handdator

Visa fullständig version : Hur löser du mat"problemet" när du går på dejt?


Ryska_raketen
2006-08-10, 19:45
Själv drog ja med en blandning av ris, tonfisk/makrill som ja drog upp i mitten av filmen , hon sa inget, men log åt mig. Ja kände att hon ville ha mig ännu mera pga ja var man nog och inte snyltade på hennes mat. Hade även 2 prottedrinkar + tonfisk ifall ja kände för bortamatch. Men det gjorde ja inte serrö.


Så, hur löser ni biffen(skägg) så att säga?

Kwon
2006-08-10, 19:47
LOL!

käka upp dejten om det är så viktigt! :devil:

Never seen a problem, eatin when i'm ungry

elan
2006-08-10, 19:47
I don't do dejts.

Ryska_raketen
2006-08-10, 19:47
I don't do dejts.


bara för du skäms att dra upp matlådan?

Kwon
2006-08-10, 19:48
I don't do dejts.

Hur gick joggningsrundan? :devil:

Dav0d
2006-08-10, 19:49
Öö, hur långa är dina filmer egentligen. Ät innan och efter filmen, inte som du MÅSTE ha mat varje timme. Det är inte katabolt att vänta 2 timmar. Jag själv skulle bara tycka det var mer fjantigt än gulligt.

Ryska_raketen
2006-08-10, 19:50
Öö, hur långa är dina filmer egentligen. Ät innan och efter filmen, inte som du MÅSTE ha mat varje timme. Det är inte katabolt att vänta 2 timmar. Jag själv skulle bara tycka det var mer fjantigt än gulligt.


jaha, HÖR UPP KOLO! VI HAR EN HATER!!!!

elan
2006-08-10, 19:50
bara för du skäms att dra upp matlådan?
Nej jag tror inte att det är därför.

Diamond
2006-08-10, 19:51
Hoppas du hade med tandborsten med:Virro för den mixen lär hon inte gilla vid hångel:D

Ryska_raketen
2006-08-10, 19:51
Nej jag tror inte att det är därför.


Vad är det som gnager dig då? Btw tro gör man i kyrkan.

elan
2006-08-10, 19:51
Hur gick joggningsrundan? :devil:
Nu hör jag dig lite dåligt här borta.

Jag har inte ringt än. Kanske att jag gör det till söndagens tur.

Ryska_raketen
2006-08-10, 19:52
Hoppas du hade med tandborsten med:Virro för den mixen lär hon inte gilla vid hångel:D


Hade ju kvittat om ja dragit ner och såsat i mufflan.

elan
2006-08-10, 19:53
Vad är det som gnager dig då? Btw tro gör man i kyrkan.
Inget som gnager mig alls. Och OM jag skulle dejta så kan det ju alltid bli någonstans där de har buffé. ;)

mini
2006-08-10, 19:53
jaha, HÖR UPP KOLO! VI HAR EN HATER!!!!
:laugh:

OnT: Jag har bara dejtat någon enstaka gång. Senaste pojken jag träffade var lika optimal som jag. Annars kan man ju dejta på ätardagen.

Ryska_raketen
2006-08-10, 19:53
Inget som gnager mig alls. Och OM jag skulle dejta så kan det ju alltid bli någonstans där de har buffé. ;)


Det var både rysk raket, samt en spetälsk yank som var på menyn. Hoppas den smakade *popcorn*

elan
2006-08-10, 19:56
Det var både rysk raket, samt en spetälsk yank som var på menyn. Hoppas den smakade *popcorn*
För er två skulle jag kunna göra ett undantag, vi kanske kan ha en trippeldejt? Matlådor är tillåtna....

Kaboffastar
2006-08-10, 19:59
Du är min idol.

Kwon
2006-08-10, 19:59
Nu hör jag dig lite dåligt här borta.

Jag har inte ringt än. Kanske att jag gör det till söndagens tur.

