handdator

Visa fullständig version : tillräckligt?


FreCKo
2006-07-30, 00:19
Så, jag ska inhandla lite nya gainer-pulver på Tisdag... Tänkte först köpa ett vanligt gainer-pulver (Star Nutrition Gainer Pro), sen kreatin, sen såg jag att Star Nutrition säljer två burkar Only One (vitaminpiller typ) för en...

Jag gymmar fyra gånger i veckan för övrigt...

Räcker det här med tillskott? Min plan är att ta gainer pro efter gym och kreatin... Ptja, såsom det står på burkfan I suppose :Virro och sen vitaminpillret i samband med måltid. Läste att många snackar om whey 80, är det nödvändigt? Tänkte börja med dom här tre grejerna och se vad som händer...

krilleh
2006-07-30, 00:56
räcker för vad?

Beror ju på vad du vill uppnå. vissa köper ju inget kosttillskott andra hur mkt som helst.

FreCKo
2006-07-30, 12:28
räcker för vad?

Beror ju på vad du vill uppnå. vissa köper ju inget kosttillskott andra hur mkt som helst.

Hehe, woops! Klockan var typ halv två på natten, glömde skriva vad jag ville uppnå... Det jag först och främst vill uppnå är ganska stora styrkeökningar och storleksökningar, tänkte köra hårt på dom här tre grejerna och försöka bulka i två-tre månader, för att sen deffa... Så jag vill få ut mycket muskler helt enkelt :D

frazon
2006-07-31, 17:45
Så, jag ska inhandla lite nya gainer-pulver på Tisdag... Tänkte först köpa ett vanligt gainer-pulver (Star Nutrition Gainer Pro), sen kreatin, sen såg jag att Star Nutrition säljer två burkar Only One (vitaminpiller typ) för en...

Jag gymmar fyra gånger i veckan för övrigt...

Räcker det här med tillskott? Min plan är att ta gainer pro efter gym och kreatin... Ptja, såsom det står på burkfan I suppose :Virro och sen vitaminpillret i samband med måltid. Läste att många snackar om whey 80, är det nödvändigt? Tänkte börja med dom här tre grejerna och se vad som händer...


tjenare! jag kör så här o det funkar bra för mig.. Gainers och eller protein efter täning inom en halvtimme gärna med mycket kolhydrater om du nu vill bygga muskler sen gäller det ju att äta mycket o bra mat .
Sen kreatin ge fan i det som står på burken.. kör 10 dagar då du tar 6 gånger om dagen en tesked hellst ihop med mat.. drick mycket vatten. sen to dagar utan och sen 10 dagar igen o fortsätt så får en jäkla pump.. skitbra med vitaminer kör själv med på only one. sen räcker det långt..:eating: