handdator

Visa fullständig version : Tjejer - I love You!


Stoltz
2006-08-22, 22:47
På gymmet idag så bevittnade jag faktumet att Guid&Luigi verkligen finns. (För de som inte vet: http://www.guidoandluigi.com/ )

Två snubbar med minst sagt stylade frisyrer kom in på gymmet där jag för övrigt upptäckte att jag hade börjat reppa hantelpress på helt ny vikt (:D) och hade på sig något av det tajtaste jag sett i hela mitt liv på överkroppen, och en av killarna säger samtidigt som han säger till sin polare; "Ja, man ser fan större ut i de här tröjorna! Ooo, och vi måste pumpa bissen idag!" Bissen? Vad fan? Jaja, man skrattar lite åt kommentaren och fortsätter köra och går sedan vidare för att köra några shrugs.

Nu råkar jag hamna bredvid de här killarna, då det var bara plats rätt nära bänkpressen, så jag stod där och körde på, då en av snubbarna säger; "Haha, lönt att köra shrugs, brudarna tittar ändå bara på brösten och armarna" ...Ja, jag vet - Det svider att läsa att jag inte gjorde rage, men vi håller oss till tåls!

Medan jag kör shrugs så börjar killarna då "pumpa hårt" somd e själva säger och börjar reppa med lekande lätta vikter då de knappt anstränger sig ens på sista reppet. Jaja, lång uppvärmning tänker jag och försöker bara strunta i dem, trots att deras rätt roliga kommentarer får mig att nästan tappa hantlarna då och då. Nu har killarna ca sextio kilo på stången och fy fan, nu trugas det - Ena killen faller på första försöket. One down, one to go!
Den andre tar över. Han klarar ett rep med hjälp och tappar sen stången... He shoots, he scores!

I alla fall, så sänker de till femtio och utför några någerlunda normala grejer där, samtidigt som de har pepptalk som rivalierar med wrestlingkommentatörerna. "Jag har ALDRIG sett något så otroligt i hela mitt liv!!!" och liknande. Jo tjena tänker jag, men jaja, de har ju all rätt att vara stolta över sina resultat, jag är inte så jävla stark heller.

Nu kommer vi dock varför rubriken "Tjejer - I love You!" - Ni förstår, när de här två är färdiga så kommer en tjej fram till dem och frågar om de är klara, var på den ena killen flinar lite överlägset och hänger med ena armen på vikthållarna och säger "Jojo, vi är helt utpumpade... Hur mycket ska vi lyfta av åt dig?".

Och gud, jag ville gå fram och kyssa tjejens fötter och ge henne en egen religion för vad som hände här näst. Medan killen fortfarande står kvar med sitt överlägsna flin så skaker tjejen bara på huvudet och lägger på trettio kilo till.
Killen försöker skratta lite men låter mest som en hes groda i en trång tanga på en person som dansar salsa och han får inte fram ett kväkande då tjejen börjar reppa dessa åttio kilona.

Killarna säger inte ett ord och bara tittar på henne och sen kollar sig lite runt omkring, vågar inte se på varandra, sen ser man dem gå ut ur gymmet.

Tjejer, ifall jag hade haft era kroppar och era sexuella fördomar - Gud vad jag hade njutit. Jag älskar er då ni alla gör min dag när jag ser sådant här. :bow:

MilkmaN
2006-08-22, 22:50
Aj. Det tog på självkänslan.

Sebbe_H
2006-08-22, 22:52
Haha fan vad bra:D Älskar dina historier :D

bluelight
2006-08-22, 22:53
omg omg omg! :laugh: go girl!

Krampus
2006-08-22, 22:55
Fan blir stolt när jag ser dig skriva så här.
Lite träning och putsning så du kan få ta över efter mig som historieberättare på Kolo när jag har hängt mig.:)
Kul historia dessutom. :D

Yes
2006-08-22, 23:02
Körde hon 80Kg i stångcurl? Ruskigt starkt isåfall.

Fast 60+30 blir iof 90Kg... ;)

Krokodil
2006-08-22, 23:03
Underbar historia! :laugh:

Krampus
2006-08-22, 23:04
Körde hon 80Kg i stångcurl? Ruskigt starkt isåfall.

Fast 60+30 blir iof 90Kg... ;)

Bänkpress...
Dem hade tagit av till 50kg och hon lade på 30 = omgz 80!

Krokodil
2006-08-22, 23:04
Körde hon 80Kg i stångcurl? Ruskigt starkt isåfall.

Fast 60+30 blir iof 90Kg... ;)
Bänkpress...

Edit: slooow!

Eldhroka
2006-08-22, 23:05
Fast 60+30 blir iof 90Kg... ;)


de tog ju av 10..... så 50+30=80kg....

