handdator

Visa fullständig version : Gratis rakprodukter, bla bla.


Kaboffastar
2006-08-15, 19:02
Det ringde just en snubbe från något företag jag inte kommer ihåg namnet på just nu iom att han pratade konstant i 3 minuter från det att jag sa hej.

Han ville skicka gratis rakningsgrejer till mig, när han slutat prata sa jag något i stil med "okej.. men jag tackar tyvärr nej."

då säger klanthuvet "aaaaha.. men nu har jag redan skickat"

Jag : "Har du redan skickat?, jag ahr inte sagt att ja ska ha nåt?"

Han : "ja du vet, vi trycker på en knapp här på datorn bara, är du säker på att du inte ska ha nåt" <- börjar bli otrevlig.

Jag : "Ja jag är säker!!!!"

Han : "ja men då ska ja inte prata *KLICK*"

Haha någon som känner igen konceptet och kanske vet vad företaget heter?

Vad ska jag göra nu? invänta mitt jävla peket å se glad ut?

Nina L
2006-08-15, 19:05
Vad hette produkten?

Kwon
2006-08-15, 19:05
Bara ett knep för att få den potentiella kunden att säga, jaha har du redan skickat, ok då.

hum
2006-08-15, 19:07
Haha, det är skoj med såna försäljare som pratar i 5-10 minuter innan dom frågar om man är intresserad. Trevlig som jag är avbryter jag dom aldrig utan sätter på högtalartelefonen och slölyssnar, sedan ett artigt "nej tack" :thumbup:


Om det nu skulle komma ett paket (som är gratis?) så är det väl bara att tacka! Kostar det pengar är det ju värre...

Kaboffastar
2006-08-15, 19:10
Ja minns inte va skiten hette, jag får fram nåt i stil med "mando" eller nåt men det kan vara helt ute och cyklandes.

Man skulle få första paketet gratis, sedan avr man tvungen att skicka in ett jävla brev om att man ville avsluta prenumerationen ( Info han undanhöll in i det sista ) dock inte så svårt att räkna ut.

Destra
2006-08-15, 19:14
Kanske var domhär

http://ilead.itrack.it/clients/ITH_2005/c5742/popup.asp?campaignid=5742&websiteid=3684&scriptid=31155&subwebsiteid=&viralref=0

formula4shape
2006-08-15, 19:17
Hämta inte ut paketet på posten om det skickas rekommenderat (posten skickar det i retur inom 14-30 dagar). Kommer det direkt till brevlådan så kontaktar du dem och förklarar vad som har hänt och hur illa du uppfattade deras säljare. Har du lite flyt får du rakprodukter för några år framåt, fast sådant behöver väl inte du fjuneboffa :D ?

aliquis
2006-08-15, 23:53
Spela roll när det var gratis, helt ok om ni skickar gratis hyvlar o blad hit ;D

The_RobRoy
2006-08-16, 00:17
Spela roll när det var gratis, helt ok om ni skickar gratis hyvlar o blad hit ;D

"..det kostar ingenting.. blabla blab bla.. så du vill ha detta erbjudande? .. ..eeh okej da.. blablabl bla bla.. ..så tillkommer portoavgift på 37.90 och så behöver du bara ringa in till oss ifall du inte vill ha fler produkter.. ..öööh.."