handdator

Visa fullständig version : Inzer stuff, beställa från usa?


Diamond
2006-08-01, 20:51
http://www.inzernet.com/

Någon som beställt där ifrån eller vet om man kan handla inzer's produkter från europa?

Skicka PM om man inte får länka till styrkelyftsprodukter (ej kosttillskott)

Lillgrabben
2006-08-01, 20:59
Flyttade tråden hit då den har med SL att göra! :)

Diamond
2006-08-01, 21:01
Flyttade tråden hit då den har med SL att göra! :)

Tack:bow:

Nitrometan
2006-08-01, 21:05
http://www.inzernet.com/

Någon som beställt där ifrån eller vet om man kan handla inzer's produkter från europa?

Skicka PM om man inte får länka till styrkelyftsprodukter (ej kosttillskott)
Det går säkert bra om du har ett kredit-/betalkort de gillar.

Brukar vara långa (eller dyra) leveranser från USA dock.

Lillgrabben
2006-08-01, 21:11
För att svara på frågan i tråden:

Jag TROR & vet att det mesta av Inzers produkter mer eller mindre är & har varit på tillbakamarsch i Sverige m. omnejd en längre tid.

Det enda man ser från Inzer på tävlingar nuförtiden är bänkpresströjorna & av dessa främst Rage X samt vanliga Ragemodellen. Phenomtröjan samt de tidigare modellerna används av ett fåtal lyftare men i övrigt är det mestadels Titanutrustning samt en mindre del Metalutrustning som verkar gälla. Inzers böj & markdräkter ser man nästan aldrig användas & de som provat dem påstår att de inte ger just något alls.

( De allra flesta "bra" resultaten på tävlingar är gjorda med Titans utrustning, men det vet du säkert!:) )

Jag personligen känner ingen som handlat direkt från Inzernet, men vet ett fåtal lyftare som handlat av Tahvo eller från Jari Tähtinen i Finland.

Börje H
2006-08-02, 10:45
Jag har handlat från Inzernet. Både tröjor samt knälindor. Funkade fint med betalkort. Paketet kom efter några dagar(!) levererat fram till dörren. Otroligt smidigt, blev helt chockad.

Diamond
2006-08-04, 00:01
Jag har handlat från Inzernet. Både tröjor samt knälindor. Funkade fint med betalkort. Paketet kom efter några dagar(!) levererat fram till dörren. Otroligt smidigt, blev helt chockad.

Jag har försökt handla nu 2dagar i rad men när man fyllt i alla info så blir det page not found..

Får väl ringa i värsta fall:D