Edit: fan vad alla ska vara snabba på kollo då.....

Yes
2006-08-22, 23:07
Bänkpress...
Dem hade tagit av till 50kg och hon lade på 30 = omgz 80!
Ah, missade det!

80Kg är fortfarande starkt. :)

Krampus
2006-08-22, 23:10
Ah, missade det!

80Kg är fortfarande starkt. :)

Tack Krampus, "the forum iller" ---> *kissass*

tp_88
2006-08-22, 23:13
Asså. Varför får jag aldrig äran av att stöta på något sånt här?

Yes
2006-08-22, 23:14
Tack Krampus, "the forum iller" ---> *kissass*
Varsågod? :confused: :D

Kwon
2006-08-22, 23:19
de tog ju av 10..... så 50+30=80kg....

Edit: fan vad alla ska vara snabba på kollo då.....

80 kg reps! Måste ha varit no1fitness som var tjejen då! :D

dude
2006-08-22, 23:36
Det var riktigt starkt av bruden!! Killen måste ju fasen ha sett att bruden var kralligare än han :D

Sebbe_H
2006-08-23, 02:27
Det var riktigt starkt av bruden!! Killen måste ju fasen ha sett att bruden var kralligare än han :D

Man behöver väl inte vara "krallig*screwy*" för att vara stark.

TCOG
2006-08-23, 02:48
Du måste nog känna dig storsint att göra dig rolig på andra människors beetende :thumbup:

no1fitness
2006-08-23, 03:20
80 kg reps! Måste ha varit no1fitness som var tjejen då! :D

:D
Vad söt du är !
Nej, det var inte jag då jag inte alls reppar på 80 kg nu. :(

Nina L
2006-08-23, 06:07
Härligt!

dynamo
2006-08-23, 06:18
Haha, skoj att de blev ägda när de uppträdde så!

Stoltz
2006-08-23, 07:19
Du måste nog känna dig storsint att göra dig rolig på andra människors beetende :thumbup:

Nej, snarare road när någon försöker vara sexistisk nog att känna sig så överlägsen att han lutar sig över tjejen och flinar och frågar hur mycket de ska ta av och tjejen sen bräcker allt genom att reppa på åttio :D


Kul att ni tyckte om historien!

Cilia
2006-08-23, 07:20
Edit: fan vad alla ska vara snabba på kollo då.....
That is Kollo och vad som gör det kul att hänga här.


oftast så behöver man inte göra så mycket när man möte sånna där individer. dom lyckas som sagt ofta göra det själva och då blir det så mycket roligare. Lärdomen är alltså att vänta ut dom och sen njuta dubbelt.

Tolkia
2006-08-23, 08:47
Det är hemskt, men jag skrattar väldigt gott (ont?) inombords när sånt här händer. En av instruktörerna jag ofta kör för är en liten dam i yngre medelåldern på strax över 1,60 - tillika stark som fan, med motsvarande kondis. Med jämna mellanrum kommer det nya killar av en särskilt sort och skall testa Body Pump - ungefär hälften så gamla och två á tre gånger så stora. De ser hur mycket hon lägger på stången och lägger på lika mycket och gärna lite till (särskilt på bröst och biceps) - de är ju stooora och starka för 17 gubbar! - med den påföljd att den tajta tekniken börjar sagga efter ungefär en och en halv minut, för att efter tre-fyra vara i det närmaste obefintlig ... Medan den lilla kärringen som kunde vara de stooora och starka grapparnas morsa fortfarande jojjar med stången (som är typ lika stor som hon själv) och ser fullkomligt oberörd ut. Samma sak på cirkelträningen - de stooora grapparna lyfter de stooora hantlarna - och får stooora nojan när lilla kärringen gör detsamma. Det roliga i sammanhanget är, som förstås, inte att någon blir utklassad av instruktören, utan hur frustrerade vissa blir av att utklassas av någon som inte ser ut som de tror att man måste se ut för att utklassa dem. :D

Kwon
2006-08-23, 08:54
Det roliga i sammanhanget är, som förstås, inte att någon blir utklassad av instruktören, utan hur frustrerade vissa blir av att utklassas av någon som inte ser ut som de tror att man måste se ut för att utklassa dem. :D

Var någonstans tränar du Tolkis? :D

Davil
2006-08-23, 09:02
Rolig läsning !!

