handdator

Visa fullständig version : nån sjuksköterska/undersköterska här?


Achryl
2006-08-25, 16:03
Till en filminspelning behöver vi en sån där ID-bricka med bild som undersköterskor har. Om nån har en sån, eller en bild av en sån, vore det görbussigt om ni kunde lägga upp den. Namn och bild kan ni cencurera klart, behöver bara se uppbyggnaden

Angel
2006-08-25, 18:54
hmm, ja har ju en men har ingen aning om var den e *dåligt* Men annars finns det ju att köpa sådana på nätet så där finns det ju massvis med bilder...

Eller du menar namnbricken?

Annars har ja ju en IDbricka som de står landstinget och sådant på med...

Achryl
2006-08-25, 22:53
hmm, ja har ju en men har ingen aning om var den e *dåligt* Men annars finns det ju att köpa sådana på nätet så där finns det ju massvis med bilder...

Eller du menar namnbricken?

Annars har ja ju en IDbricka som de står landstinget och sådant på med...
jag menar en sån med bild o namn o grejer, vet inte riktigt hur dom ser ut dock

scythe
2006-08-25, 23:07
Detta kanske ger en hum:

http://www.guch.nu/guch%20hemsida/Gbg/bilder_arbetar/stora/kerstin_large.jpg

backflash
2006-08-25, 23:11
porr?

scythe
2006-08-25, 23:14
porr?
Som om någon skulle bry sig om namnbrickans trovärdighet då.

Achryl
2006-08-25, 23:41
Detta kanske ger en hum:

http://www.guch.nu/guch%20hemsida/Gbg/bilder_arbetar/stora/kerstin_large.jpg
PRECIS den jag hittade med sen :P. men skulle varabra med nåt mer high res

Kwon
2006-08-26, 01:26
Gissar att det är skräckfilm som utspelar sig på sjukhus.

Angel
2006-08-26, 14:40
Hehe, men min ligger ju på jobbet, sen tror ja inte min nuna +namn vill dyka upp i eran egeninspelade porris....

Fartman
2006-08-26, 14:42
porr?
På tal om porr.. Är det någon som vet varför alla nurses i filmerna har typ ett svart kors (har även sett typ grönt och endel andra färger) istället för det röda på sina dräkter? Röda har dom iaf i princip aldrig.

Achryl
2006-08-26, 22:33
Hehe, men min ligger ju på jobbet, sen tror ja inte min nuna +namn vill dyka upp i eran egeninspelade porris....

Är du väldigt väldigt blind?


Till en filminspelning behöver vi en sån där ID-bricka med bild som undersköterskor har. Om nån har en sån, eller en bild av en sån, vore det görbussigt om ni kunde lägga upp den. Namn och bild kan ni cencurera klart, behöver bara se uppbyggnaden

är projektarbete för övrigt. sorry alla som hoppas :(