handdator

Visa fullständig version : Mobbas det för mycket på Kolozzeum?


Krampus
2006-08-02, 16:48
Vi mobbas rätt bra.
Är det kul? Vad tycker du? Går det över gränsen ibland?

*Poll kommer*

Tricklev
2006-08-02, 16:51
Tyst tjockis.


Nej det tycker jag inte.
Förlåt cutiepie

J.Saarela
2006-08-02, 16:51
Man mobbas å blir mobbad,är bara kul.Men vissa småbögar grinar säkert till Modsen.

bertbert
2006-08-02, 16:51
Jag tycker som kolo-newbie att det mobbas alldeles för mycket.

Och du, sluta fladdra med nackfläsket! *innocent* ;)

Krampus
2006-08-02, 16:53
Ja tycker det är ganska kul.
Ibland blir jag lite orolig att jag gjort ngn ledsen på allvar.
Ge er till känna här isf, så ska vi rätta till det.

Funnyman
2006-08-02, 16:53
Det blir väl så när det är en liten inskränkt grupp, alla kommer inte överens med alla och grupperingar bildas, var likadant under koloträffen hörde jag.

Det var osedvanligt tyst under koloträffens middag och även där fanns det tydliga grupperingar.

Men det är klart, jag vet inte vad Krampus säger bakom min rygg och han vet inte vad jag säger osv.
Han kallar mig säkert för "lång drul" och jag kallar väl honom för ett lyftarfetto bla bla, ingen går säker som sagt.

Wennerberg
2006-08-02, 16:54
Ja du mobbar ju mig hela tiden

LAR
2006-08-02, 16:54
det bästa är när andra bråkar i debatter och man lägger sig i. gratis njurslag på folk som ligger is the shit! :hbang:

MasterChief
2006-08-02, 16:54
Jag har läst någonstans att alla som mobbas har liten penis. En man hängd som en åsna kan per default aldrig bli mobbad eftersom han alltid kommer åtnjuta grapparnas beundran.

Krampus
2006-08-02, 16:54
Det blir väl så när det är en liten inskränkt grupp, alla kommer inte överens med alla och grupperingar billdas, var likadant under koloträffen hörde jag.

Det var osedvanligt tyst under middagen och även där fanns det tydliga grupperingar.

Men det är klart, jag vet inte vad Krampus säger bakom min rygg och han vet inte vad jag säger osv.
Han kallar mig säkert för "lång drul" och jag kallar väl honom för ett lyftarfetto bla bla, ingen går säker som sagt.
Haha, du kommer ju fan inte överens med någon! :D

Krampus
2006-08-02, 16:55
Ja du mobbar ju mig hela tiden

Nej, nej. Jag hatar er alla lika mycket. :)

Greg
2006-08-02, 16:55
Ja du mobbar ju mig hela tiden

Kramp the man är snel. *klappar flinten*

Ah, blir väl så över internet. Vissa får så offantligt stora penisar online att det är helt sjukt.

Min är lika avarage som alltid :thumbup:

sehnpaa
2006-08-02, 16:55
Man mobbas å blir mobbad,är bara kul.Men vissa småbögar grinar säkert till Modsen.Har du blivit mobbad här?

Krampus
2006-08-02, 16:56
Kramp the man är snel. *klappar flinten*

Ah, blir väl så över internet. Vissa får så offantligt stora penisar online att det är helt sjukt.

Min är lika avarage som alltid :thumbup:

Bild?

LAR
2006-08-02, 16:56
Det blir väl så när det är en liten inskränkt grupp, alla kommer inte överens med alla och grupperingar bildas, var likadant under koloträffen hörde jag.

Det var osedvanligt tyst under koloträffens middag och även där fanns det tydliga grupperingar.

Men det är klart, jag vet inte vad Krampus säger bakom min rygg och han vet inte vad jag säger osv.
Han kallar mig säkert för "lång drul" och jag kallar väl honom för ett lyftarfetto bla bla, ingen går säker som sagt.

wow! det lär väll krävas en 6000 inlägg innan man börjar känna så..

Funnyman
2006-08-02, 16:56
Haha, du kommer ju fan inte överens med någon! :D

Vad vet du om det ditt lilla lyftarfetto, bara för att jag inte har behov av att stå framför kameran omgiven runt massa killar som tränar kroppen.

