handdator

Visa fullständig version : JAG Själv efter Sommarens Hårdträning !


BAMF
2006-08-19, 14:09
Vill ha lite kommentarer och åsikter om vad jag ska bättra på osv....

Longshot
2006-08-19, 14:12
Mer pecs skulle jag vilja se.
Sen kan jag säga snällt innan du blir sönderflejmad av halva kolozzeums armé. Du borde slänga upp riktiga poseringsbilder om du vill få bra konstruktiv kritik på förbättringar osv. :)

hultman
2006-08-19, 14:13
Mer av allt?

Styrkestats?

Daniel Mattusch
2006-08-19, 14:13
Breda axlar, nice.

Men du får piska brösten lite tycker jag.

(som det ser ut på den bilden)

BAMF
2006-08-19, 14:24
Mer pecs skulle jag vilja se.
Sen kan jag säga snällt innan du blir sönderflejmad av halva kolozzeums armé. Du borde slänga upp riktiga poseringsbilder om du vill få bra konstruktiv kritik på förbättringar osv. :)

Skall bli ! hade bara denna bilden för tillfället kommer fler nästa vecka.

Jorgen
2006-08-19, 15:09
Vill ha lite kommentarer och åsikter om vad jag ska bättra på osv....
Vill du ha vettiga kommentarer så tycker jag att du skall slänga upp några helkroppsbilder där du slår några poser. DB fram, SC och DB bak tex.

Fettecke
2006-08-19, 15:13
magen ser ut att hänga efter lite grann, kan bero på att du står lite framlutad ?

bättre axlar/armar än resten av kroppen som syns...

BAMF
2006-08-19, 15:47
Breda axlar, nice.

Men du får piska brösten lite tycker jag.

(som det ser ut på den bilden)


Har lite problem med att få brösten att växa ,jag tar gärna emot tipps på tex övningar som ger bra resultat.
Kör mycket bänk i nuläget.

BAMF
2006-08-19, 15:51
Vill du ha vettiga kommentarer så tycker jag att du skall slänga upp några helkroppsbilder där du slår några poser. DB fram, SC och DB bak tex.

DB fram SC DB bak ??? Är lite grön på detta förklara gärna närmare tack.

Fettecke
2006-08-19, 15:56
DB = Dubbel Biceps

Jorgen
2006-08-19, 15:57
DB fram SC DB bak ??? Är lite grön på detta förklara gärna närmare tack.
Dubbel biceps framifrån, Side chest och Dubbel biceps bakifrån är tre av dom sju obligatoriska poserna som en byggare gör på scen.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=59804

Fjod0r
2006-08-19, 16:03
Tänk på att bröstmusklerna kommer framträda på ett helt annat sätt när du är i form, då kanske du tappar ½-1½ cm på magen direkt under brösten . Alltså kommer muskeln att framträda mycket mer. Man ska inte heller glömma att bröstmusklerna är ganska stora muskler. Det krävs mycket arbete för att få dem att se större ut.

För övrigt tycker jag det ser bra ut. Bra traps.

BAMF
2006-08-19, 17:12
Vill du ha vettiga kommentarer så tycker jag att du skall slänga upp några helkroppsbilder där du slår några poser. DB fram, SC och DB bak tex.

Kommer Här

shadowfire
2006-08-19, 17:22
Biceps o triceps ligger före resten, enligt min bedömning.
Definitivt behöver ryggen med smisk, latsen behöver få sig en omgång. Pecsen/bröstmusklerna och axlarna med. Det är bara o kämpa på, armarna ser ut o ha tagit fart iaf! :thumbup:

Edit: är lite osäker på hur väl latsen är utvecklad iofs, det ser ut som om du trycker ihop ryggen i dubbelbiccen bakifrån... men det kan säkert någon annan typ Jorgen eller så svara på. :)

Jorgen
2006-08-19, 17:28
Jo, du trycker ihop ryggen i dubbel biceps bakifrån. Men annars ser det rätt bra ut poseringsmässigt.
Ryggen och bröstet behöver mest stryk (benen?).
Vad har du för mål med din träning?

BAMF
2006-08-19, 17:28
Glömde dessa!!

Ryska_raketen
2006-08-19, 17:30
Måste bara fråga angående fram2, är det ett ärr du har över hela magen/bröstet ?

bra armar/axlar!

BAMF
2006-08-19, 17:33
Måste bara fråga angående fram2, är det ett ärr du har över hela magen/bröstet ?

bra armar/axlar!

Nope nog bara en skugga ,såg grymt ut annars :-)

BAMF
2006-08-19, 17:50
Mer av allt?

Styrkestats?

??? Va menar du då...(Styrkestats)

Sonny
2006-08-19, 17:54
??? Va menar du då...(Styrkestats)Brukar va hur mycket du pressat som mest i "de tre stora" alltså Bänk, Mark och Böj.

BAMF
2006-08-19, 18:35
Brukar va hur mycket du pressat som mest i "de tre stora" alltså Bänk, Mark och Böj.

Har inte maxat i böj och mark men bänk (110kg).

Sniggel
2006-08-19, 19:24
Armar och axlar verkar ju helt klart ligga före resten :)
Bröst, mage och rygg behöver nog mer stryk och benen misstänker jag ligger efter också?
Men helt klart grymma armar :thumbup:

BAMF
2006-08-19, 19:48
Armar och axlar verkar ju helt klart ligga före resten :)
Bröst, mage och rygg behöver nog mer stryk och benen misstänker jag ligger efter också?
Men helt klart grymma armar :thumbup:

Vart av med kameran nyss så kan tyvärr inte ta några bilder på benen men dom ligger faktiskt ganska bra till tycker jag (Det kommer bilder)
Bröstet och Ryggen skall Straffas som f*n nu över vintern även magen ska få smaka, kommer fler bilder framår jul.
Skall lägga om lite i träningen kanske så att brösten och ryggen får vara med kanske 2ggr i veckan,tat lite lugnare med armarna och axlarna ett tag.

Tack för god kritik !

BAMF
2006-08-19, 23:26
Jo, du trycker ihop ryggen i dubbel biceps bakifrån. Men annars ser det rätt bra ut poseringsmässigt.
Ryggen och bröstet behöver mest stryk (benen?).
Vad har du för mål med din träning?

Först och främst ,och just därför jag lade ut bilder är att få en jämnhet i kroppen.
Och i och med det nå över 90kg kroppsvikt. (Nu 86kg).
Sen får vi se vart man fortsätter därefter.

...sen vore det inte helt fel att maxa 150kg bänk heller....:-)