handdator

Visa fullständig version : Är dom så fula i USA?


Angel
2006-08-10, 23:17
Har Hollywood bara lurat oss att tro att USA rymmer snygga Brad Pitt individer.

Sitter och kollar på Rescue 911 på 4an, och alla är så otroligt fula.
Dom är bleka, feta och har fula frisyrer. Tom ungarna är riktigt riktigt fula. (och feta)

Är det så dom ser ut i USA på riktigt?? Någon som varit där som kan berätta

Kwon
2006-08-10, 23:19
Skönheten sitter i betraktarens öga. :)

Finns snygga och fula över hela världen.

Trodde du alla killar såg ut som Brad Pitt i USA?

Hade varit jobbigt för Brad att få jobb isf.

Miiix
2006-08-10, 23:19
Jag skulle vilja säga att det stämmer bra. De allra flesta är fula och ganska feta.

När jag var på en skola som min mamma jobbade på såg jag EN snygg tjej, resten var fula.

Angel
2006-08-10, 23:22
Skönheten sitter i betraktarens öga. :)

Finns snygga och fula över hela världen.

Trodde du alla killar såg ut som Brad Pitt i USA?

Hade varit jobbigt för Brad att få jobb isf.

Men lilla Kwon, går du ut på en gata i Sthlm så ser du massor med snygga lite stylish folk eller hur? Men här är verkligen ALLA fula, vi snackar stickade ko´ftor, permanenter, finniga,belka glåmiga...för att inte tala om hur feta dom är, sätt på och kolla själva,...

Angel
2006-08-10, 23:23
Kolla hon nu...ffs...!!!

rQx
2006-08-10, 23:23
Rescue 911 är väl ganska gammalt inspelat? :)

Avesta
2006-08-10, 23:23
haha! Det är just det många inte förstår när man säger "svenska flickor är vackrast". Finns ingenstans i världen där man hittar så många vackra flickor bland befolkningen. Mycket av skönheten i hollywood är importvara. Svenskar är vackrast i världen!. Vet ej om det gäller killarna, har inte förmågan att avgöra.:cool:

Scratch89
2006-08-10, 23:24
Men lilla Kwon, går du ut på en gata i Sthlm så ser du massor med snygga lite stylish folk eller hur? Men här är verkligen ALLA fula, vi snackar stickade ko´ftor, permanenter, finniga,belka glåmiga...för att inte tala om hur feta dom är, sätt på och kolla själva,...
Sen är väl Resque 911 oftast på landsbygden? Det är kanske inte så konstigt att det inte springer omkring metrosexuella killar i D&G-brillor och hårgelé...

Angel
2006-08-10, 23:25
Sen är väl Resque 911 oftast på landsbygden? Det är kanske inte så konstigt att det inte springer omkring metrosexuella killar i D&G-brillor och hårgelé...


Nämen spräckliga skjortor,acne,permanent och mcdonalds har iallfall hittat dit..

Pudzianovski
2006-08-10, 23:27
Har Hollywood bara lurat oss att tro att USA rymmer snygga Brad Pitt individer.

Sitter och kollar på Rescue 911 på 4an, och alla är så otroligt fula.
Dom är bleka, feta och har fula frisyrer. Tom ungarna är riktigt riktigt fula. (och feta)

Är det så dom ser ut i USA på riktigt?? Någon som varit där som kan berätta


Programmet är 10-17 år gammalt. Hur snygga var de på tv då i Sverige? "Varuhuset" och "Bullen" snygga.....

Tänk till lite nu. *rolleyes*

Avesta
2006-08-10, 23:29
Men lilla Kwon, går du ut på en gata i Sthlm så ser du massor med snygga lite stylish folk eller hur? Men här är verkligen ALLA fula, vi snackar stickade ko´ftor, permanenter, finniga,belka glåmiga...för att inte tala om hur feta dom är, sätt på och kolla själva,...
Vi lever i den bästa av alla världar :)

Angel
2006-08-10, 23:31
Programmet är 10-17 år gammalt. Hur snygga var de på tv då i Sverige? "Varuhuset" och "Bullen" snygga.....

Tänk till lite nu. *rolleyes*

Vi va snygga då med...

http://www.svt.se/content/1/c6/41/12/63/collage.jpg

bear.flowertwig
2006-08-10, 23:32
De har förbannat bra hår(som Afan) over there men de är också allt. Ja de är fula.

Pata
2006-08-10, 23:34
Är det så dom ser ut i USA på riktigt?? Någon som varit där som kan berätta

Japp, fast inte i San Diego, där är dom snygga.

mini
2006-08-10, 23:35
Fan Angel, ibland gillar jag dig.

Angel
2006-08-10, 23:37
Fan Angel, ibland gillar jag dig.


