handdator

Visa fullständig version : När var du senast arg?


Dumleman
2006-08-08, 20:06
Ja när var du arg senast? :devil:

J.Saarela
2006-08-08, 20:07
I dag.

Pudzianovski
2006-08-08, 20:09
Sonny måste svara 15 min sen annars faller hela hans image. :D

tp_88
2006-08-08, 20:10
Minns inte. Sällan riktigt arg, ofta lite smått irriterad. :)

Mago
2006-08-08, 20:10
Är sällan arg, men idag var jag lite sur iaf. Det som krävs är en kombination av hunger, sömnbrist och helst lite huvudvärk. Annars är det svårt.

Kwon
2006-08-08, 20:10
Sonny måste svara 15 min sen annars faller hela hans image. :D

:laugh:

Själv är jag inte ofta arg, senast var jag nog riktigt arg i samband med ngn brud, eller när mina vapen blev tagna i danska tullen!

userfriendly
2006-08-08, 20:11
jag är småarg jämt, jättearg sällan

Herkulez
2006-08-08, 20:12
I dag.
för att jag varva dig 3gånger när vi körde gocart?

Domi
2006-08-08, 20:13
jag är småarg jämt, jättearg sällan

Feminist? :confused:
















:D

Piranha
2006-08-08, 20:13
Ett par ggr om dagen.

Kwon
2006-08-08, 20:13
jag är småarg jämt, jättearg sällan

Hör det till feministerna att vara lite småarg jämt i dagens samhälle? :devil:

"Usch nu exploaterar dom kvinnan igen på TV!" :D

Sonny
2006-08-08, 20:13
typ 15min sen när jag kollade på Häxornas Tid, förbannade jävla kristna offer...


HATER

Bartman
2006-08-08, 20:14
Minns inte. Sällan riktigt arg, ofta lite smått irriterad. :)
+1
Går ofta runt och irriterar mig på saker men det krävs ganska mycket för att jag ska bli riktigt arg.

J.Saarela
2006-08-08, 20:14
för att jag varva dig 3gånger när vi körde gocart?


För att jag fick megapump i min gigantiska muskelmassa och orkade inge mera.

Kwon
2006-08-08, 20:14
Feminist? :confused:

:D

LOL precis vad jag tänkte :devil:

Piranha
2006-08-08, 20:15
För att jag fick megapump i min gigantiska muskelmassa och orkade inge mera.


Å hur fan fick du plats i en gokart ?

Domi
2006-08-08, 20:16
Ett par ggr om dagen.

No shit ketchup o pommes frites!

victor_n
2006-08-08, 20:16
läste en artikel på metro *tror det var gårdagens* om birka cup som kördes på lördagen.. det var inte artikeln i sig jag reagerade över utan,
stockholmspolisens blablabla nånting sa att *det finns gott om lagliga event som man kan köra på* nått sånt iaf.. sen när har stockholms komun brytt sig om att stödja laglig verksamhet?! visst tullinge en dag på strippe är skitkul.. 1!!!! gång om året! såna småsaker kan få mig att se rött

J.Saarela
2006-08-08, 20:17
Å hur fan fick du plats i en gokart ?



Glidmedel och Dixikola.

Domi
2006-08-08, 20:18
För att jag fick megapump i min gigantiska muskelmassa och orkade inge mera.

Stånd? *popcorn*

Piranha
2006-08-08, 20:19
Glidmedel och Dixikola.


Topps. :thumbup:

Johan hadde väl platåskor för å nå pedalerna.

J.Saarela
2006-08-08, 20:19
Stånd? *popcorn*



För dig ja.

mini
2006-08-08, 20:20
Blev kallad sinnessjuk för ett par dagar sedan. Då blev jag lite trött. Men arg? Nä. Men jag är ganska duktig på att låta arg, tex när jag blir engagerad i en diskussion. Ja, eller när jag blir lite trött.

