycket stabilt ut :D


Meh, pröjsa 95 kr för att få se pirajjan svettas, njae, vete fasiken om det är värt det *rolleyes* Jag hänger på när ni kör på Salveo istället! Då ska jag visa dig hur man gör PEZ dips :naughty:

Meeen - sånnt där går alltid att ordna, både på Frescati och Salveo ;)

shadowfire
2006-10-14, 10:56
Ser fram emot din maxning i chins, ska bli spännande att se vad järn-tjejen fixar nu för tiden... :whipped:
+1... tror fan du äger fortfarande Ironboobie!.. ;)

Ironbabe
2006-10-15, 19:17
AFanatico: Folket skulle bli blinda, vet inte om jag vill ha det på mitt samvete :Virro

Denny: Halloj tjena! Hur mår din lillla familj och hur går det med allt? Kul att du håller koll på mig :D

Stumpis: Jag håller er underättade om när maxning kommer..gör jag en 5-7 st är jag överlycklig..(hoppet är det sista som lämnar människan heter det jue hehehehe)

Cinna: Japp, här smyger man igång en ny journal :D Hörde att du jobbar på Salveo nu! Självklart vill jag komma o hälsa på dig o passa på att träna. Är grymt sugen på klätterväggarna (instruerar du mig?)

Skuggan: Äh..inte jag då..lilla klena mammsen :em: *visslar*

Ironbabe
2006-10-15, 19:20
jodå, har tränat lite..återkommer med utförlig beskrivning senare! Håll ut :D

Ironbabe
2006-10-16, 17:46
De hade fritt inträde på Frescati i lördags. Passade på att åka dit o träna lite!

Började med lite rodd i 4 min. Förr brukade jag alltid ro 10 min innan mina överkroppspass! Tycker att jag får en skön genomblödning i överkroppen då.

Sen blev det press bakom nacken i smithen. Dessvärre så började det göra ont i min opererade "skitaxel" redan första setet *cry* Blir så less..efter det setet så blev det 3 halvdana set till!

Kändes som jag mest gick omkring o lallade efter det, kände mig för och försökte se cool ut och inte grina alltför illa *grr27*

Övningarna blev iaf följande:

Drag till hakan
Hantelsväng
Baksida i cc
Militärpress stående

Och sist körde jag lite mage på fitbollen! Där brände det till ordentligt iaf!

Missnöjd och full av "tycka synd om mig själv" så köpte jag lite godis att trösta mig med.. satt där i soffan med orudis salvan i ena handen o den andra i godisskålen..(söt syn va?)

shadowfire
2006-10-16, 17:52
haha du är ju för söt... trist med axeln, men jag tycker du är grym ändå. Godis är pra shit, anabolt som fan. =)

Ironbabe
2006-10-16, 17:57
*grr27* *grr27* Skrev ett så långt o fint inlägg om mitt ryggpass och naturligtvis hängde sig datorn!!!! Ska samla mig en stund o sen försöka skriva ner det igen *grr*

Cilia
2006-10-16, 19:14
De hade fritt inträde på Frescati i lördags. Passade på att åka dit o träna lite!
Ryktet föregick ditt journalinlägg *L*
jobbigt med axeln. Jag har problem med armbågen nu. Irriterande

AFanatic
2006-10-16, 22:13
Trist med axeln, vad är den opererad för?

Ironbabe
2006-10-17, 20:46
Orkar inte skriva om det där ryggpasset på Delta.. Tappade sugen efter mitt långa fina som försvann! Jag kunde inte maxa i chins som jag hade tänkt eftersom jag hade ont i axeln *cry*

Idag har jag iaf kört BEN!

Uppvärmning i en helt underbar mojäng som rörelsemönstret liknar skridskoåkning, får grym kontakt i låren av den! Me like!!

Benspark
Här körde jag pyramid träning
Bra känning i låren *flex*

Frontböj
4x ? 40 kg ohoj vad d går

Utfallsgång med 15 kg hantlar
holy macaroni, pain, pain
körde fyra vändor

Enbens benpress
3x ? 40 kg mamma mia, here i go again

Vadpress
to the death

Enbensdrag i cc
hjelp me..stånk o stön

Flitbollen- drag till rumpen
oh ajajajaj buff

Sen provade jag konststycket att köra pik på boll för magen..jo, det var ju kul *rolleyes*

När jag skulle gå därifrån hade jag en lustig gång..vaggande och stånkande! Ett jäkligt bra pass alltså! Jag är bra :hbang:

(kunde inte hålla mig ifrån chinsstången idag ändå..testade o köra några o det gick bra *hemlig*)

Cilia
2006-10-17, 20:50
Utfallsgång med 15 kg hantlar
holy macaroni, pain, pain
körde fyra vändor
Den där ska jag nog köra igen.
Men jag får ångest bara jag tänker på rumpontet dagarna efter.


När jag skulle gå därifrån hade jag en lustig gång..vaggande och stånkande! Ett jäkligt bra pass alltså! Jag är bra :hbang:

Det jobbigaste är när man märker att man inte ens kan ta sig upp för den lilla trappan på gymmet och sen ska man ner för 4 trappsteg. ser ut som om man har en stång uppstoppad genom rumpan när man går

shadowfire
2006-10-17, 21:06
När jag skulle gå därifrån hade jag en lustig gång..vaggande och stånkande! Ett jäkligt bra pass alltså! Jag är bra :hbang:

(kunde inte hålla mig ifrån chinsstången idag ändå..testade o köra några o det gick bra *hemlig*)
fan nu är du ju på g igen Pantertanten!
chins o allt och bra benpass ju... vaggande gång säger du?!... *ser en vickande pumpad gluteus framför mig* :naughty:

Ironbabe
2006-10-17, 21:39
Den där ska jag nog köra igen.
Men jag får ångest bara jag tänker på rumpontet dagarna efter.



Det jobbigaste är när man märker att man inte ens kan ta sig upp för den lilla trappan på gymmet och sen ska man ner för 4 trappsteg. ser ut som om man har en stång uppstoppad genom rumpan när man går
Men det är ju ångest man vill ha efter ett benpass eller hur? :D

Stänger i rompan är skönt..såvida det bara ser ut som man har en vill säga *rolleyes*

Ironbabe
2006-10-17, 21:41
fan nu är du ju på g igen Pantertanten!
chins o allt och bra benpass ju... vaggande gång säger du?!... *ser en vickande pumpad gluteus framför mig* :naughty:
Du..det kan jag mycket väl tänka mig att du ser *retas* o du...den vickar så där där finfint oxå :naughty: :D

Piranha
2006-10-17, 22:48
Ge mig kakor bullar å glass !

:em:

Stumpis
2006-10-18, 08:43
NEJ, NEJ, NEJ! *grr27*
Inga hemligheter med chinsen! Vi i Ironbabe Fanclub kräver att få veta! Veta nuuuuu! :D

Jorgen
2006-10-18, 16:20
NEJ, NEJ, NEJ! *grr27*
Inga hemligheter med chinsen! Vi i Ironbabe Fanclub kräver att få veta! Veta nuuuuu! :D
Jag vet. :D

Krampus
2006-10-18, 20:47
Håller Tigge på att bli blond?

Ironbabe
2006-10-18, 21:01
Pirajjan: Säg en tid o plats så fikar vi..så enkelt kan det vara serru :eating: Jag kan behöva lite, känner mig katabol nu..inte fikat idag :(

Stumpis: Jag lovar att berätta när jag har kunnat maxa jue! Inte vill jag att min fanclub ska behöva bry sina söta små huvuden om mina löjliga delmål :D

Jörgen: Du har ju världens största öron så det är inte så konstigt att du lyckats snappa upp resultatet :D

Krampus: Jajamensan, han ska bli en blond viking!! Han har redan erövrat och belägrat lägenheten :hbang: (ska bli kul o se hur blond han blir..sötisen)

Krampus
2006-10-18, 21:02
Krampus: Jajamensan, han ska bli en blond viking!! Han har redan erövrat och belägrat lägenheten :hbang: (ska bli kul o se hur blond han blir..sötisen)

Jag tror att du och jag måste berätta för folket här snart....:em:

Jorgen
2006-10-18, 21:04
Jörgen: Du har ju världens största öron så det är inte så konstigt att du lyckats snappa upp resultatet :D
Jag har mina kontakter vet du. *kissass*

Ironbabe
2006-10-18, 21:05
Jag tror att du och jag måste berätta för folket här snart....:em:
Har du berättat det för honadära hemma då..:whipped:

Krampus
2006-10-18, 21:09
Har du berättat det för honadära hemma då..:whipped:

Lalalalalalala....:em:

Jag kan ha honom jämna veckor. :)

Ironbabe
2006-10-19, 14:20
Jahapp...Mitt tänkta armpass gick upp i rök idag *cry* Kände på mig att jag skulle haft bra tröööööööck idag då jag fikat två gånger hitills! Nåja, det är sånt som händer när man har smått hemma! Men i helgen tänker jag försöka maxa i chinsen (ska fika några ggr till oooo jäkla tröööck jag kommer ha) :D

Stumpis
2006-10-19, 14:29
Jag vet. :D


*kissass*

Jorgen
2006-10-19, 15:55
*kissass*
Sånt hjälper inte, det vet du.
Cash is king! http://bestsmileys.com/money/6.gif

shadowfire
2006-10-21, 09:27
chins,chins,chins, vi vill se bildbevis och maxningsantalet... supermorsan fixar väl +20 i ett nafs? =)

Ironbabe
2006-10-21, 09:57
chins,chins,chins, vi vill se bildbevis och maxningsantalet... supermorsan fixar väl +20 i ett nafs? =)
Meh..nu får jag ju prestationsångest *cry*
Jag som blir glad om jag klarar 5 st lixom :D

Får se om jag kan tillfredställa herrns önskan om lite bilder iaf *flex*

shadowfire
2006-10-21, 10:04
Meh..nu får jag ju prestationsångest *cry*
Jag som blir glad om jag klarar 5 st lixom :D

Får se om jag kan tillfredställa herrns önskan om lite bilder iaf *flex*
Du underskattar och nervärderar dig själv babe, du fixar mkt mer än så. :thumbup:

Cilia
2006-10-21, 10:37
tränas det ngt här?

Ironbabe
2006-10-21, 14:25
Skuggan: Neeeee, jag vet att jag är bra :D Men nu ska vi ha i åtanke att jag inte kört chins på ca 1 1/2 år + däremellan tryckt ut lillbabe och tränat lite si o så. Jag tyckte jag siktade högt när jag skrev 5 st *slap*

Cilia: Jag tränade armar igår men inte haft tid/ork att redovisa passet. Det var ett snabbt pass som kändes lite sådär..Fick ont i axeln av vissa övningar *grr27* Skulle träna idag, hade bestämt tid o plats med träningspartner o allt..men hur mycket jag än försökte vakna till under dagen efter min typ 1-2 timmars nattsömn så gick det inte. Vi beslutade att ta en fika istället och det gjorde ju inte så mycket hehehehe. Det blev en latte med morotskaka *mums* Jobbigt att inte veta hur det ska bli från en dag till en annan med sömnen..Dessutom så är det tänder på gång o det märks på hans humör och sömn...

Får se hur det blir med maxningen i chins den här helgen. Kommer jag iväg imorgon o har sovit hyffsat så tänker jag försöka *håll tummarna*

shadowfire
2006-10-21, 14:27
jag klarade 4 chins idag o jag har inte ens tryckt ut lillbabe... *cry*

Ironbabe
2006-10-24, 14:43
Skuggan: 4 chins är bra!! Snart kör du om mig med råge *cry*

Träningen har fått lida lite i några dgr på grund av detta!! :n00b

Cilia
2006-10-24, 14:47
Träningen har fått lida lite i några dgr på grund av detta!! :n00b
jäklar va utvecklingen går fort.
Du ligger verkligen i!!!

Ironbabe
2006-10-24, 14:48
jäklar va utvecklingen går fort.
Du ligger verkligen i!!!
Visst gör jag..de var sega de där första tänderna men nu så! Nu kan jag slänga lösttänderna :hbang: :em:

Krampus
2006-10-24, 15:10
Skuggan: 4 chins är bra!! Snart kör du om mig med råge *cry*

Träningen har fått lida lite i några dgr på grund av detta!! :n00b

Vampyr! :)

Windstalker
2006-10-29, 15:53
Bumpar denna journal! Vill se mer tung träning! :D

/Wind

shadowfire
2006-10-29, 17:16
haha din avatar är för skön asså.....

Ironbabe
2006-10-29, 20:32
Bumpar denna journal! Vill se mer tung träning! :D

/Wind
Tjenare winden! Här kommer en bild på dagens tunga träning *flex* Grymt trööööööööck blev ´re sen oxå :hbang: Fast jag vet inte riktigt om jag ska lägga om träningen, ska jag lägga till eller ta bort nåt ur skålen tycker ni :confused: De dära med papper på kanske ska bort, det stjäl onödigt mycket energi att ta bort dem..ibland klistrar de lixom ihop sig och jag känner att blodet rusar o humöret blir uselt..jag blir ARG lixom!! Vill inte bränna för mycket kcal på att ta bort papper..jag vill bli GROV jue =)

Skuggan: Min eller windens? (din avatar är en riktig sötis..när tog du den bilden ;) )

Jorgen
2006-10-29, 20:34
Food for champions.

Nilsjohan
2006-10-29, 21:54
Mat som går rakt ut i biceps *flex*

AFanatic
2006-10-29, 23:26
Fast jag vet inte riktigt om jag ska lägga om träningen, ska jag lägga till eller ta bort nåt ur skålen tycker ni :confused: De dära med papper på kanske ska bort, det stjäl onödigt mycket energi att ta bort dem..ibland klistrar de lixom ihop sig och jag känner att blodet rusar o humöret blir uselt..jag blir ARG lixom!! Vill inte bränna för mycket kcal på att ta bort papper..jag vill bli GROV jue =)



Varför gick jag in här? Varför? *grr27* Vi har exakt likadan godissmak. *popcorn* :D

Ironbabe
2006-10-30, 12:39
Food for champions.
skulle kanske inte ätit för 5 champions på en gång... :em:

Jorgen
2006-10-30, 16:50
skulle kanske inte ätit för 5 champions på en gång... :em:
:laugh: :laugh: Fin bild.

Windstalker
2006-10-30, 17:01
Tjenare winden! Här kommer en bild på dagens tunga träning *flex* Grymt trööööööööck blev ´re sen oxå :hbang: Fast jag vet inte riktigt om jag ska lägga om träningen, ska jag lägga till eller ta bort nåt ur skålen tycker ni :confused: De dära med papper på kanske ska bort, det stjäl onödigt mycket energi att ta bort dem..ibland klistrar de lixom ihop sig och jag känner att blodet rusar o humöret blir uselt..jag blir ARG lixom!! Vill inte bränna för mycket kcal på att ta bort papper..jag vill bli GROV jue =)

Skuggan: Min eller windens? (din avatar är en riktig sötis..när tog du den bilden )

That's what I'm talking about! Grymt pump du fick i biccen efter den där måltiden. Kanske ska se över min, vad jag tidigare trodde, optimala kost och göra några små justeringar. *flex*

Jag tror han menar din avatar. Han är riktigt söt! :)

/Wind

shadowfire
2006-10-30, 17:27
Tjenare winden! Här kommer en bild på dagens tunga träning *flex* Grymt trööööööööck blev ´re sen oxå :hbang: Fast jag vet inte riktigt om jag ska lägga om träningen, ska jag lägga till eller ta bort nåt ur skålen tycker ni De dära med papper på kanske ska bort, det stjäl onödigt mycket energi att ta bort dem..ibland klistrar de lixom ihop sig och jag känner att blodet rusar o humöret blir uselt..jag blir ARG lixom!! Vill inte bränna för mycket kcal på att ta bort papper..jag vill bli GROV jue

Skuggan: Min eller windens? (din avatar är en riktig sötis..när tog du den bilden ;) )
Din avatar.
Btw, du har ju inge saltlakrits? Du får ingen bra utveckling utan saltlakrits! :nono:

Jag köpte faktiskt godis idag. Första gången på ett år. Handlar aldrig godis, äter om det bjuds, men köper aldrig själv. Känner aldrig godissug. Godis är överskattat. :thumbup:

Ironbabe
2006-10-30, 19:01
:laugh: :laugh: Fin bild.
Tack vännen ;) Jag blev väldigt mätt iaf :hbang:

Ironbabe
2006-10-30, 19:08
That's what I'm talking about! Grymt pump du fick i biccen efter den där måltiden. Kanske ska se över min, vad jag tidigare trodde, optimala kost och göra några små justeringar. *flex*

Jag tror han menar din avatar. Han är riktigt söt! :)

/Wind
Hehehehe, vill du ha hjälp med det nya kostupplägget så säg till ;)

Måste brås på mamma eller nåt *innocent*

Ironbabe
2006-10-30, 19:11
Din avatar.
Btw, du har ju inge saltlakrits? Du får ingen bra utveckling utan saltlakrits! :nono:

Jag köpte faktiskt godis idag. Första gången på ett år. Handlar aldrig godis, äter om det bjuds, men köper aldrig själv. Känner aldrig godissug. Godis är överskattat. :thumbup:
Aha..han var nyvaken o håret stod åt alla håll, var bara tvungen att ta ett kort :D

Jodå, saltlakrits har jag alltid med i kosten! De låg underst =)

Meh..jag klarar mig inte två dgr utan godis. Godis är min drog, jag är beroende! Men går jag på diet så klarar jag det konstigt nog, har väl ett bra tävlingspsyke eller nåt :confused: (intalar jag mig iaf)

Ironbabe
2006-10-30, 19:34
Kom äntligen iväg på ett träningspass efter ca en veckas ofrivillig frånvaro pga Tigges tandsprickning och separationsångest från mig :(

Det blev BEN på Sats!

Uppvärmning i den supersköna "skidmaskinen"

Benspark
4 set med varierande vikter (grymt skön pump)

Utfall med Mr Smith
4 set

Frontböj
3 set (hade svårt att hålla magen ordentligt) *grr27*

Liggande lårcurl
3 set

Sittande vadpress
3 set

Avslutade med benspark för att pumpa ur det sista..ah, så skönt det var :hbang:

Sen kom de o hämtade mig. Blev thai-matshämtning från en helt underbar restaurang i sumpan! Jag vill inte sluta äta när jag har börjat, det är såååå gott att jag önskar att det aldrig vill ta slut. Men som vi alla vet så tar ju allt det goda slut förr eller senare..*grr27*

Skönt att komma iväg o träna, nu väntar jag bara på den sköna träningsvärken då alla steg jag tar är en pina..*längtar*

Windstalker
2006-10-30, 21:11
Kom äntligen iväg på ett träningspass efter ca en veckas ofrivillig frånvaro pga Tigges tandsprickning och separationsångest från mig :(

Det blev BEN på Sats!

Uppvärmning i den supersköna "skidmaskinen"

Benspark
4 set med varierande vikter (grymt skön pump)

Utfall med Mr Smith
4 set

Frontböj
3 set (hade svårt att hålla magen ordentligt) *grr27*

Liggande lårcurl
3 set

Sittande vadpress
3 set

Avslutade med benspark för att pumpa ur det sista..ah, så skönt det var :hbang:

Sen kom de o hämtade mig. Blev thai-matshämtning från en helt underbar restaurang i sumpan! Jag vill inte sluta äta när jag har börjat, det är såååå gott att jag önskar att det aldrig vill ta slut. Men som vi alla vet så tar ju allt det goda slut förr eller senare..

Skönt att komma iväg o träna, nu väntar jag bara på den sköna träningsvärken då alla steg jag tar är en pina..*längtar*

Härligt pass! Fick inte Tigge åka med? :(
Ah, du avslöjar bara mer och mer. Godis och Thai-mat, vad kommer härnäst? *flex*

/Wind

Ironbabe
2006-11-01, 11:27
Härligt pass! Fick inte Tigge åka med? :(
Ah, du avslöjar bara mer och mer. Godis och Thai-mat, vad kommer härnäst?

/Wind
Näe, när jag tränar på SATS i sumpan så får inte Tigge vara med (de har ingen barnpassning där) Då är jag helt o hållet bara TINA..lös o ledig o inget som stör mig *flex*

aa, mitt knark godis :eating: min andra drog är thai-mat, min tredje drog är :naughty:

Ni kan inte ana vilken träningsvärk jag har i ben o röv, AJAJAJAJAJ *njuter* Idag tänkte jag köra lite rygg. Kanske chinsar jag lite oxå om jag känner för det :hbang:

Jay-Z
2006-11-01, 11:29
min tredje drog är :naughty:


Ögonbryn? :Virro

Ironbabe
2006-11-01, 11:32
Ögonbryn? :Virro
hohohohoho, kan vara...

Träffade faktiskt en kille i min ungdoms dar som gick igång på ögonbryn *screwy*

Jay-Z
2006-11-01, 11:38
hohohohoho, kan vara...

Träffade faktiskt en kille i min ungdoms dar som gick igång på ögonbryn *screwy*

That some kinky shit. Gnuggar man sig mot dem eller vad? :D

Ironbabe
2006-11-01, 11:42
That some kinky shit. Gnuggar man sig mot dem eller vad? :D
:krampus :smokin: *censur*

Domi
2006-11-01, 15:25
skulle kanske inte ätit för 5 champions på en gång... :em:

:laugh: :thumbup:

no1fitness
2006-11-05, 05:32
Väldigt vad hemlig fröken är med sina chinsresultat. :D Försöker du slå Amelie i reps ? Hon kan göra galet många chins den damen. :bow:

Hoppas Tigge får fram alla sina tänder snart så du kan träna. :)

shadowfire
2006-11-05, 09:51
Väldigt vad hemlig fröken är med sina chinsresultat. :D Försöker du slå Amelie i reps ? Hon kan göra galet många chins den damen. :bow:

Hoppas Tigge får fram alla sina tänder snart så du kan träna. :)
+1
dags för tant o bikta sig för kolo nu tycker vi.