Bara ibland? *grr27*

Krampus
2006-08-10, 23:38
Är du seriös med tråden?

ugglan
2006-08-10, 23:39
bättre än aldrig

dared
2006-08-10, 23:40
Efter high school brukar de bli feta och fula. Jag har gått ett år high school i USA. De är snäppet fetare och har ingen modekänsla alls. Så på så sätt är de fulare. Dock fanns det en hel del snygga men som sagt de flesta blir fulare efter HS, då de ofta lägger av att idrotta.

Kwon
2006-08-10, 23:42
Men lilla Kwon, går du ut på en gata i Sthlm så ser du massor med snygga lite stylish folk eller hur? Men här är verkligen ALLA fula, vi snackar stickade ko´ftor, permanenter, finniga,belka glåmiga...för att inte tala om hur feta dom är, sätt på och kolla själva,...

Men det beror ju på var man är, åk till California, Venice Beach.

USA är ett stort land med både klimat och klass-skillnader.

Levnadssätten är enormt olika också.

Stor skillnad också på landsbygd och storstad.

dared
2006-08-10, 23:43
Men det beror ju på var man är, åk till California, Venice Beach.

USA är ett stort land med både klimat och klass-skillnader.

Levnadssätten är enormt olika också.

aa det är sant, jag ska tillägga att jag bodde i centrala usa i en småstad. Har vart i Cali och NY också och där var det mycket bättre.

Angel
2006-08-10, 23:44
men vad e oddsen för att inte lyckas klämma in en enda snygg människa i ett programm då?

rQx
2006-08-10, 23:44
Du kan ju inte jämföra kändisar från Sverige och några random people från ett program. Kändisar brukar vara lite snyggare och jag kan tänka mig att en vanlig människa från USA från 1994 inte var så snygg.
Men det stämmer att Svenskar är i allmänhet snyggare än andra länder, så har jag uppfattat det i alla fall. Var i Spanien nyss och de man fann atraktiva var nästan uteslutande turister från Skandinavien =)

Hm, kanske inte snygg människor råkar illa ut? :S

Kwon
2006-08-10, 23:45
men vad e oddsen för att inte lyckas klämma in en enda snygg människa i ett programm då?

Filmar du på Venice Beach är alla snygga etc...

Letar du bland träskmarkerna runt Mississippi alt de appalachiska bergen är det mindre chans att du hittar snyggon (enligt dig).

Du kan däremot hitta folk som kanske struntat i kosten, inte har stylat hår, make-up eller har de senaste innekläderna.

Krampus
2006-08-10, 23:46
men vad e oddsen för att inte lyckas klämma in en enda snygg människa i ett programm då?
*cry*

Angel
2006-08-10, 23:47
Hade ni tittat hade ni förstått...Jag satt såhär..:eek: i en halvtimma..

Kwon
2006-08-10, 23:48
Angel, ett exempel.

Du är och filmar i storstan, låt oss säga på nattklubbarna på stureplan.

Ok, mkt snyggt folk, stylade frillor och rosa skjortor etc

Sen filmar du uppe hos samerna. Ok, lite skillnad.

Det är som att ha ett reportage hemma hos Krampus och filma (OJ va mkt snyggt folk!) och sen ha ett reportage hemma hos mig.

paddanboy
2006-08-10, 23:49
Det är engelskättlingar och liknande som skaffat barn med ännu fulare folkgrupper. Inte konstigt att det blir rena smörjan.

Löjtnant Blank
2006-08-10, 23:49
Fula människor är dumma och fula.

dared
2006-08-10, 23:52
http://qwildw.free.fr/junk-mail/euro_vs_america.jpg

enough said!

Kwon
2006-08-10, 23:52
Fula människor är dumma och fula.

Menar du Feta människor är dumma och fula eller? :confused:

Mago
2006-08-10, 23:57
..

enough said!

Minns jag inte helt fel så ska det snart komma ett fruntimmer och klaga på den europeiska tjejens hållning.

Löjtnant Blank
2006-08-11, 00:01
Menar du Feta människor är dumma och fula eller? :confused:
Nej, precis så som jag skrev menade jag.

mvda
2006-08-11, 10:18
Har bott där 6 år (bland annat hela gymnasiet), kan lugnt säga att det finns hyfsat mycket fräscha brudar!

J.Saarela
2006-08-11, 10:35
Tur att du själv är en sån skönhet Angel! speciellt då det har varit mycket den å den är ful från din sida på sistone.:thumbup:

L-Sami
2006-08-11, 10:42
Det är så att USA har fler människor än Sverige har t ex. Det betyder också att det finns fler fula människor. Finns variationer med olika livsstilar i USA fler än i vissa andra länder och på så sätt varierar utseendet också. Desto fler människor desto fler fula gener också kan man väl också säga. Dessutom påverkas ju också hur man ser på människor genom att det finns så många olika kulturer där som man är inte vana att se i sverige, det finns white trash, ghetto, preppies i en mycket större utsträckning än i sverige. Det betyder inte att alla i USA är fula.

Angel
2006-08-11, 11:34
Tur att du själv är en sån skönhet Angel! speciellt då det har varit mycket den å den är ful från din sida på sistone.:thumbup:


Nähä, VEM har jag sagt är ful förrutom hela USa då?

