handdator

Visa fullständig version : "Smal på ett klick"


Kaboffastar
2006-08-15, 19:23
Varning : Aftonbladet.

Medans jag ändå redan är på dåligt humör

http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=10&clipID=10269

Klicka på "Smal på ett klick"

Nu ska deghögarna komma undan med hjälp av en ***** kamera som har shrinking-mode!

Reporter :
"Skulle du kunan tänka dig att köpa en sånhär kamera?"

Snygg tjej i klippet :
"ÖÖÖAAAAH DE SKUÖLLÖ JA; PGA ATT JA ÄR DYNGFET"

mangemani
2006-08-15, 19:28
vad är poängen med en sån där kamera*screwy* ?
försöka fly från den bittra verkligheten och tro att man är smal,eller vad?

Kaboffastar
2006-08-15, 19:30
vad är poängen med en sån där kamera*screwy* ?
försöka fly från den bittra verkligheten och tro att man är smal,eller vad?

Det är en stor jävla fet ursäkt för att tillåta sig själv stoppa i sig ännu mer majjo än vad man redan gör.

( jag vet att jag missbrukar ordet "jävla" just nu. )

mangemani
2006-08-15, 19:33
vad dom försöker och håller på,försöker med allt mellan himmel och jord,allt för att undvika det enda som egentligen fungerar och det som är lite ansträngande,dvs motion,någolunda bra kost hållning och vila.

Metal_boy_
2006-08-15, 19:37
Går väl hand i hand med att läkemedel går åt till att folk missbrukar dom för att kunna dricka vin eller för att kunna stoppa i sig massor av andra socker och fettbomber. Det är ju inte sällan som folk inte ser det som ett tecken på att behöva lägga ner, utan mer att " jippii, tar jag det där så kan jag trycka i mig lite till innan jag trillar av pinn"

Stoltz
2006-08-15, 19:42
Om jag får lov att uttrycka mig lika intelligent som jag hade känt mig om jag hade tyckt det var en bra idé...

...'höhö, bajs'.

Men aja, om de gillar den skarpt så får de väl göra det.

Mashik
2006-08-16, 09:27
Jag väntar tills de kommer ut med en kamera med "big-ass-muscle-mode" *flex* (på bild)

K9Media
2006-08-16, 09:32
Jag väntar tills de kommer ut med en kamera med "big-ass-muscle-mode" *flex* (på bild)

Haha, precis. Skulle inte förvåna mig numera.

Så jävla löjligt, det är som att uppmuntra folk att "okej, bli feta".
Vi är på god väg till Amerika. :D

AlexGBG
2006-08-16, 09:43
att folk då tillåter sig bli tjockare är ju en fördel för oss som tränar, då ser vi ju mer vältränade ut jämfört med dom som har köpt denna kamera. dom ser smalare ut på bild, alltså en win win situation..

Dissector
2006-08-16, 10:38
Så fjantigt. Som när folk klämmer in magen allt vad dom orkar när dom ska prova byxor för att få köpa en mindre storlek och inte känna sig lika feta.
Allt nuförtiden verkar uppmuntra till att blunda för sina brister snarare än att göra något åt dem.

EDIT:
att folk då tillåter sig bli tjockare är ju en fördel för oss som tränar, då ser vi ju mer vältränade ut jämfört med dom som har köpt denna kamera. dom ser smalare ut på bild, alltså en win win situation..

Kör på ovanstående istället :D

Fatalist
2006-08-16, 10:42
Hahah bruden de intervjuade! *kissass*

http://www.migandi.org.uk/images/truth-adverts/slim-fast.jpg

kanske inte riktigt...

Lellan
2006-08-16, 11:05
låter ju som ett 1a aprilskämt.. Vaddå, ska man ta ett "smalkort" på sig själv å hålla upp det för folk man träffar.. "Egentligen ser jag ut så här, som på fotot... Den levande personen du ser framför dig är inte rätt bild av mig"

Hur ofta umgås man via foton liksom..*screwy* (ok, kanske om de ska ragga på nätet - men då kan vi ju snacka falsk marknadsföring å antiklimax om de ska ses). Dessutom ändras ju bakgrunden (syns om man kollar i tidningen), var väl nån här som la upp en morfad (stavning..?:em: ) muskelknuttebild på sig själv på allmänt på kul.. å fck skit för bakgrunden som också ändrats.

Är ju typ som att ändra bildformat när man kollar tv.. :)

Nitrometan
2006-08-16, 11:37
Såhär:
http://www.guidoandluigi.com/strips/2006-05-31.jpg