:devil:

Diana
2006-08-10, 20:00
Sötis :laugh: *fniss*

Ragga upp nåt åptimalt freak på gymet så kan ni keka i sama låda :kinky: ..vilken base är det btw?

Trance
2006-08-10, 20:01
Sist åt jag dront, bra med mycket protein.

Kwon
2006-08-10, 20:01
Eating never been a problem, just say,

after this meal...i'll "eat" you.. :devil:

Ryska_raketen
2006-08-10, 20:03
Sötis :laugh: *fniss*

Ragga upp nåt åptimalt freak på gymet så kan ni keka i sama låda :kinky: ..vilken base är det btw?


Kom till pappa..



KaBIFF: tack

Cilia
2006-08-10, 20:05
Du vet vad jag tycker
Galet!
helt enkelt galet. Jag skulle nog undra rejält.

Robbin
2006-08-10, 20:06
Kan du inte byta avatar raketen jag kan inte läsa dina inlägg på grund av den :em:

Ryska_raketen
2006-08-10, 20:06
Du vet vad jag tycker
Galet!
helt enkelt galet. Jag skulle nog undra rejält.


ja, du hade blivit galen av åtrå, men sorry, maten går före.




Robbin: haha, jodå, någon dag ;)

Diana
2006-08-10, 20:08
För er två skulle jag kunna göra ett undantag, vi kanske kan ha en trippeldejt? Matlådor är tillåtna....

Kom till pappa..
Mysigt. vi blir 4 *popcorn*

vem tar med zinket?????

Yankeee
2006-08-10, 20:09
Endast en riktig man väljer mat före kvinna.

Stoltz
2006-08-10, 20:11
Alltså, jag dör! :laugh:

Okej att prioritera sin träning, men du kan väl vänta en film i alla fall? Men aja, det är som sagt helt upp till dig, det är kul att du står för din stil :thumbup:


Som sagt, hoppas du hade munvatten eller något med sig, för fan vilken dödlig dos hångel det där kunde vara :D

Bronkitkorv
2006-08-10, 20:12
Jag är gift så jag ger fullständigt fan i vad hon tror, det är värre när man åker till hennes släktingar i flera dagar, dom äter ju ty en gång om dagen och fikar varannan timma. Men dom är vana med mitt ätande nu även om det är långt ifrån extremt enligt mej.

Diana
2006-08-10, 20:16
Jag tror bruden tänker: en hängiven/driven/målmedveten man :thumbup:

elan
2006-08-10, 20:18
Mysigt. vi blir 4 *popcorn*

vem tar med zinket?????
Jag tror att Ogges zink ligger kvar på Yankeees vardagsrumsbord ännu. :D

Purren
2006-08-10, 20:19
Endast en riktig man väljer mat före kvinna.

WORD

Runda Grodan
2006-08-10, 20:21
Weights before dates. :cool:


Om man nu är tvungen att gå på date kan man ha med sig en kasse med en fryst pollock i, som man kan suga på lite då och då. De flesta tycker nog att det är ganska romantiskt om man säger att de får smaka.

Mandus
2006-08-10, 20:23
Ha! Hardcore var ordet, lite *screwy* i mina ögon och högst troligt i tjejens med. Men, "A man has to do what a man has to do"...

Diana
2006-08-10, 20:24
Jag tror att Ogges zink ligger kvar på Yankeees vardagsrumsbord ännu. :D
Uj ser risigt i meriterna detta.. :D

Groggen
2006-08-10, 20:25
För att man inte ska vara helt bortgjord när man drar fram käk under en bio, så får man ju i så fall vara i en ruskigt bra form, så att man kan förklara det så. Då blir det inte pinsamt.

På samma sätt som det kan vara äckligt när en tjockis slafsar i sig en pizza, kan det vara töntigt när en byggarwannabe ska vara nyttig i en dåligt vald situation.