Janna
2006-08-11, 11:41
bros på vart i USA, i CA är finns en hel del snygga männiksor samma i NY City.

OldandHard
2006-08-11, 11:43
Måste bara lägga till, det har iofs antytts, att de fulaste kvinnorna finns i England

Cilia
2006-08-11, 11:50
Måste bara lägga till, det har iofs antytts, att de fulaste kvinnorna finns i England
tycker det finns många söta tjejer där med.




Jag gillar att vara i USA för att man slipper vara fulast. Helt plötsligt är man typ medel. Gäller vissa ställen i England med iofs. Jag tycker vi ska hylla dom istället som ger sånna som mig en chans.

Janna
2006-08-11, 12:05
tycker det finns många söta tjejer där med.

Jag gillar att vara i USA för att man slipper vara fulast. Helt plötsligt är man typ medel. Gäller vissa ställen i England med iofs. Jag tycker vi ska hylla dom istället som ger sånna som mig en chans.

Haha lägg av Cilia, du fulast? du är söööt och charmig och man blir glad av dig *flex*

Snafu
2006-08-11, 12:05
[QUOTE=Cilia]tycker det finns många söta tjejer där med.
Jag gillar att vara i USA för att man slipper vara fulast. Helt plötsligt är man typ medel. Gäller vissa ställen i England med iofs.QUOTE]

Det här med England är intressant. Jag har bott här i 2.5 år nu och kommit fram till en del slutsatser, alla är dock inte kanske särskilt genomtänkta - det blir en hel del generaliseringar:

* En majoritet av engelsmännen är inte rödhåriga som jag trodde innan jag flyttade hit (en av tio skottar är dock rödhåriga)
* Alla engelsmän, kvinnor och män, är inte fula
* det finns snygga personer i England, men de kan vara svåra att hitta!

Om man jämför med Sverige finns det stora skillnader i vart och hur man hittar snygga människor:

I England är det faktiskt mycket en klassfråga. Working class och socialbidragstagare är faktiskt rent utsagt alltid mindre snygga och klär sig överjävligt (från my point of view).

Du kommer inte att hitta en massa snygga människor på tunnelbanan eller bussar. Snyggt folk kör bil, faktiskt! Således ser man ofta inte dessa snygga människor när man reser eller går omkring

Det intressanta med Sverige är att man kan se riktigt snygga människor precis överallt - på tunnelbanan, i affären, inne i stan och så vidare. I England får man leta och gå på rätt nattklubbar, barer och så vidare.

En stor skillnad när man går ut här dock är att även rejält överviktiga människor, fula människor, gamla människor och så vidare går ut på krogen. I Sverige känns det ungefär som att om man inte är snygg nog så stannar man hemma? Fula människor är med visible här, typ.

I sverige är man även ofta mindre överviktig - här är det ett mini-USA - det finns många gravt överviktiga i England. Kanske särskilt här uppe i norra england?

Slut på svammel. Det jag försöker säga är att svenska människor, i alla fall damer, är snyggare alternativt mer vältränade och mer tillgänliga.

OldandHard
2006-08-11, 12:11
tycker det finns många söta tjejer där med.




Jag gillar att vara i USA för att man slipper vara fulast. Helt plötsligt är man typ medel. Gäller vissa ställen i England med iofs. Jag tycker vi ska hylla dom istället som ger sånna som mig en chans.


Du ger dig själv alldeles för lite cred :)

Whistler
2006-08-11, 12:16
www.uglypeople.com

Hur många svenskar? *rolleyes*

Nitrometan
2006-08-11, 12:17
Har Hollywood bara lurat oss att tro att USA rymmer snygga Brad Pitt individer.

Sitter och kollar på Rescue 911 på 4an, och alla är så otroligt fula.
Dom är bleka, feta och har fula frisyrer. Tom ungarna är riktigt riktigt fula. (och feta)

Är det så dom ser ut i USA på riktigt?? Någon som varit där som kan berätta
Kalifornien och Florida är väl två stater som samlar många snygga amerikaner.

Jag var i Ohio för ett par år sen. Där såg folk ut ungefär som här, lite fler feta men annars inget ovanligt på snygg/ful skalan.

Brudarna inne på fitnessexpot däremot... Men det finns ju en naturlig förklaring till det. Snyggt säljer.

jenny
2006-08-11, 12:18
Har inte sett så mycket på 911. Men av det jag har sett så verkar det vara mycket missbrukare och andra från samhällets botten. De är ju inte direkt snygga i Sverige heller.

Kurash
2006-08-11, 12:24
Kom precis hem från en veckas vistelse på Irland. Att kliva av bussen i Lund av som att gå in på nåt slags modellparty. Och det är inte bara tjejerna som är snyggare i sverige, killarna är faan så mycket fräshare också.