Valentino
2006-08-02, 16:56
En man hängd som en åsna kan per default aldrig bli mobbad eftersom han alltid kommer åtnjuta grapparnas beundran.


Du är en rolig jävel du :thumbup:

bertbert
2006-08-02, 16:57
Okej nu är jag allvarlig då va:
Kommer man hit och läser gamla trådar i "fel" ordning kan man tro att folk här inte är riktigt kloka. Tänk er själva att man är kolo-n00b och börjar med att gå in i Best-of, klickar på kolo-träffen-200x, och vad ser man då?

Någon som heter Clash och visar arslet!!??!?! :Virro :laugh:

Efter ett tag blir det hela rätt roligt dock. Jag tycker stämningen förefaller rå men hjärtlig, dvs bra. :thumbup:

Greg
2006-08-02, 16:57
Bild?

MSN?

bertbert
2006-08-02, 16:58
Ska inte sista alternativet på pollen vara albatross? *grr27*

Yes
2006-08-02, 17:01
Jag har läst någonstans att alla som mobbas har liten penis. En man hängd som en åsna kan per default aldrig bli mobbad eftersom han alltid kommer åtnjuta grapparnas beundran.
Hängd åsna?
http://www.finktank3000.com/images/donkey.jpg

:confused:

Inzza
2006-08-02, 17:04
Okej nu är jag allvarlig då va:
Kommer man hit och läser gamla trådar i "fel" ordning kan man tro att folk här inte är riktigt kloka. Tänk er själva att man är kolo-n00b och börjar med att gå in i Best-of, klickar på kolo-träffen-200x, och vad ser man då?

Någon som heter Clash och visar arslet!!??!?! :Virro :laugh:

Efter ett tag blir det hela rätt roligt dock. Jag tycker stämningen förefaller rå men hjärtlig, dvs bra. :thumbup:

men clash hör hemma i best-of... nästan alla hans inlägg faktiskt, han är en legend. man skall veta vem clash är. fattary? :devil:

bertbert
2006-08-02, 17:07
men clash hör hemma i best-of... nästan alla hans inlägg faktiskt, han är en legend. man skall veta vem clash är. fattary? :devil:

Tja, eftersom jag nämner hans nick så har jag ju lagt märke till honom... fattaru? *slap*

Jag har också sett bilden som han tog på sig själv när han sitter och skiter .... (hur jag vet att han skiter? Clash sitter väl för f-n inte och pinkar heller!??!?!?) :Virro

J.Saarela
2006-08-02, 17:10
Har du blivit mobbad här?


ää nog blir man retad tillbaka ofta,men det är ju bara kul.

Stoltz
2006-08-02, 17:15
Nästan alla småretas ju med varandra ;) Jag är försiktig med att retas med vissa, och jag försöker alltid hålla fysiska retningar ute, vet inte om det alltid varit så dock, men försöker göra det sen ett tag tillbaka då man aldrig vet vem som har komplex för vad.

När det blir mobbing, typ när alla förösker vara snygga och hacka sönder en ensam medlem genom att repetera det som någon sade några poster över blir det bara tröttsamt. (Vilket händer ofta då folk, inkl. mig själv inte orkar läsa igenom hela tråden :) )

Nitrometan
2006-08-02, 17:28
Vi mobbas rätt bra.
Är det kul? Vad tycker du? Går det över gränsen ibland?

*Poll kommer*
För det mesta hålls det på en bra nivå.

Din avatar tycker jag var lite elak. Sånt ska man kolla att det OK först.

elan
2006-08-02, 17:30
Jag ville ha Nej, som man bäddar får man också ligga. Tror nog att de flesta har skinn på näsan nog att ge igen om någon retas.

Kwon
2006-08-02, 17:31
Mig får man mobba hur mkt som helst, det e kul!

Hör till Kollo lite.

Själv så mobbar jag dock ingen, bara retas lite och busar.

Man kan säga, narras lite.

Men jag skulle aldrig vilja göra någon ledsen.

Kan dryga mig lite tills någon säger stopp/tar illa upp.

Visst, klart det är kul att se var gränsen går hos vissa människor.

