handdator

Visa fullständig version : Hur får man en fin rumpa?


Jz2003
2006-08-18, 14:40
Jag tänkte höra med er kunniga om hur man får en fin rumpa. Hur ska en fin killrumpa se ut? jag har nämligen ingen aning, är det en muskelrumpa eller fetrumpa? dvs mjuk som om det var silikon i skinkorna?

Seriösa svar tack! Tipsa gärna om hur man tränar rumpan samt hur man får bort fettet i skinkorna OM nu det måste bort, kanske rumpan blir jätte stor i sig för att det rövmusklerna växer och pressar fettet utåt vilket gör att röven växer i storlek?

Tacksam för svar!

Notera att jag är kille och vill ha en snygg manlig rumpa som tjejer gillar, vet inte vad för typ av rövar tjejer gillar så :).

Tänkte nämligen på denna text:

"The part of a man's body that's the biggest turn-on for the average woman: His butt
The part the average guy spends the most time trying to develop: His chest"

Länk:http://www.pipeline.com/~dada3zen/average.htm


SÅ kom med svar nu kära medlemmar, jag vill gärna ha en snygg röv att flasha med :hbang:

Slartibartfast
2006-08-18, 14:43
Djupa böj.

Tråd låst.

polaren
2006-08-18, 14:44
Träna rumpan: Knäböj, utfall
Tappa fett på rumpan: Gå ner i fettvikt över hela kroppen eller gör en fettsugning (man kan inte punkförbränna fett).

pragmatist
2006-08-18, 15:00
Jag tror ärligt talat inte det är någon större skillnad på vilken typ av rumpa killar och tjejer tycker är attraktiva, d.v.s. rund, hård, vältränad men inte för stor i förhållande till resten av kroppen. Många tjejer föredrar en dansörrumpa framför en knäböjarrumpa (precis som många killar gör på tjejer, antar jag).

myggan
2006-08-18, 15:04
Jag tror ärligt talat inte det är någon större skillnad på vilken typ av rumpa killar och tjejer tycker är attraktiva, d.v.s. rund, hård, vältränad men inte för stor i förhållande till resten av kroppen. Många tjejer föredrar en dansörrumpa framför en knäböjarrumpa (precis som många killar gör på tjejer, antar jag).

fashiken heller.. en redig böjröv is teh shit :love:

L-Sami
2006-08-18, 15:13
Det är helt från tjej till tjej vad de gillar för rumpor. En tjej kan inte tala för alla tjejer och det finns säkert inga undersökningar om det heller om vilken rumpa som är bäst. Istället träna rumpan som du själv känner för, så att du är själv nöjd. Ett tips är alltid att köra djupa knäböj.

Daniel_S
2006-08-18, 15:15
Viktigaste bland kvinnor är att de har en rumpa, busschaufförs-ass vill vi inte ha eller se. Huvudsaken är att det är ett praktexemplar av sin sort. Troligen gäller samma för killar.

Så träna upp den medelst utfall, djupa böj och marklyft tills den nått lämplig storlek.

Ordet dansörrumpa är det bögigaste uttryck jag har hört på länge*slap*

Johan O
2006-08-18, 15:20
Mycket benträning. Knäböj, benpress osv. Samt inte för mycket fett på kroppen. Då får du det rätta putet! :thumbup:

Nina L
2006-08-18, 15:35
Jag tycker inte att killars häckar är något speciellt direkt (bröstet är mycket intressantare) men om det nu skall vara så skall det vara en lagom stor och musklig rumpa.