handdator

Visa fullständig version : Nytt jobb, studier lönar sig trots allt!


Daniel_S
2006-07-29, 11:38
Igår nappade det äntligen, första s.k. riktiga jobbet med i praktiken fast anställning lossnade. Att det innebär en flytt på 500 km känns inte så lockande, eftersom jag bara bott två månader i min nuvarande bostad. Studielivet har jag dock tröttnat på sedan länge, så ett miljöombyte gör nog bara gott.

Fy fan vad skönt det känns, stenen som föll från bröst gör att vågen visar -10 kg idag! Enda pressen som blir kvar är att fixa studierna, resten av tillvaron blir oroväckande problemfri :thumbup:

Dessutom skiner solen, livet är underbart und so weiter, osv. m.fl o.dyl. ffs !!1:Virro :Virro :Virro

PowPow
2006-07-29, 11:48
Igår nappade det äntligen, första s.k. riktiga jobbet med i praktiken fast anställning lossnade. Att det innebär en flytt på 500 km känns inte så lockande, eftersom jag bara bott två månader i min nuvarande bostad. Studielivet har jag dock tröttnat på sedan länge, så ett miljöombyte gör nog bara gott.

Fy fan vad skönt det känns, stenen som föll från bröst gör att vågen visar -10 kg idag! Enda pressen som blir kvar är att fixa studierna, resten av tillvaron blir oroväckande problemfri :thumbup:

Dessutom skiner solen, livet är underbart und so weiter, osv. m.fl o.dyl. ffs !!1:Virro :Virro :Virro

Utveckla! Vad pluggar du? Vad är det för något jobb?

Kwon
2006-07-29, 11:49
GRATTIS DANNE_S!

Bor du nära Slarti? Detta måste ju firas!

Fira med Team Slarti and gang! :D

Måste kännas skönt Danne_S!

Man kan säga, att nu är du en Teräsmiäs alt Mustanaamio! :thumbup:

Cilia
2006-07-29, 11:56
Grattis, en rejäl kick för självförtroendet

Nejv
2006-07-29, 12:08
Fan vad skönt. Samma för mig igår när jag fick reda på att jag ska läsa på konstakademiens arkitektskola i köpenhamn till hösten.

Weight off my shoulders!!! :)

Kwon
2006-07-29, 12:12
Fan vad skönt. Samma för mig igår när jag fick reda på att jag ska läsa på konstakademiens arkitektskola i köpenhamn till hösten.

Weight off my shoulders!!! :)

Designar du ett nytt hus te mig? :D

Daniel_S
2006-07-29, 12:29
Jag har studerat redovisning, och blir motsvarande civilekonom den dag avhandlingen är klar.

Flytten bär av till Jakobstad, sår risken/chansen att att stöta på Slarti & Co är väl hyffsad stor :D

Kwon
2006-07-29, 12:31
Jag har studerat redovisning, och blir motsvarande civilekonom den dag avhandlingen är klar.

Flytten bär av till Jakobstad, sår risken/chansen att att stöta på Slarti & Co är väl hyffsad stor :D

Alla vägar bär till Slarti som en säger. :D

Nejv
2006-07-29, 14:16
Designar du ett nytt hus te mig? :D

Jag postade ju ditt hus i den andra tråden!!!

Kwon
2006-07-29, 14:23
Jag postade ju ditt hus i den andra tråden!!!

Missade! :( Orka länka sig lite?

Nejv
2006-07-29, 15:10
Missade! :( Orka länka sig lite?

Press me (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=75305)