Alltid lika kul när "stoja tuffa gjabbaj" sätts på plats :)

Tolkia
2006-08-23, 09:07
Var någonstans tränar du Tolkis?
Långt från Hufvudstaden, i alla fall. :D

FreCKo
2006-08-23, 09:37
konstigt, jag brukar vara med om det samma, klen som jag är :)

RassK
2006-08-23, 09:45
Såg det ut ungefär såhär?
http://i1.tinypic.com/s1hts8.jpg

Doctor Snuggles
2006-08-23, 09:57
Såg det ut ungefär såhär?
http://i1.tinypic.com/s1hts8.jpg

:laugh: Wham!

dude
2006-08-23, 11:07
Man behöver väl inte vara "krallig*screwy*" för att vara stark.
Känns endå som de går lite hand i hand. En brud som reppar på 80kg i bänk lär ju vara lite större en vanligt.


Jag blir iallfall större när jag blir starkare....

Kwon
2006-08-23, 11:11
Långt från Hufvudstaden, i alla fall. :D

Awww.. :D

Sebbe_H
2006-08-23, 11:46
Hahah är inte det en kille på forumet?

Sebbe_H
2006-08-23, 11:47
Känns endå som de går lite hand i hand. En brud som reppar på 80kg i bänk lär ju vara lite större en vanligt.


Jag blir iallfall större när jag blir starkare....

Jojo visst är det oftast så, men om man ser på byggare i allmänhet, dem är dubbelt så stora som dom borde vara starka? Okej nu överdriver jag med allmänhet, men det finns.

Hades
2006-08-23, 12:02
Haha, så klockrent! Skönt gjort av tjejen.

Whistler
2006-08-23, 12:46
Hahaa, ja, vad härligt!
Vet precis hur de kände sig, råkade själv ut för nästan samma sak för inte så länge sedan. Skillnaden var att jag inte var dryg mot bruden i fråga.

Jag stod och körde marklyft, var rätt nöjd med mina 120kg när jag var klar och började lassa på en annan stång för nästa övning. Tro fan att det då kommer en liten söt 17-årig tjej på ca 50kg och lassar på 140kg för att sedan stå och reppa med det i marklyft. Visserligen hade hon bälte, vilket tyder på att hon liksom gjort det där förr, men ändå! Jag var helt knäckt och resten av passet kändes... inte tungt.

Min dåvarande flickvän garvade halvt ihjäl sig när hon hörde det och tyckte att det var ju en sådan sak man bara måste säga till allt och alla, så en liten tid var "Hörde att du blev knäckt av en tjej på marklyft?" den inledande meningen i min vänskapskrets.

Lite roligt var det dock. Tösen i fråga visade sig senare ligga på SM-nivå i SL. :em:

LadyG
2006-08-23, 13:23
*fnissar ohämmat*

Underbar historia! Hoppas grabbarna lärt sig att inte ta så mycket för givet. :D

MilkmaN
2006-08-23, 14:07
Hahaa, ja, vad härligt!
Vet precis hur de kände sig, råkade själv ut för nästan samma sak för inte så länge sedan. Skillnaden var att jag inte var dryg mot bruden i fråga.

Jag stod och körde marklyft, var rätt nöjd med mina 120kg när jag var klar och började lassa på en annan stång för nästa övning. Tro fan att det då kommer en liten söt 17-årig tjej på ca 50kg och lassar på 140kg för att sedan stå och reppa med det i marklyft. Visserligen hade hon bälte, vilket tyder på att hon liksom gjort det där förr, men ändå! Jag var helt knäckt och resten av passet kändes... inte tungt.

Min dåvarande flickvän garvade halvt ihjäl sig när hon hörde det och tyckte att det var ju en sådan sak man bara måste säga till allt och alla, så en liten tid var "Hörde att du blev knäckt av en tjej på marklyft?" den inledande meningen i min vänskapskrets.

Lite roligt var det dock. Tösen i fråga visade sig senare ligga på SM-nivå i SL. :em:


Tänk dig när en liten tjej som är 1.50 och väger omkring 52 kg går in och äger mig i böjen, 100kg. *cry*

Hon var ju iofs rätt söt och snäll så...

Deceiver85
2006-08-23, 15:11
Riktigt kul historia! Önskar jag kunde ha sett och hört det med egna ögon och öron

Wennerberg
2006-08-23, 15:23
Såg det ut ungefär såhär?
http://i1.tinypic.com/s1hts8.jpg
En påg på min skola gick faktiskt klädd så året om.

bladhet
2006-08-23, 15:28
En påg på min skola gick faktiskt klädd så året om.



Hoppas du skojar... Jag har inget emot bögar... Men de där är ju vidrigt....

Anonym112
2006-08-23, 15:33
HAHA roligt :D


Ey men .. värmde inte tjejen ens upp före eller?? ^^

Wennerberg
2006-08-23, 15:37
Hoppas du skojar... Jag har inget emot bögar... Men de där är ju vidrigt....
Nej skojar inte. Trodde fröst att den ena var honom, men jag hade fel. Samm frisyr och kläder. Han omringas av fjortisar när han kommer in i skolan.