handdator

Visa fullständig version : Den stora raggningstråden


Ungtuppen
2006-08-24, 16:51
Har sett en del trådar på detta forum som handlar om raggning, olika tekniker etc. Det finns ju en hel del tips att få tag i om hur man ska göra för att vara en effektiv förförare, finns tusentals olika raggningsforum på internet och det finns ju även en mängd böcker. The Game av Niels Strauss för att nämna en. Några internetforum:

http://www.sweseduction.com/
http://puacademy.com/

Så, vad har ni för erfarenheter av detta? Då det uppenbarligen finns folk här som bryr sig om sitt utseende väldigt mycket så borde det väl även finnas personer som lärt/försöker lära sig en del om seduction?

Är det "töntigt" med såkallade spel? Ska man bara vara sig själv, vad det nu är?

Diskutera!

Kwon
2006-08-24, 16:52
Töntigt? Varför bryr du dig om vad andra tycker?

Fungerar det för dig med en trasig mobil som "wingman" så go for it.

Det enda som räknas är väl resultatet. :devil:

Jacksatan
2006-08-24, 16:58
Jag har lärt mig att tjejer är ganska godtrogna och de flesta faller för en massa komplimanger och smicker, så länge man gör dessa på rätt sätt. Tjejer är i grunden mer romantiker än killar och därför tror jag även att de har svårare att se igenom en "sol-o-vårare".
Mina egna erfarenheter är ganska begränsade då jag brukar försöka köra på att vara glad och trevlig och hoppas att det räcker. Jag är inte så sugen på att få i säng tjejen första kvällen utan letar väl mer tjejer som är flickvänsmaterial, och då känns det mindre angeläget att spela någon sorts roll.

Ungtuppen
2006-08-24, 16:59
Bara för att kommentera boken The-Game så måste jag säga att det är... riktigt bra. Det handlar ju mycket om att utvecklas som människa, hantera sociala situationer bättre och jag tror att det kan vara nyttigt för vissa att läsa den boken, då den handlar lite om människor som var riktiga nördar men som utvecklades något otroligt som person, genom att börja sarga.

Arf Pingvin
2006-08-24, 17:01
Ska man bara vara sig själv, vad det nu är?

Om man tycker om att vara för sig själv så kan det väl vara bra. Har funkat klockrent hittils.

Ungtuppen
2006-08-24, 17:02
Jag har lärt mig att tjejer är ganska godtrogna och de flesta faller för en massa komplimanger och smicker, så länge man gör dessa på rätt sätt. Tjejer är i grunden mer romantiker än killar och därför tror jag även att de har svårare att se igenom en "sol-o-vårare".
Mina egna erfarenheter är ganska begränsade då jag brukar försöka köra på att vara glad och trevlig och hoppas att det räcker. Jag är inte så sugen på att få i säng tjejen första kvällen utan letar väl mer tjejer som är flickvänsmaterial, och då känns det mindre angeläget att spela någon sorts roll.

Det där med komplimanger och smicker brukar oftast inte fungera så bra, inte för mig iallafall (Om vi pratar om utseendekomplimanger då) Tjejerna som ser rätt bra ut hör ändå dessa komplimanger 24ggr varje dag så man blir liksom bara en i mängden.

L-Sami
2006-08-24, 17:16
Jag säger bara att självkänsla och självförtroende är A-O till allt som har med raggning att göra. Man ska tro på sig själv och vara trygg i det man gör så kan vilken brud som helst falla för en :) . Funkar för mig i allafall

sundvall
2006-08-25, 23:26
Haha... en sak är säker. Läser man the-game, kollar på dvds med tex mystery, kikar omkring lite på diverse forum så lär man sig en HEL jävla del som fungerar riktigt bra ute på fältet.

Cerberus
2006-08-25, 23:40
Haha... en sak är säker. Läser man the-game, kollar på dvds med tex mystery, kikar omkring lite på diverse forum så lär man sig en HEL jävla del som fungerar riktigt bra ute på fältet.

no doubt, en stor kult det här med personlig utveckling! Och nog en av de få vettiga dessutom! :D

Big_Vik
2006-08-26, 00:18
Grym blogg du har Sundish :hbang:

Är verkligen kass på sånt här, men en gång körde jag en liknande rolig grej helt omedvetet, var ytligt bekant med en, kommer inte riktigt ihåg men gick typ såhär: "Tjena flickor, är det någon som vill ha mitt nummer?" Kort paus så att ingen hinner svara. "Nähä, och här försöker man vara artig, fy fan". Gissa vad? En ville ha numret! :) Gav inte ut något nummer och då ville hon ha det ännu mer, började typ gnälla "men vill ju ha det". (
Men hon fick aldrig numret. :D)

sundvall
2006-08-26, 00:31
Grym blogg du har Sundish :hbang:

Är verkligen kass på sånt här, men en gång körde jag en liknande rolig grej helt omedvetet, var ytligt bekant med en, kommer inte riktigt ihåg men gick typ såhär: "Tjena flickor, är det någon som vill ha mitt nummer?" Kort paus så att ingen hinner svara. "Nähä, och här försöker man vara artig, fy fan". Gissa vad? En ville ha numret! :) Gav inte ut något nummer och då ville hon ha det ännu mer, började typ gnälla "men vill ju ha det". (
Men hon fick aldrig numret. :D)

Hahah! Thats the spirit! :thumbup:

Big_Vik
2006-08-26, 00:38
Hahah! Thats the spirit! :thumbup:

när ska du uppdatera då? ;)

sundvall
2006-08-26, 00:44
när ska du uppdatera då? ;)

De vettefan. Jag fick en jävla lust att skriva blog efter det där som hände, men jag känner nu att jag inte orkar skriva upp allt crap. Skriver väl när jag får lust :P

dynamo
2006-08-26, 00:44
Är det värt att läsa om än man inte vill bli nån playah?

sundvall
2006-08-26, 00:51
Är det värt att läsa om än man inte vill bli nån playah?