L-Sami
2006-08-11, 12:25
www.uglypeople.com

Hur många svenskar? *rolleyes*

Det är väl en amerikansk sida. Om det skulle finnas en svensk sida för sånt så skulle det nog vara fler svenskar där.

J.Saarela
2006-08-11, 12:27
Nähä, VEM har jag sagt är ful förrutom hela USa då?



Linda ****** var väl ful oxå?säger inte själv hon är en skönhet.Jag uttalar mig inte alls i stället.Tycker inte man ska kasta sten i glashus bara......

L-Sami
2006-08-11, 12:28
Kalifornien och Florida är väl två stater som samlar många snygga amerikaner.

Jag var i Ohio för ett par år sen. Där såg folk ut ungefär som här, lite fler feta men annars inget ovanligt på snygg/ful skalan.

Brudarna inne på fitnessexpot däremot... Men det finns ju en naturlig förklaring till det. Snyggt säljer.

Jag tror att det är samhällen som avgör hur man ser ut. Det finns mycket "inte så snygga" uppe i white trash samhällen i Florida i alla fall :) , Cali har nog mindre såna samhällen så skalan av "inte så snygga" blir mindre där och lite svårt att också för att det är i just den staten där man betraktar att de "snyggaste" människor kommer ifrån. Syftar på Beverly Hills och LA.

Angel
2006-08-11, 12:40
Har inte sett så mycket på 911. Men av det jag har sett så verkar det vara mycket missbrukare och andra från samhällets botten. De är ju inte direkt snygga i Sverige heller.


Missbrukare? Nä,knappast. Det var helt vanliga människor, någon clowngubbe som fick någon stroke, någon unge som trillade ur trädkojjan och sedan någon unge som satte något i halsen och elektriken räddade den. Sen va det ambulanspersonalen samt dom på SOS, knappst några missbrukare där.


Annars kanske det är lite som Snufo säger (fast nu e jag ifrån 911 temat här) att i tex England så är dom "inte så stylade" (ska sluta säga fula nu då) kanske lite mer synliga än vad dom är här i Sverige....här kanske det är mera "fult" att vara ful...

Angel
2006-08-11, 12:42
www.uglypeople.com

Hur många svenskar? *rolleyes*

Haha, den första jag fick upp var han ifrån dom som gör den svenska buskisserien...han me röd mössa.

AngelLove
2006-08-11, 13:07
Linda ****** var väl ful oxå?säger inte själv hon är en skönhet.Jag uttalar mig inte alls i stället.Tycker inte man ska kasta sten i glashus bara......
Jmf man (edit: gamla)avataren med de flesta i de programmen så är där inget glashus i närheten... Dessutom är ju namnet alldeles utomordentligt bra :hbang:

Jag gillar att vara i USA för att man slipper vara fulast. Helt plötsligt är man typ medel. Gäller vissa ställen i England med iofs. Jag tycker vi ska hylla dom istället som ger sånna som mig en chans.
Folk utanför Sthlm kräver bildbevis... (eller spa):laugh: :naughty:

Krampus
2006-08-11, 13:16
Folkräkningsmyndighetens uppskattning i USA för i år är 296 miljoner invånare. Sverige har ca 9miljoner invånare...
Vi överslagsräknar lite och säger att USA har 300milj och Sverige 10milj. Landet har alltså ca 30ggr så många inv som vårt land.


VILKA OTROLIGT JÄVLA HÄRLIGA GENERALISERINGAR VI MÅSTE KUNNA GÖRA OM SVERIGE SOM HAR 30GGR FÄRRE INVÅNARE!!

Alla i Sverige röker crack och vill vara med i dokusåpor som Angel.

Drfg
2006-08-11, 13:23
Delade lägenhet med några fransmän ett tag, de och deras tyska kompisar sa iaf att de aldrig någonsin hade sett så mkt fina brudar som i sverige.

Sen måste jag tilllägga att jag aldrig sett så mkt fula människor som när jag var i england men jag gjorde nog helt fel enligt Snafu's teorier också.

Löjtnant Blank
2006-08-11, 13:23
Angel, varför bytte du avatar?

s_himself
2006-08-11, 13:30
Titta på ett svenskt "911" vet inte vad programet heter. men dom är inte speciellt snygga heller. Du kan ju inte direkt jämföra en person som sitter i tv som blivit stylad och sedan IRL inspelad händelse i förortsslummen i usa. som att jämföra en väldresserad och snygg hund med en skabb-räv.

levnadsstandarden är högre i svenska småbyar än vad dom är i dom förorterna i usa. Vi har råd att se snygga ut och leva bättre. Så jag tycker verkligen inte det går att jämföra.

Angel
2006-08-11, 13:32
Angel, varför bytte du avatar?


Jo min förra avatar va så ful så ska ja kunna kasta lite sten måste jag ju ha en vackrare avatar...

Krampus
2006-08-11, 13:32
Jag funderar att på Elvismanér skjuta min TV, fast datorskärm och förbanna mänskligheten.

