handdator

Visa fullständig version : Turkiet


Kotten
2006-08-02, 18:22
Någon som vet vad en sista minuten till alanya i turkiet kan kosta ungefär om man åker i slutet av augusti början på september?, ska vara hotell oxå fast kvittar vad det är för något för man sover ju bara där. Någon som har nån erfarenhet av det och vet ungefärliga priser den tiden på året ?

Sonny
2006-08-02, 18:24
Testat att gå in på en boknings sida eller dyl. o kolla?

Pepparkakssmurfen
2006-08-02, 18:28
När du är där; ÄT KEBAB!! :eating:

www.detur.se

Kotten
2006-08-02, 18:28
jo jag har gjort det, 2 personer för runt 4000 nu med 4 stjärnigt hotell. tänkte om någon visste vad en sista minuten kan kosta i slutet på augusti början på september, om någon har erfarenhet och har åkt vid den tiden. exempelvis förra året :)

mela
2006-08-02, 18:29
beror helt på hur många resor det finns kvar och liknande...

föreslår att du går till ticket och snackar med dem.

Kotten
2006-08-02, 18:30
sen om någon vet priser och sånt, tex vad kostar en öl eller drink i en bar i svenska kronor :)

Kotten
2006-08-02, 18:31
beror helt på hur många resor det finns kvar och liknande...

föreslår att du går till ticket och snackar med dem.

jo det är klart men går ju hur mycket resor som helst till turkiet så kan tänka mig att det kan bli jävligt billigt i början på september, får vänta och se om det dyker upp något :)

mela
2006-08-02, 18:32
jo det är klart men går ju hur mycket resor som helst till turkiet så kan tänka mig att det kan bli jävligt billigt i början på september, får vänta och se om det dyker upp något :)

det är ju då de flesta åker :P

Kotten
2006-08-02, 18:34
det är ju då de flesta åker :P

högsäsongen skulle tydligen vara juli hörde jag, efter skolorna börjar brukar de flesta resor sjunka i pris för folk har inte ledigt och kan inte åka, samma ala semestrar är slut. Får vänta och se helt enkelt då :)

Me_Myself
2006-08-02, 20:19
Jag har inte koll på priserna för resan.
Maten och drickan var inte så billig tyckte jag. Billigare än Italien, Grekland och Spanien tex men inte som Bulgarien.
Det beror ju lite på var man väljer att äta också.

Alanya är guld, bästa semestern i mitt liv :thumbup:

babbett
2006-08-02, 21:01
Vi åkte i början på september.....totalt kostade det 7000:- fast vi var 2 vuxna och 2 barn.

Kotten
2006-08-03, 02:18
Jag har inte koll på priserna för resan.
Maten och drickan var inte så billig tyckte jag. Billigare än Italien, Grekland och Spanien tex men inte som Bulgarien.
Det beror ju lite på var man väljer att äta också.

Alanya är guld, bästa semestern i mitt liv :thumbup:

va på sunny beach för 2 år sedan och det va sjukt billigt där.

Vad kostar maten i turkiet och vad kostaren ölen ute på pubarna där?, kan vara bra att veta när man bestämer vart man ska åka, skulle kunna tänka mig bulgarien igen bara för att det är så billigt där, fast man vill ju se något nytt oxå kanske

Pepparkakssmurfen
2006-08-03, 07:37
va på sunny beach för 2 år sedan och det va sjukt billigt där.

Vad kostar maten i turkiet och vad kostaren ölen ute på pubarna där?, kan vara bra att veta när man bestämer vart man ska åka, skulle kunna tänka mig bulgarien igen bara för att det är så billigt där, fast man vill ju se något nytt oxå kanske

Det är billigt att äta och dricka där.
Ölen (Efes ftw!) gick på ca. 20 spänn men det beror ju också vad det är för slags pub man e på.Det finns billigare och det finns dyrare,men generellt kan man säga att Turkiet är ett billigt land att semestra i.
Absolut dyrast är maten på flygplatsen när man ska åka hem igen,en Burger king meny går på ca. 120kr!!*screwy* (Flygplatsen i Marmaris).

tomccc
2006-08-03, 15:29
jo jag har gjort det, 2 personer för runt 4000 nu med 4 stjärnigt hotell. tänkte om någon visste vad en sista minuten kan kosta i slutet på augusti början på september, om någon har erfarenhet och har åkt vid den tiden. exempelvis förra året :)
Var hittar du resa till turkiet 2 personer 4000:- med 4-stjärnigt hotell?? Ta i pm om du inte vill skriva här, tack!

Dipset_
2006-08-03, 16:34
jo jag har gjort det, 2 personer för runt 4000 nu med 4 stjärnigt hotell. tänkte om någon visste vad en sista minuten kan kosta i slutet på augusti början på september, om någon har erfarenhet och har åkt vid den tiden. exempelvis förra året :)

Jag var där vid den tiden förra året. Jag tyckte att det var helt värdelöst. Det var inga tursiter kvar vid den tidpunkten, också blev jag rånad 2gr... Ingen höjdare :P