Men allt jag säger är med värme och kärlek innerst inne.

Elin tex försöker jag pusha med kollegan så mkt som möjligt för att se hur länge/mkt hon pallar.

aliquis
2006-08-02, 17:31
Man mobbas å blir mobbad,är bara kul.Men vissa småbögar grinar säkert till Modsen.*cry* det där kommer jag rapportera dig för :banned

hultman
2006-08-02, 17:38
Vissa individer, som egentligen inte tillför ett skit förutom fjanterier, skriver ibland helt onödiga kommentarer. Sedan tenderar vissa att alltid leta fel hos vissa utvalda, men helt förstå vad en annan person menar.

Skitsamma. Som man bäddar får man väl antagligen ligga, och världen är knappast mer rättvis än kolozzeum.

Jay-Z
2006-08-02, 17:46
Nej.

Yankeee
2006-08-02, 17:47
Vissa individer, som egentligen inte tillför ett skit förutom fjanterier, skriver ibland helt onödiga kommentarer. Sedan tenderar vissa att alltid leta fel hos vissa utvalda, men helt förstå vad en annan person menar.


stfu

hobbitar
2006-08-02, 17:52
Med den nya tekniken följer mobbningen även med hem...

Eller hur går den där Tv-reklamen?

Jag tycker inte man ska bli alltför upprörd om man mobbas på kolo.

hultman
2006-08-02, 17:53
stfu

Varför skulle jag?

skaparn
2006-08-02, 18:09
Det snackas åsnor här. Gott så.

Jag valde nej, men då är jag också sjukt dålig på att inse hur vissa kan ta väldigt illa vid sig av kommentarer som andra bara rycker på axlarna åt. Oftast så kommer dock påhopp inte oprovocerat, och då kan man ju se det som en reprimand i förklädnad.

Bronkitkorv
2006-08-02, 18:19
Nej ja ibland kanske det mobbas lite men det är ju bara roligt, även jag blir mobbad men har ju lärt mej att inte ta åt mej för att det spelar ju ingen roll vad som folk skriver på internet. Internet jag och vanliga jag är inte riktigt samma person. Jag skakar av mej det som vattnet på en gås. Dum som jag är...

J.Saarela
2006-08-02, 18:25
stfu



:D

Pepparkakssmurfen
2006-08-02, 18:30
Jag har inte märkt av någon mobbning här på qollo och själv så mobbar jag inte för jag är en snäll pepparkaka

Krampus
2006-08-02, 18:30
stfu

N.K.O.T.B

Yankeee
2006-08-02, 18:31
N.K.O.T.B

bbq?

Krampus
2006-08-02, 18:33
Efter att ha tagit del av pollresultaten har jag bytt ståndpunkt.
Det mobbas för lite.
Jag tycker att Kolozzeum ska tillsätta en mobbingkommité som leds av förslagsvis mig, som tar tag i problemet.
Jag bör ha minst Admin-access och få gratis kosttillskott på livstid.

Krampus
2006-08-02, 18:34
bbq?

N.K.O.T.B.B.Q?

Funnyman
2006-08-02, 18:57
N.K.O.T.B.B.Q?

New Kids On The Block Queer

Jense
2006-08-02, 19:01
Nej, nej. Jag hatar er alla lika mycket. :)


bög?



tycker det mobbas förlite, särskillt den här gammla hederliga mobbingen

Baha
2006-08-02, 19:07
möjligtvis att nån kan känna isg utmobbad, men e väl inte pga av mobbning utan mer på att ett gäng håller ihop och slickar varandras rövar(en del mer än andra).

men e ju mest i allmänt.

Wennerberg
2006-08-02, 19:08
bög?



tycker det mobbas förlite, särskillt den här gammla hederliga mobbingen
smälla in folk i skåp och pissa i deras ryggsäck

Bronkitkorv
2006-08-02, 19:09
bög?



tycker det mobbas förlite, särskillt den här gammla hederliga mobbingen
Jag med men det är svårt att på internet stå i ring runt en liten överviktig unge med glasögon och skrika glåpord och hälla sand i håret...
Dumma internet.

mangemani
2006-08-02, 19:13
mobbning är väl aldrig kul/bra,det är ju sunt förnuft att inte göra det.
ok om det är på skämt(finns ju vissa som vet vilka dom kan skämta med tydligen),men när det börjas på allvar,typ personliga påhopp och personen helt klart tar åt sej/inte vill det och folket fortsätter mobbas,då har det gått över gränsen.

pellep
2006-08-02, 19:41
skön ironisk ton över hela forumet.