Ironbabe
2006-11-06, 16:22
Idag har vi varit ute i 3 tim o promenerat! Har varit flitig och kört lite core på FLITBOLLEN här hemma oxå! Träning på gymmet blir det imorgon o minst 3 ggr till den här veckan. Jag har käkat upp mig lite sen förra månaden! Nu ska jag lyfta TUNGT på gymmet*flex*

Anna: Den dära Amelie tränar ju 900 chins i veckan, tror jag ligger lite i lä där faktiskt :em: Fast så fasligt långt efter henne var jag jue inte i antalet maxchins med mina (jämfört med hennes) mediokra chinspass! Jag tror faen hon föddes i chinsstången den där damen :hbang: Mina chins resultat fn håller jag på ett tag till hehehehehe

Skuggan: Kallar du mig för tant en gång till så skickar jag den här "terroristen" på dig *grr27*

izza
2006-11-06, 16:48
Vilken söööööööööööt :)

Ironbabe
2006-11-08, 17:14
Izza: Visst är han..den lilla terroristen *cupid*

Hade en rätt ok nattsömn inatt och kände mig full av energi! Nu ska jag iväg o köra skiten ur ryggen och biccarna tänkte jag! Stoppade Tigge full med mat och mig själv o sen gick jag in till stan. Promenaden tog 50 min. Efter en sån kraftansträngning så var jag bara tvungen att ta en fika innan träningen för att få lite trööööööck såklart :D Jäklar vad laddad jag var..såg mig själv göra PB i chinsen och köra tunga bicepscurls! Lämnar in Tigge på junior och börjar värma upp rotatorcuffen.

Latsdrag v-handtag
1x 10 50 kg
1x 10 55 kg

Sen var det slut på det roliga...Det ljuder i högtalarna: Kan Tigrans mamma komma till junior *cry* vafan..Han var världens gladaste, charmigaste unge tills jag kom till gymmet lixom! Jättetjurig och mammasjuk klänger han på mig och det var omöjligt för mig att släppa honom. Det var bara att klä på sig och åka hem! Tröstade mig själv med att köpa en stor SÄCK smågodis..Bra trööööööööck inför passet imorgon, för jag tänker banne mig gå dit varje dag så att han vänjer sig. Får se det som en inskolningsperiod tror jag! Jag ska ju vinna SM 2007 och då håller inte det här :D

shadowfire
2006-11-08, 17:34
haahah fan vilken hardcoresnubbe, lite al'qaida-varning på han dock.. ;)

Jorgen
2006-11-08, 17:42
Jamen det är väl inte så jäkla konstigt? Tigge är van vid Delta :hbang: och nu är han fast på SATS. :krampus :krampus *mini*

Ironbabe
2006-11-08, 18:50
haahah fan vilken hardcoresnubbe, lite al'qaida-varning på han dock..
Ja..han går ju under namnet "terroristen" *mini*

Jamen det är väl inte så jäkla konstigt? Tigge är van vid Delta :hbang: och nu är han fast på SATS.
Aha..det är de han har försökt säga mig hela tiden *screwy* jäklars trögfattade jag e :Virro kan du inte ringa Dimman o be han öppna sitt eget "junior" på Delta då? hehehehehe Scenario: Välkommen till Dimmans barnpassning *flex*

cam
2006-11-08, 19:52
Såg bilder av dig i en annan journal här när du med STOR mage kör liggande lårcurl. Mycket fascinerande, trodde det var en fysiologisk omöjlighet :thumbup:

Mycket mat, fika och godis i denna journal, I like :eating:

Vanni
2006-11-08, 20:20
Izza: Visst är han..den lilla terroristen *cupid*

Hade en rätt ok nattsömn inatt och kände mig full av energi! Nu ska jag iväg o köra skiten ur ryggen och biccarna tänkte jag! Stoppade Tigge full med mat och mig själv o sen gick jag in till stan. Promenaden tog 50 min. Efter en sån kraftansträngning så var jag bara tvungen att ta en fika innan träningen för att få lite trööööööck såklart :D Jäklar vad laddad jag var..såg mig själv göra PB i chinsen och köra tunga bicepscurls! Lämnar in Tigge på junior och börjar värma upp rotatorcuffen.

Latsdrag v-handtag
1x 10 50 kg
1x 10 55 kg

Sen var det slut på det roliga...Det ljuder i högtalarna: Kan Tigrans mamma komma till junior *cry* vafan..Han var världens gladaste, charmigaste unge tills jag kom till gymmet lixom! Jättetjurig och mammasjuk klänger han på mig och det var omöjligt för mig att släppa honom. Det var bara att klä på sig och åka hem! Tröstade mig själv med att köpa en stor SÄCK smågodis..Bra trööööööööck inför passet imorgon, för jag tänker banne mig gå dit varje dag så att han vänjer sig. Får se det som en inskolningsperiod tror jag! Jag ska ju vinna SM 2007 och då håller inte det här :D


Visst blir man lack när man hör det i högtalarna*mini* Fan kör nu varje dag han kommer vänja sig . Så var det för mig i början.

Larsen
2006-11-09, 00:18
Inte alls illa för en mor :). Söt son föresten :)

Ironbabe
2006-11-14, 18:41
Såg bilder av dig i en annan journal här när du med STOR mage kör liggande lårcurl. Mycket fascinerande, trodde det var en fysiologisk omöjlighet :thumbup:

Mycket mat, fika och godis i denna journal, I like :eating:
Hehehe, ingenting är omöjligt som en viss Gunde sa.. Välkommen in i min lilla journal förresten, kul att du hittade hit =)

Ja..fika och godis är mina droger :smash:
Visst blir man lack när man hör det i högtalarna.Fan kör nu varje dag han kommer vänja sig . Så var det för mig i början.
Jag försöker komma iväg ofta, ibland kommer dock saker ivägen! Men jag tänker inte ge upp nej..Han ska VÄNJA sig förr eller senare!!
Inte alls illa för en mor :). Söt son föresten :)
Hej o välkommen till mig, just nu tycker jag dock att det är lite illa för den här morsan..Men jag är glad för din kommentar ändå =) Visst är han världens sötaste, förstår inte hur jag kunnat få en sån goding *funderar*

Ironbabe
2006-11-14, 18:46
blev det idag!

Uppvärmning i den roliga maskinen på SATS

Benspark
Pyramiden, kommer inte ihåg vikterna men pump fick jag i benen iaf :hbang:
6 set

Frontböj
3x MÅNGA 40 kg

Utfall med Mr Smith
3x MÅNGA 50 kg

Enbens-benpress
3x MÅNGA 60 kg

Stående vadpress
3x MÅNGA vet ej vikten
supersetade med
liggande enbens-lårcurl

Utfallsgång med 15 kg viktplatta
4 vändor (illamående)

Och sen HÖR O HÄPNA så stretchade jag..det har jag inte gjort på länge, behöver jag nämna att jag inte var lika vig som förr :smash:

shadowfire
2006-11-14, 18:57
oiiiiii, pantertanten kör på igen!
bra att du stretchade, det är extra viktigt nu på äldre år! :thumbup:

Ironbabe
2006-11-14, 19:05
bra att du stretchade, det är extra viktigt nu på äldre år! :thumbup:
du din..du ska bara veta hur jäkla vig jag är i vissa situationer *whistle*

Cilia
2006-11-14, 19:40
När ska du komma och träna med oss då?
Jag stretchar också nu för tiden trots min ringa ålder *eg*

Ironbabe
2006-11-14, 20:04
När ska du komma och träna med oss då?
Jag stretchar också nu för tiden trots min ringa ålder *eg*
Jag kan komma närsom beroende på om man får ha med sig små terrorister och att ni är villiga, glada barnvakter *rolleyes*

pfffff jämfört med mig så är ju alla fjunisar *mini*

Cilia
2006-11-14, 20:28
Jag kan komma närsom beroende på om man får ha med sig små terrorister och att ni är villiga, glada barnvakter *rolleyes*

Pipphi tror jag ställer upp vilken dag som helst *g*
muta honom med fika *W*

Jorgen
2006-11-14, 20:30
Pipphi tror jag ställer upp vilken dag som helst *g*
muta honom med fika *W*
Behöver man verkligen en muta för att se efter det lilla livet?

