handdator

Visa fullständig version : Hehe, hittade denna på ett amerikanskt forum


Kwon
2006-08-17, 19:58
Han börjar bli riktigt känd då folk även snackar om honom "abroad".

Kul att folk i staterna börjar erkänna hans storhet! (Recognize!)

Musikvideo med pra musik - Swedish Techno DJ sings about an IRC bot (http://www.glumbert.com/media/botenanna.html)

aitamaa
2006-08-17, 20:01
men herriguuuuuu

NiXPhoenix
2006-08-17, 20:03
Man kunde slå vad om hurvida den skulle slå i USA eller inte på nån bettingsida... Har varit uppe på nån kvällstidning.


Tycker det är en ganska bra låt faktiskt. :em:
För att vara den sortens musik då, bra tramsdance.

Kwon
2006-08-17, 20:08
Kul att amerikanarna ger honom props!

Hoppas han blir en lika stor exportvara som Abba!

McDonalds tog över Europa.... Basshunter tog över USA.... :devil:

Liten Men Fet
2006-08-17, 20:08
Tycker det är en ganska bra låt faktiskt. :em:


NEWSFLASH:
Den suger hängpung och finns det en sån sorts musik så borde hela stilen förklaras död och aldrig mer spelas. *kissass*

Sonny
2006-08-17, 20:09
Kul att amerikanarna ger honom props!

Hoppas han blir en lika stor exportvara som Abba!

McDonalds tog över Europa.... Basshunter tog över USA.... :devil:Kwon, seriöst alltså, extraknäcker du som konspirationsteoretiker?

Kwon
2006-08-17, 20:10
Kwon, seriöst alltså, extraknäcker du som konspirationsteoretiker?

Haha, men visst hade det varit rolig om han gick in på någon av de amerikanska listorna?

Kunde vi skrattat gott här hemma (amerikanerna tycker det där e bra svenskt hett skit etc) :devil:

USA matar oss med skit, vi matar dom!

NiXPhoenix
2006-08-17, 20:18
NEWSFLASH:
Den suger hängpung och finns det en sån sorts musik så borde hela stilen förklaras död och aldrig mer spelas. *kissass*



Jag får väl tycka vad jag vill! :(

Angel
2006-08-17, 20:24
han har tourettets va? *stavning*

Liten Men Fet
2006-08-17, 20:25
Jag får väl tycka vad jag vill! :(

Jodå, jag med. :)

Nina L
2006-08-17, 20:27
han har tourettets va? *stavning*Japp.

Jag känner verkligen att jag unnar honom framgången. Dessutom är låten bra. Eller bra, vet jag inte, men den är väldigt catchy. *diggar*

Halldin
2006-08-17, 20:55
Gillar inte låten, men särskilt fult är det att han sjunger "håååt" istället för hårt, är det nåt stockholmsfjoll eller?

dynamo
2006-08-17, 20:58
Gillar inte låten, men särskilt fult är det att han sjunger "håååt" istället för hårt, är det nåt stockholmsfjoll eller?

Det är fult, men inte lika fult som att sjunga "båt" istället för "bot". Hade det inte varit för det så hade även jag önskat honom större framgång.

Tolkia
2006-08-17, 22:38
Gillar inte låten, men särskilt fult är det att han sjunger "håååt" istället för hårt, är det nåt stockholmsfjoll eller?
Snarare västkustfjoll, skulle jag tro. Typ Halmstad. Han sjunger egentligen ett "r" långt bak i halsen, jämför med hur det låter när hallänningar säger "gurkburk" ("guukbuuk").

Edit: Jag fattar inte riktigt det där med "båt" som alla gnäller på; jag har aldrig uppfattat det som något annat än "bot" och jag är ändå så dålig på allt som har med datorer att göra som
man kan vara.