handdator

Visa fullständig version : Gangbangad på msn!


tossefar
2006-08-07, 23:05
Vad hände? Jag kom hem till en frenetiskt blinkande taskbar!

Do it again? *flex*

Gruppchatt is the best

Piranha
2006-08-07, 23:14
Vad hände? Jag kom hem till en frenetiskt blinkande taskbar!

Do it again? *flex*

Gruppchatt is the best


Känner du dig smutsig ?

Sonny
2006-08-07, 23:15
Känner du dig smutsig ?:laugh:

Edit: firren, vem e bruden på bilden? :Virro

aliquis
2006-08-07, 23:15
Hört talas om IRC?! :D

formula4shape
2006-08-07, 23:19
:laugh:

Edit: firren, vem e bruden på bilden? :Virro

Jag tippar på att det är Pez's motsvarighet på den kvinnliga sidan! Smile:et, tricepsposen, looken..ja du ser väl?

Kwon
2006-08-07, 23:21
Hehe det var jag Tosse...

Försökte organisera Kollo-stödgrupp

Pudzianovski
2006-08-07, 23:23
Hehe det var jag Tosse...

Försökte organisera Kollo-stödgrupp

En vadå? :D

Whistler
2006-08-07, 23:53
Eftersom jag sitter här kl 00:53 på en vardag så kan jag bara anta att det är en grupp för individer fast i Kolo-missbruk.

mela
2006-08-08, 00:04
Eftersom jag sitter här kl 00:53 på en vardag så kan jag bara anta att det är en grupp för individer fast i Kolo-missbruk.


Kolo-missbruk? Något sådant finns det icke:D

elan
2006-08-08, 06:54
I was there!

Diana
2006-08-08, 07:03
Mjaa en av de rörigaste jävla sörjorna jag sett :laugh:

Men åmtänksamt med stödgruppen kwon :love: :D frågan är som den gav den tänkta utdelningen

Angel
2006-08-08, 09:22
De va mycket sex-talk...

Kwon
2006-08-08, 13:24
Mjaa en av de rörigaste jävla sörjorna jag sett :laugh:

Men åmtänksamt med stödgruppen kwon :love: :D frågan är som den gav den tänkta utdelningen

Pga av att personen som stödgruppen var ämnad för behagade använda något annat konstigt program blev det ju helt buggat :laugh:

Diskussionen gick således i andra banor än tänkt ursprungligen, inget fel med det! :D

mela
2006-08-08, 13:29
De va mycket sex-talk...

Mja. Det va väl mest en person som stod för det? Och det var inte jag :D

*Flash*
2006-08-08, 13:31
Redan när jag kom innanför dörren så visste jag att någon skulle få mig sur, hade inte ätit på fleeeeera timmar.

Angel: Så är det med folk av det manliga könet..ehm*popcorn*

dynamo
2006-08-08, 13:54
Myg0t, nu har man gått miste om nått spännande!

Kwon
2006-08-08, 14:03
Myg0t, nu har man gått miste om nått spännande!

Du får vara med nästa gång Dyna! Om det blir någon! :thumbup:

*Flash*
2006-08-08, 14:17
Myg0t, nu har man gått miste om nått spännande!
Särskilt spännande är det knappast när ett gäng omogna kolomänniskor samlas på msn (med undantag för elan iaf som inte är omogen).

Kwon
2006-08-08, 14:23
Jag ansåg att det var en hel del mogna människor där igår, men vad som anses moget och omoget är ju relativt till person.

Vissa var ju lite busigare än andra. :)

mela
2006-08-08, 14:24
Särskilt spännande är det knappast när ett gäng omogna kolomänniskor samlas på msn (med undantag för elan iaf som inte är omogen).

Det va inte så spännande när du berättade om ditt kuksugande heller faktiskt *spy*

Kwon
2006-08-08, 14:26
Det va inte så spännande när du berättade om ditt kuksugande heller faktiskt *spy*

Som sagt, vad som är moget och omoget är relativt.

Självklart kan man tycka att det var moget av Flash att kunna prata om sådana saker, men folk kan även tycka att en sådan sak är omoget. :)

Fettecke
2006-08-08, 14:27
för oss som inte ligger på er MSN lista... kan nån förklara lite kort vad karln pratar om?

mela
2006-08-08, 14:27
Som sagt, vad som är moget och omoget är relativt.

Självklart kan man tycka att det var moget av Flash att kunna prata om sådana saker, men folk kan även tycka att en sådan sak är omoget. :)

Jag satt mest och mådde illa där jag satt med min keso!! Jag tänkte på annan ost.. uäääh *grr27*

mela
2006-08-08, 14:28
för oss som inte ligger på er MSN lista... kan nån förklara lite kort vad karln pratar om?

Vi va typ.. öh.. 17 -20 pers i en gruppkonversation. Alla var från kolo och kwon skulle hitta en tjej åt ali.. Men ali var inte där och flash prata om kuksugning och vi andra skicka mest fula smileys :P

*Flash*
2006-08-08, 14:28
Det va inte så spännande när du berättade om ditt kuksugande heller faktiskt *spy*
Tydligen så var det äckligt att bli slickad också, mela vad gör du när du har sex egentligen?

Kwon
2006-08-08, 14:29
Tydligen så var det äckligt att bli slickad också, mela vad gör du när du har sex egentligen?

Melish är ju konservativ! Missionären ftw! (Teh One n Only!) :devil:

Fettecke
2006-08-08, 14:29
Vi va typ.. öh.. 17 -20 pers i en gruppkonversation. Alla var från kolo och kwon skulle hitta en tjej åt ali.. Men ali var inte där och flash prata om kuksugning och vi andra skicka mest fula smileys :P

ehh, varför var inte jag med? *popcorn* *cry*
(nån som vill adda mig på MSN?)

*Flash*
2006-08-08, 14:30
Melish är ju konservativ! Missionären ftw! (Teh One n Only!) :devil:
Med dubbla kondomer också?

Jävlar vilket hett sex...

Pudzianovski
2006-08-08, 14:30
Är det Kwon som styr upp chatträffar? :D Måste man ha ett problem då för att få en egen stödgrupp?

mela
2006-08-08, 14:31
Tydligen så var det äckligt att bli slickad också, mela vad gör du när du har sex egentligen?

Nej. Men jag vill inte bli slickad av en tjej. Och jag vill definitivt inte slicka en tjej. *rolleyes*

aliquis
2006-08-08, 14:35
Jag hör gärna vad flash hade att säga om kuksugning, om inte Mela vill höra kan vi ju ta det i pm ;)

aliquis
2006-08-08, 14:36
Nej. Men jag vill inte bli slickad av en tjej. Och jag vill definitivt inte slicka en tjej. *rolleyes*En tjej som är intresserad av det lär ju ha möjlighet att vara bättre på det.

Kwon
2006-08-08, 14:36
Jag hör gärna vad flash hade att säga om kuksugning, om inte Mela vill höra kan vi ju ta det i pm ;)

Som sagt, du skulle glidit in igår och inte kört det där skumma programmet så att du buggade ur! :thumbup:

*Flash*
2006-08-08, 14:39
Nej. Men jag vill inte bli slickad av en tjej. Och jag vill definitivt inte slicka en tjej. *rolleyes*
Att slicka f*tta är godare än att svälja sperma iaf, om än inte lika roligt.

Aliquis: Sa inget intressant utan drygade mig bara.


Var ju tvungen att leva upp till min fina madrasstämpel som jag fick av en person som inte känner mig och aldrig ens pratat med mig, skulle skämts ihjäl om jag uppfostrat en sådan människa.