Bronkitkorv
2006-08-08, 20:20
Jag vart arg inatt när väckarklockan ringer 00:00 och sen hör jag ungdomar som babblar utanför mitt fönster, 01:00 när jag nästan somnat så kommer min son upp och går på toa, Pappa bajs torka, ropar han och sen går han och lägger sej imin säng i 10 minuter sen ska han på toa igen och så upprepas det kanske 5 gånger, sen vaknar min fru av att jag svär så då tar hon över framåt 03:00 på natten...

Klockjävel ungdomsjävlar och ungjävel... *grr27*

Kwon
2006-08-08, 20:20
Blev kallad sinnessjuk för ett par dagar sedan. Då blev jag lite trött. Men arg? Nä. Men jag är ganska duktig på att låta arg, tex när jag blir engagerad i en diskussion. Ja, eller när jag blir lite trött.

Du säger att du blev lite trött, men när blev du RIKTIGT arg då? :devil:

mangemani
2006-08-08, 20:20
nu när jag tänker efter så har jag inte blivit sådär arg,irriterad/upprörd,visst,men inte arg.
är en lugn och passiv person med mycket lång stubin.

Bronkitkorv
2006-08-08, 20:21
Blev kallad sinnessjuk för ett par dagar sedan. Då blev jag lite trött. Men arg? Nä. Men jag är ganska duktig på att låta arg, tex när jag blir engagerad i en diskussion. Ja, eller när jag blir lite trött.
Haha det kan jag tänka mej...

Stoltz
2006-08-08, 20:23
Jag var riktigt arg och bitter igår efter en dyspit med en kompis, det var inte så att man skrek eller så, utan bara blev ett svart moln som det åskade och blixtrade i ögonen på.

internethjälten
2006-08-08, 20:24
Ja när var du arg senast? :devil:

Började för 17 år sen, inte gått över än ;)

Nordenator
2006-08-08, 20:25
Arg?
Brukar sträcka sig så långt att jag blir irriterad och höjer rösten för att få en person att lyssna, men det klassar inte jag som arg riktigt. Det är mer i praktiskt syfte än ilska, så aldrig skulle jag ha kryssat i om det fanns.

Liten Men Fet
2006-08-08, 20:27
Irriterad flera gånger i veckan men så där arg så ögonen blir svarta och man blir tyst, ådrorna sväller och människorna runt omkring blir tysta och försiktiga det var länge sedan.

Tolkia
2006-08-08, 20:27
När jag var på gymmet för en stund sedan; snackade med en annan deltagare i korridoren efter spinningpasset (vi känner varandra lite så där som man känner varandra när man gått på samma pass och sett varandra i åratal) och jag måste säga att OK, jag är gnällig, men man kan gnälla på många sätt. Det är inte ofta jag träffat på en människa som kan vara så fördömande (obs. att det inte var mig detta riktade sig mot) och så ... ja, jag vet inte vad jag skall kalla det; besserwisseraktig låter för småputtrigt - den här personen är så ... hård. Så här i efterhand önskar jag nästan att jag varit oartig och låtsats ha bråttom istället för att stå kvar och lyssna.

mini
2006-08-08, 20:28
Du säger att du blev lite trött, men när blev du RIKTIGT arg då? :devil:
Senaste gången jag kommer ihåg var när jag och min dåvarande sambo skulle separera och dela upp grejerna, och han kallade mig hora första och sista gången. Det var, hm, fem år sedan ungefär.

Kwon
2006-08-08, 20:30
Senaste gången jag kommer ihåg var när jag och min dåvarande sambo skulle separera och dela upp grejerna, och han kallade mig hora första och sista gången. Det var, hm, fem år sedan ungefär.

OK! Förstår! Same shit! :thumbup:

dynamo
2006-08-08, 20:35
Umm, satte 5 år i pollen men borde nog satt 1 år. Senast jag kommer ihåg när jag blev riktigt arg var 2-3 år sen. Då var jag arg nånstans runt ett halvår.