J.Saarela
2006-08-11, 13:33
Jo min förra avatar va så ful så ska ja kunna kasta lite sten måste jag ju ha en vackrare avatar...



Fan vad löjlig du är*screwy*

Angel
2006-08-11, 13:34
Fan vad löjlig du är*screwy*

ful och löjlig,*cry*

Nä, ja e bara med i den nya veckans avatar-race...

Mandus
2006-08-11, 14:02
Man kan diskutera folkmängd/antal vackra människor ratio hit och dit. Men faktum kvarstår dock: Av de städer i världen jag har besökt så ser man i särklass mest vackra människor i Stockholm. Jämför man med till exempel London, där jag har bott ett halvår, så är skillnaden rent ut sagt skrämmande. I mitt arbete som bartender där mötte jag enormt mycket människor, varav endast en bråkdel kunde klassas som snygga. Jobbar man som bartender på en klubb i Stockholm får man ju ha ispåse i brallan *screwy*

Observera att detta bygger på omfattande empirirsk undersökning utförd av undertecknad. :cool:

Löjtnant Blank
2006-08-11, 14:04
Man kan diskutera folkmängd/antal vackra människor ratio hit och dit. Men faktum kvarstår dock: Av de städer i världen jag har besökt så ser man i särklass mest vackra människor i Stockholm. Jämför man med till exempel London, där jag har bott ett halvår, så är skillnaden rent ut sagt skrämmande. I mitt arbete som bartender där mötte jag enormt mycket människor, varav endast en bråkdel kunde klassas som snygga. Jobbar man som bartender på en klubb i Stockholm får man ju ha ispåse i brallan *screwy*

Observera att detta bygger på omfattande empirirsk undersökning utförd av undertecknad. :cool:
Är killarna också snyggare i Sverige? Det har jag alltid undrat över.

Angel
2006-08-11, 14:11
Är killarna också snyggare i Sverige? Det har jag alltid undrat över.


Det tror jag absolut, ni är iallfall väldigt modemedvetna fixxar hår och vaxxar bröstet och allt...

Mandus
2006-08-11, 14:37
Är killarna också snyggare i Sverige? Det har jag alltid undrat över.


Jag skrev vackra människor, vilket innefattar både kvinnor och män. Jag är ju dock inte en helt neutral bedömare då jag självklart spanar mer på tjejer när jag går på stan...

jenny
2006-08-11, 21:01
Har inte sett så mycket på 911. Men av det jag har sett så verkar det vara mycket missbrukare och andra från samhällets botten. De är ju inte direkt snygga i Sverige heller.

Jag kom på att jag tänkte på fel program. :em: jag tänkte på cops

brajjan
2007-07-26, 16:07
De snyggaste folken är lätt skandinavier främst svenskar då, annars tycker jag latino folk har väldigt fina drag oxå. Nån som håller med?

Brazze Brudar!:hbang:

BisseN
2007-07-26, 16:14
vilken tråd alltså haha.. kolo iz teh shit :hbang:

L-Sami
2007-07-26, 16:22
De flesta såg bra ut.

Hemi
2007-07-26, 16:24
Har Hollywood bara lurat oss att tro att USA rymmer snygga Brad Pitt individer.


Hollywood är ju bara media. Djävligt polerad media. Tycker alltid det är så roligt med produktioner som t ex LOST: 25 fotomedeller blir strandsatta på en öde ö.

Hemi
2007-07-26, 16:25
Skönheten sitter i betraktarens öga. :)

Finns snygga och fula över hela världen.



:thumbup:

tjabon
2007-07-26, 19:21
Klart och odiskutabelt fulast av alla tycker jag
engelsmännen är.
Många ser ut som karikatyrer...:D

mangemani
2007-07-26, 19:28
Brazze Brudar!:hbang:


*drool*
har en 30-35 årig brazze tjej på jobbet nu.
realy hot stuff kan jag lova*drool*

gibfel
2007-07-26, 19:54
Av min erfarenhet att dömma (varit i Miami och New York) så är amerikanske tjejer fula. Framför allt för att dom är OTROLIGT feta (90% av befolkningen är överviktiga) vilket gör att dom i mina ögon inte är något vackert*spy* Som tidigare nämnts i tråden är mode inte något amerikaner verkar bry sig om heller.

När jag var där kände jag mig faktiskt lite utpekad*screwy* Så som "tjocka" personer brukar säga att dom känner sig här i Sverige när dom går på stan.

redbrigade
2007-07-26, 20:32
tjejerna i sverige är överlägset snyggast det är en sjuk skillnad jämnfört med till ex usa . det jag har sett där ifrån är ¨på mtv på olika dating pogram som dissmissed,my sweet 16 och roomraiders , det man kan säga är att dom är mycket fulare och deras kläder är extremt fula det är lite back to the 90's

Henkan
2007-07-26, 20:42
Spenderade c.a en månad i LA, san fransisco osv..i juni.