Pudzianovski
2006-08-08, 14:40
Trodde Ali körde med den ultimata IM klienten :confused: :D

aliquis
2006-08-08, 14:43
Trodde Ali körde med den ultimata IM klienten :confused: :DJag gjorde ju det, jag slapp ju chatten, var så jäkla störigt när karl_alfred bjöd in mig hela tiden och jag fick deras skittext ;)

MSN chat är ju som den värsta irckanalen, med långa efterblivna nick, fullt med färger, smileys o skit.

aliquis
2006-08-08, 14:45
Iofs kör jag väl den ultimata IM-klienten för Windows också, mIRC :D

irc.ltd.se och #kolo där hade fungerat ;)

elan
2006-08-08, 15:01
(med undantag för elan iaf som inte är omogen).
Jo man tackar. :em: Och mig pratade Dynamo med i alla fall så han gick nog inte misste om något då. ;)

dynamo
2006-08-08, 15:38
Jo man tackar. :em: Och mig pratade Dynamo med i alla fall så han gick nog inte misste om något då. ;)

Men, men, men.. Vi pratade ju inte om diverse former av oralsex! Eller kanske mitt sötsug egentligen bottnade i nått annat. :confused:

Jag har inget emot att läsa barnsliga konversationer och kanske slänga in nått dylikt själv ibland. :D

Kwon: Plz t4k3 m3 2
http://static.flickr.com/40/82935786_e90fabe98a_m.jpg

Cilia
2006-08-08, 15:41
Jag har inget emot att läsa barnsliga konversationer och kanske slänga in nått dylikt själv ibland. :D
Inte?????? *eg*



jag höll mig i bakgrunden. vet inte vem som la till mig men jag var alldeles för trött för att ens orka följa vad som sades. Jävla tjatter.

Jay-Z
2006-08-08, 15:42
Fuck all y'all bitches. :(

mystic[-_-]
2006-08-08, 15:42
Men, men, men.. Vi pratade ju inte om diverse former av oralsex! Eller kanske mitt sötsug egentligen bottnade i nått annat. :confused:

Jag har inget emot att läsa barnsliga konversationer och kanske slänga in nått dylikt själv ibland. :D

Kwon: Plz t4k3 m3 2
http://static.flickr.com/40/82935786_e90fabe98a_m.jpg

Du får vara med nästa gång. Jag dominerade chatten genom att skriva helt meningslösa saker (som vanligt) sen gick jag och sov :thumbup:

Kaboffastar
2006-08-08, 15:47
Deht var rålik!

*Flash*
2006-08-08, 15:52
dynamo: det var bara jag som delade med mig av mina tankar angående oralsex till pryda melas stora förtret...

dynamo
2006-08-08, 15:53
dynamo: det var bara jag som delade med mig av mina tankar angående oralsex till pryda melas stora förtret...

Jasså, vad sa du då? *popcorn*

Bartman
2006-08-08, 15:57
Rörigt var det iaf. Tog en kvart innan jag fattade att det var kolo folk och vet jag vet fortfarande inte vilka dom flesta var.:em:

Hade lite svårt att hänga med i allt som skrevs. Men det var spännande det där med elan och hennes löp dejt.:D

mela
2006-08-08, 16:00
dynamo: det var bara jag som delade med mig av mina tankar angående oralsex till pryda melas stora förtret...

Haha jag är inte pryd. Inte nånstans.
Men jag mår illa vid tanken av att slicka en annan tjej. Sedan kan jag inte påstå att jag gillar att ha sperma i munnen heller.

*Flash*
2006-08-08, 16:03
Haha jag är inte pryd. Inte nånstans.
Men jag mår illa vid tanken av att slicka en annan tjej. Sedan kan jag inte påstå att jag gillar att ha sperma i munnen heller.
Hahah trevligt att veta;)

Ja alla kan väl inte gilla oralsex I guess...

Sebbe_H
2006-08-08, 16:04
Vill också vara med, mela bjud in mig nästa gång :D

Kaboffastar
2006-08-08, 16:04
Haha jag är inte pryd. Inte nånstans.
Men jag mår illa vid tanken av att slicka en annan tjej. Sedan kan jag inte påstå att jag gillar att ha sperma i munnen heller.

Mela.. det är bara att härda ut..