Absolut. Den är underhållande, och den kan nog hjälpa en att växa lite som människa.

NiXPhoenix
2006-08-26, 01:16
Hmm, är säkert en sån som skulle må bra av att läsa om raggningstekniker. Erfarenheten är minst sagt bristande.


Hur som helst, kan passa på att fråga om en sak som jag gjorde idag.
Jag skickade ett sms till en tjej idag där jag skrev "Grattis på namnsdagen sötnos ;)"
Direkt efter och speciellt nu när jag inte fått något svar ångrar jag det som fan, det där med sötnos kanske var lite väl att ta i men ville samtidigt ville jag skriva nåt mer än grattis på namnsdagen.
Detta är då en tjej jag inte känner för fem öre, vi träffades en vecka för ett år sen och då verkade hon intresserad av mig, nu har hon börjat på samma skola som jag. Hade tänkt ringa henne innan skolstart men pallade inte utan det blev ett fegt sms där jag frågade om hon såg fram emot att börja skolan och hur sommaren varit osv.. Fick ett väldigt glatt svar på det, det är allt.

Har jag gjort bort mig helt nu? :D
Borde kanske väntat till jag råkat stöta på henne i skolan istället.

sundvall
2006-08-26, 01:38
Hmm, är säkert en sån som skulle må bra av att läsa om raggningstekniker. Erfarenheten är minst sagt bristande.


Hur som helst, kan passa på att fråga om en sak som jag gjorde idag.
Jag skickade ett sms till en tjej idag där jag skrev "Grattis på namnsdagen sötnos ;)"
Direkt efter och speciellt nu när jag inte fått något svar ångrar jag det som fan, det där med sötnos kanske var lite väl att ta i men ville samtidigt ville jag skriva nåt mer än grattis på namnsdagen.
Detta är då en tjej jag inte känner för fem öre, vi träffades en vecka för ett år sen och då verkade hon intresserad av mig, nu har hon börjat på samma skola som jag. Hade tänkt ringa henne innan skolstart men pallade inte utan det blev ett fegt sms där jag frågade om hon såg fram emot att börja skolan och hur sommaren varit osv.. Fick ett väldigt glatt svar på det, det är allt.

Har jag gjort bort mig helt nu? :D
Borde kanske väntat till jag råkat stöta på henne i skolan istället.

Knappast att det där är någon större sak. En viktig sak är att behålla framen. Självklart känns det olustigt nu när hon inte ens svarat, du tänker "oj hon kanske tyckte jag var lite för flirtig där eller nåt, eller har hon bara inte läst smset? varför svarar hon inte?!?!" blabla.

Man ska försöka att inte hamna i sånna situationer iallafall.

Det där med sötnos var nog lite att ta i ja, med tanke på att du inte känner henne. Vänta med sånt tills du fångat lite av hennes intresse, du kommer annars bara betraktas som "en i mängden som ger mig komplimanger".

Hur som helst så gör nog knappast detta ett skit, skulle jag tro. Men om/när du väl får svar på smset så ... var inte flirtig då.

fothermucker
2006-08-26, 01:54
Hmm, är säkert en sån som skulle må bra av att läsa om raggningstekniker. Erfarenheten är minst sagt bristande.


Hur som helst, kan passa på att fråga om en sak som jag gjorde idag.
Jag skickade ett sms till en tjej idag där jag skrev "Grattis på namnsdagen sötnos ;)"
Direkt efter och speciellt nu när jag inte fått något svar ångrar jag det som fan, det där med sötnos kanske var lite väl att ta i men ville samtidigt ville jag skriva nåt mer än grattis på namnsdagen.
Detta är då en tjej jag inte känner för fem öre, vi träffades en vecka för ett år sen och då verkade hon intresserad av mig, nu har hon börjat på samma skola som jag. Hade tänkt ringa henne innan skolstart men pallade inte utan det blev ett fegt sms där jag frågade om hon såg fram emot att börja skolan och hur sommaren varit osv.. Fick ett väldigt glatt svar på det, det är allt.

Har jag gjort bort mig helt nu? :D
Borde kanske väntat till jag råkat stöta på henne i skolan istället.

Kanske. Sötnos brukar inte betyda att man får ligga...testa pinglan, snäckan, smulan, sockret, kexet, gullet, snygging, stumpan, gullegumman osv. och se om hon nappar på något.
Jag är så rolig.