Dålig chef på arbetsplatsen eller så var bara företaget förbannat sunkigt och han försökte sköta sitt jobb. Hans chef kom jag ännu sämre överrens med (tror han är psykopat), vi knuffades på nån jobb-fest. *rolleyes*

bladhet
2006-08-08, 20:38
Igår, för att jag såg något jag inte ville se och gjorde då något som jag egentligen inte ska göra. Sen vara jag lite arg på morgon när jag kom tll jobbet men då fick jag se en sak som gjorde att jag vart glad :)

Skadeglädjen är den ända sanna glädje.

*Flash*
2006-08-08, 20:38
Tidigare idag, letade efter något att slå sönder men är hos päronen så det är nog inte så uppskattat så jag rev sönder massa papper istället.

Jävla klimakteriekossa*cry* *grr*

Kwon
2006-08-08, 20:40
Tidigare idag, letade efter något att slå sönder men är hos päronen så det är nog inte så uppskattat så jag rev sönder massa papper istället.

Jävla klimakteriekossa*cry* *grr*

Vad hände som gjorde dig så arg/upprörd? :confused:

Sami123
2006-08-08, 20:41
Är sällan arg..
Minns inte när jag senast var riktigt arg.. kanske 1 år sen eller nått..

Nizze_
2006-08-08, 20:43
Idag när jag fick en felaktig P-bot på min bil ... grrrrrr

*Flash*
2006-08-08, 20:45
Vad hände som gjorde dig så arg/upprörd? :confused:
Jag råkade skriva fel på ett papper, sen på ett till och sen ett till.
Efter det tog jag förnuftet tillfånga och övergav papprena innan jag fick totalt jävla psykbryt.

Jag brukar för övrigt inte vara såhär lättretlig men varit det nästan enda sedan jag behagade komma på den korkade idén om att prova en p-pillersort som jag ratade för två år sedan redan utan att komma ihåg varför*rolleyes*
Om det inte är pga dom som jag får gigantiska jävla utbrott av så är det något annat som är väldigt fel:confused:

Kwon
2006-08-08, 20:47
Viktiga papper förstår jag.

internethjälten
2006-08-08, 20:49
Idag när jag fick en felaktig P-bot på min bil ... grrrrrr

Felaktigt enligt dig ? *rolleyes*

Diana
2006-08-08, 20:51
Roiiiidade lite i kaffeavdelningen tidigare idag när jag inte hittade lightOboyen.. :Virro
Men fö. väldigt sällan riktigt arg. Senast var nog nästan 2 år sen nu i ett bråk med syrran som slutade i bla ett par matkassar som fläktes ut över parkeringen :laugh: (ahh minnen!) ...inte min stoltaste stund nej :D :em:

Allan
2006-08-08, 20:51
Idag. Ett par utbrott om dagen håller tristessen borta....


allan

*Flash*
2006-08-08, 20:52
Viktiga papper förstår jag.
Hade totalt kvittat vad det var för papper, skulle blivit sådär av vilket papper som helst i det labila tillståndet jag befinner mig i nu*screwy*

Nizze_
2006-08-08, 20:52
Felaktigt enligt dig ? *rolleyes*


Parkerade utanför ett stort företag där jag var och jobbade .. där man skriver in i en dator när man parkerar där regg nummer namn o sån .. när man gjort det skall den lata gubben där trycka på en knapp så det registreas .. men det orkar han inte alltid .. Blir så lessss ..

Cilia
2006-08-08, 20:53
kommer inte ihåg
blir ganska lätt arg fast inte så lätt som när jag var yngre.
har lärt mig behärska mig. eller alla känslor är nog mindre än tidigare.
fast när jag väl blir arg brukar det gå över ganska fort.
jag exploderar så är det över.
har svårt att förstå folk som går och är tjuriga.

Diana
2006-08-08, 20:53
Felaktigt enligt dig ? *rolleyes*
Det finns inga korrekta *grr27* :D

Kwon
2006-08-08, 20:57
Hade totalt kvittat vad det var för papper, skulle blivit sådär av vilket papper som helst i det labila tillståndet jag befinner mig i nu*screwy*

Detta beror alltså på de nya p-pillrena du testat, ingenting som hänt med andra ord?

