handdator

Visa fullständig version : Då var dagen förstörd?


-Niklas-
2006-08-10, 12:35
Jahopp, sitter nu här väldigt deprimerad! Det började med att jag skulle upp som vanligt och dra min torsdagsträning då jag till min fasa märkte att gymet idag var stängt!! Skulle vara något renovering idag stog det. *grr27*

Så nu sitter man här, med hur mycket energi som helst i kroppen och med ett stängt gym. Lite förslag på vad man kan hitta på då?
Fundera starkt på att ut och springa men skulle hellre vilja pumpa slut på bröst och triceps som stod på schemat idag.

Förslag!

// Niklas :furious:

jim
2006-08-10, 12:38
Jahopp, sitter nu här väldigt deprimerad! Det började med att jag skulle upp som vanligt och dra min torsdagsträning då jag till min fasa märkte att gymet idag var stängt!! Skulle vara något renovering idag stog det. *grr27*

Så nu sitter man här, med hur mycket energi som helst i kroppen och med ett stängt gym. Lite förslag på vad man kan hitta på då?
Fundera starkt på att ut och springa men skulle hellre vilja pumpa slut på bröst och triceps som stod på schemat idag.

Förslag!

// Niklas :furious:

Hitta en chinsstång, kör chins till failure, kör sen pushups till failure, kör sen chins till failure igen, osv så länge du orkar :p

Säger inte att det är särskilt sunt, men bra för att bli av med energin garanterat :D

MilkmaN
2006-08-10, 12:41
Träna på ett annat gym för dagen?

Det gör jag ofta när liknande bakslag drabbar mig.

-Niklas-
2006-08-10, 12:45
Träna på ett annat gym för dagen?

Det gör jag ofta när liknande bakslag drabbar mig.


Bor på en lite mindre ort med bara 2 gym, varav båda man måste täckna minimum halvårskort, så inte så lätt att hoppa mellan dem. :(

MilkmaN
2006-08-10, 12:47
Bor på en lite mindre ort med bara 2 gym, varav båda man måste täckna minimum halvårskort, så inte så lätt att hoppa mellan dem. :(

*screwy*

Kan du inte fjäska dig till en engångsträning? Förklara situationen och börja bli irriterad om de kinkar. Det löser sig alltid.

-Niklas-
2006-08-10, 12:49
*screwy*

Kan du inte fjäska dig till en engångsträning? Förklara situationen och börja bli irriterad om de kinkar. Det löser sig alltid.

Om inte får man kanske i värsta fall göra ett försök att "planka" in :) *If i got the balls to do that*

MilkmaN
2006-08-10, 12:50
Om inte får man kanske i värsta fall göra ett försök att "planka" in :) *If i got the balls to do that*

Det är värt det alla gånger.

mvda
2006-08-10, 12:52
Bor på en lite mindre ort med bara 2 gym, varav båda man måste täckna minimum halvårskort, så inte så lätt att hoppa mellan dem. :(

Det är ju bara säga att du funderar på att börja träna där och vill prova på det en gång för att känna om allt känns bra. Om det är en mindre ort kan man ju då till och med tänka sig att dom skulle kunna släppa in dig på ett gratispass.

Guddi
2006-08-10, 13:30
armhävningar med händerna på varsin pall/stol och fötterna på en annan tar bra. Armhävningar med klapp är också bra, fin explosivitet i det.

gör omvända armhävningar på samma ställning. Är det för lätt så släng upp några kilo på magen så tar det snart. :)

MilkmaN
2006-08-10, 14:00
OMVÄNDA armhävningar? Då måste man ju typ ha en dipsställning och en bänk till fötterna, annars går det ju inte att hålla sig.

Guddi
2006-08-10, 14:50
OMVÄNDA armhävningar? Då måste man ju typ ha en dipsställning och en bänk till fötterna, annars går det ju inte att hålla sig.
Tror du missförstått min användning av omvända armhävningar :) det jag menar är den här övningen
http://exercise.about.com/library/graphics/tricepdip.jpg
fast man sätter upp fötterna på något också samtidigt som man lägger något tungt i knät.

1986
2006-08-10, 15:48
På mitt gym stänger de innan 16.00 alla dagar utom 2 (stängt på helger) nu på sommaren. Svårt när man jobbar till 16.00.
Ganska jävla uselt.

Bönne
2006-08-10, 17:06
Jag och en kompis råkade ut för samma sak för ett tag sedan då vi cykla ner för att dra ett pass, då upptäcker vi att det är stängt, massor av energi och sug efter en skivstång cyklar vi drygt en mil till ett annat gym för att köra där istället, men så klart var där också stängt.

Vet hur det känns =p

-Niklas-
2006-08-10, 17:11
Var ute o sprang 8km nu ist, puh. varmt.

MilkmaN
2006-08-10, 20:52
Tror du missförstått min användning av omvända armhävningar :) det jag menar är den här övningen
http://exercise.about.com/library/graphics/tricepdip.jpg
fast man sätter upp fötterna på något också samtidigt som man lägger något tungt i knät.

Bänkdips alltså.

Guddi
2006-08-10, 21:09
Bänkdips alltså.
:thumbup: Borde man kunnat gissa sig till tycker man :em:
Man lär sig nått nytt varje dag här på forumet!