NiXPhoenix
2006-08-26, 01:55
Knappast att det där är någon större sak. En viktig sak är att behålla framen. Självklart känns det olustigt nu när hon inte ens svarat, du tänker "oj hon kanske tyckte jag var lite för flirtig där eller nåt, eller har hon bara inte läst smset? varför svarar hon inte?!?!" blabla.

Man ska försöka att inte hamna i sånna situationer iallafall.

Det där med sötnos var nog lite att ta i ja, med tanke på att du inte känner henne. Vänta med sånt tills du fångat lite av hennes intresse, du kommer annars bara betraktas som "en i mängden som ger mig komplimanger".

Hur som helst så gör nog knappast detta ett skit, skulle jag tro. Men om/när du väl får svar på smset så ... var inte flirtig då.



Okej, schysst.
Hoppas det är som du säger, varken mkt till eller från beroende på hur hon tar det.
Ska hålla mig cool när jag träffar henne eller om det nu skulle komma ett svar, det hade jag redan tänkt själv, dumt att göra bort sig ännu mer om det är så.

NiXPhoenix
2006-08-26, 01:58
Kanske. Sötnos brukar inte betyda att man får ligga...testa pinglan, snäckan, smulan, sockret, kexet, gullet, snygging, stumpan, gullegumman osv. och se om hon nappar på något.
Jag är så rolig.


Ja det är du. ;) ;)

Big_Vik
2006-08-26, 02:35
Eftersom hon är ekonom svarar hon väl inte på SMS som inte innehåller någon fråga? :D Var uppmärksam när ni träffas igen. Om hon mot förmodan tagit illa vid sig kan du ju alltid säga att du råkade skicka SMS:et till fel person, blir en inbakad s.k. neg där, som det heter på Sundvalls språk "tror du verkligen att du är en sötnos?"

Elwyndaz
2006-08-26, 02:49
fyllerraggningstråd ikväll nummer ett? alla inlägg är typ skrivna efter tolvslaget! :D jag fick iallfall känna på en tjejs triceps, och hon på mina. hon var söt och jag fick hennes nummer, men hon drog med en kille så det är nog kört! men jag är glad endå :P

Cerberus
2006-08-26, 09:40
fyllerraggningstråd ikväll nummer ett? alla inlägg är typ skrivna efter tolvslaget! :D jag fick iallfall känna på en tjejs triceps, och hon på mina. hon var söt och jag fick hennes nummer, men hon drog med en kille så det är nog kört! men jag är glad endå :P


Bra attityd :)

Har man bra självförtroende och inte är en wuss så kan det inte gå fel :D

sundvall
2006-08-26, 13:10
fyllerraggningstråd ikväll nummer ett? alla inlägg är typ skrivna efter tolvslaget! :D jag fick iallfall känna på en tjejs triceps, och hon på mina. hon var söt och jag fick hennes nummer, men hon drog med en kille så det är nog kört! men jag är glad endå :P

Alltid nåt :D

sundvall
2006-08-26, 13:11
Eftersom hon är ekonom svarar hon väl inte på SMS som inte innehåller någon fråga? :D Var uppmärksam när ni träffas igen. Om hon mot förmodan tagit illa vid sig kan du ju alltid säga att du råkade skicka SMS:et till fel person, blir en inbakad s.k. neg där, som det heter på Sundvalls språk "tror du verkligen att du är en sötnos?"

:laugh:

pragmatist
2006-08-26, 16:12
Grundregeln för raggning: den som får flest nej är också med stor sannolikhet den som får flest ja när det kommer till kritan. Det "framgångsrika" killar inte nämner är att de får nobben 9 gånger av 10 men inte bryr sig utan bara går vidare till nästa.

Slartibartfast
2006-08-26, 16:20
Grundregeln för raggning: den som får flest nej är också med stor sannolikhet den som får flest ja när det kommer till kritan. Det "framgångsrika" killar inte nämner är att de får nobben 9 gånger av 10 men inte bryr sig utan bara går vidare till nästa.

Ja, det är ju som med klassikern om killen som bara gick fram till tjejer och frågade rakt ut "ska vi gå hem å knüla?".

Hans polare frågade ifall han inte får massor av örfilar och killen svarade "väldigt många, men jag får knüla mycket också".

Angel
2006-08-26, 16:51
Asså jag fattar inte vad jag gör för fel, jag visar intresse, jag spelar "svårflörtad", jag väntar 3dagar innan jag hör av mig, jag är snäll,gullig cool och fan allting. Jag luktar tom gott. Men inte fan får jag några ragg för det. Jag måste vara sjukt ful egentligen!!. Jag har lagt ner killar så det ryker om det nu.

sundvall
2006-08-26, 16:58
Asså jag fattar inte vad jag gör för fel, jag visar intresse, jag spelar "svårflörtad", jag väntar 3dagar innan jag hör av mig, jag är snäll,gullig cool och fan allting. Jag luktar tom gott. Men inte fan får jag några ragg för det. Jag måste vara sjukt ful egentligen!!. Jag har lagt ner killar så det ryker om det nu.