Empe
2006-08-08, 21:08
Idag på jobbet blev jag först arg sen tjurig sen blev jag glad igen :)
Vi satt ute och fikade på eftermiddagen, då kom det några getingar. Två satte sig på min kalkonmacka och den tredje landade i mitt kaffe.
Jag skulle knäppa iväg en av dom som satt på min macka, då följde en hel kalkonbit med av mackan. Sen skulle jag försöka fiska upp den som var i kaffemuggen, då blir det nåt riktigt rabalder så att jag spiller ut kaffet.

Men sen blev jag glad igen och kunde skratta åt allt.

men jak hatar jetingar!!!

*Flash*
2006-08-08, 21:09
Detta beror alltså på de nya p-pillrena du testat, ingenting som hänt med andra ord?
Nej kan inte komma på vad det skulle kunna varit i sådana fall, har haft det mycket värre vad gäller mycket än vad jag har just nu.
Och emellan mina utbrott så mår jag jättebra, bättre än vad jag gjort på många år.

shibi
2006-08-08, 21:10
Småarg och irriterad är jag ganska ofta.
Ni vet hur kompisar kan sitta skoja och småretas.
Ni förstår att farsan gillar att retas och irritera mig, och jag, dum som jag är går alltid i fällan. Alltså han gör det med glimten i ögat och med humor och ofta är det roligt, men han förstår inte när han går över gränsen.

Är det bästa att bara totalignorera honom och hålla mig lugn?
(tänker inte bara på farsan nu utan även när lite jobbiga polare inte fattar att an inte tycker det är kul)

Brukar lätt koka över vilket han tycker är det roliga...

dared
2006-08-08, 21:14
Jag var riktigt förbannad när jag tänkte på flygskatten och miljöpartisten Ywonne Ruwaida eller vafan hon heter.*grr27* Var säkert 6h sen.

skaparn
2006-08-08, 21:44
har svårt att förstå folk som går och är tjuriga.

Om man istället går omkring och är konstant arg då? Jag kan vara arg upp till 40 minuter i sträck, det är ungefär så länge Ring P1 håller på.

Skämt åsido är jag inte så arg särskilt ofta, jag kryssade dock i 12 timmar eftersom jag fick punka på vägen till affären och tvingades vända och GÅ hem. Gå!? Inte fick jag handlat heller.

Sökte förövrigt på wiki efter "arg" så jag skulle veta vad som krävdes. Det har ju varit endel begreppstolkningar på brädan idag i andra trådar så jag tänkte man skulle veta vad man svarade på, men jag fann inget om arg.

Janna
2006-08-08, 21:47
Idag faktiskt anledningen kan jag inte avslöja här

Jag blir inte arg så jätteofta, nör jag blir det blir jag oftast ett monster i 1 min sen kommer jag på hur löjlig jag är och börjar skratta pt mig själv för jag är pinsam.

Fettecke
2006-08-08, 21:54
idag.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1713370&postcount=5766

Cerberus
2006-08-08, 22:03
Jag är arg jämt och ständigt, men det e pga svårt roid-missbruk :D

haha, nej jag är sällan arg...dock ledsen och irriterad lite väl ofta.

grisbil3n
2006-08-08, 22:42
Vid 22-tiden när en gubbe jiddrade på bussen, var rätt nära o börja skälla på gubbfan men det gjorde jag ej.

LadyG
2006-08-08, 23:04
Jag blir mycket sällan arg, däremot kan jag bli småilsk. I trafiken kan jag bli irriterad över folk som inte kan köra, svär lite och sådär, men jag blir inte arg. Det känns liksom inte hela vägen innerst inne när man är småilsk. Är man tvärförbannad, då känns det i hela kroppen och det kan jag inte minnas när jag var med om senast.

