handdator

Visa fullständig version : Rixfm festival.


bladhet
2006-08-03, 16:23
Nu har rixfm festival kommit till luleå och jag är grymt sugen på att gå och kolla lite på linda bengtzing..

Men hur många låtar kör varje artist? är det bara en?
Har hon kort kjol på sig ikväll? Om hon inte har det, är det isåfall värt att åka och kolla..

Ska man stanna hemma och låta folk komma och fika av mitt fika och bli feta eller ska man åka och kolla om linda dansar runt i kort kjol och flinar så vackert?

ArooN
2006-08-03, 16:29
Nu har rixfm festival kommit till luleå och jag är grymt sugen på att gå och kolla lite på linda bengtzing..

Men hur många låtar kör varje artist? är det bara en?
Har hon kort kjol på sig ikväll? Om hon inte har det, är det isåfall värt att åka och kolla..

Ska man stanna hemma och låta folk komma och fika av mitt fika och bli feta eller ska man åka och kolla om linda dansar runt i kort kjol och flinar så vackert?
Ut och träffa folk....

skaparn
2006-08-03, 16:31
Nu har rixfm festival kommit till luleå och jag är grymt sugen på att gå och kolla lite på linda bengtzing..

Men hur många låtar kör varje artist? är det bara en?
Har hon kort kjol på sig ikväll? Om hon inte har det, är det isåfall värt att åka och kolla..

Ska man stanna hemma och låta folk komma och fika av mitt fika och bli feta eller ska man åka och kolla om linda dansar runt i kort kjol och flinar så vackert?

Ni har det däringa Lulekalaset i helgen va? Eller diskuterade man ungdomar och fylla i TV4 Norrbotten bara för ros skull?

Jag skulle rösta på att du stannar hemma och njuter av att se folk bli feta. Det är väldigt underhållande när andra storfikar.

Fultjack
2006-08-03, 17:45
åk dit imorgon och kolla på Lena ph istället :thumbup:
det ska jag göra iaf :hbang:

internethjälten
2006-08-03, 17:58
Det är väl inte för benen man kolla på Bentzing ??? Det är ju
för att se den höga pannan...

bladhet
2006-08-04, 11:29
Jag åkte faktiskt dit och kollade på linda.... Gud vilken vacker och rolig kvinna...

Ikväll blir det också en sväng till luleå men inte i körklart skick.

chidde
2006-08-04, 11:57
linda bengtzing kör 4-5 låtar om jag inte minns fel
alla flickor och jag ljuger så bra (såklart), sen körde hon nån cover... och en halv boten anna :D