Cilia
2006-11-14, 20:32
Behöver man verkligen en muta för att se efter det lilla livet?
Har jag ingen aning om men har du någonsin sett Valle utan kaffe eller cigg utanför gymmet?
Tror inte livet uppskattar cigg så då återstår bara kaffe *g*

Jorgen
2006-11-14, 20:36
Har jag ingen aning om men har du någonsin sett Valle utan kaffe eller cigg utanför gymmet?
Tror inte livet uppskattar cigg så då återstår bara kaffe *g*
Tigge tränar också ffs. Någon måste passa honom i bänken.
Vad trodde du Ironbabe menade?

Ironbabe
2006-11-14, 20:39
Behöver man verkligen en muta för att se efter det lilla livet?
Jag tror Cilia menar att pirajjan hoppas på att få lite mer än bara fika om han visar upp sin "passabarnsida"..han är förmodligen bara ute efter min kropp *gah!* *whistle*

Jorgen
2006-11-14, 20:44
han är förmodligen bara ute efter min kropp *gah!* *whistle*
Vem är inte det? :naughty:

Ironbabe
2006-11-14, 21:00
Vem är inte det? :naughty:
Jag vet att jag är oemotståndlig..vem kan stå emot en tjej som kan se ut så här efter en helkväll med pizza, godis, fika och bullar *drool* (och har såna sexy långisar dessutom) :naughty:

Windstalker
2006-11-14, 21:16
Jag vet att jag är oemotståndlig..vem kan stå emot en tjej som kan se ut så här efter en helkväll med pizza, godis, fika och bullar *drool* (och har såna sexy långisar dessutom) :naughty:


totalt oemotståndlig! *cupid*

/Wind

Ironbabe
2006-11-15, 17:58
totalt oemotståndlig! *cupid*

/Wind
:em: Erkänn att det är mina långisar.. :D

Jisses vilken träningsvärk jag har idag *mini* Varje steg är en plåga o det värker i lår o häck *cry*

Imorgon håller vi tummarna att jag kommer iväg o kan köra ett ryggpass!

shadowfire
2006-11-15, 18:29
Jag vet att jag är oemotståndlig..vem kan stå emot en tjej som kan se ut så här efter en helkväll med pizza, godis, fika och bullar *drool* (och har såna sexy långisar dessutom) :naughty:
Så jävla fräsch.
Jag blev bara såååååååå sugen på att datea en mogen gravid dam i långkalsonger nu. *drool*

Stumpis
2006-11-15, 19:54
totalt oemotståndlig! *cupid*

/Wind

+1, om man får säga det som tjej? :em:

T-train
2006-11-16, 10:03
Jag vet att jag är oemotståndlig..vem kan stå emot en tjej som kan se ut så här efter en helkväll med pizza, godis, fika och bullar *drool* (och har såna sexy långisar dessutom) :naughty:

Hm..den där tjockisen minns jag..hon var hungrig hela tiden*rolleyes*

cam
2006-11-16, 10:27
Grymma långisar :thumbup: :naughty:

Ironbabe
2006-11-22, 19:41
Så jävla fräsch.
Jag blev bara såååååååå sugen på att datea en mogen gravid dam i långkalsonger nu.
hehehehe, klart du blev! Alla gravidosar är så där snygga *whistle*
+1, om man får säga det som tjej?
oh..tjejkomplimanger är de bästa jue *cupid*
Grymma långisar :thumbup: :naughty:
Visst är de..hehehehe tyvärr kan jag inte ha dem längre (nån tjockis har töjt ut dem till oigenkännlighet) *gah!*

Ironbabe
2006-11-22, 19:55
Äntligen ett pass att redovisa! Ett mycket bra pass för att vara mig t om.

Uppvärmning div latsdrag

Latsdrag bakom nacken
1x 10 45 kg
1x 8 50 kg
1x 6 50 kg

Marklyft
3x 5 80 kg (jäklar vad skönt att kunna lyfta någorlunda tungt igen)

Stångrodd
2x 10 40 kg
1x 7 40 kg (pumpisch i rykken som heter duga)

Sittande rodd
1x 10 45 kg
2x 8 50 kg

Hantelrodd
2x 8 28 kg

V-handtagsdrag med kroppsvikten i chinsräcket
till utmattning (shit vad tung jag är)

Baksida axlar i cc (kryssdrag)
2x 10 5 kg (helt jäkla slut nu)

Rotatorcuffisar som avslutning, tack o hej

Mycket nöjd med dagens pass faktiskt. Kände pumpen komma o jag växte en strl MINST! Inser ju att min träning jag bedriver fn är mer för att försöka hålla kvar någon som helst muskelmassa. Någon uppbyggnad är det inte på tal om. För det första får jag inte i mig tillräckligt protein eller får tillräckligt med sömn och båda dessa är viktiga beståndsdelar i muskeluppbyggning. Men what the heck..jag får väl gå omkring o vara en rätt så shysst medelålders morsa ett tag.. hahahahaha. Jag gick iaf från gymmet med ett tryck i musklerna som jag kände igen från fornstora dar..BEWARE out there *flex*

Cilia
2006-11-22, 20:15
inte illa bruden.
Nu är du inte välkommen till Frescati längre *G*

Såg en stor version av Tigge där idag förresten

Ironbabe
2006-11-22, 20:52
inte illa bruden.
Nu är du inte välkommen till Frescati längre *G*

Såg en stor version av Tigge där idag förresten
åhjo ni behöver säkert någon att skratta åt..men det är ingen risk att ni kommer se mig för jag kan gömma mig bakom viktstängerna nuförtiden *cry*

Den rackaren..smet iväg så där :smash:

shadowfire
2006-11-22, 21:25
härligt pass tant! .. du ser, du kan ju :D

Ironbabe
2006-11-22, 21:37
härligt pass tant! .. du ser, du kan ju :D
*gah!* Jag KAN, jag VILL, jag VÅGAR snart söka upp dig hemma o ge dig på moppo..pojkspoling ;)

Cilia
2006-11-22, 21:44
*gah!* Jag KAN, jag VILL, jag VÅGAR snart söka upp dig hemma o ge dig på moppo..pojkspoling ;)
Kan, vill, törs går ju sången *L*

Ironbabe
2006-11-25, 17:57
Blev ett snabbt pass på Delta idag! Skriver inte upp några vikter idag *fegar* fortfarande såå svag *cry*

Uppvärmning i cc

Bänkpress
3x trött (jäklar vad vingligt d första setet var)

Stående militärpress
4x trött (pump)

Flyes i maskin
3x trött (kändes lite i min skitaxel)

Enarmshantelpress
3x trött (första gången jag testade, grymt skön)
superset med sidolyft med viktplatta

Kort men intensivt som sagt! Fick pass i militärpressen..*cupid* Sen ville han testa chins, jäklar vad han gjorde många..minst 20! Tänk om jag själv kunde göra 20 chins o samtidigt skratta o tycka att det är kul *screwy*

Krampus
2006-11-25, 21:31
:d

Cilia
2006-11-25, 21:33
va stor han har blivit.
Va smal du är
Vilka jäkla axlar du sitter inne med