Jag tror det kan ha varit för många år sedan när jag skickade porslin över hela köket i raseri. Det hade med en man att göra, resten får ni gissa.

ugglan
2006-08-08, 23:11
blir sällan riktigt arg, var nog ett bra tag sen det hände

Fartman
2006-08-09, 01:36
Minns inte hur länge sedan det var, men det var iaf när jag satt och räknade matte en dag.. Blev helt jävla tokig när det var ett tal som jag inte klarade av pga bristande exempel (distans är inte alltid chill) som tur är så vet jag väl vilka väggar som går att slå hårt i så jag stod väl i en kvart och bankade allt jag hade på väggen med båda nävarna..

En annan gång blev jag förbannad på dosan till mitt NES, den var lite seg vilket gjorde att jag dog ett par ggr.. det resulterade i att dosan slogs i marken åtskilliga gånger (jag typ svingade med sladden i handen typ som en morning star) och som inte det var nog så avslutade jag misshandeln genom att stampa och hoppa på den tills den sprack *screwy*

Det är rätt sällan jag blir riktigt arg men när jag blir det blir jag fanimej helt jävla tokig och slår sönder saker (sällan att jag slår andra människor, det har nog bara hänt någon enstaka gång som tur är), jag har slagit sönder massor av saker här hemma i ren ilska..
Någon annan som blir såhär? Jag blir iaf helt väck när det väl runnit över ordentligt.

bedlam
2006-08-09, 07:05
Strax efter jul nån gång var nog senast jag var riktigt förbannad.. min flickvän hade varit ren från nikotin i ~2 år, for hem till sin hemby 1v över jul. ca 1 månad efter jul upptäcker jag att hon nu snusar regelbundet, och UPPENBARLIGEN smusslar med det för att jag inte ska märka ngt... jag blir fruktansvärt besviken, förbannad och känner mig förd bakom ljuset.

Till saken hör är att hon rökt sedan hon var ~14 år, sedan slutade hon röka när hon blev gravid och jag fick ett superutbrott på henne för att hon inte slutade på egen hand, utan jag var tvungen att säga ifrån. Saken är den att, jag tycker det är ofräscht, fruktansvärt osexigt och framförallt, om mamma snusar, kan jag då få min son att hålla sig ifrån skiten när han växer upp?

Det värsta är nog att jag inte kan på något sätt förstå hennes val att börja bruka nikotin igen, när hon väl blivit av med skiten! arrh, nu blev jag förbannad igen bara jag tänker på det! :furious:

shibi
2006-08-09, 10:35
Minns inte hur länge sedan det var, men det var iaf när jag satt och räknade matte en dag.. Blev helt jävla tokig när det var ett tal som jag inte klarade av pga bristande exempel (distans är inte alltid chill) som tur är så vet jag väl vilka väggar som går att slå hårt i så jag stod väl i en kvart och bankade allt jag hade på väggen med båda nävarna..

En annan gång blev jag förbannad på dosan till mitt NES, den var lite seg vilket gjorde att jag dog ett par ggr.. det resulterade i att dosan slogs i marken åtskilliga gånger (jag typ svingade med sladden i handen typ som en morning star) och som inte det var nog så avslutade jag misshandeln genom att stampa och hoppa på den tills den sprack *screwy*

Det är rätt sällan jag blir riktigt arg men när jag blir det blir jag fanimej helt jävla tokig och slår sönder saker (sällan att jag slår andra människor, det har nog bara hänt någon enstaka gång som tur är), jag har slagit sönder massor av saker här hemma i ren ilska..
Någon annan som blir såhär? Jag blir iaf helt väck när det väl runnit över ordentligt.


Känner igen mig. Senast idag började jag skära sönder ett rep för att den envisades med att snurra runt mitt ben hela tiden när jag öva på att slå dubbelt halvslag på ett träd.
:Virro

Jag har nåt aggressionsproblem antar jag.

Edit: Märkte nu att det låter väldigt konstigt, men det var ett konstigt rep.

Wennerberg
2006-08-09, 10:37
JAg var så jävla arg att jag tömde en hel sån glade toaspray på en hop flughelveten i köket, sen skulle jag tömma slasken så rann det ut något äckligt skit över hela handen så smallde jag igen min dörr och sparkade ner en stol i köket

detta var för 15 minuter sen

Diana
2006-08-10, 14:26
Det är rätt sällan jag blir riktigt arg men när jag blir det blir jag fanimej helt jävla tokig och slår sönder saker (sällan att jag slår andra människor, det har nog bara hänt någon enstaka gång som tur är), jag har slagit sönder massor av saker här hemma i ren ilska..
Någon annan som blir såhär? Jag blir iaf helt väck när det väl runnit över ordentligt.
Hahh känner igen det där.. *rolleyes*

Mina föräldrar var påväg att skicka mej till psyk för mina vredesutbrott när jag va yngre :D Måste haft sönder tonvis med poslin, prydnadsgrejjer, möbler, väggar, dörrar... lååång lista...... Jag och min lika aggressiva syster brukade oxå förgylla dagarna med att jaga varandra med allt från hammare till köttknivar.

Är väldigt mkt humör människa än idag men som tur är har jag kontroll över den aggressiva delen. Tio djupa andetag!!! :krampus he he he..

Det går att bli av med, och livet blir så mkt bättre utan.

Diana
2006-08-10, 14:27
JAg var så jävla arg att jag tömde en hel sån glade toaspray på en hop flughelveten i köket
:laugh:

Romper
2006-08-10, 14:34
JAg var så jävla arg att jag tömde en hel sån glade toaspray på en hop flughelveten i köket, sen skulle jag tömma slasken så rann det ut något äckligt skit över hela handen så smallde jag igen min dörr och sparkade ner en stol i köket

detta var för 15 minuter sen

Haha fy fan vad bra . Jävla flugAS jag hatar dom med

myggan
2006-08-10, 14:36
Vet inte, för jag blir aldrig riktigt arg. Är för lat för det :)

Romper
2006-08-10, 14:44
Jag var för övrigt tokjävlaarg (vikingagalen) senast igår när nåt p-mongo böta min bil för den gick typ 32 cm över gula strecket.. *grr* Funderar fan på och flytta dit det inte finns p-regler... Botswana?

tuben
2006-08-10, 14:46
Hahh känner igen det där.. *rolleyes*

Mina föräldrar var påväg att skicka mej till psyk för mina vredesutbrott när jag va yngre :D Måste haft sönder tonvis med poslin, prydnadsgrejjer, möbler, väggar, dörrar... lååång lista...... Jag och min lika aggressiva syster brukade oxå förgylla dagarna med att jaga varandra med allt från hammare till köttknivar.

Är väldigt mkt humör människa än idag men som tur är har jag kontroll över den aggressiva delen. Tio djupa andetag!!! :krampus he he he..

Det går att bli av med, och livet blir så mkt bättre utan.

Är det därför du överanvänder smileys i dagsläget men du vill i själva verket jaga folk med hammare? :D :D

Diana
2006-08-10, 14:55
Är det därför du överanvänder smileys i dagsläget men du vill i själva verket jaga folk med hammare? :D :D
Hahaha :D
Kanaliserad ilska kallas det *grr27*

Wennerberg
2006-08-10, 14:56
Haha fy fan vad bra . Jävla flugAS jag hatar dom med
ellerhur, de går inte att göra sg av med, för de små asen kommer alltid tillbaka, De har minskat drastiskt i antal nu iaf.

Var arg innan idag också, jag lagade mat så brände jag mig lite nätt så sparkade jag ner stolen igen

Baan
2006-08-10, 14:57
fortfarande arg..

LadyG
2006-08-10, 15:00
Jag var för övrigt tokjävlaarg (vikingagalen) senast igår när nåt p-mongo böta min bil för den gick typ 32 cm över gula strecket.. *grr* Funderar fan på och flytta dit det inte finns p-regler... Botswana?

