handdator

Visa fullständig version : Nu ar jag po plats i NYC! En liten froga till phone people!


timoat
2006-08-20, 16:34
Ifall non skulle bry sig...
Hehe, jag har varit har i en vecka nu, lojligt vilken fantastiskt stad det ar, och har ska jag bo i minst 2 or till! Efter soffboende hos en polare ska jag flytta in i mitt 4 kvadrat stora rum for 900 dollar i monaden po mondag. Den ligger i hjartat av Lower east side, bilder kommer sen! Skolan borjar po mondag, cant wait, har ett grymt schema, gor fron 9 till min mondag, 11 till 9 tis, 9 till 6 ons, 10 till 5 tors och 9 till 4 fredag. Vi for se ifall jag pallar lika mycket nasta termin..

Ok till frogan. Jag tankte inhandla telefon har borta men den jag vill ha (K800i) ar en tusing dyrare an i sverige (koper po foretaget) so jag tankte bestalla hem den till farsan i Sve, sen skickar han den till mig. Frogan ar om den kommer att funka med ett amerikanskt simkort i? Det ar ju en tri so jag tror att den kommer att funka, men det ar ju lite tradigt om den inte skulle..
Jag fixar ju en am. adapter givetvis.

Tim

Kimball
2006-08-21, 00:21
Ifall non skulle bry sig...
Hehe, jag har varit har i en vecka nu, lojligt vilken fantastiskt stad det ar, och har ska jag bo i minst 2 or till! Efter soffboende hos en polare ska jag flytta in i mitt 4 kvadrat stora rum for 900 dollar i monaden po mondag. Den ligger i hjartat av Lower east side, bilder kommer sen! Skolan borjar po mondag, cant wait, har ett grymt schema, gor fron 9 till min mondag, 11 till 9 tis, 9 till 6 ons, 10 till 5 tors och 9 till 4 fredag. Vi for se ifall jag pallar lika mycket nasta termin..

Ok till frogan. Jag tankte inhandla telefon har borta men den jag vill ha (K800i) ar en tusing dyrare an i sverige (koper po foretaget) so jag tankte bestalla hem den till farsan i Sve, sen skickar han den till mig. Frogan ar om den kommer att funka med ett amerikanskt simkort i? Det ar ju en tri so jag tror att den kommer att funka, men det ar ju lite tradigt om den inte skulle..
Jag fixar ju en am. adapter givetvis.

Tim

Så länge ni köper telefonen Operatörsfri är det inga som helst problem.

Angel
2006-08-21, 06:23
guuud, jag e avundsjuk, nu får du berätta mera om vad det är du gör där+ Ja vill veta allt

Tabbe
2006-08-21, 09:00
Ska plugga i USA ett år nu =)

Kommer bo en bit utanför new york(upstate new-york).
Hade samma fråga hur det var med telefoner och bra svar fick jag.

ante
2006-08-21, 09:13
Kolla upp vilken operatör som gäller där borta, samt vilka band den använder. Kolla sedan om K800i klarar av dessa band, så är det klart. K790i säljs ju i staterna, då den har 4 band istället för 3, som k800i har. Det är en nästan identisk telefon bortsett från 3G.

WheyProtein
2006-08-21, 11:48
Efter soffboende hos en polare ska jag flytta in i mitt 4 kvadrat stora rum for 900 dollar i monaden po mondag. Den ligger i hjartat av Lower east side, bilder kommer sen!
4 kvadrat, $900/månad!? Ser fram emot bilder på det!

Nejv
2006-08-21, 11:49
4 kvadrat, $900/månad!? Ser fram emot bilder på det!

Ahahah va fan? Seriöst? FYRA kvadrat?

TCOG
2006-08-21, 13:13
Om du ska träna åk till Bev Francis Powerhouse Gym. (var golds innan men de bytte)

hultman
2006-08-21, 13:20
Världens dyraste lägenhet per kvadratmeter? :D