handdator

Visa fullständig version : Lite rough footage från Simpsons filmen!


timoat
2006-08-04, 19:44
http://throwawayyourtv.com/2006/07/simpsons-movie-previews.html

Njut, mina vänner!

Kabuto
2006-08-04, 19:48
World wide release july 27 2007

:(

Vill ju se nu!

Men ganska roliga scener :)

Mental
2006-08-04, 19:58
Öhh, blir säkert segt som långfilm...

Greg
2006-08-04, 21:16
Öhh, blir säkert segt som långfilm...

Simpsons har ju i princip varit väldigt segt sen många bra författare slutade (bland annat Conan).

Dock fortsätter det att underhålla och filmen kommer säkert att bli hur rolig som helst. Oftast funkar inte tv-serie -> film.

Men tänk South Park.

MacLeod
2006-08-05, 16:43
Simpsons har ju i princip varit väldigt segt sen många bra författare slutade (bland annat Conan).

Dock fortsätter det att underhålla och filmen kommer säkert att bli hur rolig som helst. Oftast funkar inte tv-serie -> film.

Men tänk South Park.


Ja, seriens grundsten var Conan...
Den har fan inte blivit seg bara för att han försvann, det var inte ens märkbart.
Många av dom bästa avsnitten har gjorts på senare år.

Trance
2006-08-05, 17:01
Tycker Simpsons är lite lamt tyvärr. Sällan några pärlor. Det enda roliga är att folk hela tiden säger hur smart satiren är..och sedan skrattar de enbart när Homer slår i huvudet.

scythe
2006-08-05, 17:18
Långfilmer av den här typen brukar i mitt tycke vara ganska värdelösa. När man kollar på dem känns det ungefär som ett vanligt avsnitt. Något längre, kanske.
Jag älskar dock Simpsons.

Greg
2006-08-05, 18:30
Ja, seriens grundsten var Conan...
Den har fan inte blivit seg bara för att han försvann, det var inte ens märkbart.
Många av dom bästa avsnitten har gjorts på senare år.

Jaja, förlöjliga min ståndpunkt.

Alla tycker olika. Jag tycker att humorn och dialogerna var bättre förr. Men tycker att teckandet är bättre just nu.

Oavsett hur man vänder och vrider på det så är The Simpsons det bästa komediprogrammet som någonsin har existerats. Jag tittar fortfarande på det varje dag.

internethjälten
2006-08-05, 18:57
Finns väl ett önskemål om film, annars hade de
väl inte gjort en långfilm.

Ska bli kul att se den iaf =)