Egypten. Där är trafikregler endast förslag och skyltar mer en idé om hur man skulle kunna göra om man inte ha något bättre för sig.

Man kan faktiskt bli ganska irriterad på saker som har med pengar att göra och saker som har med trafik att göra. Kombinera dessa två så tror jag att jag förstår varför somliga exloderar i trafiken med jämna mellanrum :)

Romper
2006-08-10, 15:01
ellerhur, de går inte att göra sg av med, för de små asen kommer alltid tillbaka, De har minskat drastiskt i antal nu iaf.

Var arg innan idag också, jag lagade mat så brände jag mig lite nätt så sparkade jag ner stolen igen

Jag fnular på att ta en flaska radar, tejpa ner sprut knappen, kasta in i köket och KUTA. :P

Haha, sandsäck eller stol - vad e skillnaden liksom

Romper
2006-08-10, 15:02
Egypten. Där är trafikregler endast förslag och skyltar mer en idé om hur man skulle kunna göra om man inte ha något bättre för sig.

Man kan faktiskt bli ganska irriterad på saker som har med pengar att göra och saker som har med trafik att göra. Kombinera dessa två så tror jag att jag förstår varför somliga exloderar i trafiken med jämna mellanrum :)

Haha. ORD. Och Egypten, fy fan dit ska jag! Ligga på en flodbåt med vackra kvinnor o äta druver och så parkera bilhelvetet TVÄRS ÖVER EN RONDELL. :P

Baan
2006-08-10, 15:05
Haha. ORD. Och Egypten, fy fan dit ska jag! Ligga på en flodbåt med vackra kvinnor o äta druver och så parkera bilhelvetet TVÄRS ÖVER EN RONDELL. :P

det sista kanske inte är så smart om du inte vill att räddningspersonal ska behöva samla ihop dig i plastpåsar efter att en arg egyptisk lastbilchaffis visat vem som är mannen.

fintelligens
2006-08-10, 15:07
Minns inte. Sällan riktigt arg, ofta lite smått irriterad. :)

irriterad på mig?

Diana
2006-08-10, 15:09
Den där stackars stolfan har det inte lätt ..

Tips : Flug elchocks lampor (gratis fyrverkerier)

Man kan faktiskt bli ganska irriterad på saker som har med pengar att göra och saker som har med trafik att göra. Kombinera dessa två så tror jag att jag förstår varför somliga exloderar i trafiken med jämna mellanrum :)
Stämmer så väl.
Finns nog inget som kan göra snälla små lam till rabiata idioter på samma sätt som trafik :D

Wennerberg
2006-08-10, 15:09
Jag fnular på att ta en flaska radar, tejpa ner sprut knappen, kasta in i köket och KUTA. :P

Haha, sandsäck eller stol - vad e skillnaden liksom
in med en tändare efteråt så helta jälva huset sprängs åt helvete

Romper
2006-08-10, 15:13
det sista kanske inte är så smart om du inte vill att räddningspersonal ska behöva samla ihop dig i plastpåsar efter att en arg egyptisk lastbilchaffis visat vem som är mannen.

Haha då ska han få se på mummy - the return den jäveln :P

Romper
2006-08-10, 15:14
in med en tändare efteråt så helta jälva huset sprängs åt helvete

Och sen köra fram o tillbaka över askan med ångvält. O sen napalmbomba landskapet. då MÅSTE väl för fan flugjävlarna dö???

Wennerberg
2006-08-10, 15:21
Och sen köra fram o tillbaka över askan med ångvält. O sen napalmbomba landskapet. då MÅSTE väl för fan flugjävlarna dö???
Nä, de kommer upp ur askan och flyger framför mitt ansite så hjag kör rakt in i en polisbil, vips sitter jag i finkan och flugorna skrattar åt mig medans de äter mupp mina mina pastagratäng som jag glömde i ugnen och nu ör helt svart hej då

Romper
2006-08-10, 15:28
Nä, de kommer upp ur askan och flyger framför mitt ansite så hjag kör rakt in i en polisbil, vips sitter jag i finkan och flugorna skrattar åt mig medans de äter mupp mina mina pastagratäng som jag glömde i ugnen och nu ör helt svart hej då

Hehe dom förökar sig som... flugor o har fest me gratängen medans du målar registrerings skyltar och blir påsatt av negrer i duschen...