Men vafan! Du är ju tjej? Och vad jag vet ser du fan så bra ut? Du behöver inte tänka på sånt där. Visa att du är intresserad men var inte för på bara... herregud tjejer brukar väl inte ha problem att fixa partners. Men sen gäller det väl att hitta någon som man verkligen gillar också.

kneger
2006-08-26, 16:59
Asså jag fattar inte vad jag gör för fel, jag visar intresse, jag spelar "svårflörtad", jag väntar 3dagar innan jag hör av mig, jag är snäll,gullig cool och fan allting. Jag luktar tom gott. Men inte fan får jag några ragg för det. Jag måste vara sjukt ful egentligen!!. Jag har lagt ner killar så det ryker om det nu.
jag gillar inten är tjejer spelar svårflörtad, jag brukar tröttna då. pang på det ska det va.

ring mig, jag vill ha alla, speciellt de som luktar gott och är snälla gulliga och coola.:)

Ryska_raketen
2006-08-26, 17:00
Asså jag fattar inte vad jag gör för fel, jag visar intresse, jag spelar "svårflörtad", jag väntar 3dagar innan jag hör av mig, jag är snäll,gullig cool och fan allting. Jag luktar tom gott. Men inte fan får jag några ragg för det. Jag måste vara sjukt ful egentligen!!. Jag har lagt ner killar så det ryker om det nu.


jag kan sympatijucka dig, när kan du vara i götet?

Angel
2006-08-26, 17:04
Men vafan! Du är ju tjej? Och vad jag vet ser du fan så bra ut? Du behöver inte tänka på sånt där. Visa att du är intresserad men var inte för på bara... herregud tjejer brukar väl inte ha problem att fixa partners. Men sen gäller det väl att hitta någon som man verkligen gillar också.


Jag har problem, jag får aldrig ragg, aldrig aldrig, och när ja väl får något krog-ragg så vill dom inte ses mera sen...

kneger
2006-08-26, 17:05
Jag har problem, jag får aldrig ragg, aldrig aldrig, och när ja väl får något krog-ragg så vill dom inte ses mera sen...
vad är det för idioter som du träffar på?

Angel
2006-08-26, 17:09
vad är det för idioter som du träffar på?


Jamen tex en kille ja träffade för 2veckor sedan, vi låg inte med varandra..men ni vet...sen hörde ja nada från han, så ja hörde av mig några agar senare, får något halvtråkigt svar. Sedan nästa helg får ja sms där det står typ att han ville träffas och längtade efter mig och ja va så fin och bla bla. (Hajjade inte för en i efterhand att det nog va fyllekåt-sms). Sen har ja hört av mig till han och frågat om han vill ses men då får man svar som "Jo, det vore kul att ses..men det är mycket nu..." Vafan, killen bor dessutom 500m från mig så är man intresserad då så har man väl alltid en liten stund över eller?
Jag blir så jävla trött, vill han bara ****** så säg det rakt ut då istället ffs, det kanske jag bara också vill. Men i vilket fall så föredrar jag lite raka rör...

sundvall
2006-08-26, 17:11
jag kan sympatijucka dig, när kan du vara i götet?

:D

sundvall
2006-08-26, 17:13
Jag har problem, jag får aldrig ragg, aldrig aldrig, och när ja väl får något krog-ragg så vill dom inte ses mera sen...

Ja men kolla inte efter eventuella pojkvänner på krogen ffs omg lol. Kör på biblioteket, ica eller centrum istället :D

Vafan, jag har ju iofs aldrig varit tjej men såååååå svårt vore det väl fan inte vara att fånga en killes intresse. Genom jobbet? Vänner? Festivaler? Blablabla

Angel
2006-08-26, 17:26
jag kan sympatijucka dig, när kan du vara i götet?


Jag kommer vara där tors-sön....du står för va du sagt va?

Ryska_raketen
2006-08-26, 17:29
Jag kommer vara där tors-sön....du står för va du sagt va?


dvd.

Cerberus
2006-08-26, 17:39
Angel, krogen e väl knappast nåt ställe att leta efter riktiga förhållanden på? Om de inte heter KK då haha.

Bättre att göra det på vanliga ställen(allt utom krogen tror jag).


Tror du att du är ful så är du nog det också(in your brain), varför inte tro på något vettigare ?

sundvall
2006-08-26, 17:47
Jag kommer vara där tors-sön....du står för va du sagt va?

Omg slampish!! ¤¤¤"#!!#!!

Angel
2006-08-26, 17:55
Men ja raggar inte bara på krogen alltså, ja raggar överallt. Men får ALDRIG någon respons...!!

Cerberus: Nej själv tycker jag att jag är hur söt och gullig och cool som helst(som ja skrev innan), kanske något otränad men in working progress. Men jag e rätt ensam om att tycka det..uppenbarligen...

sundvall
2006-08-26, 17:57
Men ja raggar inte bara på krogen alltså, ja raggar överallt. Men får ALDRIG någon respons...!!

Cerberus: Nej själv tycker jag att jag är hur söt och gullig och cool som helst(som ja skrev innan), kanske något otränad men in working progress. Men jag e rätt ensam om att tycka det..uppenbarligen...

Hur är det med personligheten då? Utstrålningen? Är du en humoristisk person? Ingen gillar en tråkmåns vettu.

Kanske det är din (eventuella?) desperation som är frånstötande?

MilkmaN
2006-08-26, 17:59
Men ja raggar inte bara på krogen alltså, ja raggar överallt. Men får ALDRIG någon respons...!!

Cerberus: Nej själv tycker jag att jag är hur söt och gullig och cool som helst(som ja skrev innan), kanske något otränad men in working progress. Men jag e rätt ensam om att tycka det..uppenbarligen...

Jag skulle inte träffa dig igen om jag träffat dig ute. Jag har på fått en påtaglig motvilja mot dig pga allt ditt bekräftelsesökande i alla trådar. Kanske är det som fler känner av irl också?

Angel
2006-08-26, 18:02
Hur är det med personligheten då? Utstrålningen? Är du en humoristisk person? Ingen gillar en tråkmåns vettu.

Kanske det är din (eventuella?) desperation som är frånstötande?


Hehe, det känns lite som en kontaktannons att skriva om sig själv såhär. Men jag tycker själv att jag är ett kap.
Personligheten är nog bra,och humor...helo..klart jag har humor. Jag e rolig som fan. Sen är jag ett bra kap också, jag har egen lägenhet, är självförsörjande (behöver inte leva på killen mao), hmm, jag pluggar +jobbar. Jag kan plåstra om någon (bra om killen slår sig). Vad mer?..Jag gillar porriga sexlekar....Hahaha.

Nämen seriöst. Ni vet inte hur svårt det är att få ett ragg.

Angel
2006-08-26, 18:03
Jag skulle inte träffa dig igen om jag träffat dig ute. Jag har på fått en påtaglig motvilja mot dig pga allt ditt bekräftelsesökande i alla trådar. Kanske är det som fler känner av irl också?


Kanske är det.

MilkmaN
2006-08-26, 18:04
Kanske är det.

Desperation, eller att vara "behövande", needy på engelska, är inget som går hem hos varken tjejer eller killar. Regel numero uno när det gäller raggning.

sundvall
2006-08-26, 18:05
Hehe, det känns lite som en kontaktannons att skriva om sig själv såhär. Men jag tycker själv att jag är ett kap.
Personligheten är nog bra,och humor...helo..klart jag har humor. Jag e rolig som fan. Sen är jag ett bra kap också, jag har egen lägenhet, är självförsörjande (behöver inte leva på killen mao), hmm, jag pluggar +jobbar. Jag kan plåstra om någon (bra om killen slår sig). Vad mer?..Jag gillar porriga sexlekar....Hahaha.

Nämen seriöst. Ni vet inte hur svårt det är att få ett ragg.

Men! Jag förstår inte hur det kan vara ett problem då. Känner hur många tjejer som helst i 19-20års åldern som varken har ett speciellt gott utseende eller någon superpersonlighet men nog fan har dom tusentals slämkillar efter sig ändå... hmms hmms.

Angel
2006-08-26, 18:07
Desperation, eller att vara "behövande", needy på engelska, är inget som går hem hos varken tjejer eller killar. Regel numero uno när det gäller raggning.

Men jag tycker inte jag är så needy mot killar IRL...blir ja mera "icke-neeedy" så blir man ju dissande istället..

mathor
2006-08-26, 18:10
Men jag tycker inte jag är så needy mot killar IRL...blir ja mera "icke-neeedy" så blir man ju dissande istället..

Desperation syns långa vägar, hur väl man än försöker dölja det.

Angel
2006-08-26, 18:15
Desperation syns långa vägar, hur väl man än försöker dölja det.


Jag e inte desperat, jag är bara konstaterande.

MilkmaN
2006-08-26, 18:20
Jag e inte desperat, jag är bara konstaterande.

Vill du jätte jätte jätte gärna ha ett ragg?

Om svaret är ja så kan vi klassa dig som desperado. Jag har varit ute kvällar och varit på hugget riktigt ordentligt, velat få något, utan någon lycka alls. Andra kvällar har jag haft svinroligt med polarna och inte ägnat en tanke åt tjejer, då har de istället kommit fram till mig och visat sig intresserade. Allt handlar om den bild utåt du projicerar. Lugn behärskande energi. Du har roligt, utan någon annan.

hum
2006-08-26, 18:51
Jag raggar inte och mår illa av alla raggningtekniker, tips och regler.

Har varit singel sen maj och antar att jag med denna taktik kommer förbli det ett bra tag framåt... :D

Om man aldrig själv raggar och inte går på krogen kommer man ju i princip förbli singel livet ut? Såvida man inte blir uppraggad i konsumkön.. deppigt värre!

edit: Men på något sätt lyckades jag faktiskt bli uppraggad ett gäng gånger i somras. dock fortfarande singel... :)

Ungtuppen
2006-08-26, 20:26
Desperation, eller att vara "behövande", needy på engelska, är inget som går hem hos varken tjejer eller killar. Regel numero uno när det gäller raggning.

Word my niggah!

kneger
2006-08-26, 21:16
Hehe, det känns lite som en kontaktannons att skriva om sig själv såhär. Men jag tycker själv att jag är ett kap.
Personligheten är nog bra,och humor...helo..klart jag har humor. Jag e rolig som fan. Sen är jag ett bra kap också, jag har egen lägenhet, är självförsörjande (behöver inte leva på killen mao), hmm, jag pluggar +jobbar. Jag kan plåstra om någon (bra om killen slår sig). Vad mer?..Jag gillar porriga sexlekar....Hahaha.

