handdator

Visa fullständig version : Nya bilder, ny form.


vedor
2006-08-25, 09:23
Längd: 177.5cm
Vikt: 74kg
Ålder: Fyller 16 i höst.


Börjar med ben som jag aldrig har visat förr.
http://img167.imageshack.us/img167/5418/wmplayer2006082509061306vi3.png


Spänd rygg
http://img213.imageshack.us/img213/4908/wmplayer2006082510001732xj3.png


Rygg pose
http://img167.imageshack.us/img167/1213/wmplayer2006082510002859bp2.png


Triceps pose
http://img246.imageshack.us/img246/3302/wmplayer2006082510043748kt8.png


Triceps igen
http://img246.imageshack.us/img246/2246/wmplayer2006082510044362te2.png

Kommentarer? Vad behövs förbättras?

Inzza
2006-08-25, 09:25
Kommentarer? Vad behövs förbättras?

Allt, inget är bra vid 16 års ålder.

bladhet
2006-08-25, 09:26
Tycker att det ser väldigt bra ut för att bara vara 16år... Men mer massa överlag så blir det grymt fint.

vedor
2006-08-25, 09:59
Kan admin vara vänlig att ta bort tråden och bilderna, har dne redan uppe i ett annat forum. Kom på det är rätt onödigt att ha den i 2.

Tacksam.

Bolio
2006-08-25, 10:07
Kommentarer? Vad behövs förbättras?

Du ska få det bästa tipset du någonsin kan få av mig. Därefter kan tråden i princip låsas. Så här är det: du är en absolut nybörjare; du har ingenting att göra i den tankevärlden som handlar om vad som behöver "förbättras". Och varför? Helt enkelt därför att, som Inzza skrev, precis allt behöver förbättras. Ifall jag vore du skulle jag strunta fullkomligt i hur det såg ut i spegeln och bara tänka på en endaste sak, nämligen den att konstant, pass efter pass, öka i träningsvolym. Träningsvolym är inte riktigt detsamma som styrka. Träningsvolym handlar om att du presterar mer och mer arbete under samma tid eller på kortare tid. Låt säga att du gör 3x10 på 50 kg i bänkpress idag. Se till att göra 3x12 på samma vikt nästa pass! Passet därefter ökar du t.ex. till 55 kg och gör 3x8. Det enda du skall vara intresserad av ett bra tag framöver, för att bli så stor som möjligt, är att öka i styrka. Bli starkare och starkare. När du reppar på 120 kg i bänkpress, 160 kg i knäböj och 200 kg i marklyft, så kommer du också se att du är en mycket grov ung man. Fokuserar du på att finslipa yttre delen av insida lår och bygga mer utsida axel så att det blir symmetriskt med baksidan, så kommer du att vakna upp och inse att det gick en väldigt lång tid och du lyckades bli lite mer symmetrisk men fortfarande inte ett dugg större.

OggeP
2006-08-25, 10:17
Du ska få det bästa tipset du någonsin kan få av mig. Därefter kan tråden i princip låsas. Så här är det: du är en absolut nybörjare; du har ingenting att göra i den tankevärlden som handlar om vad som behöver "förbättras". Och varför? Helt enkelt därför att, som Inzza skrev, precis allt behöver förbättras. Ifall jag vore du skulle jag strunta fullkomligt i hur det såg ut i spegeln och bara tänka på en endaste sak, nämligen den att konstant, pass efter pass, öka i träningsvolym. Träningsvolym är inte riktigt detsamma som styrka. Träningsvolym handlar om att du presterar mer och mer arbete under samma tid eller på kortare tid. Låt säga att du gör 3x10 på 50 kg i bänkpress idag. Se till att göra 3x12 på samma vikt nästa pass! Passet därefter ökar du t.ex. till 55 kg och gör 3x8. Det enda du skall vara intresserad av ett bra tag framöver, för att bli så stor som möjligt, är att öka i styrka. Bli starkare och starkare. När du reppar på 120 kg i bänkpress, 160 kg i knäböj och 200 kg i marklyft, så kommer du också se att du är en mycket grov ung man. Fokuserar du på att finslipa yttre delen av insida lår och bygga mer utsida axel så att det blir symmetriskt med baksidan, så kommer du att vakna upp och inse att det gick en väldigt lång tid och du lyckades bli lite mer symmetrisk men fortfarande inte ett dugg större.

Tråd låst.


/allan

ante
2006-08-25, 10:22
vänta bara tills slarti får se denna tråd! Du ÄR ju brad pitt!

http://www.djfl.de/entertainment/stars/b/brad_pitt/brad_pitt.jpg

larre
2006-08-25, 10:30
Jävlar vad snygg du var i ansiktet gosse, kan vara för att du ser ut som mr brad... Tänk om man fötts(stavning?) med det där ansiktet *cry*

Fysiken skulle jag säga vara riktigt bra för att inte ens vara 16, du har det inte så kämpigt bland tjejerna kan jag tänka mig ^^

När du gör en dubbelbiceps bakifrån så försök hålla armarna som en rak linje inte som 2st v.

vedor
2006-08-25, 10:41
Tack för kommentarerna, tar åt mig allt.

Avesta
2006-08-25, 11:14
Jävlar vad snygg du var i ansiktet gosse, kan vara för att du ser ut som mr brad... Tänk om man fötts(stavning?) med det där ansiktet *cry*

Fysiken skulle jag säga vara riktigt bra för att inte ens vara 16, du har det inte så kämpigt bland tjejerna kan jag tänka mig ^^

När du gör en dubbelbiceps bakifrån så försök hålla armarna som en rak linje inte som 2st v.
wtf

Avesta
2006-08-25, 11:18
Du ska få det bästa tipset du någonsin kan få av mig. Därefter kan tråden i princip låsas. Så här är det: du är en absolut nybörjare; du har ingenting att göra i den tankevärlden som handlar om vad som behöver "förbättras". Och varför? Helt enkelt därför att, som Inzza skrev, precis allt behöver förbättras. Ifall jag vore du skulle jag strunta fullkomligt i hur det såg ut i spegeln och bara tänka på en endaste sak, nämligen den att konstant, pass efter pass, öka i träningsvolym. Träningsvolym är inte riktigt detsamma som styrka. Träningsvolym handlar om att du presterar mer och mer arbete under samma tid eller på kortare tid. Låt säga att du gör 3x10 på 50 kg i bänkpress idag. Se till att göra 3x12 på samma vikt nästa pass! Passet därefter ökar du t.ex. till 55 kg och gör 3x8. Det enda du skall vara intresserad av ett bra tag framöver, för att bli så stor som möjligt, är att öka i styrka. Bli starkare och starkare. När du reppar på 120 kg i bänkpress, 160 kg i knäböj och 200 kg i marklyft, så kommer du också se att du är en mycket grov ung man. Fokuserar du på att finslipa yttre delen av insida lår och bygga mer utsida axel så att det blir symmetriskt med baksidan, så kommer du att vakna upp och inse att det gick en väldigt lång tid och du lyckades bli lite mer symmetrisk men fortfarande inte ett dugg större.
Bra skrivet Bolio, skriv mer om träning och undvik allmän så gott du kan.

vsson
2006-08-25, 11:23
poserna hjäper ju inte dig heller riktigt. Men jag tycker det ser ut att vara bra grund för en 16åring!

Slartibartfast
2006-08-25, 12:20
Helt klart en bra grund för nån som är 16. Bara att ösa på. "förbättringstankar" kan du börja ha sen när du som Bolio säger bänkar kring 140.