handdator

Visa fullständig version : Blod, svett och tårar, biffjournal SL


Big_Nic
2006-08-16, 18:14
Hallå! Då tänkte jag göra precis som många andra, att dela med mig av min träning i form utav en träningsdagbok, där jag kommer skriva dagens övningar, vikter, hur det gick osv.
Jag heter Niclas och har precis fyllt 16 år, och har sedan 1,5 år tillbaka tävlat i styrkelyft för Hak greppet (Helsingborgs atlet klubb). *flex*
Skulle vara kul med lite kommentarer och liknande om träningen, ifall ni har några tips eller dylikt!

Big_Nic
2006-08-16, 18:19
Hallå! Då tänkte jag göra precis som många andra, att dela med mig av min träning i form utav en träningsdagbok, där jag kommer skriva dagens övningar, vikter, hur det gick osv.
Jag heter Niclas och har precis fyllt 16 år, och har sedan 1,5 år tillbaka tävlat i styrkelyft för Hak greppet (Helsingborgs atlet klubb). *flex*
Skulle vara kul med lite kommentarer och liknande om träningen, ifall ni har några tips eller dylikt! Från början tävlade jag i 67,5 kg klassen, sedan gick jag upp till 75-klassen och nu tänker jag gå ännu ett steg högre till 82,5 kg klassen. Rekord: 125 kg i knäböj, 100 kg i bänkpress och 170 kg i marklyft. Vikt: 77 kg längd: 179 cm

chidde
2006-08-18, 23:22
som du måste ha gainat!!

du har ju ökat bra i bänkpressen, nu tar du t o m mer än mig!!
vi ligger t o m ganska jämt i övningarna, snacka om att jag ska :whipped: dig till den sista serietävlingen :furious: