handdator

Visa fullständig version : Fyrkantiga bröst??


Brinken
2006-08-13, 19:06
Hej... har inte tränat så länge, men märker att mina bröstmuskler blir mer och mer "runda" desto större de blir. Skulle vilja ha de fyrkantiga bröstmusklerna som alla hunkar har... Hur ska jag träna dom för att få det så? Är det någon som förstår mej? Tack på förhand!:booty:

pragmatist
2006-08-13, 19:15
Det beror på hur muskelfästena ser ut, fitnessmodeller har vanligen ganska långa bröstmuskelhuvuden (musklerna går ner längre och dessutom ihop hela vägen till strax ovanför diafragman, typ) vilket ger en mer fyrkantig look. Det är medfött och inget man kan göra något åt med träning.

Deceiver85
2006-08-13, 20:35
Brinken,

kolla på de flesta stora bodybuilders så ser du att bröstmusklerna skjuter ut en bra bit. Du har inte tränat länge skriver du själv, och med mer träning + minskat kroppsfett kommer du få mindre "runda" bröst.

Sonny
2006-08-13, 23:55
Träna.

Erik__
2006-08-14, 07:42
Tränar du med skivstång blir de fyrkantiga och runda ifall du använder hantlar eller hur avr det

formula4shape
2006-08-14, 12:55
Hej... har inte tränat så länge, men märker att mina bröstmuskler blir mer och mer "runda" desto större de blir. Skulle vilja ha de fyrkantiga bröstmusklerna som alla hunkar har... Hur ska jag träna dom för att få det så? Är det någon som förstår mej? Tack på förhand!:booty:

Hur ser din bröstträning ut?

BubbleCum
2006-09-23, 17:43
fan brinken du låter som en kvinna ;)*slap*

träna mer tänk mindre! hur dina muskler kommer se ut handlar i princip bara om genetik. Ingt du kan göra åt.. now u know the truth...use it!


:hbang:

Pez
2006-09-23, 18:06
fan brinken du låter som en kvinna ;)*slap*

träna mer tänk mindre! hur dina muskler kommer se ut handlar i princip bara om genetik. Ingt du kan göra åt.. now u know the truth...use it!


:hbang:
Säger personen vars hälften av de fåtal inlägg han/hon skrivit mer eller mindre skriker "insnöad".

Glashus ffs.

Muskelbyggaren
2006-09-23, 18:38
Säger personen vars hälften av de fåtal inlägg han/hon skrivit mer eller mindre skriker "insnöad".

Glashus ffs.
Men han har väl rätt?

alexsingh
2006-09-23, 19:35
Någon som vill läga upp en bild på några sånna fyrkantiga bröst.. fattar inte riktigt hur dom ser ut:confused:

alexsingh
2006-09-23, 19:39
lägga ska det va

Pez
2006-09-23, 20:03
Men han har väl rätt?
Rätt på vilket sätt då?
Att fråga när man undrar är alltid bättre än att hålla tyst, håller du inte med?
Att inte eftersöka kunskap man känner att man saknar och skulle ha nytta av är väl höjden av dumhet om något.

Ofta när "nybörjare" (både på forumet såväl som med träning) ställer frågor av.. enklare art.. så verkar en del, som knappast har mer erfarenhet/kunskap innanför bältet, känna sig manade att trasha/spamma och dumma sig i tråden. Dom svarar sällan på frågan, men vill gärna vara spydiga så dom får känna sig lite ballare själva. Vet hut för fan.

Var behjälplig och trevlig. Klarar man inte det så ska man vara tyst. :)