Cilia
2006-08-08, 16:05
Haha jag är inte pryd. Inte nånstans.
Men jag mår illa vid tanken av att slicka en annan tjej. Sedan kan jag inte påstå att jag gillar att ha sperma i munnen heller.
vad är din definition på pryd då?

mela
2006-08-08, 16:07
vad är din definition på pryd då?

pryd tänker jag nån som inte kan prata sex alls eller som inte är kinky alls.. jag pratar gärna sex.. men jag vill inte slicka en tjej :P

Baan
2006-08-08, 16:11
pryd tänker jag nån som inte kan prata sex alls eller som inte är kinky alls.. jag pratar gärna sex.. men jag vill inte slicka en tjej :P

ja men halllåååååå den definition är från 1693 alt applicerbar på trettonåriga tjejer..

Kwon
2006-08-08, 16:13
Haha jag är inte pryd. Inte nånstans.
Men jag mår illa vid tanken av att slicka en annan tjej. Sedan kan jag inte påstå att jag gillar att ha sperma i munnen heller.

Vad tycker du om att slicka en annan tjej med sperma i munnen då?:confused: :laugh:

JK homegirl! :thumbup:

mela
2006-08-08, 16:14
ja men halllåååååå den definition är från 1693 alt applicerbar på trettonåriga tjejer..


Kanske. Men jag är 18 :D

Bolio
2006-08-08, 16:34
Sluta bråka med mela.

Kwon
2006-08-08, 16:37
Sluta bråka med mela.

Äsch, det är med kärlek.

Melish vet att Flashen tycker om henne egentligen... inte på det sättet! :devil:

AFanatic
2006-08-08, 17:30
Fuck all y'all bitches. :(

Jag lägger till dig nästa gång. *kissass*

tossefar
2006-08-08, 22:12
Nu hände det igen! Den här gången var det dock bara jense :Virro

mela
2006-08-08, 22:13
Nu hände det igen! Den här gången var det dock bara jense :Virro

bara du och jense? då missa jag inget? :D

Janna
2006-08-08, 22:18
:laugh:

Edit: firren, vem e bruden på bilden? :Virro

Lisa Marie Bickels såklart, en av de absolut snyggaste tjejerna ju

Här hittar du mer bilder på henne
http://www.lisamariebickels.com/gallery.html

bear.flowertwig
2006-08-08, 22:27
Lisa Marie Bickels såklart, en av de absolut snyggaste tjejerna ju

Här hittar du mer bilder på henne
http://www.lisamariebickels.com/gallery.html

OffT: vad är grejen men fitnessbranschens koppling till porrdojjor? Fattar det inte... Vart på vägen blev smaken så white trash-illa :/

http://www.lisamariebickels.com/gallery/blacklingerieb02.jpg

http://www.lisamariebickels.com/gallery/whitepink28.jpg

http://www.lisamariebickels.com/gallery/lisamariebickels10.jpg

http://www.lisamariebickels.com/gallery/lisamariebickels08.jpg

dynamo
2006-08-08, 22:27
Nu hände det igen! Den här gången var det dock bara jense :Virro

Du och Jense? Kvalar väl inte för gangbang ifall man bara är två killar? Tror det finns ett annat ord för det... hmm.. :naughty:

Stoltz
2006-08-08, 22:29
Vad tycker du om att slicka en annan tjej med sperma i munnen då?:confused: :laugh:



Du är fan inte klok!

Klart hon tycker om det! *screwy*

:D


Jag ryser faktiskt litegrann när jag läser det där Kwon...Du gick upp en nivå i pervertometern. ;)

Sebbe_H
2006-08-08, 22:29
OffT: vad är grejen men fitnessbranschens koppling till porrdojjor? Fattar det inte... Vart på vägen blev smaken så white trash-illa :/

Vettefan asså, men alla fitnessbrudar kör ju på det. Så det får väl duga.

aliquis
2006-08-08, 23:10
OffT: vad är grejen men fitnessbranschens koppling till porrdojjor? Fattar det inte... Vart på vägen blev smaken så white trash-illa :/För att det skall synas att de är kvinnor?

Whistler
2006-08-08, 23:12
För att det skall synas att de är kvinnor?

Något åt det hållet måste det vara. Rejäl transa-varning på bilden där bruden ovan har strumpbyxor på sig.

Finns gränser för hur stora muskler som är snyggt, på båda könen.

aliquis
2006-08-08, 23:19
Man får väl bättre hållning av högklackat också? Rakare rygg o snyggare rumpa kanske?

aliquis
2006-08-08, 23:19
Något åt det hållet måste det vara. Rejäl transa-varning på bilden där bruden ovan har strumpbyxor på sig.

Finns gränser för hur stora muskler som är snyggt, på båda könen.Hon går ju knappast att missta för en man dock...

hum
2006-08-08, 23:22
meh jag vill också bli bjuden på gruppsexsamtal nångång..

aliquis
2006-08-08, 23:29
Är verkligen gruppsexsamtal så intressanta? Jag kan säkert montera ihop ett ljudklipp åt dig om du vill.

hum
2006-08-08, 23:32
Är verkligen gruppsexsamtal så intressanta? Jag kan säkert montera ihop ett ljudklipp åt dig om du vill.


nej jag vill inte höra en massa oljud, bara vara en i gänget *screwy*

bear.flowertwig
2006-08-09, 00:01
För att det skall synas att de är kvinnor?

Blir man mer kvinnlig för att man ser billig ut?

K9Media
2006-08-09, 00:03
Gaah äckligt med krampiga tjejer :D.

Tricklev
2006-08-09, 02:49
Vafan Kwon du har mig på msn men du hooka inte mig upp?*cry*

Markus heter jag ju på msn, go go hooka mig upp för gangbang.

aliquis
2006-08-09, 04:01
Blir man mer kvinnlig för att man ser billig ut?Ja.

Piranha
2006-08-09, 07:44
OffT: vad är grejen men fitnessbranschens koppling till porrdojjor? Fattar det inte... Vart på vägen blev smaken så white trash-illa :/


Kopplingen är väl pro figure (fitness), Bickles tävlade i fitness innan BB så jag antar porrpjucken hänger kvar sen dess.

Janna
2006-08-09, 10:00
OffT: vad är grejen men fitnessbranschens koppling till porrdojjor? Fattar det inte... Vart på vägen blev smaken så white trash-illa :/



Jag tycker inte att Lisa Maries bilder är så värst utmanande om man jämför med de flesta andra, Pauline Nordin exempelvis är ju betydligt med utmanande för att inte tala om många kända amerikanskor. Lisa Marie har inte "kom o tryck in den"-blicken heller heller tycker jag.

Janna
2006-08-09, 10:02
Gaah äckligt med krampiga tjejer :D.

Äckligt med spinkiga killar?

bear.flowertwig
2006-08-09, 11:21
Jag tycker inte att Lisa Maries bilder är så värst utmanande om man jämför med de flesta andra, Pauline Nordin exempelvis är ju betydligt med utmanande för att inte tala om många kända amerikanskor. Lisa Marie har inte "kom o tryck in den"-blicken heller heller tycker jag.

Jag pratar om skorna. Ingen normal människa sätter på sig såna billiga (platå)skor. Undantaget fitness/porr. Märkligt.

Piranha
2006-08-09, 11:25
Jag pratar om skorna. Ingen normal människa sätter på sig såna billiga (platå)skor. Undantaget fitness/porr. Märkligt.


Inte ser du poseringsbyxor på stan heller, men det hindrar inte folk från att köpa dem.

(med tillägget att dem klär inte en normal människa heller)

bear.flowertwig
2006-08-09, 11:39
Inte ser du poseringsbyxor på stan heller, men det hindrar inte folk från att köpa dem.

(med tillägget att dem klär inte en normal människa heller)

Nej men i det fallet kan jag förstå det eftersom motivet är att visa så mycket muskler som möjligt(och string är väl förbjudet?). Men i fallet skor är det inget som gör dem snyggare i billigare fula skor, det går precis lika bra att posera i snygga high heels.

Tror btw jag ska göra det här till min hjärtefråga och driva lika hårt som Bolio driver palestina-israelkonflikten. Skor är livsviktigt.

Piranha
2006-08-09, 12:05
Nej men i det fallet kan jag förstå det eftersom motivet är att visa så mycket muskler som möjligt(och string är väl förbjudet?). Men i fallet skor är det inget som gör dem snyggare i billigare fula skor, det går precis lika bra att posera i snygga high heels.

Tror btw jag ska göra det här till min hjärtefråga och driva lika hårt som Bolio driver palestina-israelkonflikten. Skor är livsviktigt.


Fast jag vette fan om dem är så billiga dem där skorna.

Cilia
2006-08-09, 17:55
Gaah äckligt med krampiga tjejer :D.
Du är ny här va?




Fast jag vette fan om dem är så billiga dem där skorna.
Antagligen är dom inte billiga men dom ser väldigt billiga ut.
Jag måste tyvärr hålla med om att jag också har undrat över varför dålig smak blev normen?

Janna
2006-08-09, 18:31
Jag pratar om skorna. Ingen normal människa sätter på sig såna billiga (platå)skor. Undantaget fitness/porr. Märkligt.

De där skorna är ganska lika de skor som många Bodyfitnesstjejer har på scenen.

Jag håller med om att det ser lite porrigt ut men högklackat till underkläder. Men jag tycker det ser porrigt ut med högklackat till binikni också som BF tjejerna har. Utmanande klädsel och lite "porrighet" finns inom all tjejidrott nästan. Kolla bara på tennisspelorskornas minikjolar eller friidrottstjejernas små outfits. Även killarna börjar porra till sig vid sidan om sitt idrottsutövande. Fredrik ljungberg visar upp sig i underkläder men inoljad kropp och kåt blick, Mats Egelstig fläker ut sig på en björnfäll och öser gul olja över sig. Vi konsumenter av alla det slag gillar sport och vi gillar sex då är det väl inte en helt tokig affärside att kombinera de två?

Kwon
2006-08-09, 18:59
De där skorna är ganska lika de skor som många Bodyfitnesstjejer har på scenen.

Jag håller med om att det ser lite porrigt ut men högklackat till underkläder. Men jag tycker det ser porrigt ut med högklackat till binikni också som BF tjejerna har. Utmanande klädsel och lite "porrighet" finns inom all tjejidrott nästan. Kolla bara på tennisspelorskornas minikjolar eller friidrottstjejernas små outfits. Även killarna börjar porra till sig vid sidan om sitt idrottsutövande. Fredrik ljungberg visar upp sig i underkläder men inoljad kropp och kåt blick, Mats Egelstig fläker ut sig på en björnfäll och öser gul olja över sig. Vi konsumenter av alla det slag gillar sport och vi gillar sex då är det väl inte en helt tokig affärside att kombinera de två?

Precis, därför de kombinerar motorsport med lättklädda damer alt bil-tidningar och motorcykel-tidningar med lättklädda poserande chicks! :D

Kombinering!

Bra marketing? Tydligen! Det funkar å det är tydligen lukrativt!

Whistler
2006-08-09, 19:13
Amber & Rochelle FTW! :hbang:

bear.flowertwig
2006-08-09, 21:22
De där skorna är ganska lika de skor som många Bodyfitnesstjejer har på scenen.

Jag håller med om att det ser lite porrigt ut men högklackat till underkläder. Men jag tycker det ser porrigt ut med högklackat till binikni också som BF tjejerna har. Utmanande klädsel och lite "porrighet" finns inom all tjejidrott nästan. Kolla bara på tennisspelorskornas minikjolar eller friidrottstjejernas små outfits. Även killarna börjar porra till sig vid sidan om sitt idrottsutövande. Fredrik ljungberg visar upp sig i underkläder men inoljad kropp och kåt blick, Mats Egelstig fläker ut sig på en björnfäll och öser gul olja över sig. Vi konsumenter av alla det slag gillar sport och vi gillar sex då är det väl inte en helt tokig affärside att kombinera de två?

Alltså nu skjuter du vid sidan om igen...

Det handlar om att det finns högklackat och högklackat. Jag har inte ifrågasatt användandet i sig(trevligt :D ) utan att man så ofta väljer det som ser värst/billigast(platå/plaststuket) ut. Har man nu lagt ner en fruktansvärd massa tid på träning, deffat, skaffat sig pose bikini mm så förstår jag inte varför man kan pajjar helheltsintrycket med skor á polsk hora.

bear.flowertwig
2006-08-09, 21:27
Blir man mer kvinnlig för att man ser billig ut?