Kan inte hålla med om att tjejerna såg sämre ut än de svenska. Men det var mer skillnader mellan dem. Fanns inte så mkt mellanting.
Antingen jättesnygga, perfekta kroppar o så...eller lite småfeta....något mittemellan var inte så vanligt.

Men överlag tycker jag att amerikanskorna ser bra ut.

joriice
2007-07-26, 20:58
Har Hollywood bara lurat oss att tro att USA rymmer snygga Brad Pitt individer.

Sitter och kollar på Rescue 911 på 4an, och alla är så otroligt fula.
Dom är bleka, feta och har fula frisyrer. Tom ungarna är riktigt riktigt fula. (och feta)

Är det så dom ser ut i USA på riktigt?? Någon som varit där som kan berätta

Fördomar ftw säger jag bara. Du bör nog inte se på mer film, eftersom det är där du verkar grunda dina åsikter ifrån. :smash:

Tricklev
2007-07-26, 21:22
Jag satt och tittade lite på mtv idag i brist på bättre.

Är det sant att alla svarta är gangsters?

Dnepr
2007-07-26, 21:37
Jag satt och tittade lite på mtv idag i brist på bättre.

Är det sant att alla svarta är gangsters?

Du skulle kanske förmulerat frågan "är det sant att alla gangsters är svarta". För Stevie Wonder är ingen gangster.

Torsk_ole
2007-07-26, 21:39
Jag tycker ffa att när man kollar på amerikanska program så är paren så sjukt ojämna. En snygg tjej och en ful kille.

Tror jag därmed att det är så i verkligheten...nej det tror jag inte.

Jag tar ställning till vad jag tycker när jag bott i länderna under en lång tid.

egge
2007-07-26, 21:44
...(90% av befolkningen är överviktiga)...

Say whaaaaaat.:smash:

Pingu
2007-07-26, 21:50
Fördomar ftw säger jag bara. Du bör nog inte se på mer film, eftersom det är där du verkar grunda dina åsikter ifrån. :smash:

+1

Granatgiraffen
2007-07-26, 21:51
Du skulle kanske förmulerat frågan "är det sant att alla gangsters är svarta". För Stevie Wonder är ingen gangster.

Inte för att vara sådan men Stevie har ett finger i(en hand?!) Gangsta's Paradise med vår kära Coolio. Det ena leder till det andra.

Dnepr
2007-07-26, 21:56
Inte för att vara sådan men Stevie har ett finger i(en hand?!) Gangsta's Paradise med vår kära Coolio. Det ena leder till det andra.

Jag vet detta. Men efter en flerårig och mycket omfattande utredning, där över 100 CIA och FBI-agenter var involverade - så fann man att Stevie bara hade hjälpt till med musiken. Han hade alltså INGENTING att göra med dom två grammen kokain som man fann hemma hos Coolio. Han hade inte ens sett dom.

L-Sami
2007-07-26, 22:03
Eftersom bakdelen är det andra jag kollar hos på tjejer efter ansiktet, så tyckte jag att de flesta amerikanska tjejer jämfört med svenska hade en välformad rumpa innanför sina byxor eller kjol. Vet inte hur de lyckas. Annars tycker jag att tjejerna ser lika bra ut där än här, speciellt LA och Las Vegas. De flesta amerikanska tjejerna visar mer kaxighet och självsäkerhet vilket kan göra en normalsnygg amerikansktjej snyggare än en snygg svensktjej. Fast ibland kan det vara negativt också att vara för kaxig, för att då blir man dryg istället. .. men slutsatsen är att svenska och amerikanska tjejer ser lika bra ut. Iaf i de städerna jag var i.

gibfel
2007-07-26, 22:05
Say whaaaaaat.:smash:


I houston då alltså= USAs (världens) fetaste stad
Annars ligger överviktig-snittet på 60-70% i hela landet. Ganska hemskt asså :S
USA har ganska häftiga städer och så men jag skulle ALDRIG vilja bo där...

egge
2007-07-26, 22:33
I houston då alltså= USAs (världens) fetaste stad
Annars ligger överviktig-snittet på 60-70% i hela landet. Ganska hemskt asså :S
USA har ganska häftiga städer och så men jag skulle ALDRIG vilja bo där...

Aha, men säg det då*slap*

100% av Afrikas befolkning har aids...







...på ett aidssjukhus i Zimbabwe alltså.

gibfel
2007-07-26, 22:36
Aha, men säg det då*slap*

100% av Afrikas befolkning har aids...







...på ett aidssjukhus i Zimbabwe alltså.


Jag vet. Är faktiskt känd för min tydlighet *whistle*

joriice
2007-07-26, 22:40
Aha, men säg det då*slap*

100% av Afrikas befolkning har aids...







...på ett aidssjukhus i Zimbabwe alltså.

även personalen då eller? *whistle*

gibfel
2007-07-26, 22:49
Aha, men säg det då*slap*

100% av Afrikas befolkning har aids...







...på ett aidssjukhus i Zimbabwe alltså.

