handdator

Visa fullständig version : Bränna på rätt ställe?


Masters
2006-07-29, 18:27
Tjenare, Jag vet att det inte går att punktförbränna, men har de där jäkla fettet vid låret o arslet som jag måste få bort!, Har deffat i lite över 1 månad nu, det har bara "bränt" vid midjan vad jag ser.

Undrar hur man ska få bort det?
Mer cardioträning?, vad är bäst då, är det Promenader varje morgon och hoppa hopprep under dagen och köra hårdstyrketräning några ggr i veckan?

Finns det nått man kan käka som får typ gör så att det bränner mer "överallt"? Läste nått om starkmat?..

thx

King Grub
2006-07-29, 18:32
Du måste åstadkomma en generell viktminskning, och då får du acceptera en fettförlust på resten av kroppen också, inte mer på dina problemområden. Antagligen mindre på dessa ställen, om dom är genetiskt besvärliga för dig. Tyvärr är det så för många, att för att nå en fettnivå man är nöjd med på problemområdet, tvingas man ner på rent avmagrat utseende på övriga områden. Det är få förunnat att lagra/förbränna fett jämnt över kroppen, och vissa har större lokala problem än andra.

Masters
2006-07-29, 18:36
Du måste åstadkomma en generell viktminskning, och då får du acceptera en fettförlust på resten av kroppen också, inte mer på dina problemområden. Antagligen mindre på dessa ställen, om dom är genetiskt besvärliga för dig. Tyvärr är det så för många, att för att nå en fettnivå man är nöjd med på problemområdet, tvingas man ner på rent avmagrat utseende på övriga områden. Det är få förunnat att lagra/förbränna fett jämnt över kroppen, och vissa har större lokala problem än andra.

joo, Försöker ju få bort fett överallt på kroppen, är glad över det på miidjan och magen, men det går "slött" på nederkroppsdelen... och det gillar inte jag:D :P

mangemani
2006-07-29, 18:46
Tjenare, Jag vet att det inte går att punktförbränna, men har de där jäkla fettet vid låret o arslet som jag måste få bort!, Har deffat i lite över 1 månad nu, det har bara "bränt" vid midjan vad jag ser.

Undrar hur man ska få bort det?
Mer cardioträning?, vad är bäst då, är det Promenader varje morgon och hoppa hopprep under dagen och köra hårdstyrketräning några ggr i veckan?

Finns det nått man kan käka som får typ gör så att det bränner mer "överallt"? Läste nått om starkmat?..

thx


nu vill jag inte kritisera det du skrev,inte min mening,men på 1 månad,har du fått SYNLIGA resultat?

annars är det la bara att nöta på,ät mindre/bättre och rör på dej så ska du se att det ger resultat.

Masters
2006-07-29, 18:56
nu vill jag inte kritisera det du skrev,inte min mening,men på 1 månad,har du fått SYNLIGA resultat?

annars är det la bara att nöta på,ät mindre/bättre och rör på dej så ska du se att det ger resultat.

jo faktiskt, syns vid midja och mage...

maxz
2006-07-29, 19:00
jo faktiskt, syns vid midja och mage...

Vad är då ditt problem? :>

forsätt så, and ull get there >_<

Masters
2006-07-29, 19:05
haha okej :bow:

mangemani
2006-07-29, 19:14
jo faktiskt, syns vid midja och mage...


hur mycket gick du ner på den månaden?

Masters
2006-07-29, 19:19
hur mycket gick du ner på den månaden?

runt 10kg

mangemani
2006-07-29, 19:22
runt 10kg


ouch
i rest my case;)
bra jobbat iaf:)

pragmatist
2006-07-29, 19:40
Fett på rumpa och lår tenderar vara extremt segt att bli av med, man måste ner riktigt lågt i bf% på resten av kroppen innan det börjar ta ordentligt i de områdena, om man har anlag för att lägga på sig fett där. Det är bara att bita ihop och köra på.

Fettsugning är ett alternativ förstås. :D

nutz
2006-08-02, 20:15
Fettsugning är ett alternativ förstås. :D

*grr27* :furious: *screwy* :whipped: