handdator

Visa fullständig version : Nina L


aliquis
2006-08-25, 11:58
Jag vet inte vad temat är för avatarer den här veckan, kan du berätta för mig?

Om det inte finns ett kanske vi kan sno avatarer från http://www.b0g.org/ ?

Nina L
2006-08-26, 08:37
Jag fick intrycket av att folket önskade att jag skulle tagga ner med inläggen, så någon ny temavecka har det inte blivit. :em:

Bevis A: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=76904

Tolkia
2006-08-26, 08:40
Det kan ju diskuteras vad den där pollen (och dess resultat) egentligen säger.

Groggen
2006-08-26, 08:42
Det kan ju diskuteras vad den där pollen (och dess resultat) egentligen säger.

Visst kan den det. Hur Tolkiar du den?

Pudzianovski
2006-08-26, 08:43
Det kan ju diskuteras vad den där pollen (och dess resultat) egentligen säger.

Precis som Groggen är jag också nyfiken. Du kan väl analysera den och återkomma med en slutsats. :thumbup:

Tolkia
2006-08-26, 08:44
Visst kan den det. Hur Tolkiar du den?
Ovanstående tolk(i)ar jag i vart fall som att någon är morgongrinig.

Groggen
2006-08-26, 08:49
Ovanstående tolk(i)ar jag i vart fall som att någon är morgongrinig.

Nu vet jag i och för sig inte vad eller vem du syftade på.

Om du inte har något emot att jag upprepar mig så frågar jag ännu en gång, hur tolkar du den pollen? Vad säger den dig?

Piranha
2006-08-26, 09:09
Jag fick intrycket av att folket önskade att jag skulle tagga ner med inläggen, så någon ny temavecka har det inte blivit. :em:

Bevis A: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=76904

What?

faller du för grupptryck.

I am so disapointed.

Löjtnant Blank
2006-08-26, 09:26
Nina, alla spammar i Allmänt, och gränsen mellan meningslöst spam och roligt spam är hårfin. Du tillhör en av de bästa spammarna (jag är den bäste).

Kwon
2006-08-26, 09:29
Jag fick intrycket av att folket önskade att jag skulle tagga ner med inläggen, så någon ny temavecka har det inte blivit. :em:


Tagga inte ner ff, kör på i sann Malmoe-anda!

Bry dig inte så mycket om vad folk tycker, så länge det inte är en Mod! :devil:

Bolio
2006-08-26, 09:37
Nina är grym, klart hon ska skriva så mycket hon vill här. Coolt med en rolig och smart brud, det finns nämligen inte många sådana. :)

Angående Groggen och Tolkia så är det inte så svårt att känna igen Tolkias sedvanliga moraliserande av typen: "Man gör det ju så lätt för sig om man säger att det är dåligt att vara ful." :)

Trance
2006-08-27, 01:50
Käft nina, nu fortsätter du posta. Du är ju en av de bästa postarna på brädan. De som inte gillar dig kan dra åt helvete. Mina åsikter är ju dessutom korrekta så det är ju alltid trevligt att veta.

Arf Pingvin
2006-08-27, 01:52
Vem mer än jag tror att trance är full? :Virro

Trance
2006-08-27, 02:14
Vem mer än jag tror att trance är full? :Virro

Min kärlek till Ninas skrifter är äkta. Hon skriver bra mycket bättre än 99% av alla spammare här.

aliquis
2006-08-27, 02:18
ja jag skulle då inte ****** honom i det här tillståndet.

aliquis
2006-08-27, 02:19
Min kärlek till Ninas skrifter är äkta. Hon skriver bra mycket bättre än 99% av alla spammare här.Som om det skulle vara så svårt när jag o kwon står för 99% av spamandet.

Nina L
2006-08-27, 07:34
Tack!

Jag tog illa vid mig av den där tråden. Det verkar som att den allmäna uppfattningen om mig är att jag är en tjej med mycket skinn på näsan, men så är faktiskt inte fallet. Man kan vara rapp i käften/smart/rolig (välj själv eller hitta på eget) men vara en känslig blomma ändå. Min gräns gick vid att vara med i toppstriden i en poll om vems poster som är mest värdelösa. (Jag skrev det i tråden, jag skrev det till OggeP, och jag anmälde till moderatorerna.)

Jag kommer över det, m'kay. ;)

Kwon
2006-08-27, 07:46
Tack!

Jag tog illa vid mig av den där tråden. Det verkar som att den allmäna uppfattningen om mig är att jag är en tjej med mycket skinn på näsan, men så är faktiskt inte fallet. Man kan vara rapp i käften/smart/rolig (välj själv eller hitta på eget) men vara en känslig blomma ändå. Min gräns gick vid att vara med i toppstriden i en poll om vems poster som är mest värdelösa. (Jag skrev det i tråden, jag skrev det till OggeP, och jag anmälde till moderatorerna.)

Jag kommer över det, m'kay. ;)

Ta INTE sånt seriöst Ninish!

Tror du jag gör det? Och jag om någon är väl en känslig blomma!

Keep postin'! Keep doin' what you doin' (until a Moderator complains) :devil:

You or your posts aint worthless, it all matters who the person is who makes the calls (if something have any value or not).

Why do you care if Olle 16, thinks your posts are worthless?

When Krampus, Me or Allan thinks yer worthless, THEN it's time to start worryin'! :thumbup:

Keep it up!

Regards
/Kwone Capone

Empe
2006-08-27, 11:00
Jag vill också veta vad kommande vecka har för avatar-tema. Har haft dom här bögarna för länge nu :D