handdator

Visa fullständig version : 2 Mike Tyson klipp


sundvall
2006-08-02, 22:44
http://www.youtube.com/watch?v=T6zwzBJeu8o&mode=related&search=mike%20tyson


http://www.youtube.com/watch?v=9pOE_9E8bpI&search=mike%20tyson


Jävlar vilken boxare han var, och samtidigt så jävla sjuk i huvudet...


:D

Kabuto
2006-08-02, 22:50
Han var så sjukt bra! satan vad han plöjde igenom motståndare när han gick uppåt alltså

sundvall
2006-08-02, 22:54
Han var så sjukt bra! satan vad han plöjde igenom motståndare när han gick uppåt alltså

Ja det var nå sjukt. Det som faschinerar mig mest med honom är att han var... "from the street" så att säga, varit en fighter hela livet... levde fattigt som barn och så... learned the hard way :)

Makkan_M
2006-08-02, 23:18
Det är sjukt vad duktig han var på boxning. Man blir ju avis:D

myggan
2006-08-03, 00:16
sjukt att folk vågade gå upp i ringen mot han :)

jag hade sprungit iväg som en liten flicka..

davvan
2006-08-03, 00:29
undar hur stor kraft i kg han sopa till sina motståndare med, det ser ut som dom blivit träffade av tåget om och om igen...

ManuelIT
2006-08-03, 00:36
första videon gav mig rysningar. boxning är fan respekt!

ska kolla andra nu

sundvall
2006-08-03, 00:56
Mm jag vet, har sett den hur många ggr som helst nu och jag ryser utav bara fan, så jävla skönt klipp :)

Det är fan sjukt hur snabb, och stark han var. Roligt att möta en arg sån där på krogen? Herregud, man tänker ibland "aa men boxning och sånt funkar ju bara i ringen !! lolZ"

Men visst, ställ en duglig "streetfighter" mot Tyson i toppform i ett gatuhörn så ska vi se hur det går =)

Pingu
2006-08-03, 07:14
Han var fruktansvärd, kolla 1990 titelmatchen mot Spinks. Är väl ända gången jag har sett någon slå genom garden :bow:

Nitrometan
2006-08-03, 16:52
Tyvärr fick nån av hans tränare för sig att han skulle lära sig skillz sen... Han blev aldrig lika bra igen som han var innan 23 eller nåt sånt.

Men som ung... Damn! Frågan är om han inte är den bästa tungviktsboxaren genom tiderna.

Valentino
2006-08-03, 16:55
Men visst, ställ en duglig "streetfighter" mot Tyson i toppform i ett gatuhörn så ska vi se hur det går =)


Ja exakt, en streetfighter på 120 kg musker som slitit ut ögonen på folk. Tror du alla klev undan för Mike inne på kåken?

Nitrometan
2006-08-03, 16:56
Ja exakt, en streetfighter på 120 kg musker som slitit ut ögonen på folk. Tror du alla klev undan för Mike inne på kåken?
Tja, när han hade dunkat ett par stycken fick han nog vara ifred.

Empe
2006-08-03, 16:57
Haha, första klippet, första bilden på honom sen andra bilden när han var ung. Snacka dwarfning på den nacken.

Valentino
2006-08-03, 17:00
Tja, när han hade dunkat ett par stycken fick han nog vara ifred.


Tror du verkligen att han är den enda galningen från Harlem? Eller vart fan han nu kom ifrån. Alla dessa fullpreppade hus som går där inne och är frustrerade. Det var många som såg fram emot att han skulle komma in, som inte ser honom som den besten vi gör. Det gick ju rykten om att han fick smaka på stock där inne ju.

Nitrometan
2006-08-03, 17:03
Tror du verkligen att han är den enda galningen från Harlem? Eller vart fan han nu kom ifrån. Alla dessa fullpreppade hus som går där inne och är frustrerade. Det var många som såg fram emot att han skulle komma in, som inte ser honom som den besten vi gör. Det gick ju rykten om att han fick smaka på stock där inne ju.
Nej. Det tror jag inte. Jag orkar inte med det här. Självklart är alla fängelsekunder överlägsna Tyson i konsten att slåss och göra illa varann. De gangbangade honom säkert tre gånger om dan.

En journalist sa att han bara fick stock när han ville det. Men sen fick han ligga på sjukhus och käka flytande föda ett tag. Jag tror inte det var en smart sak att säga till Tyson innan match.

Valentino
2006-08-03, 17:07
Nej. Det tror jag inte. Jag orkar inte med det här. Självklart är alla fängelsekunder överlägsna Tyson i konsten att slåss och göra illa varann. De gangbangade honom säkert tre gånger om dan.

En journalist sa att han bara fick stock när han ville det. Men sen fick han ligga på sjukhus och käka flytande föda ett tag. Jag tror inte det var en smart sak att säga till Tyson innan match.


Att tro att Tyson bankar alla hej vilt bara för att han är ett djur i ringen, är ju ändå lite kul. På kåken där han satt ville många utmana honom, och där inne är det många som är minst lika galna. Fast på ett kanske ännu sjukare sätt. Vissa sitter ju för flertalet mord och han för våldtäkt.

Men jag ska inte förstöra din bild av att han är farligast och bankar alla :)

Nitrometan
2006-08-03, 17:14
Men jag ska inte förstöra din bild av att han är farligast och bankar alla :)
Jag sa "Nej. Det tror jag inte" - Vad i de fem orden är svårt att förstå?

Jag tror inte att Tyson är grymmaste fightern i hela universum...

mACKANNN
2006-08-03, 19:35
de är nästan lite komiskt, varje gång tyson kommer upp i ett samtalsämne blir det en diskusison om hur bra han var, hur dålig han är, vem som skulle ta honom på gatan, om bruce lee skulle vunnit om dom gått en fajt på gatan osvosv. 9 av 10 gånger :D haha

Och föressten nån skrev nått om hur starka slag han hade. Nån sa till mig att hans uppercut var lika stark som när en häst sparkar bakut. om de stämmer vet jag dock inte :)

Tys0n
2006-08-05, 17:42
Det stämmer att han slog lika hårt som en häst sparkade , helt galet men sant! Mike Tyson is the shiet :hbang: