handdator

Visa fullständig version : Cla


tezz_78
2003-01-14, 09:38
tänkte gå till hälsokosten och införskaffa cla, finns ju flera olika märken och sorter, Kan ni rekommendera något ni själv använder och tycker är bra, helst inte svindyrt

Muskelsmurfen
2003-01-14, 09:48
Försök att hitta STORA kapslar, det blir mer ekonomiskt så då man behöver mer än vad som står på burken.

Jarod
2003-01-14, 09:48
Kolla in Kolozzeums webshop på förstasidan. Det är erbjudande på Eiselts CLA fram till den 25 januari. Dom körde jag på sist och Eiselt borgar ju alltid för kvalitet!! :bpump:

Mvh

stybb
2003-01-14, 12:51
Läste på träningsforumet att du just börjat träna.. 1-2 veckor sedan och då är min personliga åsikt att CLA inte är nödvändigt. Köp omega3 och protein pulver istället. Mycket billigare och enligt mig bättre än CLA.

:bpump:

tezz_78
2003-01-14, 15:43
har köpt proteinpulver.
Var i hälskostbutiken idag men tanten där tyckte inte jag skulle ha cla, du är för smal!
Kan ju inte anklaga henne för att försöka sälja dyra saker i onödan i alla fall.
Men även om jag är smal så har jag ju onödigt fett jag vill bli av med, typ mage och lår. Men det försvinner kanske automatiskt när man tränat ett tag.
tack

Petrus
2003-01-14, 16:22
Jag tycker inte att du behvöer lägga pengar på CLA om det bara handlar om lite fett... Dock så har CLA intressanta muskelbyggande egenskaper för den som är intresserad av att prova.

Mycket av fettet försvinner "gratis" om man styrketränar och sköter kosten.

Vänligen,,,
petrus

The Dwag
2003-01-14, 16:23
Originally posted by tezz_78
har köpt proteinpulver.
Var i hälskostbutiken idag men tanten där tyckte inte jag skulle ha cla, du är för smal!
Kan ju inte anklaga henne för att försöka sälja dyra saker i onödan i alla fall.
Men även om jag är smal så har jag ju onödigt fett jag vill bli av med, typ mage och lår. Men det försvinner kanske automatiskt när man tränat ett tag.
tack

Skynda långsamt ! Lär dig hur din kropp reagerar på vanlig ”bättre” kost och hur träningen påverka dig ! Ge det 8-12 veckor se sen om hur du tycker det har gått, försök tänka lite på vad du äter, tider mm. Sen kan du fundera på lite andra produkter !

Janna
2003-01-14, 16:23
tezz ett tips är att inte köpa proteinpulver på hälsokost eftersom de är mycket dyrare än webbshopar ... dessutom har de ofast mest twinlabs produkter som redan är överdrive dyra i förhållande till sin kvalitet

The Dwag
2003-01-14, 16:27
Originally posted by Janna
i´m a supergirl and supergirls don´t cry

Säker på det ?

Janna
2003-01-14, 17:04
jepps ja e en supergirl :)

The Dwag
2003-01-14, 17:06
Originally posted by Janna
jepps ja e en supergirl :)

hehe :D:bow:

Pecca
2003-01-14, 17:22
Janna>
Då måste jag ju tydligen vara den manliga varianten!?

:D

(Nej Dwaggen, jag är Superman himself, du är bara ännu ett av min fan;) )

tezz_78
2003-01-14, 20:10
jag köpte proteinpulvret på ************* på nätet