Äh vafan det här spåra ur lite..

Mart|n
2006-08-10, 16:02
Jag är jävligt arg nu eftersom det satans jävla Titan Quest inte startar längre! Har testat att ominstallera det, rensa registret o.s.v. Snart så kastar jag den satans jävla datorn åt helvete (på Wennerberg)!

Wennerberg
2006-08-10, 16:30
Jag är jävligt arg nu eftersom det satans jävla Titan Quest inte startar längre! Har testat att ominstallera det, rensa registret o.s.v. Snart så kastar jag den satans jävla datorn åt helvete (på Wennerberg)!
har du installerat omdet? kör pirat då, mitt funkar nu men har hunnit tröttna liyte :(

*Flash*
2006-08-10, 19:19
Jag har inte varit arg på två dagar nu, inte ens lite irriterad...tänk vad lite hormoner kan lyckas göra:Virro

Kwon
2006-08-10, 19:20
Jag har inte varit arg på två dagar nu, inte ens lite irriterad...tänk vad lite hormoner kan lyckas göra:Virro

Mkt bra Flashen! :thumbup:

*Flash*
2006-08-10, 19:25
Mkt bra Flashen! :thumbup:
:love:*kissass*

Kwon
2006-08-10, 19:25
:love:*kissass*

Haha vicken skillnad på Flashen, för några dagar sedan bad du mig gå o runka och nu detta! :laugh: :thumbup:

Nizze_
2006-08-10, 19:28
Såååå Glad igen =) .. dom skrev av P-boten =)

*Flash*
2006-08-10, 19:34
Haha vicken skillnad på Flashen, för några dagar sedan bad du mig gå o runka och nu detta! :laugh: :thumbup:
Jag säger ju att det var dom där luriga små pillrens fel, ska ta den förra sorten för den funkade faktiskt bra (ville iaf inte mörda folk då dagligen*rolleyes* ).

Kwon du är alltid så go och glad:love::thumbup:

Kwon
2006-08-10, 19:37
Bra där Flashen! Trodde först det var PMS eller ROIDRAGE! :devil:

Diana
2006-08-10, 19:48
Najs att du mår bättre flash hormoner is a biatch :D *innocent*

Måste instämma i *kissass* kören, finns verkligen ingen som sprider lika mkt positiv energi som kwönish, kolo needs you :thumbup:

Wennerberg
2006-08-10, 19:55
VAr precis arg på youtube för att de krånglade till det med min video, men nu funkar det :)

ERFb_PhA8AM

Kwon
2006-08-10, 19:56
VAr precis arg på youtube för att de krånglade till det med min video, men nu funkar det :)



ÄLSKAR DEN WENNE!

LOLLAR HÖGT! :thumbup:

Wennerberg
2006-08-10, 19:58
ÄLSKAR DEN WENNE!

LOLLAR HÖGT! :thumbup:
Haha skönt ju

hultman
2006-08-10, 20:09
Jag är alltid arg!

:furious: :devil: *grr*




:D

*Flash*
2006-08-10, 20:15
[QUOTE=Diana]Najs att du mår bättre flash hormoner is a biatch :D *innocent* QUOTE]
Hahah gud ja, var inte så trevlig härom dagen vilket ganska många fick erfara*innocent*
Men jag lovar, jag är jättesnäll egentligen:em:

userfriendly
2006-08-10, 20:37
Hör det till feministerna att vara lite småarg jämt i dagens samhälle? :devil:

"Usch nu exploaterar dom kvinnan igen på TV!" :D
Hade räknat ut att jag skulle få den kommentaren... kom med nåt nytt