handdator

Visa fullständig version : Kreatin


jonte85
2006-07-31, 22:29
Jag känner att jag har blivit lite grovare och börjat få mer synliga muskler på hela min kropp nu den senaste veckan, har kört kreatin i ca en och en halv vecka och förstår att det är pga kreatin jag har blivit det. Problemet är att jag är rädd för att förlora mina synliga muskler när jag lägger av med kreatinet, kommer det att bli så? Desutom har jag fått mer synliga ådror på armarna dom senaste dagarna, är det också kreatinet som har gjort det? Vill ju verkligen behålla mina ådriga armar samt mina synliga muskler efter kreati tiden som jag ska köra i 3 veckor. tacksam för svar!

Axell
2006-07-31, 22:58
Vad hade du tänkt uppnå på tre veckor? Lägger du av efter så kort tid kommer du förlora den vätska som kreatin samlar i musklerna och vara tillbaka på ruta ett mer eller mindre. Prova ett halvår eller i alla fall några månader så ska du se att kreatinet hjälper dig få mer permanenta resultat. Om du sköter kost och träning dvs.

jonte85
2006-07-31, 23:02
Vad hade du tänkt uppnå på tre veckor? Lägger du av efter så kort tid kommer du förlora den vätska som kreatin samlar i musklerna och vara tillbaka på ruta ett mer eller mindre. Prova ett halvår eller i alla fall några månader så ska du se att kreatinet hjälper dig få mer permanenta resultat. Om du sköter kost och träning dvs.

Har hört att man ska köra kreatin ca 4-8 veckor, annars slutar kroppens egna kreatin upptag att fungera eller nått sånt.

Beast
2006-07-31, 23:40
Kreatin behöver du aldrig ha uppehåll från.

Jorgen
2006-08-01, 07:14
Läs -> http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=33269