Trance
2006-08-02, 19:42
Ja folk är elaka. De är även rätt korkade.

Valentino
2006-08-02, 19:44
Ja folk är elaka. De är även rätt korkade.

Det kanske finns ett litet samband där, typ att det sistnämnda
är orsaken till det förstnämnda? :) Det får nog bli min teori iaf.

Krampus
2006-08-02, 20:23
bög?

tycker det mobbas förlite, särskillt den här gammla hederliga mobbingen

Kom vi inte fram till att vi hatar bögar igår?
Tillsamans med, judar, tyskar, finnar, tattare, kvinnor, Yngve, barn, hundar och polacker. Dock inte asiater.
Nu tycker jag att vi gör gemensam sak i att hata Wennerberg mest av allt i universum+stjärnstopp.

Tolkia
2006-08-02, 20:58
Jag saknar alternativet: För det mesta är det OK, men det händer att folk går över gränsen (både mer och mindre). Ibland uppfattas det, ibland inte, varför det händer att jag undrar om det bara är jag som överreagerar (men om jag skall vara ärlig tror innerst inne inte det). Själv har jag dock klarat mig hittills, som tur är (här avslöjas The Tolkian Method: skriv bara tillräckligt PK inlägg :D ).

Nitrometan
2006-08-02, 21:00
Ja folk är elaka. De är även rätt korkade.
Det där var rätt elakt. :thumbup:

Krampus
2006-08-02, 21:12
Jag saknar alternativet, bla, bla, bla....

Det kan du fortsätta göra, för här är det jag som bestämmer!!!:furious: :insane:

Tolkia
2006-08-02, 21:13
Det kan du fortsätta göra, för här är det jag som bestämmer!!!:furious: :insane:
Fröken, Krampus mobbar mig ...! :D

Krampus
2006-08-02, 21:14
Fröken, Krampus mobbar mig ...! :D

Bög.

Tolkia
2006-08-02, 21:16
Bög.
Flata heter det.

Krampus
2006-08-02, 21:19
Flata heter det.

Bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöb göbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög öbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgö bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög Bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöb göbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög.

Krampus
2006-08-02, 21:20
Förlåt. :em:

Valentino
2006-08-02, 21:22
Bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöb göbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög öbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgö bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög Bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöb göbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögBögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögöbgöbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög bögbögbögbögbögbögBögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögb ögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögöbgöbögbögbögbögbö gbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbögbög.


Han är knasigt obstinat den där Krampus :D

jenny
2006-08-02, 21:23
Ja tycker det är ganska kul.
Ibland blir jag lite orolig att jag gjort ngn ledsen på allvar.
Ge er till känna här isf, så ska vi rätta till det.

Om någon nu tyckte det så tror jag inte att de skulle skriva om det här ändå. Därför så tycker jag sådana här trådar inte fyller någon funktion.

Krampus
2006-08-02, 21:23
Ordning i tråden!!! *grr27*

Åter till frågan: Mobbas det för mycket på Kolozzeum?

LAR
2006-08-02, 21:25
hur kan man bli mobbad över internet..? börjar man grina över lite text på en skärm har man nog värre saker att oroa sig över.

Krampus
2006-08-02, 21:25
Om någon nu tyckte det så tror jag inte att de skulle skriva om det här ändå. Därför så tycker jag sådana här trådar inte fyller någon funktion.

Nämen åååååh puttinuttegull!

Skicka ett PM, SMS, hotbrev, paket med avföring eller vad som helst för fan!

Trance
2006-08-02, 21:29
hur kan man bli mobbad över internet..? börjar man grina över lite text på en skärm har man nog värre saker att oroa sig över.

Många skriver såhär, det är ofta samma människor som ofta skriver att de inte bryr sig vad folk säger på Internet etc. Det känns lite som de skäms över att spendera tid i det som var nördarnas värld innan. Men ser du inte att folk kan bli utfrysta och må dåligt pågrund av mobbing i virtuella communities?