Ja.

Nej, då blandar du möjligen ihop lättillgänglig med kvinnlig.
Annars får du gärna utveckla...?

Janna
2006-08-10, 00:37
Alltså nu skjuter du vid sidan om igen...

Det handlar om att det finns högklackat och högklackat. Jag har inte ifrågasatt användandet i sig(trevligt :D ) utan att man så ofta väljer det som ser värst/billigast(platå/plaststuket) ut. Har man nu lagt ner en fruktansvärd massa tid på träning, deffat, skaffat sig pose bikini mm så förstår jag inte varför man kan pajjar helheltsintrycket med skor á polsk hora.

Har du någonsin kollat på Body Fitness, så gott som alla har höglackade skor i plastmaterial i badräkts samt "fria" bikinironden.

Janna
2006-08-10, 00:42
Alltså nu skjuter du vid sidan om igen...

Det handlar om att det finns högklackat och högklackat. Jag har inte ifrågasatt användandet i sig(trevligt :D ) utan att man så ofta väljer det som ser värst/billigast(platå/plaststuket) ut. Har man nu lagt ner en fruktansvärd massa tid på träning, deffat, skaffat sig pose bikini mm så förstår jag inte varför man kan pajjar helheltsintrycket med skor á polsk hora.

Om det går hem, om man tjänar pengar på det är det då en dålig marknadsföringside?

Janna
2006-08-10, 00:51
OffT: vad är grejen men fitnessbranschens koppling till porrdojjor? Fattar det inte... Vart på vägen blev smaken så white trash-illa :/



Eftersom at du tycker att jag skjuter från höften och inte tror jag vet vad jag snackar om så länkar jag till en bild från en svensk BF tävling förra året . Titta på skorna så kanske du förstår vad jag pratar om. Det är nästan standard med sådana skor i badräkts ronden eftersom Lisa Marie tävlat i Figure Fitnes tidigare så är det säkert hennes tävlingsskor hon har på sig på sina bilder.


http://www.muscle.se/gallery/gal_data/ff05/BF_R3_m164/_smal_IMG_2919.JPG

aliquis
2006-08-10, 02:52
Nej, då blandar du möjligen ihop lättillgänglig med kvinnlig.
Annars får du gärna utveckla...?Vad skall jag utveckla? Jag tycker att det ser mer kvinnligt ut med bar hud, tighta kläder, osv än en tjej i skoteroverall (inte för jag vet hur en sådan ser ut, en del av norrlänningarna går säkert loss som fasiken på det, men jag tänkte skriva bävernylonoverall.)

Det syns ju mer kvinna om inte annat ;)

Men som sagt, får man inte bättre hållning av högklackat? Om man får det, får upp vaderna lite osv så kanske det är en fördel? Jag kan inte förstå hur man kan bry sig över skorna, om jag ser en bild på några som tävlar i byggning så inte fan kollar jag på skorna, spela roll vad de har på sig?

Tricklev
2006-08-10, 02:54
Vad skall jag utveckla? Jag tycker att det ser mer kvinnligt ut med bar hud, tighta kläder, osv än en tjej i skoteroverall (inte för jag vet hur en sådan ser ut, en del av norrlänningarna går säkert loss som fasiken på det, men jag tänkte skriva bävernylonoverall.)

Det syns ju mer kvinna om inte annat ;)

Men som sagt, får man inte bättre hållning av högklackat? Om man får det, får upp vaderna lite osv så kanske det är en fördel? Jag kan inte förstå hur man kan bry sig över skorna, om jag ser en bild på några som tävlar i byggning så inte fan kollar jag på skorna, spela roll vad de har på sig?

Eftersom majoriteten av sådana bilder anspelar på sex, så spelar det självklart roll vad dom har på sig.

aliquis
2006-08-10, 03:03
Anspelar kroppsbyggningsbilder på sex?