Nämen seriöst. Ni vet inte hur svårt det är att få ett ragg.
hade jag inte varit för ung hade jag gärna träffat dig ;)

ring mig om 2 år

Longshot
2006-08-26, 23:38
Hej!

Jag raggar inte, jag lyssnar istället på Peter Jöback.
Det har funkat hittils på tjejfronten.

Cerberus
2006-08-27, 00:10
desperation är aldrig attraktivt...

sundvall
2006-08-27, 00:49
Hej!

Jag raggar inte, jag lyssnar istället på Peter Jöback.
Det har funkat hittils på tjejfronten.

Aha!

izarul
2006-08-27, 01:07
Hmm, är säkert en sån som skulle må bra av att läsa om raggningstekniker. Erfarenheten är minst sagt bristande.


Hur som helst, kan passa på att fråga om en sak som jag gjorde idag.
Jag skickade ett sms till en tjej idag där jag skrev "Grattis på namnsdagen sötnos ;)"
Direkt efter och speciellt nu när jag inte fått något svar ångrar jag det som fan, det där med sötnos kanske var lite väl att ta i men ville samtidigt ville jag skriva nåt mer än grattis på namnsdagen.
Detta är då en tjej jag inte känner för fem öre, vi träffades en vecka för ett år sen och då verkade hon intresserad av mig, nu har hon börjat på samma skola som jag. Hade tänkt ringa henne innan skolstart men pallade inte utan det blev ett fegt sms där jag frågade om hon såg fram emot att börja skolan och hur sommaren varit osv.. Fick ett väldigt glatt svar på det, det är allt.

Har jag gjort bort mig helt nu? :D
Borde kanske väntat till jag råkat stöta på henne i skolan istället.

Har gjort samma saker med sms... först när man skickar det så ångrar man sig som faan och tänkte att man kanske inte skulle ha skrivit dit det sista på slutet, för det kanske var för mycket. Men sen när man får ett positivt svar så PLIR MAN KLAD

sundvall
2006-08-27, 01:15
Har gjort samma saker med sms... först när man skickar det så ångrar man sig som faan och tänkte att man kanske inte skulle ha skrivit dit det sista på slutet, för det kanske var för mycket. Men sen när man får ett positivt svar så PLIR MAN KLAD

Äsch... brukar alltid köra på att hon ska visa nåt slags intresse innan man börjar ...

izarul
2006-08-27, 01:19
Äsch... brukar alltid köra på att hon ska visa nåt slags intresse innan man börjar ...
Du som är ful måste vänta och se om bruden vill ha dig? Nä bara skojja... är arg... sry dude

sundvall
2006-08-27, 01:25
Du som är ful måste vänta och se om bruden vill ha dig? Nä bara skojja... är arg... sry dude

Rätt sant ja :)

Sen så gillar jag inte känslan av att man kan ha gjort bort sig totalt och varit lite för på. Nädå, försöker istället få henne att visa intresse först på nåt sätt, sen är det min tur :)

izarul
2006-08-27, 01:28
Rätt sant ja :)

Sen så gillar jag inte känslan av att man kan ha gjort bort sig totalt och varit lite för på. Nädå, försöker istället få henne att visa intresse först på nåt sätt, sen är det min tur :)

Men kärlek och ragga handlar väl lite om att chansa? :)

sundvall
2006-08-27, 01:29
Men kärlek och ragga handlar väl lite om att chansa? :)

Självklart. Men jag spelar hellre på mer säkra kort :)

izarul
2006-08-27, 01:31
Självklart. Men jag spelar hellre på mer säkra kort :)

Oh då kommer du missa så mycket, flicka lilla...

sundvall
2006-08-27, 01:35
Oh då kommer du missa så mycket, flicka lilla...

Varför skulle jag göra det?

Flex
2006-08-27, 11:35
Några tips till grabbarna.

Skaffa balls, dett görs genom att hela tiden utmana sig själv att våga göra mer.

Var kongruent, om du känner dig som en tönt så försök inte spela cool du lurar ingen. Om du är nervös när du går fram till en tjej kan du likagärna tala om det för henne, de viktigaste är att inte spela nått du inte kan stå för.

Rikta din uppmärksamhet utåt och fokusera på det runt omkring dig istället för dina egna tankar osv när du är i sociala situationer.

Lär dig se din egen kvalite, När du vet vem DU är och vilket värde du har att erbjuda kommer du inte att vilja försöka "ta" nått av tjejerna utan dom kommer se ditt värde och vilja ha nått av dig.

Gör inte kvinnan till ett äventyr. Lev ditt eget liv och ditt eget äventyr och låt en kvinna följa med som sällskap när du känner för det.

Hades
2006-08-27, 11:50
Några tips till grabbarna.

Skaffa balls, dett görs genom att hela tiden utmana sig själv att våga göra mer.

Var kongruent, om du känner dig som en tönt så försök inte spela cool du lurar ingen. Om du är nervös när du går fram till en tjej kan du likagärna tala om det för henne, de viktigaste är att inte spela nått du inte kan stå för.

Rikta din uppmärksamhet utåt och fokusera på det runt omkring dig istället för dina egna tankar osv när du är i sociala situationer.

