handdator

Visa fullständig version : Europe fans! Se Hit!


Metal_boy_
2006-08-16, 19:06
Har vi någon bra sångare här på forumet som kan sjunga och har en bra "rock-röst"? Jag och AP skulle vilja ha en sångare till våran cover på Rock the night.

http://hem.bredband.net/ihsaka/rocknight.mp3

Murat lirar gura ofcåass, bass samt mastrat spåret.

Jag lirar trummor

Sonny
2006-08-16, 19:09
Murat lirar inte bas, han fejkar bas med sin gitarr :D

Låter hur som helst bra, spåret alltså.

Metal_boy_
2006-08-16, 19:11
Murat lirar inte bas, han fejkar bas med sin gitarr :D

Låter hur som helst bra, spåret alltså.


Håll käften nu! :D

Officer
2006-08-16, 19:14
Håll käften nu! :D


+1


:D

Angel
2006-08-16, 19:30
Jag sjunger ju grymt bra...

Officer
2006-08-16, 19:31
Jag sjunger ju grymt bra...


Har du ett multitrackingprogram i datorn? Du är välkommen att spela in.

Fatalist
2006-08-16, 19:33
Aj! Fixa Hi-hatten :D

mathor
2006-08-16, 19:42
Inget höjdarljud på gitarren, men det var en trevlig liten mix.

Metal_boy_
2006-08-16, 19:42
Aj! Fixa Hi-hatten :D


Haha jag har sänkt den nu men då var det försent. Vafan tänkte jag, det kanske låter lite trashigt och fint :D orka spela in igen liksom :)

Herkulez
2006-08-16, 19:44
aa trevlig liten kärleksballad, vill ni ha en sångare med finskbrytning ala mumindalen så pm:a mig.

Metal_boy_
2006-08-16, 19:46
aa trevlig liten kärleksballad, vill ni ha en sångare med finskbrytning ala mumindalen så pm:a mig.


:laugh:

Nordenator
2006-08-16, 19:48
Alla vet ju att Microsoft Sam är mest hårdrock.

Officer
2006-08-16, 20:09
Inget höjdarljud på gitarren, men det var en trevlig liten mix.


det är ju en billig v-amp ffs :D
har en bättre liten leksak nu, kommer en ny inspelning med Metalboy snart! Men inget håller din klass förstås !

Kwon
2006-08-16, 20:14
Ge mig texten så kan jak sjunga.

Lite smakprov så ni vet hur vackert jag sjunger.

Sjungisen (http://members.chello.se/kwon/skonsang.htm)

Kaboffastar
2006-08-16, 20:18
Ge mig texten så kan jak sjunga.

Lite smakprov så ni vet hur vackert jag sjunger.

Sjungisen (http://members.chello.se/kwon/skonsang.htm)


AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHA AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHA AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHA AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHA AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHA AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHA AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAv

Kwon
2006-08-16, 20:19
AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHA AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHA AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHA AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHA AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHA AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHA AHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAAHhAHHAHAH AHAHAHHAHAAHhAHHAHAHAHAHAHHAHAv

:D

tigerofsweden
2006-08-16, 20:19
Ge mig texten så kan jak sjunga.

Lite smakprov så ni vet hur vackert jag sjunger.

Sjungisen (http://members.chello.se/kwon/skonsang.htm)

:laugh:

Metal_boy_
2006-08-16, 20:21
Ge mig texten så kan jak sjunga.

Lite smakprov så ni vet hur vackert jag sjunger.

Sjungisen (http://members.chello.se/kwon/skonsang.htm)


:laugh: :laugh: :laugh:

mathor
2006-08-16, 20:51
det är ju en billig v-amp ffs :D
har en bättre liten leksak nu, kommer en ny inspelning med Metalboy snart! Men inget håller din klass förstås !

Jag har inte heller något vidare ljud på inspelningen heller iofs. Men gör ett par spår med samma track och lägg i olika... hjärnsläpp... panoreringar(?) så låter det fetare och inte så PODigt.

hultman
2006-08-16, 20:54
Ge mig texten så kan jak sjunga.

Lite smakprov så ni vet hur vackert jag sjunger.

Sjungisen (http://members.chello.se/kwon/skonsang.htm)

Detta är redan sagt, men det tål att upprepas;

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!

Empe
2006-08-16, 20:58
Ge mig texten så kan jak sjunga.

Lite smakprov så ni vet hur vackert jag sjunger.

Sjungisen (http://members.chello.se/kwon/skonsang.htm)

:laugh: HAHAHAHAHAHAHA, vad vore kolo utan dig Kwon? :laugh:

Herkulez
2006-08-16, 21:14
haha fyfan kwon, hur mycket guldkorn har ni på den där sidan egentligen


mmm vida guerra

Metal_boy_
2006-08-16, 23:42
Den som sjunger bäst får äran att fläkta mig under pungen med en slaskskrapa från biltema när jag har blivit berömd.

Sonny
2006-08-16, 23:43
Den som sjunger bäst får äran att fläkta mig under pungen med en slaskskrapa från biltema när jag har blivit berömd.slaskskrapa från biltema is TEH shit :laugh:

Callister
2006-08-17, 00:04
Europa kmr härifrån jag bor. :hbang: Tjejens farsa lira med dem som ung.

Metal_boy_
2006-08-17, 00:05
Europa kmr härifrån jag bor. :hbang: Tjejens farsa lira med dem som ung.

Grymt! Vad hette han då?

Callister
2006-08-17, 00:13
Grymt! Vad hette han då?
Detta var när de var små spolingar på skolan! De var ju bästa polare hela gänget och lirade då och då. Farsan heter Anders Eklund men det känner ni knappast igen, han är rätt bra med guitarren. Tjejen var konfirmandledare till en i bandets son, och har träffat honom (farsan o han umgås ju..).

Jag vet dock inte vem det är som bor kvar här i Sthlm, inte han som läspar iaf..(?) *rolleyes*

Sonny
2006-08-17, 00:39
En av mina arbetskamrater, sommarjobb, är barndomspolare med Norum.

My claim to fame! :D

Yes
2006-08-17, 02:31
Europa kmr härifrån jag bor. :hbang: Tjejens farsa lira med dem som ung.
Jag har bott granne med Ian Hauglands bror, Christer. Det borde nästan göra mig till kändis.

För övrigt sjunger jag gärna, men inte bra. Jag kan dock kompensera med jävligt mycket alkohol och vilt rockande. :hbang:

Metal_boy_
2006-08-17, 08:31
Jag har bott granne med Ian Hauglands bror, Christer. Det borde nästan göra mig till kändis.

För övrigt sjunger jag gärna, men inte bra. Jag kan dock kompensera med jävligt mycket alkohol och vilt rockande. :hbang:


Testa att sjunga in då :)

Solros
2006-08-17, 10:05
När Europe skulle spela på min hemort med 7000 invånare så blev dom stoppade i dörren av det lokala orginalet med motiveringen att "på den här spelningen släpper vi fan inte in några långhåriga ligister!!"

Metal_boy_
2006-08-17, 16:18
När Europe skulle spela på min hemort med 7000 invånare så blev dom stoppade i dörren av det lokala orginalet med motiveringen att "på den här spelningen släpper vi fan inte in några långhåriga ligister!!"


Sicken jävla idiot.