även personalen då eller? *whistle*


Du tror väl inte dom är dumma heller:Virro Dom lockar många patienter med sin slogan: "Vi vet hur det känns!"

Frida.B
2007-07-26, 23:38
Eftersom bakdelen är det andra jag kollar hos på tjejer efter ansiktet, så tyckte jag att de flesta amerikanska tjejer jämfört med svenska hade en välformad rumpa innanför sina byxor eller kjol. Vet inte hur de lyckas. Annars tycker jag att tjejerna ser lika bra ut där än här, speciellt LA och Las Vegas. De flesta amerikanska tjejerna visar mer kaxighet och självsäkerhet vilket kan göra en normalsnygg amerikansktjej snyggare än en snygg svensktjej. Fast ibland kan det vara negativt också att vara för kaxig, för att då blir man dryg istället. .. men slutsatsen är att svenska och amerikanska tjejer ser lika bra ut. Iaf i de städerna jag var i.

Spanx my firend, they call it Spanx

http://charlie.ocnk.net/data/charlie/image/spanx-004.jpg

http://www.wilkinsandolander.com/images/SpanxHome_001.jpg

egge
2007-07-27, 01:33
även personalen då eller? *whistle*

Såg den luckan men kunde inte komma på ngt bättre.

Vinter
2007-07-27, 02:07
Det går ju att se på L-Sami's bilder och räkna antalet sjukt överviktiga personer som är med dom är ju överallt där borta, eller vänta nu....

Skillnaden mellan svenska landsbyggden och amerikanska är inte speciellt stor.

Tricklev
2007-07-27, 05:45
Du skulle kanske förmulerat frågan "är det sant att alla gangsters är svarta". För Stevie Wonder är ingen gangster.

Nej, det skulle jag inte, hade frågan varit "Är det sant att alla feta är amerikaner" hade jag antagligen formulerat mig som dig dock.

Djens
2007-07-27, 16:40
inte undra på det, alla snygga tjejer i Usa verkar fly till hollywood/La/Vegas.
Jag tror knappt jag såg en enda ful tjej när jag var i vegas 3 veckor.

Rex
2007-07-27, 17:01
Svenska tjejer och vissa asiater.. (japaner & kinser) ser snyggast/sötast ut enligt mej.

Jag tror ändå att de flesta som bor i USA är lite överviktiga. Siffran ökar varje dag.. om inte deras livsmedelverk osv börjar ta tag i att.
Hörde på radion häromdan när jag jobbade att USA var BÄST på att göra reklam för onyttig mat för barn och vuxna.

Patriarch K
2007-07-27, 17:58
Kommer inte Amerikaner från de brittiska öarna från början som de flesta engelsktalande länder? Det förklarar i så fall varför de ser ut som de gör :cool:

L-Sami
2007-07-27, 18:20
Spanx my firend, they call it Spanx

http://charlie.ocnk.net/data/charlie/image/spanx-004.jpg

http://www.wilkinsandolander.com/images/SpanxHome_001.jpg

Hahaha :D ..

Hades
2007-07-27, 18:32
Kommer inte Amerikaner från de brittiska öarna från början som de flesta engelsktalande länder? Det förklarar i så fall varför de ser ut som de gör :cool:

Det var även drygt en miljon svenskar som utvandrade, och en hel del övriga européer, så dagens amerikaner har nog ganska blandade anlag :)

När jag var där fick jag uppfattningen att amerikanska tjejer ofta har större bröst än svenska (vilket även verkar gälla på de brittiska öarna, så du kanske har en poäng Patriarch), men svenska tjejer är i regel vackrare.

Granatgiraffen
2007-07-27, 18:38
Det var även drygt en miljon svenskar som utvandrade, och en hel del övriga européer, så dagens amerikaner har nog ganska blandade anlag :)

När jag var där fick jag uppfattningen att amerikanska tjejer ofta har större bröst än svenska (vilket även verkar gälla på de brittiska öarna, så du kanske har en poäng Patriarch), men svenska tjejer är i regel vackrare.

Mycket silissar där borta också. Do you like it sir?

Hades
2007-07-27, 19:58
Mycket silissar där borta också. Do you like it sir?

What's there not to like? ;)

joriice
2007-07-27, 20:43
Spanx my firend, they call it Spanx

http://charlie.ocnk.net/data/charlie/image/spanx-004.jpg

http://www.wilkinsandolander.com/images/SpanxHome_001.jpg

Borde inte de vara ganska sexiga på killar också? Inte för att jag vill ha några, men bara nyfiken.. *whistle*

Cilia
2007-07-27, 21:00
Man kan inte ta LA och säga att det är som hela USA.
Det är stora skillnader mellan olika delar och LA är extremt på sitt sätt.

theoppositescollide
2007-07-27, 22:04
Folk är vansinnigt fula i USA överlag. Jag blev helt chockad när jag var i New York, det gick kanske 1 duglig tjej per 20 övergödda fläskberg.