Det verkar rätt korkat av dig.

Jense
2006-08-02, 21:51
Förlåt. :em:


är du nån slags judetyskfinnetattarekvinnaYngvebarnhundpolackbög?

Krampus
2006-08-02, 22:01
är du nån slags judetyskfinnetattarekvinnaYngvebarnhundpolackbög?

Jense - Tuff biker fångad i en 12årings kropp.

Sheogorath
2006-08-02, 22:14
Jag tycker att vissa moderatorer mobbar. Inte pra.

LadyG
2006-08-02, 22:27
Mobbas det? :confused:

Jag som trodde alla var stenseriösa hela tiden och alltid sade exakt vad de menade och inte en stavelse osanning eller skoj... :confused:

Lite skinn på snorken får man faktiskt ha :whipped:

LAR
2006-08-02, 22:31
Många skriver såhär, det är ofta samma människor som ofta skriver att de inte bryr sig vad folk säger på Internet etc. Det känns lite som de skäms över att spendera tid i det som var nördarnas värld innan. Men ser du inte att folk kan bli utfrysta och må dåligt pågrund av mobbing i virtuella communities?

Det verkar rätt korkat av dig.

du är korkad.

grisbil3n
2006-08-02, 22:32
Alldeles för lite.

J.Saarela
2006-08-03, 06:42
Jag tycker att vissa moderatorer mobbar. Inte pra.






*cry* buhu




(gay)

Sheogorath
2006-08-03, 06:50
*cry* buhu




(gay)

Äsch. Ni i Pr4L har ju ert på det torra, så för er kan det ju göra det samma :thumbup:.

Greg
2006-08-03, 07:12
Krampus har roidrage?

z_bumbi
2006-08-03, 07:16
Lite skinn på snorken får man faktiskt ha :whipped:

Det här är kan tolkas lite hur som helst...

Trance
2006-08-03, 07:31
du är korkad.

Din mamma är korkad.

mini
2006-08-03, 07:53
Tough love kallas det.

Jay-Z
2006-08-03, 08:45
Tough love kallas det.

Puppy love trodde jag.

mini
2006-08-03, 08:51
Puppy love trodde jag.
Det är det andra forumet du håller till på, www.ilovemydoginacreepykindaway.com som det kallas så.

Kwon
2006-08-03, 08:52
Fast jag älskar alla, vissa lite mer dock! [Herkiz,Krampus et al]

Men alla är fina på sitt sätt... *L*

Jay-Z
2006-08-03, 08:59
Det är det andra forumet du håller till på, www.ilovemydoginacreepykindaway.com som det kallas så.

Håller till...*grr*

Jag är faktiskt moderat där.

Jense
2006-08-03, 19:22
Jense - Tuff biker fångad i en 12årings kropp.


krampus - bög

Krampus
2006-08-03, 19:24
krampus - bög

Oh that one hurt... *rolleyes*

Jense
2006-08-03, 19:32
Oh that one hurt... *rolleyes*


den med, mmmmmrrrgh

Krampus
2006-08-03, 19:34
den med, mmmmmrrrgh

Gnnnnnnn.. *Sprut*?

Yankeee
2006-08-03, 19:35
Jag är faktiskt moderat där.

Bara här du är sousse? :Virro

Jense
2006-08-03, 19:37
Gnnnnnnn.. *Sprut*?


mmm *LEEEEEEUR*eE'*

Krampus
2006-08-03, 19:38
Bara här du är sousse? :Virro

Hållkäften. Köp dig ett par armar.

Kwon
2006-08-03, 19:39
Soussebög.

Now THAT's GOTTA Hurt!!!!

Yankeee
2006-08-03, 19:39
Hållkäften. Köp dig ett par armar.

Nu slipper du ju töja innan.

Krampus
2006-08-03, 19:41
Soussebög.

Now THAT's GOTTA Hurt!!!!

Bögsoussar! ALLIHOP!! (Mest Wennerberg). *bs* *flex* *cry* :Virro

Krampus
2006-08-03, 19:43
Var

Är

J-

WZRD?

Jag pallar inte hålla på så här speciellt länge till.. :(