AFanatic
2006-11-26, 12:25
Vilka jäkla axlar du sitter inne med

Precis. Ge mig. *cupid* När blir det comeback? :naughty:

Ironbabe
2006-11-26, 12:51
Krampan: U lost me *rolleyes*

Cilia: Han är en stor bebis, på BVC säger de att han är lång o ståtlig *cupid* Ja, jag vet..jag är en smalis *spy*
Tänka sig att det finns lite axlar kvar ändå, jag är tacksam för att nåt sitter där det ska nuförtiden :smash:

AFanatico: Jag har nog sett att du har ett par shyssta axlar själv..Dessutom så har du skitsnygga ben o det har inte jag *GE MIG*
Comeback, me?? när du minst anar det babe *cupid*

Pinglan
2006-11-26, 13:35
Jösses vad ungen växer!!! Går det sådär fort eller ger du honom rysk gröt till frukost ;)

Du är ju skitsnygg *cupid*

cam
2006-11-26, 15:36
Om man ska tro den här journalen så tränar du inte direkt regelbundet, samt att det slinker ner diverse fika och godis. Ändå ser du ut som om du levt på nyponrosor och näckrosblad eller nåt.

Snygga axlar och superfräsch öht :hbang:

Jorgen
2006-11-26, 16:12
Jag tror att järnbaben kommer att ställa sig på en BF-scen och glittra ikapp med dom andra tjejerna. *popcorn*

AFanatic
2006-11-26, 18:10
AFanatico: Jag har nog sett att du har ett par shyssta axlar själv..Dessutom så har du skitsnygga ben o det har inte jag *GE MIG*
Comeback, me?? när du minst anar det babe *cupid*

Man tackar. :)

Jaa aaa! Det är jag så säker på, frågan är bara när. Jag har två alternativ...Lucia eller NOGP...fniss. *popcorn*

Ironbabe
2006-11-27, 13:39
Pinglan: Russki grötisch är hemligheten :laugh: Tack tjejen men icke lika snygg som dig *cupid*

cam: Du har så rätt så..Det blir inte så regelbunden träning för mig nowadays men det går framåt. Jag har dock hopp en ljusare framtid med mycket träning inom en snar tidsaspekt*flex*
Nyponrosor hihihihi, det där lät så poetiskt, *ser mig själv som en bauernymf vid en sjö* :laugh:

Jörgen: Tack gullo för att du tror att jag skulle ha en chans mot de där megasuperbabsen med glitter o glamour allover, själv har jag svårt att se mig själv stå där med min kärringfysik *gah!*

AFanatico: Bryyyyden, Lucia? du tycker inte att det är lite väl nära inpå..hehehehe NOGP? har de bars-fika-svullo-mersvullo tävling där? isf är jag on..är du?

Ironbabe
2006-11-27, 13:42
Igår blev det lite cardio minsann. Promenad fram o tillbaka till stan, ni kan aldrig ana hur jobbigt det faktiskt är att dra en barnvagn sådär *mini* Så nu har jag fått bränna bort lite fläsk aka bullisar,godis mm..lite synd dock att cardioa bort min energikälla sådär! Idag blir det armar, det var väl en sisådär 4-5 veckor sen sist jag plågade dem :hbang:

Lacatus
2006-11-27, 14:02
Ser skit bra ut!!! ;):thumbup:

AFanatic
2006-11-27, 14:18
AFanatico: Bryyyyden, Lucia? du tycker inte att det är lite väl nära inpå..hehehehe NOGP? har de bars-fika-svullo-mersvullo tävling där? isf är jag on..är du?

Ok du får välja då, Lucia i år eller nästa år? :D Nää jag tippar på NOGP. Jag har hört att de har såndäringa svullobarsfikakladdkakaätartävling då iaf. Klart jag är on. :cool: :naughty:

Jorgen
2006-11-27, 16:57
Jörgen: Tack gullo för att du tror att jag skulle ha en chans mot de där megasuperbabsen med glitter o glamour allover, själv har jag svårt att se mig själv stå där med min kärringfysik *gah!*
Pfff, du vet att du rockar. Dom andra hade fått stryk så det smäller om det. You are the champ! *kissass*

Ironbabe
2006-11-27, 17:32
Annie: Tack, inte lika bra som dig dock *cupid*

AFanatico: Tävling på NOGP it is then *popcorn*

Jörgen: Du ska få värsta, feta, längsta KRAMEN på FF *cupid*

Ironbabe
2006-11-29, 13:10
Länge sen jag postade en dagsform på maggen nu..Inte hänt så mycket tycker jag! Varför är det så tråkigt att träna magen?! Dessutom är jag vit som ett lakan och bla bla bla..tusen bortförklaringar hehehehe

Tänka sig att Tigge legat därinne..saknar magen lite *cry*

Krokodil
2006-11-29, 15:25
Länge sen jag postade en dagsform på maggen nu..Inte hänt så mycket tycker jag! Varför är det så tråkigt att träna magen?! Dessutom är jag vit som ett lakan och bla bla bla..tusen bortförklaringar hehehehe

Tänka sig att Tigge legat därinne..saknar magen lite *cry*Träna magen är lite som att städa tycker jag, det är tråkigt men måste göras för att det inte ska se för jäkligt ut. :)

Fed up
2006-11-29, 15:40
Träna magen är lite som att städa tycker jag, det är tråkigt men måste göras för att det inte ska se för jäkligt ut. :)

Haha, bra sagt!

Magen ser tjusig ut Ajrånbäjb!

Jorgen
2006-11-29, 18:38
Din midja är löjligt smal. You look great. *cupid*

Ryska_raketen
2006-11-29, 18:39
mjao?

Ironbabe
2006-11-29, 21:00
Krokodillo: :laugh: Så sant som det är sagt! *gör situps*

Fed up: Tackeli tack tjejen *cupid*

Jörgen: E du snäll kan du få nypa lite i fläsket på FF *whistle*

Rakketen: äré så du låter när du lockar på honorna *rolleyes* :D

Jorgen
2006-11-29, 21:04
Jörgen: E du snäll kan du få nypa lite i fläsket på FF *whistle*
Jag är alltid snäll. *kissass*

:naughty:

Pez
2006-11-29, 21:25
Igår blev det lite cardio minsann. Promenad fram o tillbaka till stan, ni kan aldrig ana hur jobbigt det faktiskt är att dra en barnvagn sådär *mini* Så nu har jag fått bränna bort lite fläsk aka bullisar,godis mm..lite synd dock att cardioa bort min energikälla sådär! Idag blir det armar, det var väl en sisådär 4-5 veckor sen sist jag plågade dem :hbang:
Sluta dra den då? Jag har för mig att konstruktionen är byggd för att man ska skjuta den framför sig. Jag kan ha fel. :D
Du kan ju skaffa en sån där snålskjuts-tillsats, så kan du susa med när det är nedförsbacke?

Ser bra ut annars Tina, bra form. :thumbup:

cam
2006-11-29, 22:37
Bra form på magen och även resten :thumbup: Får man fråga hur födointaget ser ut en vanlig dag just nu? För jag antar att du inte deffar?

Cilia
2006-11-30, 07:43
Jag är alltid snäll. *kissass*

:naughty:
eeehh näääeeee





Snygg mage där.
Intressant att du är missnöjd

AFanatic
2006-11-30, 08:49
Ja snyggve mage. :thumbup: Du är hårdare än jag är och vem var det som skulle tävla nu igen?! :confused: :D

Ironbabe
2006-11-30, 14:38
Ska iväg nu men ville bara posta lite lööööööve innan *cupid* det är såna stunder som gör att man står ut *cupid*

(jag ska o fika om nu nån undrade *whistle* )

Krokodil
2006-11-30, 14:41
Ska iväg nu men ville bara posta lite lööööööve innan *cupid* det är såna stunder som gör att man står ut *cupid*

(jag ska o fika om nu nån undrade *whistle* )
Naaaw... gulligt!

izza
2006-11-30, 23:30
Vilka sötnosar!!

