handdator

Visa fullständig version : Vad är det fulaste du tränat i?


Röda_Lacket
2006-08-02, 20:53
Själv har jag tränat i ett par byxor en gång som hade en redig asscrack + en t-shirt som luktade amoniak*spy*

Stoltz
2006-08-02, 20:55
Jeans och skjorta. Kom till gymmet och upptäckte att jag glömt packa ner kläderna kvällen innan och eftersom jag skulle hem direkt efteråt så tänkte jag "Jaja, va fan."
Kändes stelt, och det var verkligen fult att gymma i det, man kände sig som en idiot - Men vad gör man inte.

internethjälten
2006-08-02, 20:55
Själv har jag tränat i ett par byxor en gång som hade en redig asscrack + en t-shirt som luktade amoniak*spy*

Skulle aldrig få för mig att gå till gymmet "ful", det är en
del av min vardag att träna så jag är lika välklädd där
som på alla andra ställen.

Mental
2006-08-02, 20:56
försvarsmakten träningskläder, blåa träningskläder med gula detaljer, tillsammans med världens sämsta träningsskor, givetvis blåa :D

Fettecke
2006-08-02, 20:57
tomtedräkt.

samt en outfit som flickvännen har på sig ibland... totalt för liten tröjja, samt Väldigt åtsittande kortbyxor...

LAR
2006-08-02, 20:58
jag tränade i arbetarbyxor en gång när det var bråttom.

Yankeee
2006-08-02, 20:58
jag tränade i arbetarbyxor en gång när det var bråttom.

Jävla sousse.

mathor
2006-08-02, 21:00
Korta seglarshorts från 80-talet och en tälttröja med sädesvätskefläckar här och var på samt franska badtofflor.

Det är dock inte långt ifrån min vanliga klädesstandard på gymmet. Jag brukar använda mina absolut fulaste och äckligaste kläder när jag tränar då det inte gör så mycket om de svettas ned. Det viktigaste är dock att de inte luktar så illa att omgivningen blir störd av det.

babbett
2006-08-02, 21:02
Mina smutsiga arbets-t-shirts, dom tränar jag i varje gång :-P

ALEXPALEX
2006-08-02, 21:06
Det jag brukar träna i är vanligtvis är ett par svarta mysbyxor som är uppslitsade i ena benet från grenen ner till knät (känns hardcore) och sen tar jag vad jag har efter en dag på jobbet. T-shirt, skjorta eller nåt...

Cerberus
2006-08-02, 21:08
En gång sprack mina 3/4-byxor när jag satt o körde koncentrationscurls mot låret. Hade blivit rejält svettig kring benen och kvaliten på byxorna var inte bäst...kan säga att ja fick avbryta det passet rätt abrupt(skämdes som fan, tur nog verkade ingen märka det).

Tolkia
2006-08-02, 21:08
Body Pump i Birkenstock kanske tar priset (improviserat pass då jag egentligen bara tänkt köra spinning, och därför bara hade cykelskor med mig). Eller möjligen gips, illrosa latexlinda och blå plastsko på ena foten, samt extrahög Scholl-sandal (typ som Birkenstock) på den andra; då var det en och annan som tittade. :D

Knallorange t-shirt i XL med preventivmedelsreklam i cerise, rött och gult på ryggen var (är) också en hit.

(har visserligen även kört i tomteluva, men då det var på ett julpass så räknas det som snyggt och inte som fult)

krilleh
2006-08-02, 21:09
Skulle aldrig få för mig att gå till gymmet "ful", det är en
del av min vardag att träna så jag är lika välklädd där
som på alla andra ställen.

jajamen, kavaj och slips :thumbup:

Deadlift
2006-08-02, 21:11
Alla jävla färgglada baggypants i början på 90-talet :D

bluelight
2006-08-02, 21:19
En gång sprack mina 3/4-byxor när jag satt o körde koncentrationscurls mot låret. Hade blivit rejält svettig kring benen och kvaliten på byxorna var inte bäst...kan säga att ja fick avbryta det passet rätt abrupt(skämdes som fan, tur nog verkade ingen märka det).

Lyckades med samma sak när jag böjde, vetefan varför jag böjde i såna dock :/

LAR
2006-08-02, 21:20
Jävla sousse.

inte då heller faktiskt! :thumbup:

HenrY
2006-08-02, 21:25
Stora tjocka mjukisbrallor, och en stor mjukiströja! Ska man vara en hardcore byggare så ska man!:thumbup: :thumbup:

Inte nog med att jag svettades som i helvete i dessa, dom stank som fan med!:D

jenny
2006-08-02, 21:25
En gigantisk vit bomulls t-shirt. Jag vet, inte så mycket att komma med :em: Men jag gillar att klä mig snyggt på gymmet så det var fult för att vara mig.

grisbil3n
2006-08-02, 21:56
Majoriteten av mina kläder är rätt risiga men nån gång har man väl kört med riktiga jävla runkbyxor och nån söndersvettad t-shirt.

Runkbyxor är för övrigt riktigt pösiga mjukisbyxor, grejen är att man får plats o dra en runk i dom.

Sami123
2006-08-02, 22:04
Inte direkt fula kläder men det passade inte in me träningen..
Glömde mina träningskläder så jag tränade i jeans och boss skjorta

paddanboy
2006-08-02, 22:29
Jag är inte direkt modens urfader på gymmet. De får bli lite slött. Värst var kanske när man hade på sig vinterskorna, "båtarna" som redan är allt för stora efter att man glömt de regulära gympaskorna. De såg inte klokt ut.

Annars brukar mina t-shirts va väldigt blacka.

Pingu
2006-08-03, 07:08
Hade i början ett vitt linne med mer hål i än vad det fanns tyg, samma med shortsen. Har svårt att byta träningskläader av någon anledning *flex*

Sheogorath
2006-08-03, 07:09
Dåligt humör.















:D

(gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!! !!!!!!11) ;)

z_bumbi
2006-08-03, 07:12
Det bör nog någon annan svara på men ett "byggarlinne" som har mindre tyg än en ordinär näsduk var ett rejält jävla felköp.


Annars brukar mina t-shirts va väldigt blacka.

Blacka?

Nina L
2006-08-03, 07:24
Jag har tränat en del i ett par lila jazzbyxor, som jag har fått mycket kritik för. (Speciellt när de gick från att vara träningsbyxor till att bli mysbyxor att ha hemma.) Jag gillar ju glada färger... De satt åltight och ganska högt i midjan. Nu har jag skänkt dem till bättre behövande, så de hamnar väl i Afrika någonstans, för de lär inte få sålt dem i Sverige.

Mashik
2006-08-03, 07:35
Grå- och svartspräckliga bb-byxor de hade på 80-talet modell:

http://iwearit.com/otomixmen/o500_skulls.gif

men inte samma sorts mönster.

Vit t-skjorta och vita/lila reeboks.

"You gotta coordinate!"

Longshot
2006-08-03, 07:50
Försvarets träningsoverall i storlek XS. Det var en upplevelse det, en upplevelse där ordet tajt fick mig att erfara en helt ny dimension av tajthet.

Snafu
2006-08-03, 10:18
försvarsmakten träningskläder, blåa träningskläder med gula detaljer, tillsammans med världens sämsta träningsskor, givetvis blåa :D

+1 på den. Tar nog priset.

myggan
2006-08-03, 11:39
ett par sletna gamla IFK göteborgsbrallor med målarfläckar på, och nån skabbig tshirt.

Typ det jag brukar träna i :)

backen
2006-08-03, 12:32
På något spinningpass när jag glömt cykelskorna hemma :D
Är lite nördig när det gäller cykelkläder så det var naturligtvis
ett färgglatt ställ från ett proffsstall med byxor, tröja och strumpor
matchande in i minsta detalj. Och till det några promenadskor
i brunt skinn *spy* Jag borde åkt hem istället.