Lär dig se din egen kvalite, När du vet vem DU är och vilket värde du har att erbjuda kommer du inte att vilja försöka "ta" nått av tjejerna utan dom kommer se ditt värde och vilja ha nått av dig.

Gör inte kvinnan till ett äventyr. Lev ditt eget liv och ditt eget äventyr och låt en kvinna följa med som sällskap när du känner för det.
Bästa inlägget i den här tråden! :thumbup:

sundvall
2006-08-27, 12:35
Några tips till grabbarna.

Skaffa balls, dett görs genom att hela tiden utmana sig själv att våga göra mer.

Var kongruent, om du känner dig som en tönt så försök inte spela cool du lurar ingen. Om du är nervös när du går fram till en tjej kan du likagärna tala om det för henne, de viktigaste är att inte spela nått du inte kan stå för.

Rikta din uppmärksamhet utåt och fokusera på det runt omkring dig istället för dina egna tankar osv när du är i sociala situationer.

Lär dig se din egen kvalite, När du vet vem DU är och vilket värde du har att erbjuda kommer du inte att vilja försöka "ta" nått av tjejerna utan dom kommer se ditt värde och vilja ha nått av dig.

Gör inte kvinnan till ett äventyr. Lev ditt eget liv och ditt eget äventyr och låt en kvinna följa med som sällskap när du känner för det.

:thumbup:

Big_Vik
2006-08-27, 16:58
Oh då kommer du missa så mycket, flicka lilla...

Du vet inte vem du har att göra med...

Anonym112
2006-08-28, 09:10
ICA eller beachen. Bara gå dit och börja prata me folk. :thumbup:

Cerberus
2006-08-28, 10:30
ICA eller beachen. Bara gå dit och börja prata me folk. :thumbup:

no doubt! gillar dock konsum mer!

mrburns
2006-08-28, 10:52
Själv gillar jag inte heller tjejer som spelar svårtspelade. Jag lägger ner på en gång om jag inte får VÄLDIGT tydliga signaler.

På tal om en helt sjuk grej som visar hur det kan gå till.. Många tjejer gillar ju bad boys utan att de faktiskt vågar erkänna detta.

Jag snackade med en tjej på krogen, första gången jag träffade henne. Och eftersom vi hade så sjukt olika åsikter om diverse grejer, snackades mest sex och så btw... Vi hade gemensamma bekanta så det var inte en total främling egentligen. Men så helt plötsligt så råkade jag lite på skämt kalla henne något dumt. Hehe, brukar aldrig säga sådant inte ens på halvskämt som det var nu men i.a.f. råkade ordet hora slinka ut i en förklarande mening. Inte anklagande mening. Vi snackade en kort stund till och gick sedan åt var sitt håll.. Sedan under hela kvällen kom hon fram ofta och sa låtsas-sur.. "Jaha, det är du som kallar mig hora".. och sedan fnittra hon och log.. Jag rykte lite på axlarna och ler tillbaka ungefär. växlade några ord med henne nån gång.. Och sedan sent på kvällen så växlade vi några ord igen och för att fatta detta samtal kort så hade vi olika uppfattningar igen. Så jag sa enbart för att provocera fram att jag hade rätt eftersom jag visste att hon skulle säga emot... "Så du menar att du skulle inte ha något emot att jag bara klämmer på dina bröst nu" Så hon svarade oväntat "nej, gör det du"...
In under kläderna och bh en snabbis, kläm kläm och sedan gick jag bara därifrån skandes på huvudet.. Fast samtidigt jävligt road åt situationen. Var rätt fult... (fast hon var ju skitsnygg)... HUr som helst så en stund innan krogen stänger så kommer hon fram bestämt och säger "jag skulle vilja ligga med dig, vill du ligga med mig?"
Lite överaskad men knappast chockad svarar jag "Du har ju kroppen för det men längre än så skulle jag aldrig sträcka mig" Och lämnade stället med mina kompisar istället =)

Jag hoppas det inte lät värre än vad det var... Jag tycker hela grejen är sjuk bara.

Big_Vik
2006-08-28, 11:04
ICA eller beachen. Bara gå dit och börja prata me folk. :thumbup:

Hehe. Tur att man sommarjobbar där. :) Bara reta kvinnofolk för allt möjligt.

Big_Vik
2006-08-28, 11:07
Själv gillar jag inte heller tjejer som spelar svårtspelade. Jag lägger ner på en gång om jag inte får VÄLDIGT tydliga signaler.

På tal om en helt sjuk grej som visar hur det kan gå till.. Många tjejer gillar ju bad boys utan att de faktiskt vågar erkänna detta.