Kwon
2006-08-10, 20:26
Weights Before Dates

Bro's Before Ho's

Zink Before The Pink n The Stink

Feed Before "Teh Deed"

E're så? E're det läget? :confused:

Kaboffastar
2006-08-10, 20:28
För att man inte ska vara helt bortgjord när man drar fram käk under en bio, så får man ju i så fall vara i en ruskigt bra form, så att man kan förklara det så. Då blir det inte pinsamt.

På samma sätt som det kan vara äckligt när en tjockis slafsar i sig en pizza, kan det vara töntigt när en byggarwannabe ska vara nyttig i en dåligt vald situation.

Det verkar vara så att du inte vet hurdans RR's form är!

Han har en form som är FIIN.. med råge.

mela
2006-08-10, 20:31
Jag tror bruden tänker: en hängiven/driven/målmedveten man :thumbup:

Eller "En framtid med oss kan bli dyr" :D

Kwon
2006-08-10, 20:31
Eller "En framtid med oss kan bli dyr" :D

alt "Han kommer äta oss ur huset!"

J.Saarela
2006-08-10, 20:32
Öö, hur långa är dina filmer egentligen. Ät innan och efter filmen, inte som du MÅSTE ha mat varje timme. Det är inte katabolt att vänta 2 timmar. Jag själv skulle bara tycka det var mer fjantigt än gulligt.



*slap* Han såg Titanic för fan*slap* skitkul å ha tappat 5kg kroppsvikt för en film.Du gjorde helt rätt Ryski.

Trance
2006-08-10, 20:33
Om jag var tjej skulle jag nog tänka, mmmm boobies. Sedan skulle jag nog tänka "ätstörning" sedan hoppas att han växer ifrån de löjliga fasonerna.

Om nu inte det gjordes med glimten i ögat, det skulle väl vara lite humor antar jag.

Yankeee
2006-08-10, 20:35
*slap* Han såg Titanic för fan*slap* skitkul å ha tappat 5kg kroppsvikt för en film.Du gjorde helt rätt Ryski.

Äntligen en kommentar från någon med lite massa som vet hur det går till :bow:

J.Saarela
2006-08-10, 20:37
LOL Kwon har hunnit med 6 inlägg i denna tråd redan är som att han pratar med sig själv :D

Whistler
2006-08-10, 20:37
Jag tycker jag får gliringar och oförstående blickar från tjejerna på jobbet som det är (jobbar som ordningsvakt) när jag drar upp prottedrinken på nattpassen.

Och nej, jag dejtar inte, jag är för feg.

Piranha
2006-08-10, 20:37
Största popcorn bunken + en påse bilar + stor cola.

Dejten får inte smaka.

*popcorn*

Slimfit
2006-08-10, 20:44
+1

:laugh:

Groggen
2006-08-10, 20:47
Har man en (ovanligt) bra fysik så kan man käka vad fan som helst under bion, men coolast (och mysigast) är ju om man käkar massa godis.

Det absolut nördigaste är ju när ngn halvtränad wannabe börjar prassla med sin optimala byggarlåda.

Och det vidrigaste är när ett riktigt fetto sitter och flabbar hela filmen med munnen full av chips :)

Allan
2006-08-10, 20:48
Största popcorn bunken + en påse bilar + stor cola.

Dejten får inte smaka.

*popcorn*


Bra där!


Dejta annars byggarbrudar :thumbup:

allan

Diana
2006-08-10, 20:51
Eller "En framtid med oss kan bli dyr" :D

alt "Han kommer äta oss ur huset!"
U-t-h-å-l-l-i-g-h-e-t!

'nuff said :D

Cerberus
2006-08-10, 20:52
ett tips är att köpa massa torkat kött, det e gott o snacksa på :D

Ser mindre suspekt ut också jämfört med att dra upp grytan ur sportbagen.