Ironbabe
2006-12-01, 17:26
Fjez: :D Lovar att jag ska sluta dra den.. Har du sett mig på ICA Maxi när jag susar genom gångarna ståendes på medarna på kundvagnen :em: (det är f.ö jäkligt kul att göra det) Formen..mjoo, mjee men tack ändå =)

Cam: Vill du verkligen veta det :D Jag deffar iaf inte hehehehehe. Jag kan ju ta dagens intag:
Frukost, gröt o två smörgåsar med kaviar! KAFFE
Lunch, thaimat, fläsk med ris o kokosmjölk. Efterrätt lite snarr..
Mellis, KAFFE och ett wienerbröd o lite snarr
Mellis två, thaimat igen
Middag, Pasta o falukorv (taskig fantasi)
Kvällsmål, kesella med bär, sen kommer det garanterat bli lite mer snarr..min drog *cupid*
Jag skulle gärna äta mer protein o börja med kreatin om jag vågade, ammar ju fortfarande på nätterna så jag är lite skraj för att han ska få i sig nåt som inte är bra för honom!

Cilia: Babe..Jag är bara missnöjd för att jag vet hur jag skulle kunna se ut om träning o mat hade funkat som förr. Men nu är det inte som förr och jag har sagt att det är ok att låna ut min kropp till Tigge ett tag. Men om ca 3 mån så är det färdiglånat. Då vill jag ha tillbaka min kropp =)

Fanatico: Snyggve bruuuud! Du är snäll du..jag vet att du är hård som sten och bara vill glädja en tröttis som jag. KICK ASS imorgon!!

Ironbabe
2006-12-03, 10:34
Krokodilen och Izza: aa, åtminstone en av oss är en gullis = Tigge *cupid*

Tränade armar igår, utförligare rapport kommer senare. Ska iväg till Fairing idag o träna o tjöta lite tänkte jag! Jag hörde dessutom någon nämna fika o det kan ju inte mästarfikarinnan inte motstå :D

cam
2006-12-03, 11:53
Jag är inte i närheten av din form och jag äter inte ens snarr *cry*

(fast det har slunkit ned en del på sistone, har du testat Centerrulle med mörk choklad? :naughty: )

Nej men seriöst, du har nog en grym förbränning. Skulle jag äta likadant så skulle de få bända loss mig ur maskinerna på gymmet...

Yankeee
2006-12-03, 12:21
Va äckligt att pussa sin mamma *spy*

Pinglan
2006-12-03, 14:58
Men jösses vilka bilder du lägger upp! Först kommer magbilden och då blir man helt iskall i hjärtat av ångest för hur man själv ser ut (utan att ha fött barn alldeles nyss) *gah!* Sedan kommer kärleksbilden som gör att man blir helt varm och go i hjärtat igen och helt glad bara sådär *cupid* :thumbup:

Ironbabe
2006-12-11, 20:06
Cam: Har lyckats missa mörk centerrulle *gah!* Det ska inte upprepas, imorgon är det jag som köper en rulle!! Tack för tipset hehehe Mjooo, jag är lite glad över förbränningen =)

Yankee: Jag kan tänka mig äckligare saker *whistle*

Pinglan: Så länge du inte visar upp din mage här på forumet så är jag glad o lyckligt ovetande om att man faktiskt kan ha ett åttapack ;) Ahhh, lite kärlek måste vi alla ha o jag får dvärkärlek i överflöd *cupid*

Ironbabe
2006-12-11, 20:13
Det har blivit träning tre ggr förra veckan. Har haft lite körigt så jag inte har hunnit skriva upp passen. Det har iaf blivit lite ben, rygg och armar! Tre bra pass!

Fitnessfestivalen
Tog en tripp ner till götlaborg o FF. Hade en trevlig helg på hotell o gulligt sällskap *cupid* Åker ni till gbg ska ni bo på Scandic Panorama o beställa deras räkmacka *drool* Den godaste jag nånsin ätit..vill ha nu!!!

LP var kul att se som vanligt. Varierande kvalitet på de tävlande men det hör lixom till! En eloge dock till alla som ställde upp, ni är vinnare hela bunten!

Nån som inte tyckte det var lika kul som mamma var Tigge, han tröttnade efter några timmar o ville allt annat än att sitta still o se söt ut!

Frotterade mig lite med fitnesskändisar (se nedan)

Ironbabe
2006-12-11, 20:17
De här snyggingarna minglade runt montrarna *cupid*

shadowfire
2006-12-11, 22:28
Fitnessfestivalen
Frotterade mig lite med fitnesskändisar (se nedan)
Saknar den bruna färgen på dig på bilden... lite spray där och lite lättare klädsel, sen hade alla tagit dig för en FF-tävlande.. :)

Pulsaxe
2006-12-12, 18:51
Ser bra ut. Kul att lillen får lära sig lite :D

Skulle behövas i min familj....

Ironbabe
2006-12-12, 18:55
Saknar den bruna färgen på dig på bilden... lite spray där och lite lättare klädsel, sen hade alla tagit dig för en FF-tävlande.. :)

Vem saknar inte lite brunfärg på kroppen..Likblek är vad jag är nu *spy*

Smickrare där..Så du vill se mig lättklädd va, va, va? Det är ju jul snart så din önskan kanske blir uppfylld *whistle*

Ironbabe
2006-12-12, 18:57
Ser bra ut. Kul att lillen får lära sig lite

Skulle behövas i min familj....

Tack :D Kul att du hittat hit till min journal. Vad behöver din familj lära sig menar du :)

Klart lillbabe ska få lära sig hur det går till här i livet :hbang: Chins o dips o mukkler är väl livet..eller hur var det nu ;) :D

Ironbabe
2006-12-13, 16:13
Efter en helg på FF med bars, fika (hundratalet ggr) och underbara räkmackor på hotellet ser man ut så här *drool* (mongo min därav "sminkningen" o tuttekassen råkade synas lite så den tog jag oxå bort så att inte Pez skulle bli helt :Virro )

Inatt har jag inte sovit en blund då jag försöker få Tigge att sova hela nätterna, han är en envis o uthållig rackare! Hade tänkt träna men orken infann sig inte! Faen..jag vill BYGGA nue *gah!*

AFanatic
2006-12-13, 17:08
Eyh! Vilken tjej. Ser onekligen mkt bra ut. *cupid* Inte många som har den formen sådär efter en graviditet. :hbang:

shadowfire
2006-12-13, 18:24
Vem saknar inte lite brunfärg på kroppen..Likblek är vad jag är nu

Smickrare där..Så du vill se mig lättklädd va, va, va? Det är ju jul snart så din önskan kanske blir uppfylld

:Virro :krampus :rolleyes: :kinky: *drool*
Du har halva kolo som frivillig domarkår om du vill ironbejb, det vet du... =)

cam
2006-12-13, 21:44
Vad är problemet med den magen? *screwy* :)