Medellängden är dessutom märkbart kortare av vad jag märkte i New York iaf. Jag är "bara" 1.90 men gick banimej en bra bit över massorna på gatorna.

Granatgiraffen
2007-07-27, 22:22
Folk är vansinnigt fula i USA överlag. Jag blev helt chockad när jag var i New York, det gick kanske 1 duglig tjej per 20 övergödda fläskberg.
gatorna.

Mmmmm berg av fläsk *drool*

Enligt min studie så börjar vi bli fetare och fetare i Sverige också. Jag förutspår att inom 10 år så kommer det att vara ett lagbrott att ha linne vid naveln om magen hänger nedanför skärpet.(vad handlar det om förresten?!) Inga nya lagar mot killar, cause we are the law.

Nej men nog är det sant att tjejer i USA är i allmänhet tjockare, fast å andra sidan är dom bra mycket mer sociala och roliga(enligt min studie i Chicago, New York, Dallas och Philadelphia)... om vi nu ska generalisera. Så USA-Sverige 1-1?!

porja
2008-04-23, 22:14
I houston då alltså= USAs (världens) fetaste stad
Annars ligger överviktig-snittet på 60-70% i hela landet. Ganska hemskt asså :S
USA har ganska häftiga städer och så men jag skulle ALDRIG vilja bo där...


ska vara där i nåra dar i sommaren. tänkte bada med de på stranden :D

porja
2008-04-23, 22:17
Mmmmm berg av fläsk *drool*

Enligt min studie så börjar vi bli fetare och fetare i Sverige också. Jag förutspår att inom 10 år så kommer det att vara ett lagbrott att ha linne vid naveln om magen hänger nedanför skärpet.(vad handlar det om förresten?!) Inga nya lagar mot killar, cause we are the law.

Nej men nog är det sant att tjejer i USA är i allmänhet tjockare, fast å andra sidan är dom bra mycket mer sociala och roliga(enligt min studie i Chicago, New York, Dallas och Philadelphia)... om vi nu ska generalisera. Så USA-Sverige 1-1?!

mm folk i USA är mer sociala än i Sverige. England oxå :)

dared
2008-04-24, 01:14
Har varit i USA ett flertal gånger och i flera delstater, samt även bott där ett år. Personligen tycker jag inte de ens kommer i närheten av svenska tjejer. Visst finns det snygga, men inte i närheten av de man ser i svenska städer. Det är inte bara att de generellt är fetare, utan personligen attraheras jag mest av det utseende många svenska tjejer har.

Självklart tycker säkert andra annolunda. De har ju t.ex fler mörkhyade/asiater/latinas osv. Gillar man dessutom tjejer med hull och big booty finns nog ett större urval i the US of A.

Tillägg: Tycker inte alls de är lika snygga klädda där generellt heller ect. Sen är det klart att de är snyggare ju närmre Hollywood och beachen man kommer. Samt ställen som Las Vegas där det kryllar av golddiggers, uppklädda turister, strippor samt diverse prostituerade som ligger i lite högre prisklass än 10 dollar crack-hookers på Cops.

lovelysmile
2008-04-24, 07:46
Inget jag kan generalisera kring. Jag har träffat fantastiska män där och män som är självsäkra på gränsen till vidrigt kaxiga. Fina att titta på men... *screwy*
De jobbigaste är the brothas som gnider sina händer, slickar sina läppar tvångsmässigt hela tiden och kallar en "shawty".

Jag är nöjd med er goa gubbar i Scandinavien.

Lemme holla atcha dawgs, VOFF VOFF!

Granatgiraffen
2008-04-24, 07:53
Rent socialt är svenska tjejer totalt handikappade jämfört med USA. Rent utseendemässigt så är det väl nästan tvärtom?

edit
Svenska tjejer är rätt handikappade socialt jämfört med en grävling också visserligen.

Piranha
2008-04-24, 07:53
Borde inte de vara ganska sexiga på killar också? Inte för att jag vill ha några, men bara nyfiken.. *whistle*

Varför, det är ju bara falsk marknadsföring som alltid annars, kan inte vi killar försöka föregå med gott exempel?

En stabbig knäböjsröfv får aldrig sådana problem. ;)

Rex
2008-04-24, 07:57
Rent socialt är svenska tjejer totalt handikappade jämfört med USA.+1 :\

Angel
2008-04-24, 08:02
Kunde inte denna trådem fått vila i fred.

adis
2008-04-26, 12:38
Men lilla Kwon, går du ut på en gata i Sthlm så ser du massor med snygga lite stylish folk eller hur? Men här är verkligen ALLA fula, vi snackar stickade ko´ftor, permanenter, finniga,belka glåmiga...för att inte tala om hur feta dom är, sätt på och kolla själva,...


Nr #1 jag fattar inte varför du kollar på en sån skit.
Nr #2 Om du går ut i Göteborg ( där jag bor ) så kan du se fina människor och folk som ser bra ut, fast majoriteten är naturligtvis "average joe's" eller fula.