MilkmaN
2006-08-10, 20:56
Haha, jag säger som Ali:

"Only at kolozzeum" :laugh:

userfriendly
2006-08-10, 20:58
In på toa o trycka i sig en bar??
inte dejtat på evigheter

Allan
2006-08-10, 21:01
Man kommer aldrig att bli nåt om man tror att ett missat näringsintag under en dejt skulle spela roll. Och det skriver jag för att det faktiskt finns folk som tror att ett missat mellanmål sommaren 2006 kommer stoppa dem från att bli Mr Olympia 2023 eller i varje fall hindra dem från att göra 110 i bänk.

allan

bertbert
2006-08-10, 21:05
Man kommer aldrig att bli nåt om man tror att ett missat näringsintag under en dejt skulle spela roll. Och det skriver jag för att det faktiskt finns folk som tror att ett missat mellanmål sommaren 2006 kommer stoppa dem från att bli Mr Olympia 2023 eller i varje fall hindra dem från att göra 110 i bänk.


Jag har märkt det också. "Förlorar jag effekten av gårdagens pass efter en cheeseburgare!?" *screwy* :smash:

AlexGBG
2006-08-10, 21:40
In på toa o trycka i sig en bar??
inte dejtat på evigheter


trycka i sig en bar??

är väl meningen att du ska trycka UR dig en bar inne på toaletten?

Slimfit
2006-08-10, 21:49
Ingen annan på bion som reagerade? Undrar vad jag skulle tro om någon bredvid mig plötsligt hivar upp en fet matlåda och börja moffa i sig :D

bubbe
2006-08-10, 21:58
men herregud, alla missar ju det uppenbara,
DET BLEV INGEN BORTAMATCH

Du, Ryska ta kyckling nästa gång så får du nog använda protten också!

AlexGBG
2006-08-10, 22:00
bättre att inte nuppa å hålla testot högt å köra tugnt nästa morgon..

bubbe
2006-08-10, 22:00
Kan tänka mig kvällslöpsedeln:

http://www.det-blev-ingen-cd.com/

(byt ut cd mot bortamatch då)

Stoltz
2006-08-10, 22:04
http://www.det-blev-ingen-cd.com/



:laugh: :laugh: :laugh:

Aww, det blev ingen CD...!

Noodles
2006-08-10, 22:10
http://www.det-blev-ingen-cd.com/



:laugh:

Den här tråden sammanfattar Kolozzeum på ett så fint sätt. :D

Piranha: Nu kommer alla som vill bli som du tro att popcorn och cola byggde din kropp. Glöm inte bort din roll som förebild för vilsna själar.

aliquis
2006-08-10, 23:08
Jag skulle skita i maten o koncentrera mig på sällskapet, du lär inte dö av att inte äta var tredje timme.

fat_joe
2006-08-10, 23:30
Men ffs koncentrera dig på din dejt istället!

aliquis
2006-08-10, 23:41
Men ffs koncentrera dig på din dejt istället!"Du ska vara jääävligt nöjd att jag gick på bio med dig trots att jag behövde äta kl 22, tur att jag fick med lite tonfisk så att man orkar med skiten."

grabben i skogen
2006-08-11, 00:20
Jag håller med ali. Hur fan är man funtad egentligen? "buuhuuu om jag inte äter EXAKT NU kommer jag losa 0,000000006 cm på min vänstra biceps" Känns ju som att det inte är en slump att folk betraktar byggare som psykfall med 0 i iq när man läser såna här inlägg.

trasan
2006-08-11, 00:28
:laugh: .. :laugh: .. :laugh: .. :laugh: .. :laugh: .. JAG DÖR!!!!!!

no1fitness
2006-08-11, 04:06
:laugh:
Men låt grabben göra som han vill.
Eftersom han är så het så spelar det ingen roll hur han beter sig då han får alla fina pumor ändå. :naughty:

Stab
2006-08-11, 06:40
Man kommer aldrig att bli nåt om man tror att ett missat näringsintag under en dejt skulle spela roll. Och det skriver jag för att det faktiskt finns folk som tror att ett missat mellanmål sommaren 2006 kommer stoppa dem från att bli Mr Olympia 2023 eller i varje fall hindra dem från att göra 110 i bänk.

allan

Maste nog side:a med allan men enda inte for folk kan fan inte vara seriosa med att tro nagot sant :D?

Karl_alfred
2006-08-11, 08:20
Hahahah grymt Thony!

Nina L
2006-08-11, 08:32
Jag äter det som bjuds. Något som kan hända är att den man träffar inte är hungrig lika regelbundet som en själv, och då gäller det att våga säga till. "Nu måste jag mata musklerna" tycker jag är en bra grej att säga. Nej, jag skulle inte avbryta filmen med en matlåda.

Yankeee
2006-08-11, 08:45
Maste nog side:a med allan men enda inte for folk kan fan inte vara seriosa med att tro nagot sant :D?

Det är bara allans vanliga dos av nedvärdering som måste finnas i alla hans inlägg, kan inte vara lätt för honom.

Lucipha
2006-08-11, 15:39
Endast en riktig man väljer mat före kvinna.

Fel! En riktig man behöver inte välja. Han äter maten (som dejten får laga), ser den spekulativa skitfilmen, sätter på henne. Sen går han och drar tunga marklyft

L-Sami
2006-08-11, 15:56
Det är bara säga att man är hungrig. Fast jag brukar planera det där så att jag äter innan dejten och om dejten varar längre än 3-4 timmar så är det bara äta någonstans. En proteinbar har dykt upp ett par gånger under en dejt :D

bladhet
2006-08-11, 17:57
Ööö... Orka bry sig om mat när man sitter med en vacker tjej och kollar film och myser.... Blir man lite hungrig så har hon säkert nå gott att bjuda på.. Annars är de ju bara att ta en tugga av henne;)

Fartman
2006-08-11, 18:24
Jag hade nog löst det genom följande upplägg:

1h 15min före film: Vanlig mat
30min före: Vassle + banan
Under film: Rent EAA samt en isoton kolhydratsdrink
(vid eventuellt hångel: Kolhydrater direkt efter!!)
Hemma efter film: Vanlig mat
(vid eventuell samlag efter lyckad dejt: Gainer före, EEA+kolhydrter under, Gainer efter)

Lellan
2006-08-11, 18:35
Nu har jag inte det problemet men kom att tänka på en sak i min ungdoms dagar (för jag är så HIMLA gammal nu).

Jag dejtade en kille jag träffat på gymet. Vi hade kollat film hos honom, det lutade åt att jag skulle sova över. Vi var lite hungriga (på mat) och han frågade om jag ville ha te och mackor. "Nä, men gärna tonfisk om du har?"

Den romantiska stämningen försvann, vet inte om det var när jag bad om tonfisk eller "tjafset" som följde- jag tyckte det inte var någon big deal att jag ville ha tonfisk, han tyckte att jag var sjuk i huvudet som ville korka upp en burk och sitta och slafsa istället för att ha romantiskt mys. Jag blev sur för han vägrade ge mig tonfisken, han åt te och macka och jag gick hem (genom stan 22.30, inget jag gjorde i vanliga fall då jag inte vill utmana ödet).

Minns att jag tänkte ilskna tankar om att han som tränade faktiskt borde vara mer förstående och att han inte direkt var gästvänlig som nekade mig mat..*grr27* Å så konstaterade jag att en kille som inte fattade och accepterade en sån simpel sak som fiskintag innan sängen inte var något för mig.