Gillar den rosa stylingen :D

Princy
2006-12-13, 21:56
Jag hade varit oerhört nöjd om jag såg ut sådär efter en graviditet. :bow:

dajmond
2006-12-15, 06:46
kommer följa denna tråd då jag själv är nybliven morsa med viljan att bli fitnessbabe hehe ;P vägde lika mycket som du en gång i tiden, men då hade jag typ bara benmuskler och en jäkla bra kondition :P nu väger jag 74, o det är alldeles för mycket...vill gå ner iaf 3-4 kilo, men först målet är att bygga muskler...

får se hur det går, inatt blev det bara 4 timmars sömn pga lillkillen som av någon outgrundlig anledning inte tyckte att han behövde sova mer än så :S det här med att bebisar "ska" sova 17 timmar per dygn är en ren o skär lögn ;P

Ironbabe
2006-12-15, 16:17
Eyh! Vilken tjej. Ser onekligen mkt bra ut. *cupid* Inte många som har den formen sådär efter en graviditet. :hbang:

Inte lika snygg som dig dock bryyyyden *cupid* När jag är klar med "spädistiden" då jäklar ska du få se på mukkler igen *flex*

Ironbabe
2006-12-15, 16:19
:Virro :krampus :rolleyes: :kinky: *drool*
Du har halva kolo som frivillig domarkår om du vill ironbejb, det vet du... =)

yeah!!! Ni får PM hela bunten i julklapp hehehehehe

Ironbabe
2006-12-15, 16:43
Vad är problemet med den magen?

Gillar den rosa stylingen :D

Problemet är att mukklerna inte har kommit tillbaka *mini* (måste man träna för att de ska komma fram?)

Tänkte att den rosa färgen skulle försvinna mot min egen grisrosahudfärg :Virro därav färgvalet hehehehehe
Jag hade varit oerhört nöjd om jag såg ut sådär efter en graviditet. :bow:
Tack tjejen =) tror du kommer vara ännu grymmare om du bestämmer dig för att skaffa barn nångång
kommer följa denna tråd då jag själv är nybliven morsa med viljan att bli fitnessbabe hehe ;P vägde lika mycket som du en gång i tiden, men då hade jag typ bara benmuskler och en jäkla bra kondition :P nu väger jag 74, o det är alldeles för mycket...vill gå ner iaf 3-4 kilo, men först målet är att bygga muskler...

får se hur det går, inatt blev det bara 4 timmars sömn pga lillkillen som av någon outgrundlig anledning inte tyckte att han behövde sova mer än så :S det här med att bebisar "ska" sova 17 timmar per dygn är en ren o skär lögn ;P
Hej o välkommen till min lilla journal =)

Hur mycket gick du upp under grav? 4 timmar låter som lyx i mina öron, Tigge har dock börjat sova lite bättre nu o då är det jag som har svårt att koppla av istället *screwy*

Muskelbyggandet får du nog lägga åt sidan ett tag nu iaf om du tänker amma ett tag till. Kroppen prioriterar inte muskeltillväxt nu utan allt går åt till din lilla bebis. Själv försöker jag i den mån det går att behålla några muskler överhuvudtaget. De försvinner fort om man inte underhåller dem har jag märkt. Det gör inget, jag lånar ut min kropp ett tag men snart så...I´ll be back!

Titta gärna in igen o fråga om det är något du undrar =)

Ironbabe
2006-12-15, 16:50
Lite cardio har det blivit under veckan men ingen riktigt gymträning. Körde ett magpass här hemma på fittbollen iaf, jäklar vad jag fick träningsvärk *gah!* Det blev lite armhävningar oxå. Lite senare tänkte jag köra några knäböj med bollen oxå, grymt bra faktiskt. Jag har ju en skivstång här hemma som jag leker med ibland oxå! Hemmaträning är bättre än ingen träning alls *flex*

Igår friserade jag mig, har bytt hårfärg =) (iofs bara toning men om jag gillar det så kanske jag färgar det nästa gång) Tänkte vara mörk ett tag nu o se om jag trivs med det. Jag är iaf jättenöjd med klippningen, se o döm själva :D

AFanatic
2006-12-15, 16:54
Du passar jättebra i den färgen och klippningen blev super. Du ska vara nöjd tycker jag. :)

Jorgen
2006-12-15, 16:55
Det blev kanonfint TT. :thumbup: *cupid*

Pinglan
2006-12-15, 19:08
Du är jättesnygg *cupid* Om magen säger jag: "hur är det möjligt, man frågar sig gång på gång....hur är det möjligt....hur är det möhöjligt" *sjunger och trallar* :D Du är bäst bruden :hbang:

shadowfire
2006-12-15, 19:26
omg, fifan vilken superbabe... o dessutom ser du ju ut som 28 med! *drool*
sådär får fasiken min tant med se ut då jag blir gammal.. :D

dajmond
2006-12-16, 01:57
Problemet är att mukklerna inte har kommit tillbaka *mini* (måste man träna för att de ska komma fram?)

Tänkte att den rosa färgen skulle försvinna mot min egen grisrosahudfärg :Virro därav färgvalet hehehehehe

Tack tjejen =) tror du kommer vara ännu grymmare om du bestämmer dig för att skaffa barn nångång

Hej o välkommen till min lilla journal =)

Hur mycket gick du upp under grav? 4 timmar låter som lyx i mina öron, Tigge har dock börjat sova lite bättre nu o då är det jag som har svårt att koppla av istället *screwy*

Muskelbyggandet får du nog lägga åt sidan ett tag nu iaf om du tänker amma ett tag till. Kroppen prioriterar inte muskeltillväxt nu utan allt går åt till din lilla bebis. Själv försöker jag i den mån det går att behålla några muskler överhuvudtaget. De försvinner fort om man inte underhåller dem har jag märkt. Det gör inget, jag lånar ut min kropp ett tag men snart så...I´ll be back!

Titta gärna in igen o fråga om det är något du undrar =)


Jag gick upp från 73 till 85, o nu väger jag 74, så är nästan tillbaka på ruta ett igen, skönt det ^^ nu äntligen har lillen somnat efter tre timmars snuttande/blöjbyten (han bajsar alltid medan man ammar haha) och kel. så jag ska passa på medan husfrid råder o krypa till kojs jag också. som du säger väntar jag mig inga strålande muskelbyggar-resultat, men jag fortsätter köra på iaf och äta bra o så, så får vi hoppas att jag inte tappar alltför mycket styrka iaf :D

dajmond
2006-12-16, 01:58
omg, fifan vilken superbabe... o dessutom ser du ju ut som 28 med! *drool*
sådär får fasiken min tant med se ut då jag blir gammal.. :D

hehe, tja om du är en rik gubbe då så kommer hon säkert se så bra ut :D:D ;P

dajmond
2006-12-16, 02:00
aa just ja, en kompis till mig beklagade sig över att hon bara fått fem timmars sömn en natt. då ville jag slå henne :P lustigt, förut tyckte jag fem timmar var sjukt lite men nu känns det som rena önskedrömmen :D

Cilia
2006-12-16, 10:59
Snygg ny frilla du har skaffat.
Nu behöver du inte ha kepsen jämt *L*

no1fitness
2006-12-17, 05:31
Snygg ny frilla du har skaffat.
Nu behöver du inte ha kepsen jämt *L*

:D
Tina använder keps lika ofta som jag gör verkar det som. Älskar keps och så kan man liksom gömma sig lite under den. *cupid*

Tina : Du passar helt klart i den färgen. :)

Pinglan
2006-12-24, 11:08
God jul snygging!

Jorgen
2006-12-24, 12:40
Ha en riktigt God Jul nu snyggtina. *cupid*

AFanatic
2006-12-24, 13:30
God jul dundermorsan!:D

shadowfire
2006-12-24, 13:52
god jul superbejb!