Jag snackade med en tjej på krogen, första gången jag träffade henne. Och eftersom vi hade så sjukt olika åsikter om diverse grejer, snackades mest sex och så btw... Vi hade gemensamma bekanta så det var inte en total främling egentligen. Men så helt plötsligt så råkade jag lite på skämt kalla henne något dumt. Hehe, brukar aldrig säga sådant inte ens på halvskämt som det var nu men i.a.f. råkade ordet hora slinka ut i en förklarande mening. Inte anklagande mening. Vi snackade en kort stund till och gick sedan åt var sitt håll.. Sedan under hela kvällen kom hon fram ofta och sa låtsas-sur.. "Jaha, det är du som kallar mig hora".. och sedan fnittra hon och log.. Jag rykte lite på axlarna och ler tillbaka ungefär. växlade några ord med henne nån gång.. Och sedan sent på kvällen så växlade vi några ord igen och för att fatta detta samtal kort så hade vi olika uppfattningar igen. Så jag sa enbart för att provocera fram att jag hade rätt eftersom jag visste att hon skulle säga emot... "Så du menar att du skulle inte ha något emot att jag bara klämmer på dina bröst nu" Så hon svarade oväntat "nej, gör det du"...
In under kläderna och bh en snabbis, kläm kläm och sedan gick jag bara därifrån skandes på huvudet.. Fast samtidigt jävligt road åt situationen. Var rätt fult... (fast hon var ju skitsnygg)... HUr som helst så en stund innan krogen stänger så kommer hon fram bestämt och säger "jag skulle vilja ligga med dig, vill du ligga med mig?"
Lite överaskad men knappast chockad svarar jag "Du har ju kroppen för det men längre än så skulle jag aldrig sträcka mig" Och lämnade stället med mina kompisar istället =)

Jag hoppas det inte lät värre än vad det var... Jag tycker hela grejen är sjuk bara.

PUA! :D Nu är det bara neka varje gång hon frågar tills hon kastar sig över dig...eller nåt =p

pragmatist
2006-08-28, 13:59
Angående "bad boys" så tror jag egentligen inte tjejer gillar dem för att de är "bad" utan för att de är dominanta, självsäkra och inte tar skit från någon. Problemet är bara att i vår feminiserade mansvärld full av metrosexuella, "känsliga" män så är det nästan bara "bad boys" och rena psykopater som uppfyller de kriterierna.

sundvall
2006-08-28, 14:05
Angående "bad boys" så tror jag egentligen inte tjejer gillar dem för att de är "bad" utan för att de är dominanta, självsäkra och inte tar skit från någon. Problemet är bara att i vår feminiserade mansvärld full av metrosexuella, "känsliga" män så är det nästan bara "bad boys" och rena psykopater som uppfyller de kriterierna.

Huvudet på spiken!

kneger
2006-08-28, 14:18
Själv gillar jag inte heller tjejer som spelar svårtspelade. Jag lägger ner på en gång om jag inte får VÄLDIGT tydliga signaler.

På tal om en helt sjuk grej som visar hur det kan gå till.. Många tjejer gillar ju bad boys utan att de faktiskt vågar erkänna detta.

Jag snackade med en tjej på krogen, första gången jag träffade henne. Och eftersom vi hade så sjukt olika åsikter om diverse grejer, snackades mest sex och så btw... Vi hade gemensamma bekanta så det var inte en total främling egentligen. Men så helt plötsligt så råkade jag lite på skämt kalla henne något dumt. Hehe, brukar aldrig säga sådant inte ens på halvskämt som det var nu men i.a.f. råkade ordet hora slinka ut i en förklarande mening. Inte anklagande mening. Vi snackade en kort stund till och gick sedan åt var sitt håll.. Sedan under hela kvällen kom hon fram ofta och sa låtsas-sur.. "Jaha, det är du som kallar mig hora".. och sedan fnittra hon och log.. Jag rykte lite på axlarna och ler tillbaka ungefär. växlade några ord med henne nån gång.. Och sedan sent på kvällen så växlade vi några ord igen och för att fatta detta samtal kort så hade vi olika uppfattningar igen. Så jag sa enbart för att provocera fram att jag hade rätt eftersom jag visste att hon skulle säga emot... "Så du menar att du skulle inte ha något emot att jag bara klämmer på dina bröst nu" Så hon svarade oväntat "nej, gör det du"...
In under kläderna och bh en snabbis, kläm kläm och sedan gick jag bara därifrån skandes på huvudet.. Fast samtidigt jävligt road åt situationen. Var rätt fult... (fast hon var ju skitsnygg)... HUr som helst så en stund innan krogen stänger så kommer hon fram bestämt och säger "jag skulle vilja ligga med dig, vill du ligga med mig?"
Lite överaskad men knappast chockad svarar jag "Du har ju kroppen för det men längre än så skulle jag aldrig sträcka mig" Och lämnade stället med mina kompisar istället =)

Jag hoppas det inte lät värre än vad det var... Jag tycker hela grejen är sjuk bara.
jag hade inte klarat att säga nej.

tror fan jag är nymfoman eller vad det nu heter.

Pepparkakssmurfen
2006-08-28, 14:22
jag hade inte klarat att säga nej.

tror fan jag är nymfoman eller vad det nu heter.

Jag tror att du är en vanlig kille :)

kneger
2006-08-28, 14:24
Jag tror att du är en vanlig kille :)
hehe, kan hända :D

men jag kan fan inte få nog av det dära. det känns juh så bra :D

gäller bara att skaffa nån man kan få ha det skönt med också

mrburns
2006-08-28, 16:23
jag hade inte klarat att säga nej.

tror fan jag är nymfoman eller vad det nu heter.

Jag tror personligen jag njöt mer av att dissa henne...
+att jag slapp känna, fan vad skabbig jag är varje gång jag ser henne på stan. Det skulle ju inte varit speciellt för 5 öre även fast hon ser väldigt bra ut.