Har faktiskt ändrat åsikt om det, tycker att jag faktiskt var en obstinat rackare som det var rätt åt att jag inte fick nån burk.. (Tomas i Örebro, om du läser detta: Jaaa, du hade rätt..). Dels är det väl inte direkt upphetsande att porra med nån som "doftar" firre, och som gäst är man inte vidare trevlig heller om man "kräver" saker - inte när man bara dejtat några veckor iaf.. Och det att jag (i princip) valde en burk tonfisk framför att :kinky: är ju bara för sorgligt.. :cryout: Min sambo accepterar inte heller firre innan porra, men nu har jag vett att prioritera rätt..:D

Är det PANIK så får man väl alltid se till att ha lite prottepulver med (men skippa den om det bjuds på "te") - annars tycker jag man ska prioritera dejten!

Ryska_raketen
2006-08-11, 18:39
Lellan, kontakta mig när du blir singel :thumbup:

Lellan
2006-08-11, 20:29
Lellan, kontakta mig när du blir singel :thumbup:

Blir inte singel.. *kaxig och lycklig*

Off topic: Jobbade ute på skolor (inte lärare) för nåt år sedan, erbjöds skolmaten men åt min matlåda inne på toa - och en gång korkade jag upp en tonfiskburka i en korridor..*vinkar till ett gymnasium i köping* Hur sunt/normalt är det?? DÅ tyckte jag faktskt att det var normalt... orkade inte förklara varför jag hellre åt min mat än skolans - därav toaätandet, men blää va äckligt att käka på en skoltoalett (bekom mig inte då, var väl hjärndöd eller nåt). Jo, å så brukade jag sno lösgodispåsar på affärer och koka torsk hemma innan jag gick på långpromenader. Haha, shit - nu när jag skriver det låter det sjukt men jag tyckte det var smart.. jisses.*rolleyes*

L-Sami
2006-08-11, 21:07
Jag hade nog löst det genom följande upplägg:

1h 15min före film: Vanlig mat
30min före: Vassle + banan
Under film: Rent EAA samt en isoton kolhydratsdrink
(vid eventuellt hångel: Kolhydrater direkt efter!!)
Hemma efter film: Vanlig mat
(vid eventuell samlag efter lyckad dejt: Gainer före, EEA+kolhydrter under, Gainer efter)


Låter skit bra ju :thumbup: där har vi en optimal snubbe :laugh:

Yankeee
2006-08-11, 21:08
Jaha rr, du har mött din överkvinna.

Ryska_raketen
2006-08-11, 21:09
Jaha rr, du har mött din överkvinna.


Ja, för min soulmate har jag redan mött :cheers: :kinky:

L-Sami
2006-08-11, 21:11
Blir inte singel.. *kaxig och lycklig*

Off topic: Jobbade ute på skolor (inte lärare) för nåt år sedan, erbjöds skolmaten men åt min matlåda inne på toa - och en gång korkade jag upp en tonfiskburka i en korridor..*vinkar till ett gymnasium i köping* Hur sunt/normalt är det?? DÅ tyckte jag faktskt att det var normalt... orkade inte förklara varför jag hellre åt min mat än skolans - därav toaätandet, men blää va äckligt att käka på en skoltoalett (bekom mig inte då, var väl hjärndöd eller nåt). Jo, å så brukade jag sno lösgodispåsar på affärer och koka torsk hemma innan jag gick på långpromenader. Haha, shit - nu när jag skriver det låter det sjukt men jag tyckte det var smart.. jisses.*rolleyes*

Ja, man har sina behov eller så skiter man i vad folk tänker :)

Yankeee
2006-08-11, 21:11
Ja, för min soulmate har jag redan mött :cheers: :kinky:

:em:

Diana
2006-08-11, 21:22
Lellan, kontakta mig när du blir singel :thumbup:
:D

Kolozzeum - där maniska själar förenas...

:love:

(on topic jak har själv tänkt i samma maniska banor, haft tonifiskburk med mej i väskan JÄMT utifall jag inte skulle hitta något proteinrikt men nu när jag tittar tillbaka... va fan sysslade jag med? :laugh:
hrrrm jaja creds iaf till er som fortfarande orkar köra i dom banorna :thumbup:

Karl_alfred
2006-08-11, 21:27
(Tomas i Örebro, om du läser detta: Jaaa, du hade rätt..).

Efternamn på denna tomas tack? :D

Diana
2006-08-11, 21:31
Efternamn på denna tomas tack? :D
Nu får det va slut på raggandet i tråden!! :whipped: :D

Karl_alfred
2006-08-11, 21:32
Nu får det va slut på raggandet i tråden!! :whipped: :D
Du vill ta det på msn?

Lellan
2006-08-11, 21:48
Efternamn på denna tomas tack? :D

Nä, han vet nog vem han är som nekade mig burken.. :cool:

Hursomhelst skrev jag slarvigt ang torsken och lösgodispåsen, om någon inte hängde med så hade jag firren i påsen och åt vid behov när jag traskade runt i örebro.. Ville inte bli ökänd, gå på stadens gator och torg med ett fiskblock i handen liksom.. lite ohygieniskt utan påse också ju..*whatever*

Sniggel
2006-08-11, 21:55
Blir inte singel.. *kaxig och lycklig*

Off topic: Jobbade ute på skolor (inte lärare) för nåt år sedan, erbjöds skolmaten men åt min matlåda inne på toa - och en gång korkade jag upp en tonfiskburka i en korridor..*vinkar till ett gymnasium i köping* Hur sunt/normalt är det?? DÅ tyckte jag faktskt att det var normalt... orkade inte förklara varför jag hellre åt min mat än skolans - därav toaätandet, men blää va äckligt att käka på en skoltoalett (bekom mig inte då, var väl hjärndöd eller nåt). Jo, å så brukade jag sno lösgodispåsar på affärer och koka torsk hemma innan jag gick på långpromenader. Haha, shit - nu när jag skriver det låter det sjukt men jag tyckte det var smart.. jisses.*rolleyes*

:laugh:

Roliga historier. men vad skulle du med påsarna till :confused:

Karl_alfred
2006-08-11, 22:01
Nä, han vet nog vem han är som nekade mig burken.. :cool:

Hursomhelst skrev jag slarvigt ang torsken och lösgodispåsen, om någon inte hängde med så hade jag firren i påsen och åt vid behov när jag traskade runt i örebro.. Ville inte bli ökänd, gå på stadens gator och torg med ett fiskblock i handen liksom.. lite ohygieniskt utan påse också ju..*whatever*
Aaah typiskt, tänkte om det kunde vart en av mina lite äldre kompisar.

Lellan
2006-08-11, 22:13
Aaah typiskt, tänkte om det kunde vart en av mina lite äldre kompisar.

Han tränade på njoy och lär väl vara.. hm.. 33 år nu? Jag raggade upp honom på Björnstugan. Det här var några år sedan. Du får väl hälsa om du känner honom!

Karl_alfred
2006-08-11, 22:14
Han tränade på njoy och lär väl vara.. hm.. 33 år nu? Jag raggade upp honom på Björnstugan. Det här var några år sedan. Du får väl hälsa om du känner honom!
Tyvär inte min polare då:) hade vart lite roligt annars, de är en jävla skön kille annars hahaha

Gpajpen
2006-10-10, 11:53
ja fyfan kmr ihåg själv. hade laggt tonfisk och vitt bröd i en matlåda. gick in på skoltoan och käkade. gick klart lektionen sen drog till gymmet =D

hatework
2006-10-10, 12:15
endel av er värkar va väldigt fanatiska gällande maten :)

man blir ju lite imponerad som när lellan bad om en burk tonfisk ist för te och mackor, och ni andra som mitt i en film gräver efter en matlåda :D

Pellefant
2006-10-10, 12:19
Om man inte går på date oftare än en gång i måndaden så unna er att äta vad som helst. På sikt lär ju dateandet sluta då ni hittar en partner också, då kan ni mysa hela tiden med onyttig mat och bli feta. ;)